Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Blågrønn skrev (56 minutter siden):

Siden dere er så imot henne, hvorfor gjemme dere bak en falsk profil på snap, og hvorfor tar dere ikke dette opp hos henne. Hennes liv og jeg digger hun. Mitt mening og valg til 0 følge henne. Dere i denne baksnakking  dere gjør hjelper ikke. Ser jo at flere støtter henne. 

Hehe, var jo tydeligvis en stakkars følger som prøvde å ta det opp med henne og da kom denne sinnsyke monologen.
Vurderer egentlig å avfølge, enten veldig intetsigende innhold, skryting av shopping, oppussing og gaver i posten, tårevåte historier, snakk om hvor tålmodig hun er-  hun må jo tross alt svare følgerne sine på spørsmål, stakkars. Eller rant for et eller annet noen har sagt feil etterfulgt av tigging om penger på spleis. Det er litt som et bilkræsj man bare må se på 😂

Endret av Fruen92
Skriveleif
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, der ble det avfølg fra meg, frekkere dame skal man lete lenge etter! Den ranten i dag tok kaka, hun tåler ingenting som ikke er klapp, kos og klem, helst med en gave eller noen kroner til spleisen attåt, hun eier ikke skam, synd ikke disse ihuga fansene hennes ser det. Og jeg blir gal av alle kunstpausene hun legger inn i talene sine🤯

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (7 timer siden):

Siden dere er så imot henne, hvorfor gjemme dere bak en falsk profil på snap, og hvorfor tar dere ikke dette opp hos henne. Hennes liv og jeg digger hun. Mitt mening og valg til 0 følge henne. Dere i denne baksnakking  dere gjør hjelper ikke. Ser jo at flere støtter henne. 

Tro meg jeg har forsøk og gi hu konstruktiv kritikk og da blir man enten trua med blokkering eller så forteller hu med tårevåte øyne hvor jævlige meldinger hu har fått mens hu vrir om orda og får meldinga til å høres mye værre ut enn tiltenkt. Hu tolker i massivt negativ retning alt som ikke er 100% applaus og fremstår som et kjempeoffer. Vet ikke om hu faktisk ikke forstår hva folk skriver eller om hu bare later som og vinkler ting bevisst til sin fordel. Hu sitter jo med all makta så det er umulig for oss følgere å vite hva som er sant og ikke… Så da måtte jeg faktisk bare få ut kritikken her istedet!  Og ja jeg vet at jeg heller burde avfølge og «få meg et liv», men som felles brumunddøl og en som har hørt så mye historier om denne dama så må jeg bare fortsette å følge denna «bil-ulykka»… 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å slutte å følge da  slutt å bruke så mye energi på henne. Er vel voksne folk?. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (47 minutter siden):

Da er det bare å slutte å følge da  slutt å bruke så mye energi på henne. Er vel voksne folk?. 

Velkjent argument. Hvem sier at det går med mye energi? Absolutt voksne, bestemmer også selv. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (På 15.6.2021 den 23.49):

Kritikk får hun som fortjent. Hetsing er det vel ingen her som har drevet med på lik linje som hun hetser både leger, saksbehandler ifbm BV-saken med fullt navn og restaurant🙈

Latterlig. Bv-sjefen er en offentlig person og må tåle å bli omtalt for den jobben hun gjør (eller i Stines tilfelle, ikke gjør). 

Du virker som en ganske feig og falsk person, ifølge denne tråden så kjenner du Stine i virkeligheten men likevel må du under falskt navn slenge dritt om henne her. "Hun har aldri vært glad i å jobbe, bare sutrer om sykdom, huset deres er en rønne...bla, bla bla. Sippekjerring er du! Vedder på at du ikke tør å stå for det du mener irl. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L.F skrev (20 minutter siden):

Latterlig. Bv-sjefen er en offentlig person og må tåle å bli omtalt for den jobben hun gjør (eller i Stines tilfelle, ikke gjør). 

Du virker som en ganske feig og falsk person, ifølge denne tråden så kjenner du Stine i virkeligheten men likevel må du under falskt navn slenge dritt om henne her. "Hun har aldri vært glad i å jobbe, bare sutrer om sykdom, huset deres er en rønne...bla, bla bla. Sippekjerring er du! Vedder på at du ikke tør å stå for det du mener irl. 

👏. Bra skrevet. Blir helt matt av å lese så mye stygge kommentarer og trakassering av Stine og andre vloggere. Ikke rart barn mobber andre. Dem har jo det fra noen. Som du skriver å, dem er jo fader ikke bedre selv, den gjengen innpå her. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en gjeng med sutrete grinebitere. 🤣 huffameg altså.

Nå måtte jeg bare lage meg en bruker for å kommentere her. Følger Stine på snap selv, og jeg synes hun virker helt skjønn! Herlig dame. 

Og jeg håper virkelig hun vinner saken mot barnevernet, slik at hun får en økonomisk oppreisning for tapt barndom, og en erstatning for den volden, seksuelle overgrep og omsorgssvikt hun har blitt utsatt for som uskyldig lite barn. Dette har preget henne, medført store traumer og ødelagt hennes helse. Hun fortjener en økonomisk erstatning for alle de årene hun har lidd, selv om barnevernet visste hvordan ståa var hjemme hos henne!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (2 minutter siden):

👏. Bra skrevet. Blir helt matt av å lese så mye stygge kommentarer og trakassering av Stine og andre vloggere. Ikke rart barn mobber andre. Dem har jo det fra noen. Som du skriver å, dem er jo fader ikke bedre selv, den gjengen innpå her. 

Helt enig! Jeg blir faktisk flau av enkelte her inne...når jeg blir flau på andres vegne, da er det ille altså! 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (På 13.6.2021 den 12.12):

Du har så 110%rett. Men det kan vi ikke snakke høyt om,for da kommer de som forguder alt stine gjør, og kapper fingrene av deg. Klart motivasjon er penger!!! Hun klarer ikke endre bv alene, og få alle saker opp og frem og alle som har blitt forsømt får en masse erstatning.

Klart motivasjonen er penger? Det skulle da bare mangle at hun fikk en økonomisk erstatning for alle de barneårene hun har blitt utsatt for vold, både fysisk og psykisk, blitt overlatt til seg selv på natta, blitt utsatt for seksuelle overgrep og grov omsorgssvikt! Selvfølgelig skal hun gå til sak, og selvfølgelig fortjener hun en stor sum i erstatning! 

Herregud altså, det skulle jo bare mangle!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen92 skrev (På 13.6.2021 den 21.09):

Jeg klarer ikke helt å skjønne at en person kan føle seg så viktig at hun føler hun fortjener penger og ressurser, som egentlig skal gå til kommunen og et barnevern som allerede har lite ressurser. Og tillegg få penger til «kampen» av forskjellige mennesker hun har klart å innynde seg hos. 
Jeg tenker at det burde holde og få det frem i media og få presse på det, ikke kjøre på kun for egen vinning på denne måten.

Æsj, dette var faktisk kvalmende lesning! Ser du virkelig ikke selv hvor dumt det du skriver er?

Selvfølgelig bør mennesker som blir utsatt for grove feil av stat og kommune, og fått en ødelagt barndom med påfølgende traumer, bli tilkjent erstatning! Har du satt deg inn i saken hennes? Hele barndommen har hun blitt utsatt for fysisk vold, psykisk vold, rus og grov omsorgssvikt. Også seksuelle overgrep. Barnevernet var fullstendig klar over dette, men gjorde grove feil i tjenesten og unnlot å ta henne ut av hjemmet. Det skulle jo faen meg bare mangle at hun går til sak og krever sin rett!? Det handler ikke om å «tro at man er viktig», men faen heller. Hennes liv er viktig, og nå er det på tide at hun får den hjelp og erstatning hun fortjener!

(Sorry altså, men jeg håper ikke du jobber med mennesker selv med slike holdninger du ser ut til å ha her...er mulig jeg misforstår deg, jeg håper egentlig det. 🙈)

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (Akkurat nå):

Æsj, dette var faktisk kvalmende lesning! Ser du virkelig ikke selv hvor dumt det du skriver er?

Selvfølgelig bør mennesker som blir utsatt for grove feil av stat og kommune, og fått en ødelagt barndom med påfølgende traumer, bli tilkjent erstatning! Har du satt deg inn i saken hennes? Hele barndommen har hun blitt utsatt for fysisk vold, psykisk vold, rus og grov omsorgssvikt. Også seksuelle overgrep. Barnevernet var fullstendig klar over dette, men gjorde grove feil i tjenesten og unnlot å ta henne ut av hjemmet. Det skulle jo faen meg bare mangle at hun går til sak og krever sin rett!? Det handler ikke om å «tro at man er viktig», men faen heller. Hennes liv er viktig, og nå er det på tide at hun får den hjelp og erstatning hun fortjener!

(Sorry altså, men jeg håper ikke du jobber med mennesker selv med slike holdninger du ser ut til å ha her...er mulig jeg misforstår deg, jeg håper egentlig det. 🙈)

 

Hehe, jeg jobber ikke med mennesker, det trenger du ikke være redd for! 

Jeg er uføretrygdet grunnet omsorgssvikt av foreldre og barnevern i barndommen. Kunne ikke falt meg inn å kreve penger fra en kommune som, i følge Stine, allerede er dårlig. Pengene jeg eventuelt skulle fått i erstatning og pengene og ressursene de ville brukt på min sak, kommer jo fra et sted. De dukker ikke bare opp på mystisk vis. De må tas fra kommunen og da vil også barn og unge i den kommune miste det. Jeg får uføretrygd, som er en stor slump penger oppigjennom årene, og det burde vel strengt tatt være nok. Det viktigste burde være å få fokus på problematikken, ikke penger til seg selv. 
 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen92 skrev (12 minutter siden):

Hehe, jeg jobber ikke med mennesker, det trenger du ikke være redd for! 

Jeg er uføretrygdet grunnet omsorgssvikt av foreldre og barnevern i barndommen. Kunne ikke falt meg inn å kreve penger fra en kommune som, i følge Stine, allerede er dårlig. Pengene jeg eventuelt skulle fått i erstatning og pengene og ressursene de ville brukt på min sak, kommer jo fra et sted. De dukker ikke bare opp på mystisk vis. De må tas fra kommunen og da vil også barn og unge i den kommune miste det. Jeg får uføretrygd, som er en stor slump penger oppigjennom årene, og det burde vel strengt tatt være nok. Det viktigste burde være å få fokus på problematikken, ikke penger til seg selv. 
 

Å, huff! 😪 Det er jeg ikke enig i. Du fortjener også erstatning! Har du vurdert å søke menererstatning? Eller hva det nå heter. Eller voldsoffererstatning? Det er det vel staten som utbetaler, om jeg ikke tar helt feil.

Det er trist at du også har hatt en vond barndom, sånn skal det ikke være! Og det er rett å stå opp for seg selv og kreve sin rett. Desverre blir det ofte sånn at som en konsekvens av de traumene man blir utsatt for i barndommen, så føler man at man ikke "er verdig" ressursbruk, penger osv. At man har "fått nok" sånn som du skriver her. Men det er ikke sånn det skal være! 

(Har selv ikke hatt det helt bra i barndommen for å si det pent, sliter med ptsd osv, men heldigvis så har jeg resten av helsen i behold og er i full jobb og har valgt å "legge lokk" på alt. Det er på en måte min "terapi", å jobbe masse og fortrenge det jeg ikke vil huske. Det funker stort sett greit, selv om jeg sliter litt i perioder. 🙈Men vi mennesker er så ulike, og takler traumer på vidt forskjellige måter.)

Endret av L.F
Glemte noe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også har hatt grovt omsorgssvikt i barndommen min, og der bv ikke gjorde jobben sin. Har nå ventet på mine papirer og mangler fra jeg var født til 93. Dette er å en sak jeg kommer til å saksøke kommunen og bv for. 

 

Takke Stine for at jeg nå tør å ta den kampen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (10 minutter siden):

Å, huff! 😪 Det er jeg ikke enig i. Du fortjener også erstatning! Har du vurdert å søke menererstatning? Eller hva det nå heter. Eller voldsoffererstatning? Det er det vel staten som utbetaler, om jeg ikke tar helt feil.

Det er trist at du også har hatt en vond barndom, sånn skal det ikke være! Og det er rett å stå opp for seg selv og kreve sin rett. Desverre blir det ofte sånn at som en konsekvens av de traumene man blir utsatt for i barndommen, så føler man at man ikke "er verdig" ressursbruk, penger osv. At man har "fått nok" sånn som du skriver her. Men det er ikke sånn det skal være! 

(Har selv ikke hatt det helt bra i barndommen for å si det pent, sliter med ptsd osv, men heldigvis så har jeg resten av helsen i behold og er i full jobb og har valgt å "legge lokk" på alt. Det er på en måte min "terapi", å jobbe masse og fortrenge det jeg ikke vil huske. Det funker stort sett greit, selv om jeg sliter litt i perioder. 🙈Men vi mennesker er så ulike, og takler traumer på vidt forskjellige måter.)

Så enig. Helt latterlig at noen kan være så skamfull å rakkened Stine. Vi er i 2021 og skremmende hvordan mennesker er mot hverandre. Da jeg så og hørte Stines sterke historie, kom mine vondte minner tilbake 😢

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (30 minutter siden):

Å, huff! 😪 Det er jeg ikke enig i. Du fortjener også erstatning! Har du vurdert å søke menererstatning? Eller hva det nå heter. Eller voldsoffererstatning? Det er det vel staten som utbetaler, om jeg ikke tar helt feil.

Det er trist at du også har hatt en vond barndom, sånn skal det ikke være! Og det er rett å stå opp for seg selv og kreve sin rett. Desverre blir det ofte sånn at som en konsekvens av de traumene man blir utsatt for i barndommen, så føler man at man ikke "er verdig" ressursbruk, penger osv. At man har "fått nok" sånn som du skriver her. Men det er ikke sånn det skal være! 

(Har selv ikke hatt det helt bra i barndommen for å si det pent, sliter med ptsd osv, men heldigvis så har jeg resten av helsen i behold og er i full jobb og har valgt å "legge lokk" på alt. Det er på en måte min "terapi", å jobbe masse og fortrenge det jeg ikke vil huske. Det funker stort sett greit, selv om jeg sliter litt i perioder. 🙈Men vi mennesker er så ulike, og takler traumer på vidt forskjellige måter.)

Nei, jeg kommer ikke til å søke erstatning. Vil heller at kommunen skal bruke alt av sine ressurser på det de trenger og ikke en sak for mange år siden. Det er trist at folk går gjennom omsorgssvikt og at systemet svikter, men sånn er det noen ganger. Tenk hvis absolutt alle skulle krevd erstatning? Og alle skulle følt at de hadde krav på en stor sum penger fra staten/kommunen. Hvorfor? Vil penger endre noe særlig? Burde man kanskje heller ikke bruke tid på å få mer ressurser til barnevern, en form for kontrollkommisjon som faktisk gjør jobben sin og fokus på at ting ikke alltid blir gjort riktig? Det er like, om ikke mer, viktig som at enkeltpersoner skal få sinnsyke summer.

Jeg er i mot å gå til sak, spesielt hvis man allerede får uføretrygd og sikret lønnsmessig livet ut (dog lavere enn vanlig lønn, men sånn er det) og særlig hvis man må ha hjelp av fremmede for å finansiere en sånn sak. Ting hadde vært annerledes om nav-systemet sviktet også og man står på bar bakke økonomisk, men det er ikke problemet her.
Folk har, heldigvis, forskjellige meninger og rett til det. :) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vår2
Fruen92 skrev (31 minutter siden):

Nei, jeg kommer ikke til å søke erstatning. Vil heller at kommunen skal bruke alt av sine ressurser på det de trenger og ikke en sak for mange år siden. Det er trist at folk går gjennom omsorgssvikt og at systemet svikter, men sånn er det noen ganger. Tenk hvis absolutt alle skulle krevd erstatning? Og alle skulle følt at de hadde krav på en stor sum penger fra staten/kommunen. Hvorfor? Vil penger endre noe særlig? Burde man kanskje heller ikke bruke tid på å få mer ressurser til barnevern, en form for kontrollkommisjon som faktisk gjør jobben sin og fokus på at ting ikke alltid blir gjort riktig? Det er like, om ikke mer, viktig som at enkeltpersoner skal få sinnsyke summer.

Jeg er i mot å gå til sak, spesielt hvis man allerede får uføretrygd og sikret lønnsmessig livet ut (dog lavere enn vanlig lønn, men sånn er det) og særlig hvis man må ha hjelp av fremmede for å finansiere en sånn sak. Ting hadde vært annerledes om nav-systemet sviktet også og man står på bar bakke økonomisk, men det er ikke problemet her.
Folk har, heldigvis, forskjellige meninger og rett til det. :) 

Enig med deg. Men hun burde fått tilbudt psykolog for å bearbeide. I grunnen burde det vært første pri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår2 skrev (2 minutter siden):

Enig med deg. Men hun burde fått tilbudt psykolog for å bearbeide. I grunnen burde det vært første pri.

Ja, absolutt. Det har jeg tenkt at hun har hatt, for å få diagnoser ol? Om ikke, så bør hun dra til legen sin og få en henvisning!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne tråden burde slettes, vi er alle forskjellige og har våre egne meninger om ting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (33 minutter siden):

Synes denne tråden burde slettes, vi er alle forskjellige og har våre egne meninger om ting. 

Hvorfor det. Diskusjonensforum er for å kunne skrive hva en mener om ulike saker og ting. Og sjelden er alle i en opprettet trå enige på alle felt

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...