Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

EllaSays skrev (3 minutter siden):

Helt enig med deg. Frekt og respektløst. Jeg hadde aldri funnet meg i at mannen min holdt på sånn  og samme med ham. Voksne folk kan godt tøyse og tulle, men hun sier ting som jeg måper av, fatter ikke at det går an. 

Om mannen din hadde gjort det mot deg, trur du ikke at du hadde sakt i fra? Om Alex syns dette er irriterende osv, trur dere ikke at han er voksen nok til å sette ned foten? 
Dette er noe Stine og Alex må finne ut, og ikke oss som ikke er der å ser de 24/7.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EllaSays skrev (47 minutter siden):

Helt enig med deg. Frekt og respektløst. Jeg hadde aldri funnet meg i at mannen min holdt på sånn  og samme med ham. Voksne folk kan godt tøyse og tulle, men hun sier ting som jeg måper av, fatter ikke at det går an. 

 

 

Enig. Hun var rett å slett frekk mot han. Tror hun er sjefen der i gården. Ser sånn ut. Alex får sikkert nok en dag 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colaiglasset skrev (32 minutter siden):

Om mannen din hadde gjort det mot deg, trur du ikke at du hadde sakt i fra? Om Alex syns dette er irriterende osv, trur dere ikke at han er voksen nok til å sette ned foten? 
Dette er noe Stine og Alex må finne ut, og ikke oss som ikke er der å ser de 24/7.

Helt enig i at man ikke skal henge seg opp i hvilken sjargong Stine og Alex har seg imellom. Det blir for dumt! De er gift og kjenner hverandre best. Det får være måte på. MEN jeg gir meg ikke på at måten hun fronter saken sin på, og ber om penger fra fremmede/«følgere» har en etisk og moralsk slagside. Det er et komplisert landskap hun opererer i og hun virker ikke til å ha nødvendig selvinnsikt og etisk standard til å operere i dette landskapet. Å kalle de som stiller spørsmålstegn (for det er det som i all hovedsak blir gjort) for hurper, drittkjerringer og folk uten liv, for dernest oppfordre «følgerne» til å ta til motmæle på hennes vegne, minner om hersketeknikker man kan finne igjen i en sekt. Skummelt, rett og slett. Jeg skal gi Stine det at hennes toleransevindu er smalt, og at det kan tilskrives oppveksten. Dog burde hun da kanskje ikke avfeie psykologoppfølging som tull, og sette sin lit til at blomster skal få henne i vater. Stine bør spille med åpne kort. Hun kjemper ikke denne saken for andre enn seg sjøl, og det er nok det. Barnevernet har ingenting å lære av en 30 år gammel sak. Det faller på sin egen urimelighet. Barnevernet har helt sikkert gjort en slett jobb i denne saken. Men vi vet ikke alle faktum. Vi vet om Stine sin fremstilling. Denne saken har mange aktører. En er moren, som ikke var en optimal omsorgsperson. Det er også en far med i bildet og en bror, uten at vi vet hvilken rolle de utgjorde i denne saken. Stine vil ikke ha en unnskyldning, hun vil ha penger og hun ser for seg 3-3,5 mill. i erstatning. Det er hennes motivasjon. Punktum. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (21 timer siden):

Oki. Men vi må begynne et sted. Bv trenger nytt oppdatering og nytt system. Dette kan vi i sammen endre på. Hvorfor ikke, jeg støtter Stine og hennes og Allers kamp mot bv. 

Hvorfor skrive og diskutere alt som er negativt om Stine, dere skiver ikke noe som er positivt. 

Igjen, alle situasjoner som blir snakket om andre og hvis personer. Må vel ikke skrives ned på en fake anonym form på nett. Hvis dere heler fram og lag dere engen snap kanal.

 

"Vloggere nedslakting og debatt"

 

Ser i dag så en Stine og Alex blit spandert på er hotel i Larvik, fra ei følger. Så fint gjort❤. Men dere skal vel komme negativt på det å dere🤣.

 

 

Ja, vi må begynne ett sted, men at en dame med en 40 år gammel sak, som krever ERSTATNING vil forandre noe er pisspreik! Jeg har selv hatt BV på nakken, å det var pga en konflikt med to venninner.. De begynte å sende falske meldinger pga en krangel vi hadde, å jeg har aldri kommet meg ut av det etter dette! En krangel grunnet sjalusi.. Jeg har fra den dag av vært veldig opptatt av dette med BV, å fytti, så mye tragisk å feil det er som skjer idag! Barn blir tatt fra familien sin på så lave grunnlag, så små ting som hvordan klær å matpakke de har med seg på skolen.. Å det blir bare værre å værre å værre💔 Det er en grunn til at Norge har over 30 saker oppe i EMD, der de blir dømt gang på gang! Å Stine sin sak vil ikke forandre dette.. 
Hadde målet hennes vært å forandre noe mtp BV, så hadde hun brukt tiden sin på å informere å fortelle om grusomme saker, ikke å fjase å danse foran kamera, å tro at hu er morsom der hu står.. Hun er KUNN ute etter oppmerksomhet å penger, å de som ikke ser det er trangsynt! Ingen fortjener en sånn barndom, ikke Stine heller, men når hun har en følgerskala på 6000+ (som hun selv sa på snappen i helgen) å hun selv sier at hun vil hjelpe andre å de som kommer etter, så burde hun fokusere på å opplyse, sette seg inn i dagens horrible barnevern å spre så mye info som mulig! DA hadde hun hjulpet andre å de som kommer etter.. Hu hjelper ingen med å tigge penger å med å fjase på en vlogg! Å det her mener jeg fra bunnen av mitt hjerte.. Det er ikke noe mere synd på henne enn andre som har opplevd å ikke bli tatt fra foreldrene sine når det har vært katastrofalt, men penger, blomster å spaopphold hjelper ingen som kommer etter henne, det er som alt annet informasjon å opplysning til folket som vil hjelpe andre å de som kommer etter…. De som vil støtte spleisen hennes er hjertelig velkommen, men de som ikke ser igjennom falske tårer å jalla er trangsynte, spør du meg!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (1 time siden):

 

 

Enig. Hun var rett å slett frekk mot han. Tror hun er sjefen der i gården. Ser sånn ut. Alex får sikkert nok en dag 

Hu er frekk å nedlatende til den mannen hele veien!! Helt til de ble litt mye champis, da var det suss-klapp å klem… Stakkars fyr! Men hu har ikke lagt ut noe nå da, så han har vel sagt ifra😉 Det hadde hvertfall jeg gjort… Ha den tlf oppi tryne hele tia, spesielt når de er på «kjæreste-tur».. å han virker bare god å snill, mens hu er frekk! Men hu tror vel hu er morsom, som hu gjør hele tiden ellers.. Jeg tror hu er ei helt annen dame når hu ikke har kamera oppi tryne☺️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (18 timer siden):

Synes det er litt rart at hun tar imot alt det hun får 🙈🙈 en ting er jo en blomsterbukett og sånne ting men hotellopphold??  Jeg hadde synes det hadde vært flaut.. Men kanskje det er bare jeg som tenker sånn. Har ikke noe imot Stine og heier på hennes kamp men noe synes jeg er litt rart. 

Hun syns jo ikke det er flaut overhodet, noe jeg hadde syntes, å det viser bare det samme ang spleise: Hun synes ikke det er flaut, hu bare sier det for det tar seg bedre ut😆 Jég blir flau! På hennes vegne…

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Colaiglasset skrev (2 timer siden):

Om mannen din hadde gjort det mot deg, trur du ikke at du hadde sakt i fra? Om Alex syns dette er irriterende osv, trur dere ikke at han er voksen nok til å sette ned foten? 
Dette er noe Stine og Alex må finne ut, og ikke oss som ikke er der å ser de 24/7.

Det er vell en grunn til at det ikke ligger ute noe snapper nå, tror du ikke?? Hadde du likt at mannen din hadde valgt å sitte på mobilen hele veien, foran deg?? Å i tillegg vært frekk å nedlatende (før alkoholen slo til) foran en hel skokk med mennesker?? For det er det hu driver med! Hu er frekk å nedlatende mot ektemannen sin, foran en hel scene av folk, bare at folk ser på igjennom en skjerm… Jeg hadde seriøst blitt så sinna å såra om mannen min hadde oppført seg sånn imot meg, for jeg hadde følt meg dom å tilsidesatt.. Å hu bruker faktisk mye tid på den telefonen! Ser disse mamma-bloggerne (vloggere) som får kommentarer på at de bruker tlf mye (mere typisk hos de med barn) at de bare viser 10% av hele dagen sin, så da er alt så greit, men noen bruker faktisk mobilen MYE, å de ser det ikke selv.. Å Stine er en av de! Alt skal på kamera! Alt skal sytes om.. Altså, hvis du har så vondt i kroppen å er så sliten, hvorfor skal du da flekke opp mobilen for å sitte å sutre om det på kanalen din? Legg deg heller ned å slapp av, spør mannen om å se en film, hvil deg! Men nei, viktigere å stå å fjase å tro man er morsom, noe man for så vidt IKKE er, viktigere å få litt sympati å en blomsterbukett på døra så man kan vise frem hvor «godt likt» man er! Djiiiisess…..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttenatributten skrev (1 time siden):

Helt enig i at man ikke skal henge seg opp i hvilken sjargong Stine og Alex har seg imellom. Det blir for dumt! De er gift og kjenner hverandre best. Det får være måte på. MEN jeg gir meg ikke på at måten hun fronter saken sin på, og ber om penger fra fremmede/«følgere» har en etisk og moralsk slagside. Det er et komplisert landskap hun opererer i og hun virker ikke til å ha nødvendig selvinnsikt og etisk standard til å operere i dette landskapet. Å kalle de som stiller spørsmålstegn (for det er det som i all hovedsak blir gjort) for hurper, drittkjerringer og folk uten liv, for dernest oppfordre «følgerne» til å ta til motmæle på hennes vegne, minner om hersketeknikker man kan finne igjen i en sekt. Skummelt, rett og slett. Jeg skal gi Stine det at hennes toleransevindu er smalt, og at det kan tilskrives oppveksten. Dog burde hun da kanskje ikke avfeie psykologoppfølging som tull, og sette sin lit til at blomster skal få henne i vater. Stine bør spille med åpne kort. Hun kjemper ikke denne saken for andre enn seg sjøl, og det er nok det. Barnevernet har ingenting å lære av en 30 år gammel sak. Det faller på sin egen urimelighet. Barnevernet har helt sikkert gjort en slett jobb i denne saken. Men vi vet ikke alle faktum. Vi vet om Stine sin fremstilling. Denne saken har mange aktører. En er moren, som ikke var en optimal omsorgsperson. Det er også en far med i bildet og en bror, uten at vi vet hvilken rolle de utgjorde i denne saken. Stine vil ikke ha en unnskyldning, hun vil ha penger og hun ser for seg 3-3,5 mill. i erstatning. Det er hennes motivasjon. Punktum. 

Så enig!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (46 minutter siden):

Hu er frekk å nedlatende til den mannen hele veien!! Helt til de ble litt mye champis, da var det suss-klapp å klem… Stakkars fyr! Men hu har ikke lagt ut noe nå da, så han har vel sagt ifra😉 Det hadde hvertfall jeg gjort… Ha den tlf oppi tryne hele tia, spesielt når de er på «kjæreste-tur».. å han virker bare god å snill, mens hu er frekk! Men hu tror vel hu er morsom, som hu gjør hele tiden ellers.. Jeg tror hu er ei helt annen dame når hu ikke har kamera oppi tryne☺️

Også det at hun skulle til å ta opp hva som det var krampe i? Om jeg ikke missforsto så ble Hu virkelig Sur på mannen sin fordi han begynte og få krampe i beina fordi hun prioriterte og filme dem pp snap Istede for å ta der bilde hun etterlyst sammen.. Da filmet hun de i 5 minutt Istede for å ta kjæreste bilde som hun egentlig ville. Å han ble lei å sa han begynte å få krampe... Ble helt uvel av å se på hvordan hun var mot han. Han må da gå lei av hennes oppførsel?? Min samboer hadde blitt irritert om jeg prioriterert snapvlogg Istede for å nyte spahotellet med han.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (4 minutter siden):

Også det at hun skulle til å ta opp hva som det var krampe i? Om jeg ikke missforsto så ble Hu virkelig Sur på mannen sin fordi han begynte og få krampe i beina fordi hun prioriterte og filme dem pp snap Istede for å ta der bilde hun etterlyst sammen.. Da filmet hun de i 5 minutt Istede for å ta kjæreste bilde som hun egentlig ville. Å han ble lei å sa han begynte å få krampe... Ble helt uvel av å se på hvordan hun var mot han. Han må da gå lei av hennes oppførsel?? Min samboer hadde blitt irritert om jeg prioriterert snapvlogg Istede for å nyte spahotellet med han.. 

Åh, jeg tenkte bare «NEIIII» når jeg så det der!🙈 Men jeg regner med at han har sagt noe jeg da, for hu pleier ikke å være «borte» hele dagen..☺️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (2 minutter siden):

Åh, jeg tenkte bare «NEIIII» når jeg så det der!🙈 Men jeg regner med at han har sagt noe jeg da, for hu pleier ikke å være «borte» hele dagen..☺️

 

Tenkte det samme 🤪🙈. Tenkte ooh shit. Nå håper jeg hun holder munnen og ikke si noe som kan skjemme han ut. For det er tydelig ikke noe filter der 🙈. Nå var jeg sikkert stygg mot Hu, men vettu. Et sted går grensen om hva man skal dele 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttenatributten skrev (2 timer siden):

Helt enig i at man ikke skal henge seg opp i hvilken sjargong Stine og Alex har seg imellom. Det blir for dumt! De er gift og kjenner hverandre best. Det får være måte på. MEN jeg gir meg ikke på at måten hun fronter saken sin på, og ber om penger fra fremmede/«følgere» har en etisk og moralsk slagside. Det er et komplisert landskap hun opererer i og hun virker ikke til å ha nødvendig selvinnsikt og etisk standard til å operere i dette landskapet. Å kalle de som stiller spørsmålstegn (for det er det som i all hovedsak blir gjort) for hurper, drittkjerringer og folk uten liv, for dernest oppfordre «følgerne» til å ta til motmæle på hennes vegne, minner om hersketeknikker man kan finne igjen i en sekt. Skummelt, rett og slett. Jeg skal gi Stine det at hennes toleransevindu er smalt, og at det kan tilskrives oppveksten. Dog burde hun da kanskje ikke avfeie psykologoppfølging som tull, og sette sin lit til at blomster skal få henne i vater. Stine bør spille med åpne kort. Hun kjemper ikke denne saken for andre enn seg sjøl, og det er nok det. Barnevernet har ingenting å lære av en 30 år gammel sak. Det faller på sin egen urimelighet. Barnevernet har helt sikkert gjort en slett jobb i denne saken. Men vi vet ikke alle faktum. Vi vet om Stine sin fremstilling. Denne saken har mange aktører. En er moren, som ikke var en optimal omsorgsperson. Det er også en far med i bildet og en bror, uten at vi vet hvilken rolle de utgjorde i denne saken. Stine vil ikke ha en unnskyldning, hun vil ha penger og hun ser for seg 3-3,5 mill. i erstatning. Det er hennes motivasjon. Punktum. 

Amen! 👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, krenkende kommentarer og persondebatt. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malleli89 skrev (7 timer siden):

Hu er frekk å nedlatende til den mannen hele veien!! Helt til de ble litt mye champis, da var det suss-klapp å klem… Stakkars fyr! Men hu har ikke lagt ut noe nå da, så han har vel sagt ifra😉 Det hadde hvertfall jeg gjort… Ha den tlf oppi tryne hele tia, spesielt når de er på «kjæreste-tur».. å han virker bare god å snill, mens hu er frekk! Men hu tror vel hu er morsom, som hu gjør hele tiden ellers.. Jeg tror hu er ei helt annen dame når hu ikke har kamera oppi tryne☺️

Jeg synes ikke hun virker frekk jeg, de har kanskje bare en tullete tone seg i mellom og tøffer seg litt. Folk er så forskjellige uten at det er feil. Så lenge de respekterer hverandre og er glade i hverandre så er ikke det andre trenger å bry seg om? 😊 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (8 timer siden):

 

 

Enig. Hun var rett å slett frekk mot han. Tror hun er sjefen der i gården. Ser sånn ut. Alex får sikkert nok en dag 

Hæ? Jeg synes ikke hun var frekk, de har da bare en tullete tone seg i mellom? Har da hørt han også komme med tullete småfrekke kommentarer på snappen, på en tøysete måte. Er jo bare gøy det da. 

Men der ser man hvordan vi oppfatter og tolker ting helt ulikt! 😅

Ellers så må jeg jo si at Stine er en strøken dame da, så han har vel ikke mye å klage på. 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (20 minutter siden):

Hæ? Jeg synes ikke hun var frekk, de har da bare en tullete tone seg i mellom? Har da hørt han også komme med tullete småfrekke kommentarer på snappen, på en tøysete måte. Er jo bare gøy det da. 

Men der ser man hvordan vi oppfatter og tolker ting helt ulikt! 😅

Ellers så må jeg jo si at Stine er en strøken dame da, så han har vel ikke mye å klage på. 😍

Syns det ble drøyt når Hu sa at han hadde kramper andre plasser som man ikke skulle diskutere, å da sa han at ja det er iallefall ikke min feil (?). Å da sa Hu at vettu dette skal vi diskutere  på snap, å hørte at hun hadde ikke en "gøyal" tone som du sier?! Kleint å høre på faktisk. Har sikkert ikke sitert hun helt konkret men noe i den duren.. Å dette var ikke noe vennlig gøyal tone.. Samme med det bilde de skulle ta, da sa hun at hun hadde tenkt å ta bilde av de men det gikk FAAN ikke an.. Det var heller ikke gøyal tone?.. Er ikke sikkert du fikk med deg disse snappene..

 

Har tidligere kommentert at hun har sine bra sider også altså. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

L.F skrev (1 time siden):

 

Ellers så må jeg jo si at Stine er en strøken dame da, så han har vel ikke mye å klage på. 😍

Ja om man bare går ettee utseendet så....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si hun har jo ikke snapet mye i går da, ærlighet. Var litt på morgenen.  Helt rusta åssen dere legger ut hva henne gjør. Som sakt så er alle helt med å. Elsket i går og på lørdag hvor alex var med i snapen. Han har godtatt dette og ser han koser seg max I sammen med Stine .

Kan ikke dere slutte å følge henne da?. La henne være!  

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (12 timer siden):

Ja om man bare går ettee utseendet så....

Men hun er jo også en jævel på å rydde, ordne og stelle hjemme. Kunne ønske jeg var like flink, får jo nesten dårlig samvittighet jeg.  😅 Tviler på at mannen hennes klager på det. 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (20 timer siden):

 

Tenkte det samme 🤪🙈. Tenkte ooh shit. Nå håper jeg hun holder munnen og ikke si noe som kan skjemme han ut. For det er tydelig ikke noe filter der 🙈. Nå var jeg sikkert stygg mot Hu, men vettu. Et sted går grensen om hva man skal dele 

Så sant!!🙌🏼👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...