Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

SnippSnappSnute2 skrev (1 time siden):

Det er ikke vanskelig å se det gode i andre. Her leser jeg om mange som har prøvd å se det gode i henne og som blir blokkert når man ikke heier på alle hennes utsagn og valg.  Det er vanskelig å vite hvem en person bak et kamera er. Hvem er hun egentlig? Hun velger å legge ut hele sitt og familiens liv på sosiale medier.  Og en offentlig person som hun selv sier hun er, får gjerne spørsmål for sine standpunkt.  Det er veldig mange som har hjerte for henne og hennes sak!! Som ønsker henne godt!!Hun blokkerer de som stiller spørsmål, hvorfor?  Her er det mange som har kjent på det samme livet som henne, som ikke har råd til hverken mat eller ferie. Her er det mange som har spart lenge for å dra på ferie med familien og som betaler dette selv. Vi må alle ha et levesett ut fra lommeboka. Og, hvorfor velger hun å dele sitt liv 24/7 med oss, istedenfor for tid med sin nydelig familie? Hun av alle vet vell hvor traumatisk det er med en mor som ikke har tid eller overskudd? Som valgte rus fremfor barna. Blir snap en "rus"?   Jo, jeg unner henne alt godt i livet og alt hun ønsker og drømmer om. Jeg unner henne en erstatning. Ja, jeg håper også hun finner ut hvem jeg er. Jeg ønsker henne velkommen til en prat under 4 øyne. Hvem er hun??  Jeg har ikke råd til monsterdrikk,  men kaffeskål får jeg til. 

Mange gode poeng! 😊

Stine er litt typisk sånn som alle elskar å hate, og eg vil tru ho får fleire titalls meldingar med uoppfordra «gode råd» og «konstruktiv kritikk» i løpet av ei veke. Eg ville nok blokka eg også. 

Ellers synes eg ho mest snappar (utenom ferie) når resten av familien er på jobb/ skule og når ho er åleine. Det er ikkje noko med oppførselen henna saman med familien som får meg til å bli bekymra for nokon sin velferd i allefall. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rot skrev (2 minutter siden):

Mange gode poeng! 😊

Stine er litt typisk sånn som alle elskar å hate, og eg vil tru ho får fleire titalls meldingar med uoppfordra «gode råd» og «konstruktiv kritikk» i løpet av ei veke. Eg ville nok blokka eg også. 

Ellers synes eg ho mest snappar (utenom ferie) når resten av familien er på jobb/ skule og når ho er åleine. Det er ikkje noko med oppførselen henna saman med familien som får meg til å bli bekymra for nokon sin velferd i allefall. 

Når man velger å være en offentlig person blir man elsket og hatet. Hvorfor ber hun om at følgere skal være ærlig mot henne? Hva betyr blokkering? Ignorerer tilbakemeldinger og svar som ikke passer henne. Hvorfor? Våre politikere og offentlige personer kan ikke slette. Hun ber på sin snap kanal om at folk bør være våkne om merkelig oppførsel av naboer, på butikken og på skoler hvis de ser noen unormalt og mistenkelig. Er ikke mye av hennes levesett som hun viser frem unormalt?Synes mange her har gode grunner til å stille spørsmål ved hennes prioriteringer. Hvorfor ikke lade opp på dagtid og ha tid og energi til familien? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (33 minutter siden):

Hvorfor ikke lade opp på dagtid og ha tid og energi til familien? 

Akkurat denne er faktisk veldig vanskelig, så jeg skjønner at hun ikke har funnet "sin måte" ennå. 

Når man blir kronisk syk, går fra normalt liv/arbeidsliv til en tilværelse som kronisk syk/ufør/aap osv så tar det gjerne mange år og finne ett system å leve etter som fungerer best mulig. Det å lære seg og hvile, bruke energien rett osv er en lang prosess. 

Man vil gjerne klare så mye mer enn kroppen egentlig tålet, kjenner ikke smellene før det har gått for langt osv. 

 

Jeg har vært kronisk syk/ufør i snart 15 år, det er først nå de siste årene jeg har klart å finne det som fungerer best for meg, i forhold til å ha energi/overskudd når barna og mann er hjemme. Har blitt mye prøving og feiling opp gjennom årene. 

Dette er noe jeg ofte ser andre kronisk syke også skriver om/forteller om. Å legge om livet sitt, lære seg å leve på en annen måte, akseptere begrensninger osv er en prosess som tar mange år. Stine er nok i en fase der hun kanskje ennå sliter med å akseptere begrensningene, har lyst til å klare det hun klarte før og ikke kjenner at hun har brukt for mye energi før det er for sent.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rot skrev (1 time siden):

Mange gode poeng! 😊

Stine er litt typisk sånn som alle elskar å hate, og eg vil tru ho får fleire titalls meldingar med uoppfordra «gode råd» og «konstruktiv kritikk» i løpet av ei veke. Eg ville nok blokka eg også. 

Ellers synes eg ho mest snappar (utenom ferie) når resten av familien er på jobb/ skule og når ho er åleine. Det er ikkje noko med oppførselen henna saman med familien som får meg til å bli bekymra for nokon sin velferd i allefall. 

Du skriver mye bra her! 👍 Er så enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (På 15.7.2021 den 22.59):

Og nå er det heller ingen tvil om at enkelte sender henne gaver fordi det er underholdning å se henne drite seg ut - for det er så flaut å se på🙊

Hvordan det,? Skjedd noe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pirimittmitt
Rot skrev (12 timer siden):

Mange gode poeng! 😊

Stine er litt typisk sånn som alle elskar å hate, og eg vil tru ho får fleire titalls meldingar med uoppfordra «gode råd» og «konstruktiv kritikk» i løpet av ei veke. Eg ville nok blokka eg også. 

Ellers synes eg ho mest snappar (utenom ferie) når resten av familien er på jobb/ skule og når ho er åleine. Det er ikkje noko med oppførselen henna saman med familien som får meg til å bli bekymra for nokon sin velferd i allefall. 

Det er mye dere tilhengere ikke vet om S. Hadde dere visst/kjent henne, ville dere se hva vi andre ser. Et mønster. 

Endret av Pirimittmitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (På 20.7.2021 den 1.10):

De fikk låne den gratis, og jeg spurte om de fikk til å ta imot alt dette, da blokkerte hun meg🙈🙈

Fy faen.. sorry ordspråket!! Der ser dere, dere som mener vi er så forbanna SLEMME imot hu… Det der var altså da ett spm som ble stilt, å det tålte hu ikke, så da blokker hu! ÆSJ, sier jeg bare… ÆSJ! Dere som ikke ser det hu andre her skriver også, at hu snakka om at det var så dyrt å leie.. Det var selvsagt for at noen skulle tilby gratis, å at noen da gir hu det… KVALMT AV HU Å TA IMOT… Alt som er gratis, er good to go! Makan til frekkhet skal man lete lenger etter… Å i tillegg har hu fylt skap å skuffer med mat å vin å snop…. Å tigger penger på spleis til en sak, men kjøper en elsparkesykkel… HALLO! Hvor er logikken??  Nei fy faen, det blir bare værre å værre det her! Å at det kosta 1600 kr å komme inn i den familieparken, det er også 1600 hun kunne spra, å heller holdt seg på den campingplassen.. mange foreldre tror at barna må alt mulig for å ha hatt en fin ferie, men som Marit Bakkli sa, det vi huser når vi blir vokse er det koselige vi gjorde sammen som familie, som å dra å bade, bade når det regner osv, ikke sånne parker osv.. Så sparkesykkel å en tur i en park, allerede oppe i mange 1000 som hun kunne brukt på saken sin… HELT USAMKELIG!

Å btw: den sparkesykkelen ble det nokk hun som kom til å bruke uansett…. WTF!

 

Endret av Malleli89
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkesykkel og park er nå en ting, men det jeg reagerte mest på var at dem stoppa på Espa, som er 40 minutter hjemmefra og kjøpte «drivstoff» til dem selv (hennes egne ord), i form av baguetter, boller og drikke. Hvis man har begrensede midler spiser man frokost hjemme og pakker med seg matpakke. Å kjøpe mat til en hel familie på bensinstasjon 40 minutter etter at turen har starta, da sliter dem neppe økonomisk 😔 Dette er trist og skammelig å være vitne til.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (48 minutter siden):

Sparkesykkel og park er nå en ting, men det jeg reagerte mest på var at dem stoppa på Espa, som er 40 minutter hjemmefra og kjøpte «drivstoff» til dem selv (hennes egne ord), i form av baguetter, boller og drikke. Hvis man har begrensede midler spiser man frokost hjemme og pakker med seg matpakke. Å kjøpe mat til en hel familie på bensinstasjon 40 minutter etter at turen har starta, da sliter dem neppe økonomisk 😔 Dette er trist og skammelig å være vitne til.

👏👏👏👏👏

Starter turen med 500kr på bensinstasjonen. Takk til spleis! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (7 timer siden):

Noen som har sett Jodel? Folk har våkna der også. 

Hvilken kanal og nærområde?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (På 20.7.2021 den 13.14):

Har hun dårlig økonomi? 

Hu der har fader meg ikke dårlig økonomi… 

hun sa også at i parken de var i kunne man ta med egen mat, for det var griller der… Der kunne de også ha spart penger! Sparkesykkel, ny aktivitetsklokke, spiser BOLLER på bensinstasjon, å mat.. Nei fy, jeg blir kvalm! Å så sier hu: Man drar ikke på camping uten vin, men hu hadde ikke kjøpt med vin, så forventa hu å få den jævla vina eller??? Nei fytti🤮

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SnippSnappSnute2 skrev (22 timer siden):

Når man velger å være en offentlig person blir man elsket og hatet. Hvorfor ber hun om at følgere skal være ærlig mot henne? Hva betyr blokkering? Ignorerer tilbakemeldinger og svar som ikke passer henne. Hvorfor? Våre politikere og offentlige personer kan ikke slette. Hun ber på sin snap kanal om at folk bør være våkne om merkelig oppførsel av naboer, på butikken og på skoler hvis de ser noen unormalt og mistenkelig. Er ikke mye av hennes levesett som hun viser frem unormalt?Synes mange her har gode grunner til å stille spørsmål ved hennes prioriteringer. Hvorfor ikke lade opp på dagtid og ha tid og energi til familien? 

Amen!🙌🏼 Å hvorfor skal man sitte å syte om angsten å hvor dårlig man er HEEEELE TIA? Å da også oppi barna.. Jeg hadde blitt poko-loko i hue av å høre på🙈 Hva med å heller hvertfall late som at dagen har vært perfekt, helt til unger i det minste er ute av syne?? 

Faktisk helt forkastelig av henne å blokke pga spm man stiller… Da er du jævelig hårsår, når spm som kommer inn ang alle ting hun får gjør at du blokker folk! Hvis hu ikke tåler spm rundt det bør hu heller slutte å vise det fram.. Det burde hu gjort uansett…

nei, dama er ikke god, hu er faen ikke mye oppegående når du går ut med en spleis, men samtidig kaster penger ut vindu hver dag, på masse søppel, sånn som snus, brus å monster etc, snop å planter, handler på bensinstasjon, drar i parker, kjøper sparkesykkel å ny klokke til ett par tusen minst, når man kan få en ok klokke til under 1000, klær, garn osv osv.. lista er lang! Håper folk åpner øya å slutter å gi henne ting gratis, for det er bare kvalmt… Hu er som en blodigle!🤮 Hu der, hu er en skummel slange….

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan finner jeg kanalen på jodel?? Jeg har bare sånn light-versjon så jeg kan ikke skrive osv, å jeg har akkurat ordna meg jodel, men jeg skjønner ikke hvordan jeg finner folk😆😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg,  eller er det flere som synes hun klager stort sett på noe hele tiden? Føler hun helst vil vise seg som en prektig dame,hun sitter der å fjaser,mens det er mannen som er med unga..i mine øyne ser dette bare dumt ut. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint å hærlig å se familien koser seg i vakre Stavern 🤗. Blir så rørt at folk er så snille. Nå har jeg hatt en fin liten ferie selv, og kommer hjem for å nyte snappene til Stine. Blir så glad, se blikket til hele familien stråler. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (1 time siden):

Så fint å hærlig å se familien koser seg i vakre Stavern 🤗. Blir så rørt at folk er så snille. Nå har jeg hatt en fin liten ferie selv, og kommer hjem for å nyte snappene til Stine. Blir så glad, se blikket til hele familien stråler. 

Så koselig! ❤ Håper du har hatt en fin ferie! 

Ja ikke sant det er herlig å se at de koser seg hele familien? Ungene ser jo så glade og fornøyde ut, synes de virker som en herlig familie! 😊 Jeg synes de fortjener denne ferien, selv om mange er ekstremt negative her inne. 😬 Men er vel godt for enkelte å ha noen og rakke ned på og "hate". De føler seg vel bedre selv ved å sitte her på anonymt forum å slenge dritt. 😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (18 minutter siden):

! Men er vel godt for enkelte å ha noen og rakke ned på og "hate". De føler seg vel bedre selv ved å sitte her på anonymt forum å slenge dritt. 

Stein møt glasshus 🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betty Brus skrev (24 minutter siden):

Stein møt glasshus 🙈

Men jeg sitter jo ikke her og slenger dritt vel? 😇

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...