Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Blågrønn skrev (15 minutter siden):

Men la henne da gjøre det. Er hennes snap og kanal. Gå ut da vel.  Hun har jo ikke bedt deg å følge henne. 

Sorry. Det fungerer ikke som argument. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

L.F skrev (15 minutter siden):

HVA er det de skal gjennomskue da mener du? Kanskje folk bare tar henne som hun er? Hun viser jo hele pakka, både negative og positive ting. Hun er vel som hun er, og folk setter pris på henne av den grunn tenker jeg.  Hun har en søt personlighet.

Men du virker som du er fra samme sted som henne og kjenner til henne...synes det er utrolig smålig av deg å slenge dritt om henne her, for å svartmale henne mest mulig. 

Ligger vel noe i det ja. Hadde selv blokkert når noen er bare negative, hvis jeg hadde egentlig snap kanal. 

Stine og andre vloggere er tøffe som gjør dette. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (7 timer siden):

Nå måtte jeg faktisk bare slutte å se… Jeg klarer bare ikke!!🙈 Hvorfor gjør ho så mye rart? Hvem har fortalt henne at hu er morsom?? Det er ikke morsomt med «peace out» å dansing, for så å late som man syns man er teit…🙈🙈🙈

Kanskje hun bare gjør det som faller henne inn, og tuller og tøyser? Er da vel ikke noen som må fortelle henne hva som er morsomt og ikke?

Skal man bry seg om hva andre synes om absolutt alt så får man et temmelig kjipt liv etterhvert.

Hvorfor følger du henne egentlig, er det kun for å ha noen å klage på? Bare lurer for jeg gidder ihvertfall ikke bruke tiden min på å følge "influencere" jeg ikke liker, da det ikke gir meg noe positivt. Men forstår at mange, da særlig kvinner, har et ekstremt behov for å rakke ned på og hakke på andre kvinner...synes sånn oppførsel er jævlig sært, men ev visst typisk for enkelte kvinnfolk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (20 timer siden):

Ja, men det skal vel ikke så jævlig mange hjerneceller og mye empati til for å klare og sette seg inn i andres situasjon og forstå hvor omfattende traumer man utsettes for av bla overgrep da? 🙈 Jeg vil påstå at man må være temmelig "enkel" om man ikke klarer det. Eller er det sånn at mange rett og slett er litt "enkle"...? Er derfor jeg er ganske skeptisk til folk, og liker meg godt i eget selskap. Jeg orker ikke forholde meg til sånne. 🙈

Er glad for at du har en så god venninne som alltid har stillt opp for deg! Håper også at du har der bra med deg selv nå, selv om selvfølgelig dagene går opp og ned. ❤

Er man enkel pga at man reagerer på at man reagerer på det andre gjør?? For ørtende gang; Det er ingen som sier at det hun har opplevd ikke er vondt eller tragisk… Jeg er selv misbrukt over mange år, å unner ikke min verste fiende å oppleve det!! Det som blir reagert på er måten ting blir sagt på.. At man gjør ditt å datt for ANDRE osv, når det ikke er sant feks… Det er pisspreik, når det hun driver med er å KUNN snakke om sin egen sak, og når det hun driver med er å kreve erstatning!! I tillegg så kan man ikke si noe til dama selv uten å bli stempla som troll, å når man opptrer sånn som det, da må man regne med at folk reagerer å at det blir diskutert… 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (Akkurat nå):

Er man enkel pga at man reagerer på det andre gjør?? For ørtende gang; Det er ingen som sier at det hun har opplevd ikke er vondt eller tragisk… Jeg er selv misbrukt over mange år, å unner ikke min verste fiende å oppleve det!! Det som blir reagert på er måten ting blir sagt på.. At man gjør ditt å datt for ANDRE osv, når det ikke er sant feks… Det er pisspreik, når det hun driver med er å KUNN snakke om sin egen sak, og når det hun driver med er å kreve erstatning!! I tillegg så kan man ikke si noe til dama selv uten å bli stempla som troll, å når man opptrer sånn som det, da må man regne med at folk reagerer å at det blir diskutert… 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (23 timer siden):

Det komiske var jo at etter en lang såkalt fremsnakkrunde, og masse snakk om å være raus og heie og alt det der, så endte hun med å kalle noen tapere. 

Hun vil ha forståelse og raushet rundt seg, men driver ikke sånt selv så sant du ikke hyller henne i retur.

Der er sprekker i grunnmuren. 

Så sant.. Blir faen meg for dumt ass!! Så lenge man ikke sleiker henne oppetter ryggen er man tapere😂 Fy faen….

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malleli89 skrev (6 timer siden):

Så sant.. Blir faen meg for dumt ass!! Så lenge man ikke sleiker henne oppetter ryggen er man tapere😂 Fy faen….

Sånn har hun alltid vært. Og alltid noe drama med folk i alle år. Hun sa jo selv at hun gikk alene opp kirkegulvet. Da hadde faren sagt noe til henne som hun ikke hadde likt, så da lot hun ikke han følge henne. 
Først venn med snapper Jannicke, så uvenner, så bestevenner igjen. Som alltid, med alle rundt henne. Får hun det ikke som hun vil, så lager hun et helvete. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (17 minutter siden):

Sånn har hun alltid vært. Og alltid noe drama med folk i alle år. Hun sa jo selv at hun gikk alene opp kirkegulvet. Da hadde faren sagt noe til henne som hun ikke hadde likt, så da lot hun ikke han følge henne. 
Først venn med snapper Jannicke, så uvenner, så bestevenner igjen. Som alltid, med alle rundt henne. Får hun det ikke som hun vil, så lager hun et helvete. 

Ser ut som typen til det ja

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (16 timer siden):

Sånn har hun alltid vært. Og alltid noe drama med folk i alle år. Hun sa jo selv at hun gikk alene opp kirkegulvet. Da hadde faren sagt noe til henne som hun ikke hadde likt, så da lot hun ikke han følge henne. 
Først venn med snapper Jannicke, så uvenner, så bestevenner igjen. Som alltid, med alle rundt henne. Får hun det ikke som hun vil, så lager hun et helvete. 

D tror jeg på!! Som jeg skrev tidligere; Tror hu er ei farlig dame.. Ei som kan finne på å lage ett helvette for deg om du ikke følger hennes meninger eller om du gjør noe hun ikke liker!! Sånne folk er livsfarlige, å heldigvis er jeg en god menneskekjenner, så merker jeg at folk er sånn, så holder jeg meg laaangt unna.. 

Hjelpes!! Å heller gå alene opp kirkegulvet enn å ordne opp med pappa?? Da er du sær..🙈

Jannicke hvem??🙂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (På 16.7.2021 den 19.14):

Kanskje hun bare gjør det som faller henne inn, og tuller og tøyser? Er da vel ikke noen som må fortelle henne hva som er morsomt og ikke?

Skal man bry seg om hva andre synes om absolutt alt så får man et temmelig kjipt liv etterhvert.

Hvorfor følger du henne egentlig, er det kun for å ha noen å klage på? Bare lurer for jeg gidder ihvertfall ikke bruke tiden min på å følge "influencere" jeg ikke liker, da det ikke gir meg noe positivt. Men forstår at mange, da særlig kvinner, har et ekstremt behov for å rakke ned på og hakke på andre kvinner...synes sånn oppførsel er jævlig sært, men ev visst typisk for enkelte kvinnfolk.

Jeg synes tidligere at hobbyene hennes var veldig inspirerende! Pluss at jeg fulgte den snappen hun vlogger på, så da begynte jeg å følge henne.. 
Å i starten syntes jeg hu var helt topp, virkelig! Men nå synes jeg faktisk bare at hu driter seg loddrett ut, for å være helt ærlig! Å påstå at hu hjelper andre å de som kommer etter henne mtp saken hennes blant annet, er blank løgn… I tillegg synes jeg det blir helt bak mål å ta imot alt man får av pakker, blomster å ting som er gratis! Å i tillegg stå å late som man tørker tårer å er så rørt.. har ikke sett en eneste tåre! Det virker kunn som hun står å viser frem alt hun får gratis for å vise hvor «godt likt hu er», å «se hva jeg får da» … Det blir bare så forbanna tåpelig hele greiene! 
Hu tror også at hu er veldig morsom.. Å når hu sier ting, for så å etterpå liksom «åh, Stine da…» Asså HELLO…🙈 Det er bare teit å se på!! Det er jo nemmelig sånn, at når man spiller inn en snap, så kan man se på snappen før man legger den ut.. Det er ikke no’ direktesending! 

så nei, det handler ikke om å ha noen å rakke ned på… Det handler om at hu gjør å sier forbanna mye rart, å som du sikkert har lest her inne, så kan man ikke si hva man tenker å mener TIL HENNE, så da blir det selvsagt sånn at hun blir diskutert på anonyme forum…

Å om du syns sånn oppførsel er så sært, HVORFOR er du her inne da???🤔

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (2 minutter siden):

Jeg synes tidligere at hobbyene hennes var veldig inspirerende! Pluss at jeg fulgte den snappen hun vlogger på, så da begynte jeg å følge henne.. 
Å i starten syntes jeg hu var helt topp, virkelig! Men nå synes jeg faktisk bare at hu driter seg loddrett ut, for å være helt ærlig! Å påstå at hu hjelper andre å de som kommer etter henne mtp saken hennes blant annet, er blank løgn… I tillegg synes jeg det blir helt bak mål å ta imot alt man får av pakker, blomster å ting som er gratis! Å i tillegg stå å late som man tørker tårer å er så rørt.. har ikke sett en eneste tåre! Det virker kunn som hun står å viser frem alt hun får gratis for å vise hvor «godt likt hu er», å «se hva jeg får da» … Det blir bare så forbanna tåpelig hele greiene! 
Hu tror også at hu er veldig morsom.. Å når hu sier ting, for så å etterpå liksom «åh, Stine da…» Asså HELLO…🙈 Det er bare teit å se på!! Det er jo nemmelig sånn, at når man spiller inn en snap, så kan man se på snappen før man legger den ut.. Det er ikke no’ direktesending! 

så nei, det handler ikke om å ha noen å rakke ned på… Det handler om at hu gjør å sier forbanna mye rart, å som du sikkert har lest her inne, så kan man ikke si hva man tenker å mener TIL HENNE, så da blir det selvsagt sånn at hun blir diskutert på anonyme forum…

Å om du syns sånn oppførsel er så sært, HVORFOR er du her inne da???🤔

Å ja, gjør for all del det som faller deg inn, men å hele tiden «åh, Stine» til seg selv etterpå, det et bare teit!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det med gavene er todelt. De som sender ønsker å bli "sett" på kanalen. Og så viser hun fram ting hun får, folk kaster seg på når de ser at andre følgere sender, de får sitt øyeblikk på snappen og så er vi i gang. Hun hadde aldri fått så mye gaver hvis ikke fansen fikk ideen fra et sted. Ofte sender de jo de samme tingene også. 

Gavesirkel der, altså. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EllaSays skrev (1 time siden):

Jeg tror det med gavene er todelt. De som sender ønsker å bli "sett" på kanalen. Og så viser hun fram ting hun får, folk kaster seg på når de ser at andre følgere sender, de får sitt øyeblikk på snappen og så er vi i gang. Hun hadde aldri fått så mye gaver hvis ikke fansen fikk ideen fra et sted. Ofte sender de jo de samme tingene også. 

Gavesirkel der, altså. 

Nå har hun jo fått låne campingvogn av en følger i stavern å, og hun som lånte den bort styrer og vasker sååå fælt! Kan jo hende hun hår noen minutter fane vettu! Utrolig!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (Akkurat nå):

Nå har hun jo fått låne campingvogn av en følger i stavern å, og hun som lånte den bort styrer og vasker sååå fælt! Kan jo hende hun hår noen minutter fane vettu! Utrolig!!

Fame* 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (1 time siden):

Nå har hun jo fått låne campingvogn av en følger i stavern å, og hun som lånte den bort styrer og vasker sååå fælt! Kan jo hende hun hår noen minutter fane vettu! Utrolig!!

Jeg synes ikke vi skal si noe stygt om følgere. Jeg tror mange ikke forstår mekanismen og den diskret manipulasjonen. Ikke sikkert Stine forstår heller. Men for et trent øye er det ganske åpenbart. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

EllaSays skrev (Akkurat nå):

Jeg synes ikke vi skal si noe stygt om følgere. Jeg tror mange ikke forstår mekanismen og den diskret manipulasjonen. Ikke sikkert Stine forstår heller. Men for et trent øye er det ganske åpenbart. 

Ja enig i det, det var mest ironi da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (På 16.7.2021 den 19.04):

Ligger vel noe i det ja. Hadde selv blokkert når noen er bare negative, hvis jeg hadde egentlig snap kanal. 

Stine og andre vloggere er tøffe som gjør dette. 

Negative??? Negative hvis man stiller spørsmål om ting?? Nei, da er jeg gla for at du ikke har egen kanal!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (På 17.7.2021 den 12.40):

😃 Helt vilt at man klarer å snakke seg til gaver å blomster på døra hver dag, har ikke sett NOEN ANDRE, noen gang, som får det, å det sier vel mye… Finnes mennesker som vlogger som har dødssyke barn osv, men ingen som får gaver å piss på døra hver dag, så noe må det være… Helt sykt, å helt sykt teit å se på! Det blir for mye!! Å som noen andre sa: hvorfor filmer hu ALT SOM ER??? Eller, den har jeg jo skjønt… det er så alle som ser på skal se hvor godt likt hu er😅😆 atter en gang manipulasjon 😉

Ja helt utrolig at folk kan være så naive å sluke alt hun sier og gjør seg til på rått.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (Akkurat nå):

Ja helt utrolig at folk kan være så naive å sluke alt hun sier og gjør seg til på rått.. 

hu skjems ikke engang, å ta i mot alt på campingen der, virka ikke glad, mer som hun forventa det.. jeg blir asså så flau, klarte ikke se på mere🙈🙈🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...