Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Less'is'more skrev (2 timer siden):

Har fulgt fru Knutsen ei lita stund nå. Og oppsummering er at hun duller og prater med mild babystemme til kattene og særlig den ene kattungen, og sier samtidig : "nei Oskar, du er naken" for å få barnet sitt fort unna kameralinsa. Greit at han ikke blir filma naken da, men det er ikke noe dulling og mild stemme fra a'mor når det kommer til å prate til sine egne barn. 

Jeg tenker at hun burde legge bort snapping for ei lang stund. Hun er søt og snill på sitt vis men den snappinga av hele dagen hennes er ikke så veldig inspirerende, og dette er min personlige mening. Intet vondt ment men hun burde "få seg et liv". 

Har hun ikke mild stemme når hun prater til barna sine?! 
hun prater med tilgjort stemme til kattene, å det er veldig bra hun ikke gjør til barna! Men hun har absolutt mild stemme til guttene sine! 
 

Ærlig talt! Dette blir for dumt…leter etter ting å ta henne på, å når det ikke er noe å ta henne på så finner dere på ting! Vrir og vender på alt! Hun har tapt UANSETT hva hun gjør..

Ikke alt jeg heller er enig i av det hun sier eller gjør, men dette her er reine heksejakta!

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (3 timer siden):

Jeg bare forstår ikke at mannen holder ut? Han jobber hver dag og må levere gutten i barnehagen,mens mor sover,spiser godteri hele dagen og viser frem potte planter? Av og til greit,men hver dag jo😅🙈 Blir ikke han lei av den fordelingen.....😬😳

Tror de rett og slett er ganske så like jeg 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (48 minutter siden):

Har hun ikke mild stemme når hun prater til barna sine?! 
hun prater med tilgjort stemme til kattene, å det er veldig bra hun ikke gjør til barna! Men hun har absolutt mild stemme til guttene sine! 
 

Ærlig talt! Dette blir for dumt…leter etter ting å ta henne på, å når det ikke er noe å ta henne på så finner dere på ting! Vrir og vender på alt! Hun har tapt UANSETT hva hun gjør..

Ikke alt jeg heller er enig i av det hun sier eller gjør, men dette her er reine heksejakta!

Det smarteste hun kunne gjort nå, er å kutte ut hele snappsulamitten!

  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (35 minutter siden):

Det smarteste hun kunne gjort nå, er å kutte ut hele snappsulamitten!

Hvorfor det når hun trives med det og har glede av det? Fordi du og andre misliker henne?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnmøre skrev (47 minutter siden):

Hvorfor det når hun trives med det og har glede av det? Fordi du og andre misliker henne?

Gidder ikke kommentere engang!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyym97 skrev (8 timer siden):

Litt off topic, men MÅ alle katter vaksineres og helsesjekkes hvert år? Praktiserer dere her inne det? ☺️

Har hatt katter hele livet. Aldri hverken chippet eller vaksinert. Fått ormekur når det har vært nødvendig. Katten vår er 18 år og frisk som en fisk, dog balleløs. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (29 minutter siden):

Har hatt katter hele livet. Aldri hverken chippet eller vaksinert. Fått ormekur når det har vært nødvendig. Katten vår er 18 år og frisk som en fisk, dog balleløs. 

Samme her

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (På 1.7.2022 den 20.33):

Alle som har samme utfordringer i livet som Stine, som har samme diagnoser vet hvor viktig og nødvendig det er med frisk luft, sol, rett kosthold, søvn og tilpasset aktivitet her og nå ut fra dagens form og tilstand. Det er hardt og krevende arbeid. Her ser vi ei dame som gir F i alle råd helsemyndighetene har. Hun velger ketamin behandling og smerteplaster. Absolutt alt relateres til barndommen og alle andre.

Mens hun spiser store mengder sukker, fett, hvitt mel, koffein og brus. Tomme kalorier som påvirker hud og  hår som er livsviktig for denne dama.  

Hun velger å ikke drikke vann, fordi hun ikke liker det. Hun som et utdannet helsefagarbeider har lært nødvendigheten med sundt kosthold og hvorfor hun bør drikke vann.

Hun skylder på barndommen i forhold til absolutt alt.   Håret hennes forteller mye om tilstanden til helsen. Hun velger selv å ødelegge sin egen hud og hår helse.  Det hjelper lite med super sjampo fra Uretusjert, når  kostholdet er så dårlig, kombinert med farging, krølling, strikk ut og inn. 

Hun snakker finere til kattene en til sin familie.  Alle familie medlemmer må skryte henne opp i skyene foran alle sine følgere. Hun kan irettesette og kommentere familie medlemmenes adferd, som ikke passer henne foran alle sine følgere. Hun kan være sur, gråte, huffe seg og ha dårlige dager. Ingen rundt henne tillates det samme.  Da må alle tilpasse seg henne. Henne, henne og henne. 

Hun kan skjelle ut og på sin snap kanal legge ut om barnehagen, butikker, butikk ansatte som ikke er akkurat som hun forventer, naboer, helsepersonell, barnevern, følgere som stiller spørsmål. Listen er lang på hva denne dama ikke liker.

Men alle må skryte, heie og bære henne på gullstol. For oss som har vokst opp i et lignende hjem, vet at dette er skadelig. Veldig skadelig. 

Heldig hun, som kan dra på handel med mannens kredittkort. 

 

Hehehe, den dama der har aldri fullført noe utdanning, nei. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (På 2.7.2022 den 11.32):

Jeg reagerer på den ensidige kritikken her. Greit nok at alle har noen negative sider, men hvorfor i alle dager kommenterer dere aldri noe positivt med henne? Ingen er bare fæle.

Jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Less'is'more
Lilja82 skrev (13 timer siden):

Har hun ikke mild stemme når hun prater til barna sine?! 
hun prater med tilgjort stemme til kattene, å det er veldig bra hun ikke gjør til barna! Men hun har absolutt mild stemme til guttene sine! 
 

Ærlig talt! Dette blir for dumt…leter etter ting å ta henne på, å når det ikke er noe å ta henne på så finner dere på ting! Vrir og vender på alt! Hun har tapt UANSETT hva hun gjør..

Ikke alt jeg heller er enig i av det hun sier eller gjør, men dette her er reine heksejakta!

- innlegget jeg skrev var ikke krenkende ment fra min side. Jeg verken vrir eller vrenger noe som helst.  Jeg har min oppfatning/mening og du har din, og det er helt okei.  

At hun burde ta lang pause med den snappinga si, det mener jeg. DET hadde vært bra for henne og familien hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Less'is'more skrev (5 timer siden):

- innlegget jeg skrev var ikke krenkende ment fra min side. Jeg verken vrir eller vrenger noe som helst.  Jeg har min oppfatning/mening og du har din, og det er helt okei.  

At hun burde ta lang pause med den snappinga si, det mener jeg. DET hadde vært bra for henne og familien hennes. 

Trolig det eneste som kan redde den familien der fra å gå til grunne

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (21 timer siden):

Har hun ikke mild stemme når hun prater til barna sine?! 
hun prater med tilgjort stemme til kattene, å det er veldig bra hun ikke gjør til barna! Men hun har absolutt mild stemme til guttene sine! 
 

Ærlig talt! Dette blir for dumt…leter etter ting å ta henne på, å når det ikke er noe å ta henne på så finner dere på ting! Vrir og vender på alt! Hun har tapt UANSETT hva hun gjør..

Ikke alt jeg heller er enig i av det hun sier eller gjør, men dette her er reine heksejakta!

Bare det faktum at du veit i hvilket stemmeleie hun snakker med guttene i deres private hjem, er altfor mye privat informasjon. Det angår hverken deg eller meg. Og hvorfor veit vi dette tenker du? Hadde jeg hatt en mor som hadde snappet like mye i mine private omgivelser, hadde jeg som voksen saksøkt henne herfra og til evigheten! 

Endret av Carmen67
Skrivefeil
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stenger hun snappen! Fikk heldigvis sagt at hun trenger 60 000 først da… ny spleis? 
 

tror på ingen måte at det er slutt med snappingen, det er jo hele livet hennes! 

  • Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spørs om ikke noe har satt ned foten nå...

Ang.at hun trenger 60.000 til sakkyndig,så tenker jeg på at de pengene kunne hun hatt nå hvis hun hadde spart alle de pengene hun har brukt på alt tullet hun har kjøpt. Og alle de klærne! Er vel ute etter spleis nå,ja...

  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (8 minutter siden):

Nå er det bare å følge med om det kommer ny spleis 😳😳

Ny spleis kommer...? Dette er utrolig😱 Folk må våkne. Krokodilletårer. Er mange som ikke har de pengene,slik er livet om man heter kong salemon eller Stine. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (5 minutter siden):

Ny spleis kommer...? Dette er utrolig😱 Folk må våkne. Krokodilletårer. Er mange som ikke har de pengene,slik er livet om man heter kong salemon eller Stine. 

Om det kommer er det å rapportere som svindel.

  • Liker 5
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...