Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Colaiglasset skrev (5 timer siden):

Da var det merkelig at hun blokket deg. Det skal jeg være enige i. 

Ikke merkelig i det hele tatt, føyer seg inn i rekken over ting hun gjør for å kontrollere alt som skjer rundt henne. (Ett behov som faller naturlig for henne med den bakgrunnen/barndommen, kontroll og forutsigbarhet)

Hun uttaler også at hun vet eller kan finne ut hvem enkeltpersoner her inne er. Så lett er det ikke, KG leverer ikke ut slik informasjon uten en rettskjennelse. Men det er en kjent hersketekning å si slik, for å prøve å skremme folk til taushet. 

Det eneste hun oppnår er å gjøre seg til latter og at folk får mindre respekt for henne.

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg begynt å reagere selv på Stine! Hvem gir henne alle disse gavene hele tiden?🙉 Er mange snappere med vanskelig barndom osv ,men  kan ikke huske ha sett andre får gaver hele tiden?🙈 Det er det rareste. Jeg hadde sagt STOPP til mer gaver. Er det ikke litt flaut? 

Og spleis?? Samle inn penger til seg selv for å betale advokat. I all verden..... Enten betaler man selv, familie eller venner hjelper,ellers kan du ikke betale så kan du ikke. Ukjente folk som betaler hennes sak?? Hvorfor?

Og hvor er denne forferdelige krenkelsen og person angrep hun sier folk skriver om henne her? Link?. Har lest igjennom samtlige kommentarer her og 99% er saklig.

 

Folk har rett på å være uenige når hun legger ut offentlig om ting så lenge det ikke er direkte person angrep og trusler. Forventer hun at alle skal være enig med henne, og er du ikke ENIG så blokkeres du eller er dritt menneske ? 

Det blir for dumt.....

 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (7 minutter siden):

Nå har jeg begynt å reagere selv på Stine! Hvem gir henne alle disse gavene hele tiden?🙉 Er mange snappere med vanskelig barndom osv ,men  kan ikke huske ha sett andre får gaver hele tiden?🙈 Det er det rareste. Jeg hadde sagt STOPP til mer gaver. Er det ikke litt flaut? 

Og spleis?? Samle inn penger til seg selv for å betale advokat. I all verden..... Enten betaler man selv, familie eller venner hjelper,ellers kan du ikke betale så kan du ikke. Ukjente folk som betaler hennes sak?? Hvorfor?

Og hvor er denne forferdelige krenkelsen og person angrep hun sier folk skriver om henne her? Link?. Har lest igjennom samtlige kommentarer her og 99% er saklig.

 

Folk har rett på å være uenige når hun legger ut offentlig om ting så lenge det ikke er direkte person angrep og trusler. Forventer hun at alle skal være enig med henne, og er du ikke ENIG så blokkeres du eller er dritt menneske ? 

Det blir for dumt.....

 

 

👏👏👏👏

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colaiglasset skrev (14 timer siden):

Da var det merkelig at hun blokket deg. Det skal jeg være enige i. 

D hu faktisk burde gjøre da, er jo å heller ta til seg kritikken å tenke over d som blir sagt, så lenge folk er saklige å ikke er slemme! Når man velger å brette ut livet sitt for 1000-vis av mennesker bør man jo tåle at folk har syn på ting man gjør å ikke gjør.. D er jo prisen man må betale for å FRIVILLIG være en «offentlig person».. Å blokke folk som ber deg sjekke en annen’s vlogg for råd er jo bare tragisk å pinglete! Du skal stå i lyset å bli øst ned i gaver å fine ord, men de som har ett annet syn på ting eller reagerer på ting som blir gjort å sagt å sier ifra, de er ikke velkommen på vloggen å blir blokkert uten engang å få ett svar på hvorfor å man får heller ingen «advarsel»… D blir faktisk for dumt.. Når man velger å dele livet sitt på en sånn måte må man regne med at noen synes ting å tang er dumt eller feil, å da må man jaggu tåle å stå i d når folk reagerer også! D er jo ikke greit å d virker jo nesten som hu er redd for at noen skal mene noe annet eller sette hu ut av spill på noen måte.. ikke vet jeg, men jeg syns d er merkelig oppførsel på ei voksen dame…
 

«Skal man tåle leken må man tåle steken» 😉

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirimittmitt
Colaiglasset skrev (På 2.7.2021 den 18.56):

No he du tolka det jeg skriver til verste mening her! 
Det jeg ville frem til er at ho ønsker at dere kommer direkte til henne med kritikken, og ho har uttrykt at ho ønsker dette. 
 

Men jeg veit ikke hvorfor hun har blokka henne, og hvem veit, kanskje det ligg noe mer bak. 

Hun sier at man skal komme med kritikk eller tilbakemeldinger direkte til henne, men hvis man gjør dette, blokkerer hun deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skulle visst hvor mye hun shopper som hun ikke viser frem.... 😉 Hurra for spleis. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, dårlig råd er det vel ikke der i gården. Snakk om at hun vurderer sleevetatovering og nå ferieturer i sommer. Spleisen blir nesten en vits... 

Men for all del, folk må få gi bort pengene sine til de de vil 🌞

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (16 minutter siden):

Jaja, dårlig råd er det vel ikke der i gården. Snakk om at hun vurderer sleevetatovering og nå ferieturer i sommer. Spleisen blir nesten en vits... 

Men for all del, folk må få gi bort pengene sine til de de vil 🌞

Blir så glad når jeg ser at flere gjennomskuer tårevåte øyer om "kampen". 
Grunnen til at de leier nå er jo et håp om erstatning og deretter kjøp av et gedigent hus med masse fancy stæsj. 😄

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (29 minutter siden):

Blir så glad når jeg ser at flere gjennomskuer tårevåte øyer om "kampen". 
Grunnen til at de leier nå er jo et håp om erstatning og deretter kjøp av et gedigent hus med masse fancy stæsj. 😄

Slike erstatninger pleier ikke være så enormt store, så hun får nok ikke noe fansy hus utav det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (19 minutter siden):

Slike erstatninger pleier ikke være så enormt store, så hun får nok ikke noe fansy hus utav det. 

Hun nevnte her på snappen forleden dag at advokatene hennes hadde forespeilet henne 3-3,5 mill. Får et greit hus i det område de bor for de pengene. Får vond smak i munnen av hele greia, minner meg god gammeldags tigging og manipulering, ispedd sensur og hersketeknikker. «Fanskaren» hun har opparbeidet seg snakker hun til som om de skulle ha vært venninner eller andre nære. Sannheten er vel at de kun er «nyttige» for henne. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (11 timer siden):

Jaja, dårlig råd er det vel ikke der i gården. Snakk om at hun vurderer sleevetatovering og nå ferieturer i sommer. Spleisen blir nesten en vits... 

Men for all del, folk må få gi bort pengene sine til de de vil 🌞

Dårlig råd har man ikkje når man reiser innom bensinstasjon for å kjøpe snus 🙈

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne12 skrev (54 minutter siden):

Dårlig råd har man ikkje når man reiser innom bensinstasjon for å kjøpe snus 🙈

Enig, helt vilt at folk støtter spleisen når de ser det forbruket med nye klær og stæsj hele tiden. Viser bare fram litt av det hun kjøper. Utakknemlig er hun!! Forventer at andre skal støtte spleisen mens hun skal dra på ferie og shoppe som vanlig. Hvorfor starte en slik saksgang når du ikke har penger til det…hva tenkte hun den gang? Jeg synes det er synd at hun har hatt en sånn barndom, det har ikke noe med det å gjøre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 2.7.2021 den 22.26):

Ikke merkelig i det hele tatt, føyer seg inn i rekken over ting hun gjør for å kontrollere alt som skjer rundt henne. (Ett behov som faller naturlig for henne med den bakgrunnen/barndommen, kontroll og forutsigbarhet)

Hun uttaler også at hun vet eller kan finne ut hvem enkeltpersoner her inne er. Så lett er det ikke, KG leverer ikke ut slik informasjon uten en rettskjennelse. Men det er en kjent hersketekning å si slik, for å prøve å skremme folk til taushet. 

Det eneste hun oppnår er å gjøre seg til latter og at folk får mindre respekt for henne.

Må bare nevne en ting; jo, det går an å finne ut hvem folk er. For de som kan sånt så er det visst ikke vanskelig i det hele tatt. Man kan finne ut en del ved ip-adresse osv, og det finnes visst programmer man kan bruke til å spore osv.

Jeg har ikke peiling på hvordan bare så det er sagt. 😅 Er ikke akkurat flink med sånt, men i følge datanerder jeg kjenner så er det null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken_ida skrev (16 timer siden):

Dere skulle visst hvor mye hun shopper som hun ikke viser frem.... 😉 Hurra for spleis. 

For det vet du alt om? Stalker du henne og følger med på alt hun kjøper? 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (35 minutter siden):

Må bare nevne en ting; jo, det går an å finne ut hvem folk er. For de som kan sånt så er det visst ikke vanskelig i det hele tatt. Man kan finne ut en del ved ip-adresse osv, og det finnes visst programmer man kan bruke til å spore osv.

Jeg har ikke peiling på hvordan bare så det er sagt. 😅 Er ikke akkurat flink med sånt, men i følge datanerder jeg kjenner så er det null problem.

Finne ut hvem folk er? Hva skal hun finne ut? 

Hadde skjønt det om det var trakassering eller andre ulovligheter, men å ytre en mening eller ytre kritikk er ikke ulovlig. Det å "stalke" folks ipadresser derimot, er ulovlig. Så å true med slikt, er noe av det dummeste jeg hører. For all del, finn de som gjør ulovlige ting, men å skrive litt kritikk på KG er ikke ulovlig! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (1 time siden):

Finne ut hvem folk er? Hva skal hun finne ut? 

Hadde skjønt det om det var trakassering eller andre ulovligheter, men å ytre en mening eller ytre kritikk er ikke ulovlig. Det å "stalke" folks ipadresser derimot, er ulovlig. Så å true med slikt, er noe av det dummeste jeg hører. For all del, finn de som gjør ulovlige ting, men å skrive litt kritikk på KG er ikke ulovlig! 

Det vet jeg ikke, jeg skulle bare påpeke at det ikke er vanskelig å finne ut. Og nei, det er ikke ulovlig å stalke andres ip-adresser. 😊 

Det kan være lurt for alle å tenke over at det man skriver på nett er offentlig, og ikke skrive ting man ikke kan stå for personlig. Bare en vennlig påminnelse! 😊

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tuttenatributten skrev (14 timer siden):

Hun nevnte her på snappen forleden dag at advokatene hennes hadde forespeilet henne 3-3,5 mill. Får et greit hus i det område de bor for de pengene. Får vond smak i munnen av hele greia, minner meg god gammeldags tigging og manipulering, ispedd sensur og hersketeknikker. «Fanskaren» hun har opparbeidet seg snakker hun til som om de skulle ha vært venninner eller andre nære. Sannheten er vel at de kun er «nyttige» for henne. 

Vet du hva, jeg HÅPER virkelig hun vinner saken, gruser kommunen og bv totalt og får en klekkelig sum i oppreisning for ødelagt barndom og traumer! Det fortjener hun virkelig! 💖 Da kan hun og familien kjøpe seg en bolig og/eller spare.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (16 timer siden):

Blir så glad når jeg ser at flere gjennomskuer tårevåte øyer om "kampen". 
Grunnen til at de leier nå er jo et håp om erstatning og deretter kjøp av et gedigent hus med masse fancy stæsj. 😄

Den har jeg også gjennomskuet ass!!

snakker hit å dit om at sånne saker må få konsekvenser, spesielt for de som kommer etter henne osv, men jeg er 100% sikker på at d handler mest om å få en diger erstatning sånn at man kan kjøpe seg hus selv osv, da hu her om dagen snakket om hvor dyrt d var å kjøpe i Brumunddal.. Jeg har selv hatt en barndom med masse kjipt, blant annet seksuelle overgrep over mange år, men jeg lager ikke noe sak utav d for å få erstatning! D vil ikke lege mine sår uansett.. Å ja, den spleisen er en vits!! Snakker om tatoveringer som koster flere tusen, men virke som hu hørte selv at d blei litt teit da, for på slutten så nevnte hu selv at d var dyrt, så hu viste ikke helt hva d ble til😉og, Å få gaver er koselig d, men å ta imot haugevis med gaver hver dag av følgere, d er jo bare flaut.. 

Jeg sa tidligere at jeg syns hu virka søt å snill, men jeg vet ikke jeg… Spesielt ikke når jeg leser at hu blokker folk som ikke er enige med henne osv.. Når jeg ser på’a nå, så ser jeg faktisk mest på for at d blir litt komisk, rett å slett… At jeg egentlig syns hu bare driter seg ut, med den dansinga si, sitter å ser på seg selv å drar seg i håret, å den «kaffe-skålen» ….

Å når de var ute i helga, å de var på d nye hotellet: Hærregud, så mye FJAS pga noen edderkopper!! Da måtte jeg faktisk slutte å se, for d ble bare pinlig… Hadde d vært så grusomt, så hadde man bare kunne snudd å tatt heisen ned igjen…🙈 Jeg syns nesten d blir teit… 😶🌫️😬

 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (52 minutter siden):

Vet du hva, jeg HÅPER virkelig hun vinner saken, gruser kommunen og bv totalt og får en klekkelig sum i oppreisning for ødelagt barndom og traumer! Det fortjener hun virkelig! 💖 Da kan hun og familien kjøpe seg en bolig og/eller spare.

Så bra noen håper med henne da😉 Å at ikke alle klarer å se at hu står å later som hu tørker tårer både her og der, spesielt når hu får gaver😃😆 Enda ikke sett en eneste tåre jeg.. Hu utnytter saken sin for å tjene på den, rett å slett.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (14 minutter siden):

Den har jeg også gjennomskuet ass!!

snakker hit å dit om at sånne saker må få konsekvenser, spesielt for de som kommer etter henne osv, men jeg er 100% sikker på at d handler mest om å få en diger erstatning sånn at man kan kjøpe seg hus selv osv, da hu her om dagen snakket om hvor dyrt d var å kjøpe i Brumunddal.. Jeg har selv hatt en barndom med masse kjipt, blant annet seksuelle overgrep over mange år, men jeg lager ikke noe sak utav d for å få erstatning! D vil ikke lege mine sår uansett.. Å ja, den spleisen er en vits!! Snakker om tatoveringer som koster flere tusen, men virke som hu hørte selv at d blei litt teit da, for på slutten så nevnte hu selv at d var dyrt, så hu viste ikke helt hva d ble til😉og, Å få gaver er koselig d, men å ta imot haugevis med gaver hver dag av følgere, d er jo bare flaut.. 

Jeg sa tidligere at jeg syns hu virka søt å snill, men jeg vet ikke jeg… Spesielt ikke når jeg leser at hu blokker folk som ikke er enige med henne osv.. Når jeg ser på’a nå, så ser jeg faktisk mest på for at d blir litt komisk, rett å slett… At jeg egentlig syns hu bare driter seg ut, med den dansinga si, sitter å ser på seg selv å drar seg i håret, å den «kaffe-skålen» ….

Å når de var ute i helga, å de var på d nye hotellet: Hærregud, så mye FJAS pga noen edderkopper!! Da måtte jeg faktisk slutte å se, for d ble bare pinlig… Hadde d vært så grusomt, så hadde man bare kunne snudd å tatt heisen ned igjen…🙈 Jeg syns nesten d blir teit… 😶🌫️😬

 

 

Ja, de edderkoppene.. på date med mannen. 🙄 Hadde jeg gått og snakket til tlf når mannen min hadde tatt meg ned på date hadde han foreslått at han heller dro hjem. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...