Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, Anonyym97 said:

Det var en lang pause…..🤠

Det er nå jeg får lyst å si: Hva var det jeg sa.😁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurony skrev (3 timer siden):

Det er så jævlig åpenbart at Hu gjør dette for å få oppmerksomhet OG for at de sinnsyke, hjernevaska menneskene som følger henne skal lage spleis .... "per nå finnes det ingen løsning" hint hint

Spleis er vel opprettet nå...

Jeg må bare spørre. Hvem er disse som vil støtte henne økonomisk??

Hun som reiser hit og dit,shopper som en gal og har hatt 3 spleiser før?

 

Selvfølgelig gråter hun nå,av glede. Penger hun kan kreve til seg. Hun må jo stoppes!!!😱😱😱 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lyver hun og sier at hun har hatt EN spleis og at hun har vist kvittering for advokatutgifter til denne. Nei det har hun ikke! Hun har hatt tre spleis og hun har vist EN kvittering på 19K. Hvor er de resterende 60+K? 
 

Endret av Polarpuma
  • Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinter hun nå om at man ikke skal bruke Spleis, men Vipps? Fordi hun har fått “så mye tyn” for spleis, som hun “har vist kvittering for”?

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaula skrev (1 minutt siden):

Man blir blokkert på vipps ved misbruk av vipps overføringer ☺️

Det er jaggu bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaula skrev (7 minutter siden):

Man blir blokkert på vipps ved misbruk av vipps overføringer ☺️

Får man rapportert til vipps?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaKis skrev (1 minutt siden):

Får man rapportert til vipps?

Tror det blir vanskelig å nå frem.  Tenker på det med anmeldelser også. Vil det ikke bli sett på som nett-troll? 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaKis skrev (4 minutter siden):

Får man rapportert til vipps?

Hun er blakk nå ,så litt vipps hadde vel vært susen.Hun vifta jo med kortet ti A i helga,så skjønner jo tegninga 

Endret av lailouna
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vilja1892
Aaula skrev (1 minutt siden):

Tror det blir vanskelig å nå frem.  Tenker på det med anmeldelser også. Vil det ikke bli sett på som nett-troll? 
 

Ikke når mange gjør det vil jeg tro. Det er jo mange her som har fått nok nå! Jeg kommer til å varsle tv2 om en spleis til kommer opp! Det får være grenser!! Håper andre gjør det samme 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at hun beskyldes for å (bare) bruke spleis-pengene på shopping, men at hun velger å bruke penger i hytt og gevær isteden for å spare litt penger selv! Det slaget i trynet hun snakker om hadde kanskje ikke vært like hardt om hun istedenfor å shoppe, hadde spart penger, og ikke skyve det økonomiske ansvaret over på andre. Prisen på alt stiger, random Ola og Kari begynner å slite, men hun shopper og styrer på og blir overasket når kommunen ikke vil ta regningen for henne?! Hva i alle dager er dette for noe tull?! 

  • Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vedder på hun har en tripsfri ny monstera, avskårne blomster og gedigen frokost fra Morgenlevering på døra imorgen. 

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett grunnen til at alt dette skjer nå, er ikke fordi Stine har for mye å tenke på angående saken. I bunn og grunn handler dette ikke om penger. Alex har nok endelig satt ned foten og sagt ting som de er.

Nå tror jeg ikke hun kommer til å stenge snappen sin i det hele tatt, jeg tror hun vil sakte men sikkert komme tilbake på snap. Det starter med "må bare innom her på snappen å vise dette"..... Og så har man det gående. Plutselig er det timesvis med snapstory ute igjen.

Når det gjelder det at hun ikke vil at folk skal opprette spleis, så handler vel det om at spleis er klar over at hun har svindlet tidligere og at om noen vipser henne en hundrings her og der - det har hun ikke noe krav til å legge ut hva blir brukt til.

Hadde hun VIRKELIG ikke hatt lyst til at folk skulle sende henne penger, så burde hun heller sagt at jeg ønsker ikke å ta i mot hjelp, midler eller penger fra andre. "Jeg kan ikke ta i mot det, men takk for omtanken."

 

Dette er bare en eneste stor bullshit plan på å få oppmerksomhet, gaver, blomster, morgenleveringer, penger. Gaver. Det er det eneste som står i hodet på henne.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk her har for høye tanker om A, husk han lever godt av alt Stine får inn han også… 

han har nok godtatt dette «snap-livet» for lengst. Drar jo med seg goder i både ferier, penger og gaver vettu… 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...