Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Frøken_ida skrev (14 minutter siden):

Nå kan ikke folk gi mer penger til den galskapen her????? Hun sløser jo ca 4000kroner uka på dritt!!!!! 

☝️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilja1892

Det er DIN jobb å bevise at kommunen har gjort feil! Da må DU betale for å skaffe de bevisene du trenger, som en spesialisterklæring! Ikke legg ansvaret på andre! Så sykt provoserende! Jeg har vært borti fru Knutsen så mange ganger opp gjennom årene at det her er bare skuespill for å få sympati! Stikke fingeren inn i øyet for å tørke ei tåre som ikke er der? Herregud altså! Hvis det kommer en spleis nå så må flere ta grep! Det er rett og slett svindel!  

Endret av Vilja1892
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilja1892 skrev (6 minutter siden):

Det er DIN jobb å bevise av kommunen har gjort feil! Da må DU betale for å skaffe de bevisene du trenger, som en spesialisterklæring! Ikke legg ansvaret på andre! Så sykt provoserende! Jeg har vært borti fru Knutsen så mange ganger opp gjennom årene at det her er bare skuespill for å få sympati! Stikke fingeren inn i øyet for å tørke ei tåre som ikke er der? Herregud altså! Hvis det kommer en spleis nå så må flere ta grep! Det er rett og slett svindel!  

Evnt ny spleis skal rapporteres, samt at det må advares i media!

  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892
Hvemerdu skrev (8 minutter siden):

Evnt ny spleis skal rapporteres, samt at det må advares i media!

Det er helt riktig. Nå får det være nok snart. Kaster penger rundt seg i hverdagen som ufør for å så nå surve over at hun ikke får betalt erklæring. Det blir for dumt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (5 minutter siden):

Nytt innlegg på insta. Nå skal hun feire så spørs om hun har fått peng.

Fader jeg er blokkert på Insta 😂 Får ikke med meg galskapen videre 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt rart å lukke snap for så å være mye på insta🤔 For er sikker på at hun kommer til å fortsette å legge ut om hverdagen.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (1 time siden):

Nå er det bare å følge med om det kommer ny spleis 😳😳

Da er det nok veldig mange som kommer til å rapportere den tror jeg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (21 minutter siden):

Nytt innlegg på insta. Nå skal hun feire så spørs om hun har fått peng.

Hun skal feire at hun har 10K,er vel mer å tjene på Instagram enn snap.Dette her er gjort med viten å vilje.

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (22 minutter siden):

Nytt innlegg på insta. Nå skal hun feire så spørs om hun har fått peng.

Er vel bare at hun har nådd 10k der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare hun ikke klarer å manipulere mor og far Spania til å gi henne 60k. For dem er det «ingenting», men kjipt å bli brukt på denne måten. 

  • Liker 4
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sårbar på snap, men ikke på insta 😳

Jubler over 10k 🤔 Er det seriøst kun meg som lurer på dette PR-stuntet?

Altså, jeg er tom for ord………………

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyym97 skrev (På 4.7.2022 den 14.52):

Litt off topic, men MÅ alle katter vaksineres og helsesjekkes hvert år? Praktiserer dere her inne det? ☺️

Ja.

 

 

 

Nillani skrev (21 timer siden):

Har hatt katter hele livet. Aldri hverken chippet eller vaksinert. Fått ormekur når det har vært nødvendig. Katten vår er 18 år og frisk som en fisk, dog balleløs. 

 

Sharp75! skrev (20 timer siden):

Samme her

Hvordan vet dere da at kattene er friske? Det er ikke akkurat lett å oppdage kattesykdommer eller bilyd på hjertet uten en helsekontroll. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lailouna skrev (41 minutter siden):

Hun skal feire at hun har 10K,er vel mer å tjene på Instagram enn snap.Dette her er gjort med viten å vilje.

Må vel ligge noe i dette her ja, tviler på at hun vil dele mindre, kun bytte plass å dele hverdagen.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroligfortilet skrev (6 minutter siden):

Må vel ligge noe i dette her ja, tviler på at hun vil dele mindre, kun bytte plass å dele hverdagen.. 

Ser at følgerskaren henners har økt allerede på insta 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom mye svada fra henne i kveld ja 😅 Det som er synd, er at hun kritiserer oss anonyme på diverse forum, men det går jo ikke an å gi henne saklig kritikk eller ta en reflektert diskusjon med henne? Da blokkeres man jo. Og jeg mener all den galskapen hun kommer med bør diskuteres. 

Jeg tror også det er mye fisking etter spleis og sympati kombinert med at familien har sagt nok er nok. At hun skal klare å slutte "cold turkey" har jeg liten tro på, snap er som en avhengighet for henne. Hvem skal hun snakke med hele dagene?! 

  • Liker 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (22 minutter siden):

Ja.

 

 

 

 

Hvordan vet dere da at kattene er friske? Det er ikke akkurat lett å oppdage kattesykdommer eller bilyd på hjertet uten en helsekontroll. 

Man må jo til veterinær for å få ormekur, ikke lenge siden vi måtte ha en ormekur, første gang det skjedde, da så de våre katter, eldste er 15 år, frisk som bare det ☺️ (de er til veterinær ellers ved kastrering og sykdom, de kan bli godt ivaretatt uten vaksine og helsekontroll) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det Fru K - Ingen kan sitte som på ett maleri hver eneste dag, og tro man får alt servert på et sølvfat.  Hva med å ta tak i  seg selv og økonomien, istede for å sutre slik. Den shoppingen hun bedriver sier mye om hva slags menneske hun er. I tillegg eier de ikke nåla i veggen - hvorfor har det blitt slik tro. Når man juger og skyver alle ifra seg blir livet vanskelig.  Nå er det for sent å prøve på mer sympati med smerter og tårer. En spleis nå vil være ett hån og vil bli rapportert av flere. Og saken hun snakker så varmt om blir nok vanskelig å vinne frem uansett.

Bare det å reise til Spania,Ferietur til Danmark og Shoppingtur til Sverige sier sitt.  Huset er proppfullt av sminke,klær, planter, garn og alskens unyttige ting. I tillegg hevder hun på snap at hun sparer til saken sin. Det lyser falskhet over alt hun prøver å forklare. Vi får se da hvor lenge dronninga har krone på hodet.

Om hun tror det blir bedre på Insta - ja vi får se da. Det feires ihvertfall i kveld.

 

  • Liker 6
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892

Sitter å juger så det renner av seg. En spleis? Det var vel 3!! Blir så provosert av den dama der! Nå skal hun surve til seg penger! Bare vent! Men da håper jeg virkelig flere her inne også gjør noe med det de sier! Rapporterer evt den spleisene! Sender Mail til tv2 som hun samarbeider med. Viser ett enormt overforbruk på snap foran 10 000 stk for nå melke penger ut av andre! Det er så manipulerende!  Skal personlig skrive en lang melding å forklare hvordan frøken Knutsen holder på å sende hver eneste av de 10 000 på Instagram om det blir nødvendig! 

Endret av Vilja1892
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...