Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Boralis skrev (1 time siden):

Hvilken jodel kanal skrives det på, noen som vil opplyse meg?

På forhånd takk🤗

Det lurer jeg på og. Ingen som vil si det? 🤣 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (2 timer siden):

Ja liker ikke spleis selv, med er jo frivillig å gi. Så dette bryr jeg meg ikke om. Folk må jo selv velge der. Teit at andre skal henge seg opp til det. Også dette med økonomien, alex jobber jo og har å grei lønn inn til fellesskapet. Hvorfor henge seg opp i andres økonomi??. 

Folk henger seg opp i økonomi fordi hun selv har lagt frem en kronglete måte å si at de har dårlig råd. Ikke råd til å kjøpe eget hus, hun er ufør osv. Hun har jo selv sagt det. 

Og så blir en spleis opprettet for å hjelpe til med advokatregninger. Fordi hun ikke har råd til alt dette selv. Men så viser hun sider hvor de absolutt ikke har dårlig råd. Derfor reagerer folk! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (2 timer siden):

Ja liker ikke spleis selv, med er jo frivillig å gi. Så dette bryr jeg meg ikke om. Folk må jo selv velge der. Teit at andre skal henge seg opp til det. Også dette med økonomien, alex jobber jo og har å grei lønn inn til fellesskapet. Hvorfor henge seg opp i andres økonomi??. 

Man henger seg vell oppi andres økonomi når det blir opprettet en spleis for å få penger for å betale sin egen advokatregning.. Rett etter spleis"tigging"så går hun å kjøper alt mulig rart og deler med følgerne sine. Er ikke det litt mistenksomt?. Der for pengene tenker selvsagt vi, siden hun har så veldig dårlig økonomi... Ikke har vi så vidt jeg vet fått sett disse advokatregningene heller.. Pluss at det kjøpes mat i fleng.. Er liksom ikke langsiktig innkjøp av mat der, det er hverdag.. Å hverdagshandling er bevist mye dyrere enn å faktisk sette seg ned og planlegge innkjøp! Også har vi denne Elsparkesykkelen 🤔🤔

 

Jeg har ikke vært så opptatt av denne økonomiske situasjon hennes om hun har skjult det å ikke opprettet spleis. Regner med det gjelder flere... Så om hun ikke vil vi skal spekulere om sin økonomi så bør hun ikke nevne noe eller opprette spleis for å få penger heller ;) så enkelt er det...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (2 timer siden):

Hvem vet om deres økonomi? Er det rart folk bryr seg når de gir penger? Her stiller folk et helt ærlig og saklig spørsmål 

Da får det gå en tap dessverre, jeg selv gir ikke til spleis. Uansett hva. Hvorfor ta Stine for alt. Hun har budsjett og Alex å jobber å spyr inn penger til husholdningen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Bloggerdiskusjon på Jodel 

Åå ja, jeg finner ikke noe der jeg...bare mest sånne toppbloggere. Men hele jodel er jo merkelig. Jeg er nok for gammel for sånt tull tror jeg. 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (4 timer siden):

Man henger seg vell oppi andres økonomi når det blir opprettet en spleis for å få penger for å betale sin egen advokatregning.. Rett etter spleis"tigging"så går hun å kjøper alt mulig rart og deler med følgerne sine. Er ikke det litt mistenksomt?. Der for pengene tenker selvsagt vi, siden hun har så veldig dårlig økonomi... Ikke har vi så vidt jeg vet fått sett disse advokatregningene heller.. Pluss at det kjøpes mat i fleng.. Er liksom ikke langsiktig innkjøp av mat der, det er hverdag.. Å hverdagshandling er bevist mye dyrere enn å faktisk sette seg ned og planlegge innkjøp! Også har vi denne Elsparkesykkelen 🤔🤔

 

Jeg har ikke vært så opptatt av denne økonomiske situasjon hennes om hun har skjult det å ikke opprettet spleis. Regner med det gjelder flere... Så om hun ikke vil vi skal spekulere om sin økonomi så bør hun ikke nevne noe eller opprette spleis for å få penger heller ;) så enkelt er det...

Rett skal være rett, etter forrige spleis, som vel endte på rundt 65k, så la hun fram en betalt advokatfaktura på ca 19k, om jeg ikke husker feil. 

Ellers enig med deg 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (På 20.7.2021 den 13.11):

Farris bad forrige uke. Nå denne campinghytten. Folk er rause! 

Det jeg etterlyser er ørlite positiv tilnærming til egne barn og mann på tur. Det kunne hun kostet på seg når alt er lagt til rette for at de skal ha en fin ferie sammen,

Hadde jeg lånt ut hytta mi i Gudbrandsdalen til Stine, å fått «utrykkene» hennes tilbake, ja da hadde jeg som «utlåner» vært litt skuffa. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (På 20.7.2021 den 14.20):

Jada, men det er nå det hun velger å presentere for oss følgere da. :P 

Føler jeg kjenner hu jeg. Hva er det hun IKKE tar oss med på. Det er content 24/7. hver time. Neste er vel at vi får være med på jobb, se hun skrive på tastatur å himle med øya når det er skrivefeil «uff Stine da»

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, SnippSnappSnute2 said:

Hun et en offentlig person sier hun selv. Hun ber følgere stille spørsmål. Følgere trenger svar. Hva mener du med trakassering og mobbing? Har fulgt linken her lenge uten å skrive noe. Dette er et forum for diskusjon og spørsmål. Her stiller mange saklige og gode spørsmål. Har fulgt Stines snap lenge. Hva tenker du om henne når hun snakker nedlatende om helsepersonell,  naboer, huseier..og her kan nevnes mer. Hvem kritiserer? 

SnippSnappSnute2, du quotet meg, men jeg svarte egentlig L.F og tenker likt som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (9 timer siden):

Rett skal være rett, etter forrige spleis, som vel endte på rundt 65k, så la hun fram en betalt advokatfaktura på ca 19k, om jeg ikke husker feil. 

Ellers enig med deg 😊

 

Hvor ble det av resten av pengene? 🤔 Hun burde hatt igjen en god del igjen til evnt regning 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (42 minutter siden):

 

Hvor ble det av resten av pengene? 🤔 Hun burde hatt igjen en god del igjen til evnt regning 

Mye er nok på Cc på Hamar 😘

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P-max:) skrev (42 minutter siden):

 

Hvor ble det av resten av pengene? 🤔 Hun burde hatt igjen en god del igjen til evnt regning 

Det vet ikke jeg. Jeg ville bare si at jeg har sett at det har vært lagt frem betalt advokatregning. 

Men er helt enig i at kart og terreng ikke stemmer overens her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (41 minutter siden):

Det vet ikke jeg. Jeg ville bare si at jeg har sett at det har vært lagt frem betalt advokatregning. 

Men er helt enig i at kart og terreng ikke stemmer overens her. 

 

Okei :) ja det var no enda godt hun har vist frem en faktura :).

 

Nei syns ikke dt stemmer så godt nei 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (19 timer siden):

Slenge dritt?? Bare fakta vi sitter å kommenterer!! Men du er en av de trangsynte som ikke enda har sett hvordan hun tigger penger osv.. Når man i tillegg blir blokkert når man stiller spm til henne, som ikke engang er frekke, negative eller har noe med kritikk å gjøre, da ber man om å bli snakket om… Å nei, jeg føler meg ikke bedre av å diskutere henne, men jeg blir smålig irritert av det hu driver med, for makan!!  man har lov til å reagere, på lik linje som at du tydeligvis liker at dama syns det er greit å ta imot alt man får gratis, å at hu gosser seg med det, så har vi andre som ikke synes det er greit å se på, låv til å diskutere det🙂 Enkelt å greit.. Å jeg synes det er helt ypperlig at tydeligvis flere har fått opp øya, mtp at det også snakkes om på jodel nå… Når man oppretter en spleis, skal det være på grunnlag av at man ikke har mulighet i det hele tatt til å klare å dekke utgiftene selv, men når du da velger å bruke penger på tull å tøys HELE TIA, penger som heller kunne gått inn på en sparekonto, sånn at man da sparer selv, er for meg jævelig langt bak mål.. Det gir ikke mening! Dama misbruker spleis, å folk som gir henne penger, kunne heller gitt penger til syke barn osv, som virkelig trenger pengene!! Dama tigger penger pga at hun TROR hun får flere mill i erstatning, noe hu garantert ikke gjør.. Dropp alle latterlige kjøp, å spar pengene selv.. Hadde ikke gitt den spleisen hennes 1 kr heller, om jeg så hadde fått betalt for det, for MAKAN til slimål skal du lete lenge etter!! 

Det virker som du ikke tror hun kommer til å få erstatning? Mest sannsynlig får hun det, pga det er gode bevis hun sitter på. Hun fikk jo til slutt tvunget BV til å utlevere alle papirer, inkludert post-it lapper med bekymringer og notater BV egentlig ønsket å holde tilbake fordi de beviste alvoret i situasjonen og at de ikke tok ansvar.

I tillegg er hun ufør, pga oppveksten.

Advokaten mener hun har en god sak, og det stemmer nok! 😊 

Her har du et eksempel på en lignende sak:

https://www.nidarosda.no/aktuelt/vant+krav+om+erstatning+30+ar+etter+forholdet+oppstod

Litt om hva loven sier:

https://www.nidarosda.no/fagomrader/erstatning/tapt+barndom

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøken_ida skrev (46 minutter siden):

Mye er nok på Cc på Hamar 😘

Ja det er vell der de ble av sikkert ja 🙄🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (31 minutter siden):

Det virker som du ikke tror hun kommer til å få erstatning? Mest sannsynlig får hun det, pga det er gode bevis hun sitter på. Hun fikk jo til slutt tvunget BV til å utlevere alle papirer, inkludert post-it lapper med bekymringer og notater BV egentlig ønsket å holde tilbake fordi de beviste alvoret i situasjonen og at de ikke tok ansvar.

I tillegg er hun ufør, pga oppveksten.

Advokaten mener hun har en god sak, og det stemmer nok! 😊 

Her har du et eksempel på en lignende sak:

https://www.nidarosda.no/aktuelt/vant+krav+om+erstatning+30+ar+etter+forholdet+oppstod

Litt om hva loven sier:

https://www.nidarosda.no/fagomrader/erstatning/tapt+barndom

Jeg tror ikke hu får 3 mill i erstatning, NEI, sånn som hun ser for seg at hun gjør… Tror ikke hu får en mill heller! Hennes sak er ikke halvparten så grov som Alvdal saken, å som en annen her ikke skrev, fikk vel noen av de litt over 1 mill..

jeg tror at hu maks får 3-400 tusen!🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (20 timer siden):

Jeg slenger jo ikke dritt. Ikke et sted har jeg vært ufin her. Jeg har jo ikke det? 🙈 

:)

Endret av Malleli89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora2 skrev (På 20.7.2021 den 15.48):

Tenker det samme. Kan ikke være så skralt i den pengekassa deres. Ny Garmin klokke til 2000 kr, ny el-sparkesykkel...vet ikke hva den kosta da. Og eller mye innkjøp. Dekker det til med at det ikke er ofte hun uner seg og barna noe. MEN... goodibox hver mnd, nye klær, ganske ofte, hobbyartikler, planter ol. For ikke å snakke om det matbudskjettet de må ha. Mye take away, og ellers mye unødvendig..Ikke billig i drift hu dere..

Synest også det er litt rart når hu sier, den kjøpte Alex til meg...når de er gift, har barn sammen, og store advokatregninger.. da bør  han også heller spytte cash i spleisen, enn diger bamse til bursdagen ol..

Jaja, deres liv. De får danse seg inn i solnedgangen, blokke folk som setter spørsmålstegn til økonomi, barn og spleis.

Amen!🙌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...