Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Stine burde seriøst fått medalje for å snakke på innpust og utpust om sykdom og sykdom og enda litt mer sykdom. Minnes hun ikke kunne skjønne at de fant noe på lungene når hun kom på sykehuset. Eller noe i den duren.  Men nå skjønner hun ikke at den siste legen ikke kunne se dette. Lurer oppriktig på om hun vil være frisk eller syk. Er det ikke godt å få bekreftet at det ikke er noe feil med lungene,den beskjeden kom brått på da de oppdaget "noe" der. Hadde blitt glad om jeg slapp å gå rundt å tenke på at det var noe feil med lungene..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har jo ett hull i lungen, så noe gakt er det med den. Den siste legen mente at hullet ikke var grunnen til smertene hun hadde.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kjenner henne gjør ikke så mye annet enn å riste på hodet og himle med øynene. Og det med god grunn.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (1 time siden):

Folk som kjenner henne gjør ikke så mye annet enn å riste på hodet og himle med øynene. Og det med god grunn.

Hvorfor?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litjepiiia skrev (6 minutter siden):

Hvem er denne Stine? Blogger? Aldri hørt om 🙈 Men ble nysgjerrig nå 🙊

Hun er på joviale mammaer eller hva de heter.  Dessuten har hun fronte en sak angående barnevernet.

Det hele med henne føles bare helt ekstremt. Og livet handler 98%av å sitte å prate om sykdommer i hytt og gevær 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tildittbeste skrev (4 minutter siden):

Hun er på joviale mammaer eller hva de heter.  Dessuten har hun fronte en sak angående barnevernet.

Det hele med henne føles bare helt ekstremt. Og livet handler 98%av å sitte å prate om sykdommer i hytt og gevær 

Åh...Joviale mammaer på Instagram? Har ikke fått med meg noe jeg 🙊 Men går tydeligvis ikke glipp av så mye skjønner jeg 😬 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Flettfrid skrev (22 timer siden):

Hun har jo ett hull i lungen, så noe gakt er det med den. Den siste legen mente at hullet ikke var grunnen til smertene hun hadde.

Hørtes ikke veldig behagelig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ruskejento skrev (43 minutter siden):

Hvorfor?

På så altfor mange måter. Men hun har alltid vært sånn; mye snakk om sykdom (noe som er helt greit i mengder), at hun bare vil jobbe, men blir så «kjei» av å ha brillene bak ørene osv - men sannheten er at hun aldri har vært glad i å jobbe. Og det er fair det, OM hun hadde vært ærlig med alle om det. Hun gav uttrykk for at de hadde kjøpt seg et fint, stort og flott hus, selv om sannheten er at de leier og mannen hennes pusser opp for å få billigere leie. Noe som også er greit, men hvorfor lyve om det? Hvorfor framstille ting på en helt annen måte enn det som er realiteten?

Og bruke mengder med penger på interiør, blomster, sminke osv - når det ikke er nok penger til å betale advokaten for en BV-sak, det er for meg helt fjernt. Da hadde jeg heller droppet å kjøpe den palmen, slik at pengene kunne blitt spart. 

  • Liker 36
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant,du har så rett. Da blir det så jævlig feil og fronte seg slik hun gjør.  Og jeg blir så provosert av slike "falske" some mennesker.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (22 minutter siden):

Det er helt sant,du har så rett. Da blir det så jævlig feil og fronte seg slik hun gjør.  Og jeg blir så provosert av slike "falske" some mennesker.

Ja, alt med det er feil. Samme her, håper at folk snart gjennomskuer henne nå - istedenfor å sende gaver og morgenleveringer i huggu og ræva🤦🏼‍♀️

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/29/2021 at 10:07 PM, Gresshoppa said:

Ja, alt med det er feil. Samme her, håper at folk snart gjennomskuer henne nå - istedenfor å sende gaver og morgenleveringer i huggu og ræva🤦🏼‍♀️

Enig med deg altså!!

Hadde ikke turt å vise all shoppingen (sminke osv idag...) når jeg innerst inne ønsker mer spleis til advokat🥴

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller har den hostingen/kremtingen forsvunnet etter siste sykehustimen? 🙈🤔🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men mannen hennes, hva synes han om snappingen hennes? Synes ting er litt rart når det gjelder Stine.. får ting ikke til å stemme helt 🙈

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frklille skrev (20 minutter siden):

Men mannen hennes, hva synes han om snappingen hennes? Synes ting er litt rart når det gjelder Stine.. får ting ikke til å stemme helt 🙈

Send ho en mld å spør da vel

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (34 minutter siden):

Er det bare meg, eller har den hostingen/kremtingen forsvunnet etter siste sykehustimen? 🙈🤔🙄

Det kan jo være ho har hatt en bedre periode.. den hadde jo gått ned den kulen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mei88 skrev (51 minutter siden):

Send ho en mld å spør da vel

Lurt! Hvorfor tenkte jeg ikke den tanken selv?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Er det bare meg, eller har den hostingen/kremtingen forsvunnet etter siste sykehustimen? 🙈🤔🙄

Den hosting kom like fort som den ble borte den tror jeg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frklille skrev (4 timer siden):

Men mannen hennes, hva synes han om snappingen hennes? Synes ting er litt rart når det gjelder Stine.. får ting ikke til å stemme helt 🙈

Nei si det.. Han virker som en mye mer privat person enn det hu er.. Ser nesten litt lei ut av å få et kamera i trynet noen ganger 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...