Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Vanilje70 skrev (1 time siden):

Hahaha jaaa😂😂 kanskje vi å skal gjøre det, men da skriver jeg hva jeg mener😂😂😂

Har tenkt tanken sjæl, men det kommer hun jo bare til å sitte og surve over, og forsøke å få enda mer sympati🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

L.F skrev (På 13.7.2021 den 19.19):

Jeg har angst/depresjon og ptsd (verre i perioder enn andre, men er veldig godt hjulpet av medisiner) , og står i full jobb og vel så det. 😊 Liker å sminke meg og ordne meg gjør jeg også, og er god på å sette opp en maske utad når jeg er på jobb og blandt folk. Jeg føler meg bedre av det faktisk! 😊 Bortsett fra smerter/spenninger i nakke, så har ikke jeg fysiske plager som stakkars Stine har. Jeg er glad for at hun har den økonomiske tryggheten i uføretrygden, når hun faktisk ikke er istand til å jobbe. Vi kan alle ende opp i en slik situasjon, og skal være svært forsiktig med å dømme andre.

Ingen som dømmer hu for å ha uføretrygd! Det er ikke nevnt en gang, for det er ikke det folk reagerer på, så skjønner ikke hvor du tar det ifra.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (På 15.7.2021 den 9.44):

Hun mottar jo mange pakker i uken.. Fatter det bare ikke.. Hvem et alle disse som sender alt mulig i posten 🙈 gaver til hele familien.. Er det fordi hun hinter om dårlig råd? Eller hva er det? Synes folk synd på de? Fatter heller ikke at hun tar i mot disse gavene, selv om det virker som hun elsker denne type oppmerksomhet. 

Så enig!! Skjønner ikke hvor de kommer fra.. Men, hun sa jo tidligere at hvis det var noen der som drev med Mary Kay så måtte de sende henne en melding, å etter det har hu jo fått flere pakker med MK-produkter blant annet.. Å for all del, send pakker, men så flaut at det blir tatt imot! Tror hu takker ja til ALT som er gratis eller som gagner henne økonomisk…

 

Kalte også oss som diskuterer henne på anonyme forum for tapere idag😂 Da trakk jeg på smilebåndet ass.. Hallo?? Tapere?? Tapere for de man syns mye en person gjør er rart?😂 Åkei.. Like taper-aktig å ikke la andre ha sine meninger om ting å tang også.. For sånn er livet! Alle liker ikke de samme, det samme, og folk reagerer på ting andre gjør, det gjør man generelt, å når man da i tillegg velger å vise livet som på en kanal, ja da må du hvertfall tåle det… Ingen er vel mer eller mindre tapere pga andre meninger enn henne.. Fy faen, hu der tror jeg er ei skummel dame!! Å være venninna hennes ser jeg for meg kan være vanskelig.. Tror man må veie sine ord, for jeg tror hu lett blir «krenka», og sånne folk er farlige!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (På 15.7.2021 den 9.52):

Hadde blitt flau jeg, og hadde iallefall ikke filmet hver eneste pakke åpning.  Ikke akkurat veldig spennende lengre,samt se akkurat samme "gleden og overraskelsen" gang etter gang.

Tenker som noen andre her, hadde hun snappa mindre av fortiden,og heller tilegna seg kunnskap om hvordan bv jobber nå, og så sammen med andre kjempere gå til sak og nyheter,kanskje det kunne vært med å påvirke bv. Men helt ærlig tror jeg neppe at en enkel privat person kan endre arbeidsmåten til en instans i Norge.

Nettopp!! Å hu snakker ikke om noe som frelser seg om barnevernet.. Hun snakker kunn om seg selv! I går når hu hadde den introen om seg selv, å guuud… Hun snakker KUNN OM SEG SELV, hvem skal det hjelpe? Hvem hjelper hun med å kreve erstatning?? INGEN.. Hu juger, rett å slett når hu sier at hun hjelper andre! Det er pissprat.. Hadde dama klart å ta imot kritikk, skulle jeg spurt henne om akkurat dette, men jeg lar være for jeg vet utfallet av det… Da er jeg nokk slem..🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (17 minutter siden):

Så enig!! Skjønner ikke hvor de kommer fra.. Men, hun sa jo tidligere at hvis det var noen der som drev med Mary Kay så måtte de sende henne en melding, å etter det har hu jo fått flere pakker med MK-produkter blant annet.. Å for all del, send pakker, men så flaut at det blir tatt imot! Tror hu takker ja til ALT som er gratis eller som gagner henne økonomisk…

 

Kalte også oss som diskuterer henne på anonyme forum for tapere idag😂 Da trakk jeg på smilebåndet ass.. Hallo?? Tapere?? Tapere for de man syns mye en person gjør er rart?😂 Åkei.. Like taper-aktig å ikke la andre ha sine meninger om ting å tang også.. For sånn er livet! Alle liker ikke de samme, det samme, og folk reagerer på ting andre gjør, det gjør man generelt, å når man da i tillegg velger å vise livet som på en kanal, ja da må du hvertfall tåle det… Ingen er vel mer eller mindre tapere pga andre meninger enn henne.. Fy faen, hu der tror jeg er ei skummel dame!! Å være venninna hennes ser jeg for meg kan være vanskelig.. Tror man må veie sine ord, for jeg tror hu lett blir «krenka», og sånne folk er farlige!

Det finnes et navn på slike personer🙌

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (18 minutter siden):

Nettopp!! Å hu snakker ikke om noe som frelser seg om barnevernet.. Hun snakker kunn om seg selv! I går når hu hadde den introen om seg selv, å guuud… Hun snakker KUNN OM SEG SELV, hvem skal det hjelpe? Hvem hjelper hun med å kreve erstatning?? INGEN.. Hu juger, rett å slett når hu sier at hun hjelper andre! Det er pissprat.. Hadde dama klart å ta imot kritikk, skulle jeg spurt henne om akkurat dette, men jeg lar være for jeg vet utfallet av det… Da er jeg nokk slem..🙈

Frelser😂 DREIER**

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå måtte jeg faktisk bare slutte å se… Jeg klarer bare ikke!!🙈 Hvorfor gjør ho så mye rart? Hvem har fortalt henne at hu er morsom?? Det er ikke morsomt med «peace out» å dansing, for så å late som man syns man er teit…🙈🙈🙈

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (1 time siden):

Så enig!! Skjønner ikke hvor de kommer fra.. Men, hun sa jo tidligere at hvis det var noen der som drev med Mary Kay så måtte de sende henne en melding, å etter det har hu jo fått flere pakker med MK-produkter blant annet.. Å for all del, send pakker, men så flaut at det blir tatt imot! Tror hu takker ja til ALT som er gratis eller som gagner henne økonomisk…

 

Kalte også oss som diskuterer henne på anonyme forum for tapere idag😂 Da trakk jeg på smilebåndet ass.. Hallo?? Tapere?? Tapere for de man syns mye en person gjør er rart?😂 Åkei.. Like taper-aktig å ikke la andre ha sine meninger om ting å tang også.. For sånn er livet! Alle liker ikke de samme, det samme, og folk reagerer på ting andre gjør, det gjør man generelt, å når man da i tillegg velger å vise livet som på en kanal, ja da må du hvertfall tåle det… Ingen er vel mer eller mindre tapere pga andre meninger enn henne.. Fy faen, hu der tror jeg er ei skummel dame!! Å være venninna hennes ser jeg for meg kan være vanskelig.. Tror man må veie sine ord, for jeg tror hu lett blir «krenka», og sånne folk er farlige!

Det komiske var jo at etter en lang såkalt fremsnakkrunde, og masse snakk om å være raus og heie og alt det der, så endte hun med å kalle noen tapere. 

Hun vil ha forståelse og raushet rundt seg, men driver ikke sånt selv så sant du ikke hyller henne i retur.

Der er sprekker i grunnmuren. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (På 13.7.2021 den 20.30):

Jeg stusser litt. Der flere av dere ser offerrollen og higen etter sympati, tenker jeg helt motsatt. At hun i det hele tatt står på to bein etter en hel oppvekst med vold og overgrep er en bragd i seg selv. Jeg var selv så hardt skadet av traumer at jeg fikk påvist utviklingsforstyrrelse som barn. Hadde jeg ikke havnet i et kjærlig hjem i etterkant av traumer så hadde jeg nok ikke greid meg. Et helt liv med vold og overgrep, da hadde jeg ikke vært her i dag. Jeg synes hun er ufattelig sterk. All creds til de som klarer seg etter en sånn oppvekst.

Jeg er så enig med deg, alt du skriver i denne tråden. Fatter ikke hvordan enkelte her i tråden tenker!

Snakker hun om barndommen og overgrep, "higer hun etter sympati", syter og inntar offerrollen. Samme gjør hun om hun viser dårlige dager på snap, eller snakker om (gud forby 😱) vondter og sykdom.

Hun "inntar alltid offerrollen" når hun nøkternt og saklig beskriver sin barndom og hennes psykiske helse. Ingen evner å se at hun ER et offer, men har klart seg utrolig bra tross alle odds imot seg! Hun har en flott familie med nydelige barn og en mann som virker snill mot henne. (Mange med hennes bakgrunn ender opp som rusmisbrukere, prostituerte eller som dårlige foreldre som selv utøver omsorgssvikt og vold)

Er det en slags smålig misunnelse eller sjalusi som ligger bak?

Er hun i godt humør, smiler, danser og koser seg så er hun enten flåsete, teit eller så stilles det spørsmålstegn ved at hun er ufør med "det høye energinivået" for ingen uføre/syke/traumatiserte gjør sånn.

Det er hennes snap, hun velger selv hva hun vil vise der og som hun sa selv så var meningen både å sette søkelyset på barnevernssaken, men også å vise den vanlige hverdagen. 

Hun kritiseres jo for absolutt alt og ingenting, og det skulle vært morsomt å vite hva målet med denne uendelige kritikken og hakkingen er. Ønsker de at hun skal slutte å snappe? Å skade selvfølelsen hennes? Å mobbe og henge henne ut? Lurer litt på hva som får tilsynelatende voksne kvinner til å oppføre seg som drittunger og mobbere. Det vitner ihvertfall om mangelfullt utviklet empati, liten evne til å være rasjonell og total mangel på å sette seg inn i andres situasjon.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (15 timer siden):

Og nå er det heller ingen tvil om at enkelte sender henne gaver fordi det er underholdning å se henne drite seg ut - for det er så flaut å se på🙊

Ja for voksne mennesker liker jo å drite ut andre for å være slemme eller? Isåfall er de noen bedritne surfitter. Satans idioter altså. Og hva feiler det deg da, tøffa? Jævlig tøff i kjeften på nett, men møter man deg irl så tør du vel ikke åpne kjeften.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (15 timer siden):

Hahaha jaaa😂😂 kanskje vi å skal gjøre det, men da skriver jeg hva jeg mener😂😂😂

Faen for et lavmål da. Blir faen meg flau av sånne som dere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (10 minutter siden):

Ja, det er helt ekstremt.

Folk mangler rett og slett forståelse og innlevelsesevne. Ikke sikkert det er vondt ment, men det gjør vondt. Det er uvitende, ignorant og lite omtenksomt.

Jeg har opplevd mye, blant annet overgrep. Nylig var det noen venner av meg som satt og lo av en fyr som angivelig skal være pedofil. Og de vet at jeg har vært utsatt for overgrep. 

Man mister jo helt munn og mæle. Det er nok ikke vondt ment, men rett og slett at folk flest ikke klarer å sette seg inn i tunge traumelidelser. De skjønner bare ikke. Uansett hvor mye man forklarer.

Jeg har gitt litt opp å få folk til å forstå. Folk misforstår og blir irritert, istedenfor å forstå og anerkjenne hvor langt personen har kommet tross sitt utgangspunkt. Man må nesten være fagperson eller traumatisert selv for å kunne sette seg inn i det. Evt., at man har svært godt utviklede empatiske evner. Jeg har særlig én slik venninne. Hun har bare alltid forstått, selv om hun ikke har opplevd det samme. Sånne folk er sjeldne.

Beklager det du har opplevd. Både din og Stines historie er milevis fra hva som er greit. ❤️ 

Og vennene dine, det er jo overtramp. Det gode er at de ser deg som deg, ikke den traumatiserte og da kan kanskje et øyeblikks ubetenksomhet gjøre at man trår over streken. 

Jeg sier igjen, det er IKKE Stines historie eller "offerrolle" eller noe jeg reagerer på. Jeg reagerer på kart og terreng i forhold til livsstil. Jeg reagerer på å tråkke inn på store barns rom for fullt kamera uten å banke på (skjedd 2 gg som jeg har sett). 
Jeg reagerer også på alle pakkene som kommer og åpning for kamera.. osv. 

Jeg heier på saken! Jeg heier på at INGEN barn skal oppleve omsorgssvikt fra sine foreldre og foresatte. Jeg heier på at BV skal være så tett opptil perfekt som mulig. Jeg heier på strikkingen hennes, på latteren, på inspirasjonen. 

Det er lov til å ha 2 tanker i hodet på en gang. Og det er lov til å diskutere/reagere osv, i en grei tone. 

Endret av EllaSays
ordfeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (20 minutter siden):

Ja, det er helt ekstremt.

Folk mangler rett og slett forståelse og innlevelsesevne. Ikke sikkert det er vondt ment, men det gjør vondt. Det er uvitende, ignorant og lite omtenksomt.

Jeg har opplevd mye, blant annet overgrep. Nylig var det noen venner av meg som satt og lo av en fyr som angivelig skal være pedofil. Og de vet at jeg har vært utsatt for overgrep. 

Man mister jo helt munn og mæle. Det er nok ikke vondt ment, men rett og slett at folk flest ikke klarer å sette seg inn i tunge traumelidelser. De skjønner bare ikke. Uansett hvor mye man forklarer.

Jeg har gitt litt opp å få folk til å forstå. Folk misforstår og blir irritert, istedenfor å forstå og anerkjenne hvor langt personen har kommet tross sitt utgangspunkt. Man må nesten være fagperson eller traumatisert selv for å kunne sette seg inn i det.

Evt., at man har svært godt utviklede empatiske evner. Jeg har særlig én slik venninne. Hun har bare alltid forstått, selv om hun ikke har opplevd det samme. Sånne folk er sjeldne.

Ja, men det skal vel ikke så jævlig mange hjerneceller og mye empati til for å klare og sette seg inn i andres situasjon og forstå hvor omfattende traumer man utsettes for av bla overgrep da? 🙈 Jeg vil påstå at man må være temmelig "enkel" om man ikke klarer det. Eller er det sånn at mange rett og slett er litt "enkle"...? Er derfor jeg er ganske skeptisk til folk, og liker meg godt i eget selskap. Jeg orker ikke forholde meg til sånne. 🙈

Er glad for at du har en så god venninne som alltid har stillt opp for deg! Håper også at du har der bra med deg selv nå, selv om selvfølgelig dagene går opp og ned. ❤

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (18 minutter siden):

Beklager det du har opplevd. Både din og Stines historie er milevis fra hva som er greit. ❤️ 

Og vennene dine, det er jo overtramp. Det gode er at de ser deg som deg, ikke den traumatiserte og da kan kanskje et øyeblikks ubetenksomhet gjøre at man trår over streken. 

Jeg sier igjen, det er IKKE Stines historie eller "offerrolle" eller noe jeg reagerer på. Jeg reagerer på kart og terreng i forhold til livsstil. Jeg reagerer på å tråkke inn på store barns rom for fullt kamera uten å banke på (skjedd 2 gg som jeg har sett). 
Jeg reagerer også på alle pakkene som kommer og åpning for kamera.. osv. 

Jeg heier på saken! Jeg heier på at INGEN barn skal oppleve omsorgssvikt fra sine foreldre og foresatte. Jeg heier på at BV skal være så tett opptil perfekt som mulig. Jeg heier på strikkingen hennes, på latteren, på inspirasjonen. 

Det er lov til å ha 2 tanker i hodet på en gang. Og det er lov til å diskutere/reagere osv, i en grei tone. 

Ja, jeg er og enig i at det er lov å diskutere og man trenger ikke være enig i alt! 😊 Men når man ser hvordan nivået er her i denne tråden så grenser det mot mobbing. Skremmende at voksne mennesker oppfører seg sånn synes jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (4 timer siden):

Jeg er så enig med deg, alt du skriver i denne tråden. Fatter ikke hvordan enkelte her i tråden tenker!

Snakker hun om barndommen og overgrep, "higer hun etter sympati", syter og inntar offerrollen. Samme gjør hun om hun viser dårlige dager på snap, eller snakker om (gud forby 😱) vondter og sykdom.

Hun "inntar alltid offerrollen" når hun nøkternt og saklig beskriver sin barndom og hennes psykiske helse. Ingen evner å se at hun ER et offer, men har klart seg utrolig bra tross alle odds imot seg! Hun har en flott familie med nydelige barn og en mann som virker snill mot henne. (Mange med hennes bakgrunn ender opp som rusmisbrukere, prostituerte eller som dårlige foreldre som selv utøver omsorgssvikt og vold)

Er det en slags smålig misunnelse eller sjalusi som ligger bak?

Er hun i godt humør, smiler, danser og koser seg så er hun enten flåsete, teit eller så stilles det spørsmålstegn ved at hun er ufør med "det høye energinivået" for ingen uføre/syke/traumatiserte gjør sånn.

Det er hennes snap, hun velger selv hva hun vil vise der og som hun sa selv så var meningen både å sette søkelyset på barnevernssaken, men også å vise den vanlige hverdagen. 

Hun kritiseres jo for absolutt alt og ingenting, og det skulle vært morsomt å vite hva målet med denne uendelige kritikken og hakkingen er. Ønsker de at hun skal slutte å snappe? Å skade selvfølelsen hennes? Å mobbe og henge henne ut? Lurer litt på hva som får tilsynelatende voksne kvinner til å oppføre seg som drittunger og mobbere. Det vitner ihvertfall om mangelfullt utviklet empati, liten evne til å være rasjonell og total mangel på å sette seg inn i andres situasjon.

Ja enig . skjønner ikke hvorfor folk er på hennes snap, når dem er så i mot henne og ikke liker der hun gjør. 

Vi som liker henne, må jo få lov til det. 

Elsker dansen hennes, hun er så kul og morsom. Blir så glad når hun skaper. 

Og er jo hennes kanal og hun velger selv hva hun legger ut.

Dem som ikke liker henne, gå ut da vel. Makan.

Følger å flere på snap, som har samme problemet med disse forumene som bare er opptatt med å snakke dritt og piss. Hvorfor ikke respekterer dem og heie på dem. 

Husker jeg hadde selv livegrupper på face, det var ikke lett å være offentlig på nett. Og da var også forumene stygge.  

Heia Stine og resten av Vloggerene 🤗

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

L.F skrev (4 timer siden):

Faen for et lavmål da. Blir faen meg flau av sånne som dere.

Lavmål ja, hjelpes. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (3 timer siden):

Beklager det du har opplevd. Både din og Stines historie er milevis fra hva som er greit. ❤️ 

Og vennene dine, det er jo overtramp. Det gode er at de ser deg som deg, ikke den traumatiserte og da kan kanskje et øyeblikks ubetenksomhet gjøre at man trår over streken. 

Jeg sier igjen, det er IKKE Stines historie eller "offerrolle" eller noe jeg reagerer på. Jeg reagerer på kart og terreng i forhold til livsstil. Jeg reagerer på å tråkke inn på store barns rom for fullt kamera uten å banke på (skjedd 2 gg som jeg har sett). 
Jeg reagerer også på alle pakkene som kommer og åpning for kamera.. osv. 

Jeg heier på saken! Jeg heier på at INGEN barn skal oppleve omsorgssvikt fra sine foreldre og foresatte. Jeg heier på at BV skal være så tett opptil perfekt som mulig. Jeg heier på strikkingen hennes, på latteren, på inspirasjonen. 

Det er lov til å ha 2 tanker i hodet på en gang. Og det er lov til å diskutere/reagere osv, i en grei tone. 

Men la henne da gjøre det. Er hennes snap og kanal. Gå ut da vel.  Hun har jo ikke bedt deg å følge henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (5 timer siden):

Det komiske var jo at etter en lang såkalt fremsnakkrunde, og masse snakk om å være raus og heie og alt det der, så endte hun med å kalle noen tapere. 

Hun vil ha forståelse og raushet rundt seg, men driver ikke sånt selv så sant du ikke hyller henne i retur.

Der er sprekker i grunnmuren. 

😂😂😂 SANT😂🙈🙈🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (22 timer siden):

Det er meg et stort under at folk ikke gjennomskuer henne etter SÅ lang tid. Fatter det ikke. Men så er jo øynene det første man blir blind på også, da🤦🏼‍♀️

HVA er det de skal gjennomskue da mener du? Kanskje folk bare tar henne som hun er? Hun viser jo hele pakka, både negative og positive ting. Hun er vel som hun er, og folk setter pris på henne av den grunn tenker jeg.  Hun har en søt personlighet.

Men du virker som du er fra samme sted som henne og kjenner til henne...synes det er utrolig smålig av deg å slenge dritt om henne her, for å svartmale henne mest mulig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...