Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (6 minutter siden):

Er enig ifht Spleis, men det bare slo meg, at noen tenker så enkelt, eller bortforklarer, vrir på sannheten som du skriver eller hva jeg skal si for å få det til å virke slik til sin egen fordel. 

Jeg sier bare; ærlighet varer lengst og alt kommer for en dag  🙏🙏🙏

Stine skjerp deg og slutt med dine løgner. Du tyner ut denne offerrollen waaaaay tooo much,altså jeg er alenemor til 5 barn,sliter mye med helsen og jobber fullt. Jeg har også bakgrunn m3d mye vold fra mine foreldre som preger meg dessverre likevel så gjør jeg hva jeg må får å greie meg.Økonomisk går det så vidt men fy faen Dette er penger jeg jobber hard for mine barn og meg,mens du sitter og syter hele tiden, og svindler ærlige mennesker for deres penger. SKAM DEG!!!!!!

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilja1892

Kombinasjonen av uføre og dyre advokatregninger passer ikke sammen skriver hun?? Med det forbruket hun har så er det ingen ting som tyder på at hun er ufør! Det er jo dette som er så provoserende!  Bare piss og jug. 

33DCE845-70FB-4B97-9E00-EBAC0F70A80F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf… detta er jo bare tull! Hvorfor skal hun slutte å snappe men fortsette å legge ut videoer igjennom dagen på insta?? Blir ikke klok på hu der!! Er vel noen som har sagt at hu tjener mer på å være på insta🙈 kleint

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er dere så sikre på alt her egentlig? Hvordan vet dere at ho har så voldsomt til forbruk? Og om ho har fått diagnoser som blant annet ptsd av lege/psykiater så er det tydelig at hun sliter? 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu fortsetter jo som normalt på insta? Hva er greia med å slutte da? Hun skulle slutte med snap for å begynne å fokusere på seg selv. Hun fortsetter på akkurat samme måte på insta. Så jævlig latterlig 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Hvordan er dere så sikre på alt her egentlig? Hvordan vet dere at ho har så voldsomt til forbruk? Og om ho har fått diagnoser som blant annet ptsd av lege/psykiater så er det tydelig at hun sliter? 

 

Bare å følge med på snappen det, der dokumenterer hun det vanvittige overforbruket sitt hver eneste dag. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vilja1892
Klink skrev (3 minutter siden):

Hvordan er dere så sikre på alt her egentlig? Hvordan vet dere at ho har så voldsomt til forbruk? Og om ho har fått diagnoser som blant annet ptsd av lege/psykiater så er det tydelig at hun sliter? 

 

Om du har fulgt henne på snap over tid så ser du det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (9 minutter siden):

Hvordan er dere så sikre på alt her egentlig? Hvordan vet dere at ho har så voldsomt til forbruk? Og om ho har fått diagnoser som blant annet ptsd av lege/psykiater så er det tydelig at hun sliter? 

 

Hun viser jo frem alt hun kjøper nesten hver dag. Jeg er utdannet med en god jobb men har ikke sjangs til å ha et sånt forbruk som hun har. Det er energidrikke, godteri, garn, planter, klær og tilbehør til flere tusen kroner hver uke. Hun må da ha en vanvittig uføretrygd. Eller så har hun rett og slett levd på pengene som ble samlet inn på spleis. Og da kan du ikke sitte og sutre over at du mangler 60.000kr til saken din!! 

  • Liker 13
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den tilgjorte griningen på snap i går var bare falsk? Snapfam er blitt instafam??

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilja1892 skrev (1 time siden):

Det stemmer nok, men da får hun ta det med i tillegg når hun surver på snap at det har også vært 2 andre spleiser for henne. Hun vrir på sannheten, så klart folk ikke er like ivrige å gi mere penger om de ser at dette evt blir spleis nr 4. Hadde hun kunne lagt frem dokumentasjon på utgifter fra advokaten , hvor evt resterende penger er brukt så er det helt greit. Men det vil hun ikke, der sier vel det meste. Det er svindel og manipulering på høyt nivå. Det koster å leve som den dronningen hun tror hun er, da får hun smellen nå. 

Men vi veit da hvor overskuddet i spleisen skulle gå? Hun lovte jo å gi det til Landsforeningen for barnevernsbarn….

  • Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg kjapt hva denne barnevernsaken går ut på?

Og har hun egne barn?

Jeg har havna innpå snappen hennes ved tilfeldighet noen ganger. Sykehus, dramatikk og myyyyye prating er det jeg har fått med meg. Har tenkt at det virker som hun sliter skikkelig med seg selv, men var ikke klar over spleis og barnevern før nå da hun «la ned» snappen i går.

Fascinerende! 
 

Dårlig sommervær på Vestlandet, så jeg har sånt å styre med 🍿

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (33 minutter siden):

Men vi veit da hvor overskuddet i spleisen skulle gå? Hun lovte jo å gi det til Landsforeningen for barnevernsbarn….

Da må hun jo dokumentere det…

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler også på at det oppgis til Skatteetaten all denne sponsen? Det er jo grenser for hva du kan tjene  ved siden av når du er ufør?

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (2 timer siden):

Men vi veit da hvor overskuddet i spleisen skulle gå? Hun lovte jo å gi det til Landsforeningen for barnevernsbarn….

Hun refererer til at hun la ut en kvittering. Det finner jeg høyst usannsynlig da det eneste hun har lagt ut er et bilde av en advokatregning på 20.000,- Her er mattestykket fryktelig enkelt, hvis hun har betalt 20.000 til advokat så burde det være mer enn nok penger igjen til en sakkyndig. Hun har blåst av de pengene på shit og ingenting. Dette er tårer for å få folk til å åpne lommeboken, og jeg tipper hun velvillig gir tillatelse til at følgere vippser, det svarer hun nok majoriteten tenker jeg. Det er jo tross alt ferie snart og det ligner samme opplegget som i fjor. 

  • Liker 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Chroma skrev (28 minutter siden):

Kjenner du henne personlig? 

Ja, godt nok til at jeg har gått meg lei og gjør alt jeg kan for at sannheten kommer frem. 
 

  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bos Taurus skrev (2 timer siden):

Kan noen forklare meg kjapt hva denne barnevernsaken går ut på?

Og har hun egne barn?

Jeg har havna innpå snappen hennes ved tilfeldighet noen ganger. Sykehus, dramatikk og myyyyye prating er det jeg har fått med meg. Har tenkt at det virker som hun sliter skikkelig med seg selv, men var ikke klar over spleis og barnevern før nå da hun «la ned» snappen i går.

Fascinerende! 
 

Dårlig sommervær på Vestlandet, så jeg har sånt å styre med 🍿

https://www.tv2.no/a/11792906/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knuseknutsen skrev (2 timer siden):

Håper dette vil hjelpe.

 

97FABB88-B775-4A33-9F51-5FA13C9B8E78.png

Altså... å forvente at noen skal ta dette seriøst og med et brukernavn som kan assosieres med vold, dette er ikke bra. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (7 timer siden):

Tenke seg til hvorfor det..? Ærlig talt, få opp øynene og les mellom linjene. Stine har aldri brukt noen av Spleis-pengene til noe annet enn ting til seg selv. Ting. 
Hun sa hun ennå fikk tyn for Spleisen selv om hun hadde vist frem kvittering av en betalt advokatregning - L Ø G N!

Det hun har vist frem er en K V I T T E R I N G  på 19.000,-kr. En kvittering!

Hun er med andre ord utestengt fra å motta penger via Spleis, da folk selvsagt har rapportert dette.

👏👏👏

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...