Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tildittbeste skrev (På 3.5.2021 den 20.31):

Den hosting kom like fort som den ble borte den tror jeg. 

Ble brått slutt på den når den ukyndige og fæle kvinnelige (Gud forby maktsyke damer...WTF) legen sa det som det var🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rot skrev (9 timer siden):

Enig 🥰

Enig med dere ❤ syns alle som ser på for å ha noe å slenge drit om kan få seg ett liv..

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei88 skrev (6 timer siden):

Enig med dere ❤ syns alle som ser på for å ha noe å slenge drit om kan få seg ett liv..

Kan fint ha et liv, om en synes at disse some folka gjør mye rart

 De fleste er i grunn ganske like når det kommer til sjuende og sist.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (6 timer siden):

Kan fint ha et liv, om en synes at disse some folka gjør mye rart

 De fleste er i grunn ganske like når det kommer til sjuende og sist.

 

Den største forskjellen er vel at noen lever av å blotte seg på SoMe. Noen lever ikke av det, men velger likevel å blottlegge seg selv og andre. Heldigvis for meg, så er det valgfritt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å ha så mye tid til snappen på en søndag. Syns det er rart hvordan snappere prioriterer hverdagen sin. Bruker 80% av søndagen på å snakke til en telefon. Når det er så mye man kan gjøre ellers. Ser aldri hun gjøre ting andre gjør når man har barn. Kjøre i barnehage/hente eller leke/aktivitetmed sønnen sin. Håper hun gjør dette de siste 20%. Syns bare hun kunne tatt litt fri fra telefonen. Hadde jeg vært så mye på telefon hadde barna reagert🥰

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linye skrev (26 minutter siden):

Tenk å ha så mye tid til snappen på en søndag. Syns det er rart hvordan snappere prioriterer hverdagen sin. Bruker 80% av søndagen på å snakke til en telefon. Når det er så mye man kan gjøre ellers. Ser aldri hun gjøre ting andre gjør når man har barn. Kjøre i barnehage/hente eller leke/aktivitetmed sønnen sin. Håper hun gjør dette de siste 20%. Syns bare hun kunne tatt litt fri fra telefonen. Hadde jeg vært så mye på telefon hadde barna reagert🥰

Helt enig med deg, barna hadde reagert og ikke minst mannen. Lurer egentlig hva de får ut av å brette ut hele livet sitt på denne måten? De er ganske gode på å kommentere de utenfor som er negative til det de deler. Følte det var litt fisking etter mer spons der er periode også?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87

Stine er sikkert ei flott dame, og det er utrolig trist at hun har hatt en såpass vond barndom. 

Jeg synes det er utrolig dumt at hun likevel skal få ting til å framstå som perfekt på sosiale medier. De leier en liten leilighet, men likevel så prøver hun å få oss til å tro at de eier et stort hus. Hun shopper stadig klær, sminke, garn og interiør som hun viser frem på snapen, slik at det ser ut som de har utrolig god råd og kan kjøpe det de ønsker. Men sannheten er at hun hadde behov for penger fra seerne igjennom spleis for å ha råd til advokat. 

Mange voksne føler skam av å leie, så jeg ville fått en større respekt for henne om hun var ærlig om det. Ikke alle har muligheten til å komme seg inn på boligmarkede, hva med å fronte det istedenfor å få alt til å virke så perfekt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leila87 skrev (1 time siden):

Stine er sikkert ei flott dame, og det er utrolig trist at hun har hatt en såpass vond barndom. 

Jeg synes det er utrolig dumt at hun likevel skal få ting til å framstå som perfekt på sosiale medier. De leier en liten leilighet, men likevel så prøver hun å få oss til å tro at de eier et stort hus. Hun shopper stadig klær, sminke, garn og interiør som hun viser frem på snapen, slik at det ser ut som de har utrolig god råd og kan kjøpe det de ønsker. Men sannheten er at hun hadde behov for penger fra seerne igjennom spleis for å ha råd til advokat. 

Mange voksne føler skam av å leie, så jeg ville fått en større respekt for henne om hun var ærlig om det. Ikke alle har muligheten til å komme seg inn på boligmarkede, hva med å fronte det istedenfor å få alt til å virke så perfekt? 

Er det ikke ett helt hus de leier da? 

Hun har jo fortalt på snapp at de leier det huset. 

Greit ikke alle har mulighet til å komme inn på boligmarkede, men når man er to (en ufør og en i jobb) så burde man vel klare det sånn egentlig. 

Vi har hus, jeg er ufør og mannen jobber i butikk, ikke noe problem fot oss å få lån og kjøpe hus. 3 unger har vi å.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (48 minutter siden):

Er det ikke ett helt hus de leier da? 

Hun har jo fortalt på snapp at de leier det huset. 

Greit ikke alle har mulighet til å komme inn på boligmarkede, men når man er to (en ufør og en i jobb) så burde man vel klare det sånn egentlig. 

Vi har hus, jeg er ufør og mannen jobber i butikk, ikke noe problem fot oss å få lån og kjøpe hus. 3 unger har vi å.

Om de leier hele huset eller kun den lille delen dem faktisk bor i, så er det ett fett. For resten av huset er ei rønne. Kun oppbevaringsplass.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87
Flettfrid skrev (11 timer siden):

Er det ikke ett helt hus de leier da? 

Hun har jo fortalt på snapp at de leier det huset. 

Greit ikke alle har mulighet til å komme inn på boligmarkede, men når man er to (en ufør og en i jobb) så burde man vel klare det sånn egentlig. 

Vi har hus, jeg er ufør og mannen jobber i butikk, ikke noe problem fot oss å få lån og kjøpe hus. 3 unger har vi å.

Som noen skrev over meg, jeg vet ikke om de leier hele huset men huset er en gammel butikk med utleiedel, og de bor i utleiedelen. 

Bankene er strenge i dag, så lenge du har egenkapital eller kausjonist så får du som regel lån uansett om du tjener lite eller mye. Tjener du godt men ikke har egenkapital eller kausjonist så får du sannsynligvis ikke lån. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår virkelig ikke behovet enkelte har til å kritisere og "sladre" slik som blir gjort her...?  Hva får dere utav det, blir dagen bedre..?

Om de eier eller leier har da ingen betydning for andre, og ei heller noe andre har noe med.  Hun har sagt de leier, skal da ikke være nødvendig å måtte si det hele tiden. Hun retter fokus på barnevern og er en stor og viktig stemme der, er ikke det nok?!? 

Og når det gjelder økonomi kan jeg ikke se at hun har et enorm forbruk der. Produkter og ting hun kjøper er veldig rimelig, hun tar godt vare på tingene sine og er ikke fremmed for gjenbruk.  At hun prioritere å bruke litt penger på strikking, som igjen er kreativt og godt for henne, er da ikke noe å "ta henne på"!

Slutt å følg om dere ikke liker det dere ser, bruk energien på noe annet enn å kritisere andre. 

 

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mei88 skrev (På 6.5.2021 den 9.41):

Enig med dere ❤ syns alle som ser på for å ha noe å slenge drit om kan få seg ett liv..

Aner ikke hvem dama er, men jeg syns alltid det er morsomt med de som mener andre "kan få seg et liv" når de diskuterer noe på et forum. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BunnyChester skrev (1 time siden):

Aner ikke hvem dama er, men jeg syns alltid det er morsomt med de som mener andre "kan få seg et liv" når de diskuterer noe på et forum. 

Haha ja du sier noe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så bra for henne at hun fikk innvilget 100% uføretrygd. Skjønner at det er litt vondt.

Forstår nå at de kun leier og trenger hjelp til advokatregning. Hun sa hun fikk barnetillegg og da må husholdningen ha veldig lav felles inntekt. Håper ting blir litt lettere for de fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fruen92 skrev (7 minutter siden):

Så bra for henne at hun fikk innvilget 100% uføretrygd. Skjønner at det er litt vondt.

Forstår nå at de kun leier og trenger hjelp til advokatregning. Hun sa hun fikk barnetillegg og da må husholdningen ha veldig lav felles inntekt. Håper ting blir litt lettere for de fremover.

Hun får jo automatisk barnetillegg på de 2 ungene hun har fra før,da hun ikke bor sammen med deres far. Det har lite med husstandens samlede inntekt, da det kun er hennes uførtrygd som legges til grunne for den beregningen. 

Med 100% ufør og barnetillegg på hvertfall av de så har hun en rimelig grei sum utbetalt i mnd. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (22 minutter siden):

Hun får jo automatisk barnetillegg på de 2 ungene hun har fra før,da hun ikke bor sammen med deres far. Det har lite med husstandens samlede inntekt, da det kun er hennes uførtrygd som legges til grunne for den beregningen. 

Med 100% ufør og barnetillegg på hvertfall av de så har hun en rimelig grei sum utbetalt i mnd. 

Åh, visste ikke at man fikk barnetillegg på barn fra før, uavhengig av husstandens inntekt. Det virker rart. Da beklager jeg kommentaren over. Håper ting løsner litt for de nå og at hun kan puste litt ut, når hun har kommet over «sjokket». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen92 skrev (På 19.5.2021 den 17.13):

Åh, visste ikke at man fikk barnetillegg på barn fra før, uavhengig av husstandens inntekt. Det virker rart. Da beklager jeg kommentaren over. Håper ting løsner litt for de nå og at hun kan puste litt ut, når hun har kommet over «sjokket». 

Jeg klarer ikke helt å tro på at det er så tungt som hun fremstiller det som. Dette er nok noe hun innerst inne har ønsket seg. Altså ikke å bli syk, men  100% uføretrygd. Det er hvert fall det inntrykket jeg har fått av henne fra dag 1. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...