Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, spekulasjoner og avsporinger. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVORFOR i alle dager sitter hun å filmer eldste sønnen i baksetet nesten hele tiden mens hun snakker? Hun burde kanskje vinklet tlf sin litt annerledes!!! 

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at det går an å sitte og prate inn i den tlf sånn med hele familien i samme bil - så utrolig kleint?? 

  • Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg litt opp i dette med ormekur hos kattunger, for jeg har lært at de er født med orm? Jeg klarer ikke finne dokumentasjon på det nå (har ikke prøvd veldig hardt heller 🤭), og husker heller ikke hvor jeg hørte det fra. Men jeg mener å huske at alle kattunger skal ha kur for de har garantert orm? Jeg får lete litt mer. Uansett tenker jeg at kattungene bør i det minste få en ormekur før de selges. 

Og ja, det er en stund siden jeg har vært hær og måtte lese gjennom ganske mange sider, men dette med fotballsko til sønnen som er for dyre (!) gjør meg så innigranskauen forbanna! Jeg får lyst til å riste dama. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (41 minutter siden):

Jeg henger meg litt opp i dette med ormekur hos kattunger, for jeg har lært at de er født med orm? Jeg klarer ikke finne dokumentasjon på det nå (har ikke prøvd veldig hardt heller 🤭), og husker heller ikke hvor jeg hørte det fra. Men jeg mener å huske at alle kattunger skal ha kur for de har garantert orm? Jeg får lete litt mer. Uansett tenker jeg at kattungene bør i det minste få en ormekur før de selges. 

Og ja, det er en stund siden jeg har vært hær og måtte lese gjennom ganske mange sider, men dette med fotballsko til sønnen som er for dyre (!) gjør meg så innigranskauen forbanna! Jeg får lyst til å riste dama. 

Dette har jeg også hørt, at de blir smittet av moren elns. Vet ikke om en kan unngå dette ved å gi mor ormekur når hun er gravid? Jeg fikk en kattunge og ga den ormekur, og Gud bedre, den bæsjet enorme mengder «kokt spagetti» trodde ikke det var plass til så mye orm i den lille kattungen 🤢 noe av det ekleste jeg har sett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (På 2.7.2022 den 11.32):

Jeg reagerer på den ensidige kritikken her. Greit nok at alle har noen negative sider, men hvorfor i alle dager kommenterer dere aldri noe positivt med henne? Ingen er bare fæle.

Selvfølgelig har hun som andre positive ting,men det blir igjen overfladisk...

Stine er kreativ, flink til å strikke,tegne, bake kaker,rydde,sortere, humor har hun også , skikkelig ordensmenneske så ingen i familien der har mangel på hverken klær,mat eller ting.... Hun ser også bra ut,pen dame. 

Men hva betyr disse tingene når det skurrer på så mye annet som er mye viktigere. Er det denne tråden speiler seg mye i😊 

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loveless skrev (20 minutter siden):

Dette har jeg også hørt, at de blir smittet av moren elns. Vet ikke om en kan unngå dette ved å gi mor ormekur når hun er gravid? Jeg fikk en kattunge og ga den ormekur, og Gud bedre, den bæsjet enorme mengder «kokt spagetti» trodde ikke det var plass til så mye orm i den lille kattungen 🤢 noe av det ekleste jeg har sett.

Kattunger får orm via morsmelka. De må behandles individuelt og gjevnlig etter fødsel. De kan bli svært skrøpelige, underernærte og farlig syke (diaré , oppkast osv.)  uten behandling. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (1 time siden):

Jeg henger meg litt opp i dette med ormekur hos kattunger, for jeg har lært at de er født med orm? Jeg klarer ikke finne dokumentasjon på det nå (har ikke prøvd veldig hardt heller 🤭), og husker heller ikke hvor jeg hørte det fra. Men jeg mener å huske at alle kattunger skal ha kur for de har garantert orm? Jeg får lete litt mer. Uansett tenker jeg at kattungene bør i det minste få en ormekur før de selges. 

Og ja, det er en stund siden jeg har vært hær og måtte lese gjennom ganske mange sider, men dette med fotballsko til sønnen som er for dyre (!) gjør meg så innigranskauen forbanna! Jeg får lyst til å riste dama. 

Jeg har en katt på 8 år, han er utekatt og spiser mus. Hos min veterinær gir de ikke ormekur, før katten har fått orm. Dette fordi at de ikke skal bli resistente, eller ta kurer de ikke trenger🤷‍♀️ Min har enda ikke hatt orm da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (På 2.7.2022 den 12.06):

Hun er kjempeflink til å strikke, glad i dyr, søt, flink til å kle seg og har en flott familie. Og til å være så plaget av sykdom, så har hun godt humør og prøver å være positiv.

Hun er veldig flink til å lage systemer, tross av at hun ikke eier energi.

Hun er veldig flink til å vaske å rydde, tross av at hun ikke har energi.

Flink til å strikke fine jakker og gensere, stort sett med samme type garn og pinner. 

Veldig kreativ og iderik. Har et nydelig stylet hus og hage. Som desverre blir et utstillingshus hvor mennesker ikke føler på frihet.

Veldig flink til å prate om seg selv.

Veldig flink til å filme å legge ut unødvendig informasjon om familien. 

Veldig flink til å kle seg fint og til å prate om størrelser.

 

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder ormekur til kattunger👇🏼

Kattunger kan smittes med innvollsorm via morsmelken. Som standard anbefaler vi ormekur til kattunger ved 2, 4, 6, 8 og 12 ukers alder. Videre bør du gi ungkatten din ormekur ved 6 og 12 måneders alder. Katter som spiser mye mus, rotter og småfugl kan trenge ormekur ca 4 ganger i året.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer; av det jeg finner ut må begge foreldrene til skipskatter ha genet, for at kattungene skal bli skipskatter. Å alle 5 kullene (usikker på de dødfødte da) til Doris siste 2 årene er skipskatter. Å som Stine sier; reine skipskatter😅 Er det så mange ukasterete skipskatter som bor rundt de? Å hvorfor er hun ikke sint, på de som ikke har kastrert kattene sine. Noe hun normalt ville gjort🤔

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (56 minutter siden):

Jeg bare lurer; av det jeg finner ut må begge foreldrene til skipskatter ha genet, for at kattungene skal bli skipskatter. Å alle 5 kullene (usikker på de dødfødte da) til Doris siste 2 årene er skipskatter. Å som Stine sier; reine skipskatter😅 Er det så mange ukasterete skipskatter som bor rundt de? Å hvorfor er hun ikke sint, på de som ikke har kastrert kattene sine. Noe hun normalt ville gjort🤔

Tipper Viggo er faren 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusemusen skrev (2 minutter siden):

Tipper Viggo er faren 😉

Ja høyst sannsynlig 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (50 minutter siden):

Ja høyst sannsynlig 🙈

Aldri fått med meg at han er kasterert, så jeg støtter denne teorien!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (3 minutter siden):

Aldri fått med meg at han er kasterert, så jeg støtter denne teorien!

Ikke jeg heller, hun hadde vel ikke bur før nå heller. Da har de vel ikke fått vaksiner eller helsesjekk heller da🤔 Har iallefall ikke fått med meg flere dyrlegebesøk, å jeg har fått med meg alt🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Chrisy skrev (20 minutter siden):

Ikke jeg heller, hun hadde vel ikke bur før nå heller. Da har de vel ikke fått vaksiner eller helsesjekk heller da🤔 Har iallefall ikke fått med meg flere dyrlegebesøk, å jeg har fått med meg alt🙈

Enig, ikke gått glipp av stort jeg heller, i alle fall ikke av sånne ting - og bur kjøpte hun nå, for å få med seg Signe. Hvordan de fraktet kattene da de flytta vet jeg ikke, men til dyrlegen er det i alle fall vanskelig å dra uten bur. 1+1=2.

Ingen er vaksinert, det er ikke Signe nå heller, for det VET JEG at Stine hadde sagt! Hun sier jo alt! 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (2 minutter siden):

Enig, ikke gått glipp av stort jeg heller, i alle fall ikke av sånne ting - og bur kjøpte hun nå, for å få med seg Signe. Hvordan de fraktet kattene da de flytta vet jeg ikke, men til dyrlegen er det i alle fall vanskelig å dra uten bur. 1+1=2.

Ingen er vaksinert, det er ikke Signe nå heller, for det VET JEG at Stine hadde sagt! Hun sier jo alt! 

IKKE kødd med Signe sitt privatliv. 🥳

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (Akkurat nå):

IKKE kødd med Signe sitt privatliv. 🥳

Sorry, dét glemte jeg! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (9 minutter siden):

IKKE kødd med Signe sitt privatliv. 🥳

Skulle nesten tro man leser en tegneserie når det er kattene som har rett på privatliv, mens ungene kan forstyrres døgnet rundt inne på rommene sine, og de filmes og sendes ut på nettet uten at hun engang har tenkt tanken på senvirkningene av nettopp det. Men KATTA!

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...