Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Kommentar til dagens rant (ja, jeg brukte tid der jeg ventet på noen andre og så på snapperanten). 
Summen av ranten? Ett regelsett er for oss, et annet regelsett er for henne selv og ekkokammeret. For hun må gjerne sitte og snakke stygt om folk hun ikke vet hvem er eller NOE om livet til, mens hun som deler ganske mye skal ha seg frabedt at noen gjør alt annet enn hyllester til henne.  I tillegg skal man hylle på riktig måte. Ikke si ifra på feil måte om feil ting, da blokkes det, selv om det kommer fra et godt sted. Skremmende oppføresel og svært umoden. HUn tror også at alle som følger hører hvert ord, ser hver snap og har vært med fra starten. Sånn er det ikke. 

Jeg har stor respekt for plagene og traumene som barndommen har gitt henne, en slik barndom skal ingen ha. Allikevel har jeg vanskeligheter med å forstå at hun ikke ser at det hun omgir seg med ikke er ekte, det er en boble og et ekkokammer som ikke er reelt. Hun utleverer også familien på en kritikkverdig måte. Barna har ikke sjanse til å stå i mot, de har ingen kontroll på hva mor deler om dem på snap foran "mange tusen følgere". 

En annen ting er at folk som hyller og skryter snakker sant, mens folk som måtte kritisere "ikke vet noe, er sjalu og misunnelige". Den logikken (og hersketeknikken) overrasker det meg  at folk som driver med SoMe fremdeles tror på og bruker. 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EllaSays skrev (2 timer siden):

Kommentar til dagens rant (ja, jeg brukte tid der jeg ventet på noen andre og så på snapperanten). 
Summen av ranten? Ett regelsett er for oss, et annet regelsett er for henne selv og ekkokammeret. For hun må gjerne sitte og snakke stygt om folk hun ikke vet hvem er eller NOE om livet til, mens hun som deler ganske mye skal ha seg frabedt at noen gjør alt annet enn hyllester til henne.  I tillegg skal man hylle på riktig måte. Ikke si ifra på feil måte om feil ting, da blokkes det, selv om det kommer fra et godt sted. Skremmende oppføresel og svært umoden. HUn tror også at alle som følger hører hvert ord, ser hver snap og har vært med fra starten. Sånn er det ikke. 

Jeg har stor respekt for plagene og traumene som barndommen har gitt henne, en slik barndom skal ingen ha. Allikevel har jeg vanskeligheter med å forstå at hun ikke ser at det hun omgir seg med ikke er ekte, det er en boble og et ekkokammer som ikke er reelt. Hun utleverer også familien på en kritikkverdig måte. Barna har ikke sjanse til å stå i mot, de har ingen kontroll på hva mor deler om dem på snap foran "mange tusen følgere". 

En annen ting er at folk som hyller og skryter snakker sant, mens folk som måtte kritisere "ikke vet noe, er sjalu og misunnelige". Den logikken (og hersketeknikken) overrasker det meg  at folk som driver med SoMe fremdeles tror på og bruker. 

 

Det er så typisk.  Disse some personene de har sin fulle rett og snakke stygt, og enkelte ganger veldig stygt om sine følgere, det skal ingen reagere på. Men som du sier, om noen utenfra sier noe kritikkverdi mot dem, ja da skal du jammen på høre det. Siden de er så på å forteller at de bare viser litt av sin hverdag,  bør de virkelig tenke seg om to ganger når de poster noe,  for ting kan lett oppfattes feil eller misforstås. Men da er det jo kritikerne som må skaffe seg et liv. Omg

Endret av Tildittbeste
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (1 time siden):

Det er så typisk.  Disse some personene de har sin fulle rett og snakke stygt og enkelte ganger veldig stygt om sine følgere, det skal ingen reagere på,  men som du sier om noen utenfra sier noe kritikk verdi mot dem, ja da skal du jammen på høre det. Siden de er så på å forteller at de bare viser litt av sin hverdag bør de virkelig tenke seg om to ganger når de poster noe , for ting kan lett oppfattes feil eller misforstås. Men da er det jo kritikerne som må skaffe seg et liv. Omg

Spot on. Viktig! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt den "ranten" i dag, for det folk har skrevet er vel litt kritisk i forhold til pengebruken og spleis? Skjønner jo at folk lurer, da det handles inn ting flere ganger i uka. 

En person hadde skrevet til henne at det skrives om henne her inne, og det var visst respektløst å si ifra om. 

Ingen kan visst vinne... Feil uansett hva som blir gjort? 

Blir litt matt... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (3 timer siden):

Kommentar til dagens rant (ja, jeg brukte tid der jeg ventet på noen andre og så på snapperanten). 
Summen av ranten? Ett regelsett er for oss, et annet regelsett er for henne selv og ekkokammeret. For hun må gjerne sitte og snakke stygt om folk hun ikke vet hvem er eller NOE om livet til, mens hun som deler ganske mye skal ha seg frabedt at noen gjør alt annet enn hyllester til henne.  I tillegg skal man hylle på riktig måte. Ikke si ifra på feil måte om feil ting, da blokkes det, selv om det kommer fra et godt sted. Skremmende oppføresel og svært umoden. HUn tror også at alle som følger hører hvert ord, ser hver snap og har vært med fra starten. Sånn er det ikke. 

Jeg har stor respekt for plagene og traumene som barndommen har gitt henne, en slik barndom skal ingen ha. Allikevel har jeg vanskeligheter med å forstå at hun ikke ser at det hun omgir seg med ikke er ekte, det er en boble og et ekkokammer som ikke er reelt. Hun utleverer også familien på en kritikkverdig måte. Barna har ikke sjanse til å stå i mot, de har ingen kontroll på hva mor deler om dem på snap foran "mange tusen følgere". 

En annen ting er at folk som hyller og skryter snakker sant, mens folk som måtte kritisere "ikke vet noe, er sjalu og misunnelige". Den logikken (og hersketeknikken) overrasker det meg  at folk som driver med SoMe fremdeles tror på og bruker. 

 

Det er ei lita Anne Brith i henne, en variant med litt med selvkontroll. Men tror det kan rakne for henne på samme måte som for AB. 

Elsker oppmerksomhet,penger,gaver,skryt for utseende, godord fra følgere osv, helt lik AB.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på en ting; er kritikk på saklig nivå til konkrete ting netthets? 

Jeg mener at hets er trusler, mobbing, trakassering, sjikane osv. Er denne tråden det? Personlig opplever jeg det ikke sånn. Kritikk får hun, men ikke hets? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EllaSays skrev (17 minutter siden):

Jeg bare lurer på en ting; er kritikk på saklig nivå til konkrete ting netthets? 

Jeg mener at hets er trusler, mobbing, trakassering, sjikane osv. Er denne tråden det? Personlig opplever jeg det ikke sånn. Kritikk får hun, men ikke hets? 

Kritikk får hun som fortjent. Hetsing er det vel ingen her som har drevet med på lik linje som hun hetser både leger, saksbehandler ifbm BV-saken med fullt navn og restaurant🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (9 timer siden):

Kritikk får hun som fortjent. Hetsing er det vel ingen her som har drevet med på lik linje som hun hetser både leger, saksbehandler ifbm BV-saken med fullt navn og restaurant🙈

De some folka er gode læremestre for hverandre,det er stort sett slik de holder på alle sammen..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til kveldens rant- hu MÅ da klare å forstå at folk lurer litt på prioritering av pengebruk når hu spør etter pengehjelp på spleis?? Det er selvfølgelig innafor å kjøpe mat og klær du trenger, ting til unga  og en og annen liten dings te seg sjæl- men og fornye hele sommergarderoben, abbonere på goodiebox, handle  strikketøy i enninga,  og helt unødvendige dyre planter er vel ikke noe man prioriterer når man i utgangspunktet har dårlig råd?? Eller? Det klassifiserer jeg hvertfall ikke som driftskritisk… Men det er forskjell på folk

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonymfælt said:

Til kveldens rant- hu MÅ da klare å forstå at folk lurer litt på prioritering av pengebruk når hu spør etter pengehjelp på spleis?? Det er selvfølgelig innafor å kjøpe mat og klær du trenger, ting til unga  og en og annen liten dings te seg sjæl- men og fornye hele sommergarderoben, abbonere på goodiebox, handle  strikketøy i enninga,  og helt unødvendige dyre planter er vel ikke noe man prioriterer når man i utgangspunktet har dårlig råd?? Eller? Det klassifiserer jeg hvertfall ikke som driftskritisk… Men det er forskjell på folk

Helt enig med deg!! Og for å ikke glemme å kjøpe «liv» i ett mobilspill!! Det er noe av det verste å bruke penger på og handler ofte om at det blir brukt mye fordi man ikke greier å stoppe. Skjønner ikke hvorfor hun skal klage, vi må kunne være kritiske så lenge hun skal sponses med seernes penger!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymfælt skrev (28 minutter siden):

Til kveldens rant- hu MÅ da klare å forstå at folk lurer litt på prioritering av pengebruk når hu spør etter pengehjelp på spleis?? Det er selvfølgelig innafor å kjøpe mat og klær du trenger, ting til unga  og en og annen liten dings te seg sjæl- men og fornye hele sommergarderoben, abbonere på goodiebox, handle  strikketøy i enninga,  og helt unødvendige dyre planter er vel ikke noe man prioriterer når man i utgangspunktet har dårlig råd?? Eller? Det klassifiserer jeg hvertfall ikke som driftskritisk… Men det er forskjell på folk

Enig! 
Nå har jeg jo sagt tidligere i tråden at jeg er veldig kritisk til hele spleis og gå til sak mot kommunen og dette gjør jo ikke ting bedre.

Selvfølgelig skal hun få kjøpe det de trenger pluss litt ekstra, men det er rimelig provoserende å se på alt hun kjøper av unødvendige ting og det med telefonspillet var kvalmt. Hun sa det var 22kr for fem liv - vil tro det skal ganske mange runder til før banken faktisk sperrer(!!) kortet. Det var nok ikke bare ett par ganger. Det letteste når du holder på sånn, er vel rett og slett og ikke vise det frem. Spesielt hvis du ikke tåler kritikk. Hun er ikke så viktig at følgerne hennes MÅ se alt hun kjøper seg.
Og at hun har dekket en del av advokatregningen selv? Ja, det håper jeg da for gudsskyld. De fleste betaler vel alt sånt selv, eventuelt tar opp lån. 
Det blir for dumt å vise frem et overforbruk av unødvendige ting, samtidig som hun ber følgerne sine om penger, essensielt for å få enda mer penger ut av kommunen. Jeg blir oppgitt.

Endret av Fruen92
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

off ja…Og den unnskyldninga med at hu får pengegaver dedikert til blomster og kos? Altså- hadde det vært meg så hadde jeg sakt « tusen hjertlig takk, men hvis du har lyst til å hjelpe meg med noe så hadde jeg satt veldig pris på pengehjelp til advokatregninga på saken jeg har gående, for jeg tross alt hvertfall 100 planter fra før så det sku vel holde» 

Skamløst opplegg… og det med mobilspillet hadde jeg ikke fått med meg engang ! Hu må seriøst ta seg en titt i speilet snart ass!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymfælt skrev (3 minutter siden):

off ja…Og den unnskyldninga med at hu får pengegaver dedikert til blomster og kos? Altså- hadde det vært meg så hadde jeg sakt « tusen hjertlig takk, men hvis du har lyst til å hjelpe meg med noe så hadde jeg satt veldig pris på pengehjelp til advokatregninga på saken jeg har gående, for jeg tross alt hvertfall 100 planter fra før så det sku vel holde» 

Skamløst opplegg… og det med mobilspillet hadde jeg ikke fått med meg engang ! Hu må seriøst ta seg en titt i speilet snart ass!

Kvalmende alt jeg har å si

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skjenneprekenen der kunne du ha holdt deg for god for, Stine. Rett og slett pinlig. «Spør hvis dere lurer på noe, men ikke still spørsmålstegn», altså hæ? Du viser en særdeles lite sjarmerende side av deg selv når du holder på sånn. Og den forklaringen med at kanskje er det Alex som har kjøpt blomstene, kanskje har du fått gavekort, kanskje har du fått blomsterenger av pappa? Hva er poenget med å ramse opp de tenkte scenarioene? Si det som det er. Faktum er at du handler mer enn gjennomsnittet. Jeg har en årsinntekt på drøye millionen, og er ikke i nærheten av å tillate meg å dra på Hageland hver søndag. Har to bikinier jeg har hatt i minst 5 sesonger, du telte vel opp 15-20 stykk her forleden dag. Eksemplene er mange. Og til din opplysning; du er gift, det vil si at dere har felles underholdningsplikt, så hvis Alex har noen kroner til overs, burde de gå til advokatutgifter ikke blomster, kjoler og solseng. Og til slutt; ikke fortsett med å si at du tar denne kampen for alle andre. Det begynner faktisk å bli ganske provoserende. Du gjør det fordi du ser utsikter til en millionerstatning. Det finnes utallige folk som har tatt denne kampen før deg. Fun fact: du er ikke den eneste som har gått til sak mot barnevernet, og din sak er dessverre ikke unik. 

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære Gud i himmelen. Brukt mange timer nå på å kjefte, smelle og provosere. Også endes det med gråt og sipping. Hadde jeg hatt en forferdelig stor advokatregning så hadde jeg faktisk droppet alt hun gjør og levd kun av det som er nødvendig. 
Syns synd i han mannen hennes, virker som han gjør helst alt annet enn å være med henne..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kallet mannen sin for idiot 🙈😂 Hun leier hus, men legger det frem som hun eier det. Må koste vanvittig mye med all materialen som i tillegg er økt veldig i pris siste tiden 🙈 store prosjekt på annen manns eiendom 🙄 😵

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens utblåsning viser hvordan hun er privat og personlig.. Oppstanasig, frekk og skamløs. Blir for flaut å se på. De 2% hun sier kjenner henne, må være like flaue. Nå begynner det å slå sprekker i hele fasaden🤦🏼‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (21 minutter siden):

Dagens utblåsning viser hvordan hun er privat og personlig.. Oppstanasig, frekk og skamløs. Blir for flaut å se på. De 2% hun sier kjenner henne, må være like flaue. Nå begynner det å slå sprekker i hele fasaden🤦🏼‍♀️

Hvor er det zenne utblåsningen foregår?? Og hva er brukernavnet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på, hvorfor gidder dere å følge henne. Hjelpes. La henne være, hjelpes åssen mennesker er mot hverandre. Dere er jo ikke bedre selv. Fy flate. La folk selv og som vil følge henne da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere er så imot henne, hvorfor gjemme dere bak en falsk profil på snap, og hvorfor tar dere ikke dette opp hos henne. Hennes liv og jeg digger hun. Mitt mening og valg til 0 følge henne. Dere i denne baksnakking  dere gjør hjelper ikke. Ser jo at flere støtter henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...