Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Drar inn et AB uttrykk i det hele, "den som gir seg er en dritt!" 🙄🤔

Med tanke på hvordan det har gått med AB siste året,hadde jeg droppa det uttrykket 🙈 AB har vel snart druknet i dritt nå 😎

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chroma skrev (51 minutter siden):

Har hun gjort det? 

Jupp, det gjør hun.. med en lang tirade om hvor udugelig hun er i jobben sin.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe for andre? Er dessverre redd alle som har en sak mot barnevernet må inn å kjempe med nebb og klør selv. Og ganske sikker på at hver sak som evt blir dratt opp,blir en kamp med mye motgang. Bv gir seg nok ikke så lett,  og evt innrømmer de har gjort noe feil. Kjenner jeg forøvrig får litt bismak av den spleisen, ja rett og slett for at jeg har sett et over forbruk av penger den siste tiden, som etter min mening burde vært lagt i en advokat utgiftsskuff, hvis hun hele tiden har visst hun vil kjempe videre. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (4 timer siden):

Jupp, det gjør hun.. med en lang tirade om hvor udugelig hun er i jobben sin.... 

Det sier mye om hvordan hun er som person. At hun i det hele tatt har nerver til å holde på sånn, jeg blir flau på hennes vegne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (1 time siden):

Kjempe for andre? Er dessverre redd alle som har en sak mot barnevernet må inn å kjempe med nebb og klør selv. Og ganske sikker på at hver sak som evt blir dratt opp,blir en kamp med mye motgang. Bv gir seg nok ikke så lett,  og evt innrømmer de har gjort noe feil. Kjenner jeg forøvrig får litt bismak av den spleisen, ja rett og slett for at jeg har sett et over forbruk av penger den siste tiden, som etter min mening burde vært lagt i en advokat utgiftsskuff, hvis hun hele tiden har visst hun vil kjempe videre. 

Hva er overforbruket? Hvor mye penger er det snakk om? Hva er det hun kjøper som er så dyrt at det går på overbruk av penger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym2019 skrev (26 minutter siden):

Hva er overforbruket? Hvor mye penger er det snakk om? Hva er det hun kjøper som er så dyrt at det går på overbruk av penger? 

Alt «unødvendig» er vel overforbruk når man VET at man skal betale advokatregninger på mange titusener i nær fremtid..?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
mariie skrev (6 timer siden):

Jupp, det gjør hun.. med en lang tirade om hvor udugelig hun er i jobben sin.... 

Ikke bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Tildittbeste said:

Kjempe for andre? Er dessverre redd alle som har en sak mot barnevernet må inn å kjempe med nebb og klør selv. Og ganske sikker på at hver sak som evt blir dratt opp,blir en kamp med mye motgang. Bv gir seg nok ikke så lett,  og evt innrømmer de har gjort noe feil. Kjenner jeg forøvrig får litt bismak av den spleisen, ja rett og slett for at jeg har sett et over forbruk av penger den siste tiden, som etter min mening burde vært lagt i en advokat utgiftsskuff, hvis hun hele tiden har visst hun vil kjempe videre. 

Jeg er så enig! Alle goodiebox, klær, strikkesaker og innkjøp til terrasse og hage er slikt som må vente når man venter større advokatregninger… Da kjøper man mat og betaler regninger for å komme i mål liksom… Og hører aldri en kommentar hvor hun forsøker å forklare feks at all oppussing er for huseier og at det derfor ikke er penger de har brukt selv. Jeg ville forsøkt å forklare min pengebruk om jeg skulle tigge fra andre!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonym2019 said:

Hva er overforbruket? Hvor mye penger er det snakk om? Hva er det hun kjøper som er så dyrt at det går på overbruk av penger? 

Alle goodiebox, klær, strikkesaker og innkjøp til terrasse og hage er slikt som må vente når man venter større advokatregninger… Da kjøper man mat og betaler regninger for å komme i mål liksom…

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym2019 said:

Hvor mange kroner er det snakk om i overforbruk? 100 kr, 1000kr 10.000kr eller mer? 

Tror du vi vet det eksakt? Men alle møbler og det som ble nevnt så snakker vi over 10.000 liksom… MYE man kan spare på for å dekke advokat selv. I know🤭

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym2019 skrev (10 timer siden):

Jeg synes det er bra at de pusser opp og ordner det fint i rundt seg. Om man leier eller eier spiller da vel pokker ingen rolle? Hadde jeg leid hadde jeg villet gjort det jeg kan gjøre for å få det fint i rundt meg, jeg vill jo trives....!

 

Når det er sagt, får vondt av henne ang. Saken. Den er oppriktig stygg og grov, spesielt mtp. Den grove omsorgsvikten fra barneværnet. Dessverre var det jo slik den gangen, at barneværnet ofte fraskrev seg ansvar. Vi er i en helt annen tid nå, heldigvis. Og det er mer fokus på hva barneværnet kan gjøre for familier og barn som trenger hjelp. En unnsklydning og innsyn i papirer burde være på sin plass, tror de fleste ville ha visst hva som skjedde med dem da de var små, slik at en får bedre perspektiv på hva som påvirker dem når de blir voksne. Og slik at en får svar på det en evt. Lurer på.

 

Annen ting jeg tenker mye på er denne saksøkinga. Flere og flere som tar opp kampen mot barneværnet for å så saksøke for penger. Er dette penger som egentlig pr. Dags dato brukes for å hjelpe barn og familier i dag? Vil det si at de som saksøker barnværnet i dag, i utgangspunktet stjeler pengene som brukes til ressurs for å hjelpe de nå og de som kommer? Eller hvor kommer disse pengene fra?

Vi vet jo allerede at innsatser innen helse, rusomsorg, barneværn o.l sliter med økonomi. Gjør disse saksøkingene saken bedre?  

De som allerede sliter mye etter barndom i form av all slags svikt får jo støtte (uføretrygd) som skal gjøre at de klarer seg? Hvorfor er det så mange som krever penger? Gjør det saken noe bedre? Og det er ofte de som går hardt ut og skriker høyest som eventuelt får gjennom dette, via media og sosiale media. Hva med alle de som en ikke hører om? 

Jeg vil jo anta det går fra pengene til kommunen, som blir brukt på blant annet barna.. Jeg valgte selv å ikke ta opp kampen med kommunene på dette grunnlaget..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (2 timer siden):

Tror du vi vet det eksakt? Men alle møbler og det som ble nevnt så snakker vi over 10.000 liksom… MYE man kan spare på for å dekke advokat selv. I know🤭

Jeg vet ikke jeg bare spørr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fruen92 skrev (2 timer siden):

Jeg vil jo anta det går fra pengene til kommunen, som blir brukt på blant annet barna.. Jeg valgte selv å ikke ta opp kampen med kommunene på dette grunnlaget..

Jeg stiller meg kristisk til at folk ikke tar opp kampen for annet enn om det er for å saksøke barnevernet, kan tenke meg at det er mange som føler på at de tar pengene fra andre ved å gjøre dette. Men er det tilfelle? Noen som vet? 

Spørr av nysgjerrighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym2019 skrev (35 minutter siden):

Jeg stiller meg kristisk til at folk ikke tar opp kampen for annet enn om det er for å saksøke barnevernet, kan tenke meg at det er mange som føler på at de tar pengene fra andre ved å gjøre dette. Men er det tilfelle? Noen som vet? 

Spørr av nysgjerrighet. 

I mitt tilfelle kunne jeg gjort det kun for en unnskyldning. Eller få medias søkelys rettet på problematikken og det hadde holdt i massevis. Kommunen betaler jo allerede ut haugevis med penger på uføretrygd og er sikret inntekt livet ut..
Og la en kommune med, i følge Stine, et allerede dårlig barnevern, bruke masse tid, ressurser og mye penger (og nå kanskje også ferie, som vil ta fra barna/familiene til de ansatte) på et søksmål synes ikke jeg er greit. 
Med det sagt så respekterer jeg valget til Stine og synes folk får velge det som er riktigst for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym2019 skrev (4 timer siden):

Hvor mange kroner er det snakk om i overforbruk? 100 kr, 1000kr 10.000kr eller mer? 

Spør ho selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mei88 skrev (1 minutt siden):

Spør ho selv?

Det kommer jeg ikke til å gjøre.

Jeg spurte her i og med at jeg regnet med at de som kommenterte overbruken av penger, hadde full kontroll på hvor mye som gikk inn og ut ifht. Hva hun og samboeren tjener til sammen, hva de har råd til og ikke. Som resulterte i dette overforbruket som de sier eksisterer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym2019 skrev (6 timer siden):

Hva er overforbruket? Hvor mye penger er det snakk om? Hva er det hun kjøper som er så dyrt at det går på overbruk av penger? 

Send mld og spør i stedefor å spekulere her?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym2019 skrev (Akkurat nå):

Det kommer jeg ikke til å gjøre.

Jeg spurte her i og med at jeg regnet med at de som kommenterte overbruken av penger, hadde full kontroll på hvor mye som gikk inn og ut ifht. Hva hun og samboeren tjener til sammen, hva de har råd til og ikke. Som resulterte i dette overforbruket som de sier eksisterer.

De som skriver her bare spekulerer ut i fra det ho deler på some

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen92 skrev (36 minutter siden):

I mitt tilfelle kunne jeg gjort det kun for en unnskyldning. Eller få medias søkelys rettet på problematikken og det hadde holdt i massevis. Kommunen betaler jo allerede ut haugevis med penger på uføretrygd og er sikret inntekt livet ut..
Og la en kommune med, i følge Stine, et allerede dårlig barnevern, bruke masse tid, ressurser og mye penger (og nå kanskje også ferie, som vil ta fra barna/familiene til de ansatte) på et søksmål synes ikke jeg er greit. 
Med det sagt så respekterer jeg valget til Stine og synes folk får velge det som er riktigst for dem.

Jeg respekterer ditt valg. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...