Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Colaiglasset skrev (58 minutter siden):

Folk er forskjellige! Har jeg ikke noe positivt å komme med, så har jeg lært å holde kjeft! Lurer jeg på noe, så spør jeg. 
folk velger om de vil følge eller ikke, enklere et det ikke! 

Men du bestemmer vel ikke om noen skal kommentere her inne eller skrive direkte til personen heller, gjør du vel? Det som står i denne tråden er stort sett kritikk rettet til ting hun har sagt eller gjort, som går i mot det som har blitt sagt tidligere. Ingen som skriver noe krenkende eller fælt. 

Når man velger å være offentlig, så blir man kritisert. Det kommer man dessverre ikke unna. Det ble sagt at folk skriver stygge, fæle ting her inne. Det stemmer vel ikke helt! Ingen som har skrevet noe stygt om barndommen hennes og slike ting. Jeg trodde et øyeblikk det var skrevet på andre steder, feks jodel, utifra det hun sa om hvor fælt det som stod på nett var. Men det var altså her på KG. Jeg stusser på dette når jeg igjen leser igjennom tråden.... 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jajajane skrev (4 minutter siden):

Men du bestemmer vel ikke om noen skal kommentere her inne eller skrive direkte til personen heller, gjør du vel? Det som står i denne tråden er stort sett kritikk rettet til ting hun har sagt eller gjort, som går i mot det som har blitt sagt tidligere. Ingen som skriver noe krenkende eller fælt. 

Når man velger å være offentlig, så blir man kritisert. Det kommer man dessverre ikke unna. Det ble sagt at folk skriver stygge, fæle ting her inne. Det stemmer vel ikke helt! Ingen som har skrevet noe stygt om barndommen hennes og slike ting. Jeg trodde et øyeblikk det var skrevet på andre steder, feks jodel, utifra det hun sa om hvor fælt det som stod på nett var. Men det var altså her på KG. Jeg stusser på dette når jeg igjen leser igjennom tråden.... 

Det er helt sant, jeg bestemmer ikke over hva du og de andre velger å gjøre. Jeg forklarte bare hva jeg gjør. 
Er det ting jeg stiller spørsmålstegn ved eller reagerer på, så sier jeg det direkte til henne. Istedenfor å diskutere anonymt her inne. 
 

Jeg kjenner ikke Stine, bor faktisk 8 timer unna og har heller ikke sendt ho noe. Hva folk velger å gjøre, er opp til hver enkelt. Men jeg skal ærlig si, at jeg ikke liker slike tråder når dere har full mulighet til å skrive til ho på snapp. Ting blir ikke akkurat bedre når flere koker haude sitt sammen, kommer med sine synspunkter, som gjør at folk hiver seg på. Trur ikke dere ha likt om det var snakk om barna deres, bestevenniner osv på denne måten anonymt. 
 

Jeg har opplevd mobbing (sier ikke at dere gjør det), og veit hvor jævlig det er å vite at folk som du ikke veit navnet på, sprer bilder av meg på en chatte gruppe å rakke ned på meg. Eller når venner kommer å sier at «alle mener dette». Hvem er alle? 
De som kommer direkte til meg og sier «jeg synd ditt, jeg syns datt» teke jeg mer innover meg enn de som gjemmer seg bak anonyme navn eller bruker ordet «alle». 
 

Jeg vil ikke rekke noen pekefinger, eneste jeg vil er at dere tenker over om du hadde likt dette. For om svaret er nei, så la være ❤️ 
 

Godnatt😴😴

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colaiglasset skrev (Akkurat nå):

Det er helt sant, jeg bestemmer ikke over hva du og de andre velger å gjøre. Jeg forklarte bare hva jeg gjør. 
Er det ting jeg stiller spørsmålstegn ved eller reagerer på, så sier jeg det direkte til henne. Istedenfor å diskutere anonymt her inne. 
 

Jeg kjenner ikke Stine, bor faktisk 8 timer unna og har heller ikke sendt ho noe. Hva folk velger å gjøre, er opp til hver enkelt. Men jeg skal ærlig si, at jeg ikke liker slike tråder når dere har full mulighet til å skrive til ho på snapp. Ting blir ikke akkurat bedre når flere koker haude sitt sammen, kommer med sine synspunkter, som gjør at folk hiver seg på. Trur ikke dere ha likt om det var snakk om barna deres, bestevenniner osv på denne måten anonymt. 
 

Jeg har opplevd mobbing (sier ikke at dere gjør det), og veit hvor jævlig det er å vite at folk som du ikke veit navnet på, sprer bilder av meg på en chatte gruppe å rakke ned på meg. Eller når venner kommer å sier at «alle mener dette». Hvem er alle? 
De som kommer direkte til meg og sier «jeg synd ditt, jeg syns datt» teke jeg mer innover meg enn de som gjemmer seg bak anonyme navn eller bruker ordet «alle». 
 

Jeg vil ikke rekke noen pekefinger, eneste jeg vil er at dere tenker over om du hadde likt dette. For om svaret er nei, så la være ❤️ 
 

Godnatt😴😴

Skjønner hva du mener, men dette er ikke ei venninne. Det er en offentlig person på snap, som har valgt selv å være offentlig. Da følger det dessverre med mye dritt også... 

Jeg syns heller ikke noe om å snakke stygt om andre, og at man bør holde seg voksen i diskusjoner når det gjelder enkeltpersoner osv. Men dette er ikke hverken mobbing eller trakassering osv, men kritikk rettet til diverse. Hun sa vel noe som at hun blokkerer de som ikke er enig (ikke ordrett det hun sa, for all del). Jeg føler at om man sender noe som kan tolkes som kritikk, så kan man kanskje risikere å bli blokkert. Jeg begynte å følge henne etter at saken hennes kom opp på nyhetene, og syns hun byr på mye bra. Men også endel ting jeg ikke er helt enig i... 

Kunne like gjerne vært... Hm, la oss si Kronprinsessen vi snakket om. Kan ikke bare slå på tråden og si at jeg syns det hun driver med er kritikkverdig heller 😅 dårlig eksempel, men du skjønner.... 

En offentlig person blir kritisert, synset om, skrevet om osv. Det passer ikke for alle! Enten må man være veldig flink til å riste slikt av seg, eller så må man revurdere å ha en offentlig snap åpen. Dette finner nok Stine ut av på egenhånd etterhvert... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hu virker søt å grei, men samtidig blir jeg veldig opphengt i at d virker som hun er VELDIG gla i seg selv.. At hu hele veien skal vise seg fram, å at hu syns sjøl at hu er så pen, at man merker at hu sitter å ser på seg selv, å d er bare så plagsomt! D blir d jeg ser på.. 
men for all del, ei søt frøken!🙂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Malleli89 said:

Jeg syns hu virker søt å grei, men samtidig blir jeg veldig opphengt i at d virker som hun er VELDIG gla i seg selv.. At hu hele veien skal vise seg fram, å at hu syns sjøl at hu er så pen, at man merker at hu sitter å ser på seg selv, å d er bare så plagsomt! D blir d jeg ser på.. 
men for all del, ei søt frøken!🙂

Enig. Veldig mye blikk og vri på hodet for å se diverse vinkler ser det ut til. Samt det å ta i håret hele tiden… Og nei, dette er ikke personangrep, men å snakke om en offentlig snapper må vi ha lov til. Så lenge man blir blokkert ved å snakke om alt som ikke er gaver, spleis og ros til henne…

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Arkin said:

Hvorfor sender folk gaver? Har aldri helt skjønt det der. 

Helt enig. Aldri skjønt det. Og her er det så mye gaver at Stine for meg blir en det synd på og hun blir veldig ett offer. Syns det er synd å se på… Og hun nevner heller aldri noe om at det er i overkant mye😬🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp! Sitter å ser på seg selv konstant, danser for å vise seg frem, å man ser sååå godt at d er d hun gjør, å d er d eneste jeg får med meg nå! I tillegg blir jeg flau. . . 😅 Lov å like seg selv, for all del, men vær litt diskre når du vlogger ihvertfall da😄

Når man er offentlig må man tåle både ris å ros! Hvis man blokker folk som kommer med kritikk, da bør man faktisk vurdere om man er i stand til å vlogge, og til å ha en masse mennesker man ikke kjenner inn i livet sitt…

Hvis folk er slemme å ufine blir d noe annet, men kritikk osv må man faktisk tåle🙂

(Håper jeg svarte til riktig person nå!😬😄 Jeg er helt ny her, så ikke helt inne i detta enda😊)

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (1 time siden):

Ja, nettopp! Sitter å ser på seg selv konstant, danser for å vise seg frem, å man ser sååå godt at d er d hun gjør, å d er d eneste jeg får med meg nå! I tillegg blir jeg flau. . . 😅 Lov å like seg selv, for all del, men vær litt diskre når du vlogger ihvertfall da😄

Når man er offentlig må man tåle både ris å ros! Hvis man blokker folk som kommer med kritikk, da bør man faktisk vurdere om man er i stand til å vlogge, og til å ha en masse mennesker man ikke kjenner inn i livet sitt…

Hvis folk er slemme å ufine blir d noe annet, men kritikk osv må man faktisk tåle🙂

(Håper jeg svarte til riktig person nå!😬😄 Jeg er helt ny her, så ikke helt inne i detta enda😊)

 

 

Stine, og alle andre små vloggere skulle sett storyen til CA i går. Ikke for og dra hu inn her, men hun hadde Sjukt mange gode poenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annelinb skrev (30 minutter siden):

Stine, og alle andre små vloggere skulle sett storyen til CA i går. Ikke for og dra hu inn her, men hun hadde Sjukt mange gode poenger.

Hvem er CA? 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (1 minutt siden):

Hvem er CA? 🙈

Cecilie Ask 😊 verd og få med seg det hun snakket om i gårkveld 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annelinb skrev (2 timer siden):

Stine, og alle andre små vloggere skulle sett storyen til CA i går. Ikke for og dra hu inn her, men hun hadde Sjukt mange gode poenger.

Hvem er CA?😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (Akkurat nå):

Hvem er CA?😅🙈

Åjaa, såklart😅🙈 Hu følger jeg daglig, ELSKER’A🙏😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Linye skrev (4 timer siden):

Helt enig. Aldri skjønt det. Og her er det så mye gaver at Stine for meg blir en det synd på og hun blir veldig ett offer. Syns det er synd å se på… Og hun nevner heller aldri noe om at det er i overkant mye😬🙈

Det er daglige gaver ser det ut som. Litt rart. Aldri sett andre som får like mye som henne.  Og skjønner seriøst ikke hvorfor 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annelinb skrev (2 timer siden):

Stine, og alle andre små vloggere skulle sett storyen til CA i går. Ikke for og dra hu inn her, men hun hadde Sjukt mange gode poenger.

Så den nå, å amen til d hu sier der!🙏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (1 minutt siden):

Så den nå, å amen til d hu sier der!🙏

Man merker fort at hun er både større og mer erfaren en de «små». 
skulle hatt foredrag for andre som vurderer starte 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for dere som gjorde meg oppmerksom på CA sin story. Jeg følte meg veldig forstått. Ønsker ingen noe vondt, men kjenner noen ganger behov for å kommentere ting jeg ser. 

Hun var så velformulert og fin. ❤️ For en innsikt!

Stine har absolutt noe å lære, hun forventer et ekkokammer av kjærlighet og tror samtidig det er ekte. Tar ingen selvkritikk og viser ting på snap ingen burde vise. I går gikk hun, seint på kvelden, rett inn på de store guttas rom uten å banke på. Han ene SOV! Sånt bør ikke kringkastes via en snap med en god del følgere. (ja, hun ville gi dem godteri, men.. )

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...