Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (4 minutter siden):

Hvilke av dyra er sterilisert? Hun sa Signe,MEN hvorfor var det INGEN snapper fra dyrlegen. Merkelig,hun snapper jo alt. Steriliserte hunkatter har tøybleie på seg over såret !! Hadde Signe dette? Tror det er mye som ikke stemmer her. 

Og hvis Viggo er ukastrert er det ille!! Han kan da bli far til tonnevis av små som har en vond fremtid i møte😔 Hun må skjemmes! 

Sannsynligvis snappet hun ikke da fordi katta har rett på privatliv. I følge Stine selv.

Resten av familien derimot….

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jazzie skrev (9 timer siden):

Oppblåst????🤔 den lyden når hun slår seg på magen minner veeeeeldig om  lyden jeg får når legen dunker "rundt" (og finner ut at det er forstoppelse og hvilken del av mage/tarm det ligger i)

Ikke noe rart om dama får trøbbel med magen, da en ser hva hun hiver i seg av "dritt". Godteri hver eneste dag, litersvis med monster og kaffe, halvfabrikata "unike" middager og ei døgnrytme som ikke hører noen stand hjemme i en barnefamilie. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (33 minutter siden):

Hvilke av dyra er sterilisert? Hun sa Signe,MEN hvorfor var det INGEN snapper fra dyrlegen. Merkelig,hun snapper jo alt. Steriliserte hunkatter har tøybleie på seg over såret !! Hadde Signe dette? Tror det er mye som ikke stemmer her. 

Og hvis Viggo er ukastrert er det ille!! Han kan da bli far til tonnevis av små som har en vond fremtid i møte😔 Hun må skjemmes! 

Hun filma Signe da hun kom hjem, tydelig at ho hadde vært i narkose. Så ho blei nok sterilisert.

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora2 skrev (9 timer siden):

En ting jeg lurer på...

Jeg har div dyr selv(katt, kaniner og hund) alle er kastrert/sterilisert så fort de er gamle nok. Og ALLE har vært barbert på frambeina, altså ett lite stykke pga veneflon. Hunn dyra mine har i i tillegg hatt ett godt stykke som er barbert på magen.

Er det andre teknikker de bruker i Brummis, som innebærer pels i sår? 

Har noen andre lagt merke til dette? Godt mulig jeg ikke har sett godt nok etter.

Jeg har fulgt med ekstra nøye når hun har filmet signe, for jeg tror ikke på stine før vi får ser stinga😆. Og når signe skulle kastreres så må hun ha barbert en del ifra magen, sånn at det ikke skulle kom hår i opperasjonssåret. Og samme om dem har gjort inngrepet via flanken, da skulle det vært enkelt og sett. 

Ja jeg tviler på at signe er kastrert, når hun har såkalt har prøvd 3 ganger med dorris! 

For stine er veldig glad i å vise frem ALT!! (Samme med inngrepet hu hadde når hu var forstoppet, hu svarte ikke på hvordan inngrep eller viste frem sting osv. Og det er fordi det ikke var noe og vise frem 🤪. Og hu løftet den tunge kjøkkenmaskinen uten problemer dagen etterpå?. 

 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekte_navn-skjult skrev (12 minutter siden):

Jeg har fulgt med ekstra nøye når hun har filmet signe, for jeg tror ikke på stine før vi får ser stinga😆. Og når signe skulle kastreres så må hun ha barbert en del ifra magen, sånn at det ikke skulle kom hår i opperasjonssåret. Og samme om dem har gjort inngrepet via flanken, da skulle det vært enkelt og sett. 

Ja jeg tviler på at signe er kastrert, når hun har såkalt har prøvd 3 ganger med dorris! 

For stine er veldig glad i å vise frem ALT!! (Samme med inngrepet hu hadde når hu var forstoppet, hu svarte ikke på hvordan inngrep eller viste frem sting osv. Og det er fordi det ikke var noe og vise frem 🤪. Og hu løftet den tunge kjøkkenmaskinen uten problemer dagen etterpå?. 

 

Man blir egentlig ikke overrasket over noe når det kommer til henne. Men dette har jeg litt vanskelig for å tro, for hva har de da gjort med henne hos dyrlegen.? Hun var jo helt skutt den fredagen og sjanglet rundt. Dårlig i flere dager etter.  Jeg også har reagert på at vi ikke har fått sett såret og at hun driver å løfter på Signe når hun har gjennomgått operasjon. Igår løftet hun på måten hun alltid har gjort etterfulgt med "jeg bare løfter deg forsiktig under rumpa" (noe hun forøvrig ikke gjorde)

Hva slags forklaring skal hun liksom komme med hvis Signe får kattunger? At katta et et mirakel på fire ben som klarer å bli gravid uten livmor? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville91 skrev (1 time siden):

Hun filma Signe da hun kom hjem, tydelig at ho hadde vært i narkose. Så ho blei nok sterilisert.

Signe ble også filmet da hun hadde sånn body på seg den dagen hun var hos dyrlegen, så hun ble nok sterilisert/kastrert 

Men jeg skjønner ikke hvorfor Doris ikke har blitt sterilisert enda, Stine sa de har hatt 3 forsøk. Så vanskelig er det faktisk ikke å gjennomføre. Er problemet at katten er ute rett før hun har time og de finner henne ikke så er det bare å holde katten inne dagen i forveien. Doris er jo ikke bare ute-katt; hun er inne og spiser og sover. Da er det faktisk bare å planlegge sånn at man holder katten inne til timen er. 

Jeg tror henne på at Viggo er kastrert; hun sa det flere ganger da Signe hadde løpetid, at det gikk bra å ha de i samme rom da han er kastrert. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Stine gjør noe uten at det gagner henne. Spesielt ikke når det koster penger.

Så hvorfor har Stine brukt penger på å sterilisere Signe? Timingen er jo ekstremt tilfeldig i forhold til Doris sin graviditet. Jeg tipper (spekulasjonsadvarsel!) at Stine oppdaget plutselig at Doris var gravid og det oppsto en del uenighet i hjemmet om veien videre. A vet at Stine vil ha flere katter, og at Stine kommer til å lage et helvette for å få beholde en kattunge fra kullet.

Så jeg tror A satte et ultimatum på at skulle Stine beholde en kattunge fikk hun sterilisere en eller flere av de voksne. Poff, så var time til Signe bestilt. Og på snapp her om dagen var Stine tydelig på at hun skulle beholde en av de, og at det samtidig var stor uenighet i hjemmet om dette - med ganske tydelig henvisning til at A ikke ville det.

Samtidig er dette Stine. Jeg holder fortsatt en liten knapp på at Signe ikke er sterilisert. Hadde Stine vært hos dyrlegen er jeg overbevist over at vi hadde fått snapper derifra. Hun gjør svært lite uten å snappe om det. Og det lille vi har sett er relativt enkelt å fake for at det skal se ut til at Signe er sterilisert...

Vet Stine i det hele tatt hvor dyrlegen er? Tror i så tilfelle dette må ha vært første besøket dit.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (10 minutter siden):

Signe ble også filmet da hun hadde sånn body på seg den dagen hun var hos dyrlegen, så hun ble nok sterilisert/kastrert 

Men jeg skjønner ikke hvorfor Doris ikke har blitt sterilisert enda, Stine sa de har hatt 3 forsøk. Så vanskelig er det faktisk ikke å gjennomføre. Er problemet at katten er ute rett før hun har time og de finner henne ikke så er det bare å holde katten inne dagen i forveien. Doris er jo ikke bare ute-katt; hun er inne og spiser og sover. Da er det faktisk bare å planlegge sånn at man holder katten inne til timen er. 

Jeg tror henne på at Viggo er kastrert; hun sa det flere ganger da Signe hadde løpetid, at det gikk bra å ha de i samme rom da han er kastrert. 

Nei hun hadde ikke body på. Hun sa at det hadde de sluttet med så derfor hadde hun ikke det.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (3 timer siden):

Er det fire kull på kun kort tid? NRR som er rasekattens forbund anbefaler maks 3 på 2 år. Er det kortere enn dette viser det bare hvor uansvarlig hun er. Første spørsmål er jo hvorfor hun ikke kastrerte katten etter første kull!? Og - skipskatt er ikke en egen rase selv om hun virker til å like å fremstille det slik. 

Det er 3 kull i løpet av litt over 3 år 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (14 minutter siden):

Nei hun hadde ikke body på. Hun sa at det hadde de sluttet med så derfor hadde hun ikke det.

Min hunnkatt ble kastrert for noen uker siden, fikk beskjed om at bodyen skulle være på i 10 dager….?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet hvor de bor som en følge av eksponeringen til Stine. Vi vet hvilken barnehage minsten går i. Hvor de eldre går på skole. Hvor A jobber. Flere er blitt hengt ut av Stine. Vi får behørlig dokumentert legebesøk og sykehusopphold på fruen. Og ikke glem "frisør minutt for minutt" øktene hennes. Og hun henger de ut en etter en. Frisør etter frisør. Håndtverker etter håndtverker. Til og med butikker og enkeltansatte i butikker henger hun ut på kanalen sin.

Men dyrlegen? Ikke et ord. Stillhet. Absolutt tyssnad. Ikke dokumenterte hun at hun var der og ikke har hun klaget på jobben som ble gjort. Når skjedde det sist? Det er ikke ofte. Om det noen gang har skjedd.

Nei jeg heller mer i retning av at det er skuespill.

Om det ikke er skuespill så er vi vitne til at fruen setter privatlivet til kattene (spesielt Signe) høyere enn til noen i familien. Og det i seg selv er ekstremt sykt.

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Hvilke av dyra er sterilisert? Hun sa Signe,MEN hvorfor var det INGEN snapper fra dyrlegen. Merkelig,hun snapper jo alt. Steriliserte hunkatter har tøybleie på seg over såret !! Hadde Signe dette? Tror det er mye som ikke stemmer her. 

Og hvis Viggo er ukastrert er det ille!! Han kan da bli far til tonnevis av små som har en vond fremtid i møte😔 Hun må skjemmes! 

Hun snappet utenfor dyrlegen i bilen, folk som bor der kjente igjen stedet og bekreftet at det var hos dyrlegen. Hun har også vist frem det barberte området på flanken/siden hos Signe.

Kastrerte katter trenger ikke ha bandasje, skjerm eller body. Det er alt etter hva dyrlegen praktiserer. 

Den minste av våre 3 hadde ikke noe over når hun ble kastrert for 6,5 år siden. Mens de 2 andre begge hadde plaster/body.

 

Endret av Flettfrid
La til tekst.
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyym97 skrev (29 minutter siden):

Min hunnkatt ble kastrert for noen uker siden, fikk beskjed om at bodyen skulle være på i 10 dager….?

Forskjellig praksis fra dyrlege til dyrlege

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at hu ikke bruker filter er bare tull og løgn. Det viser bildet som hu la ut på Instagram i går kveld. Den dukka der var nesten ikke til å kjenne igjen. Glatt i huden som ei barnerumpe! Fatter ikke hvorfor hu ikke kan være ærlig. Likeså at hu er inne på både KG og Discord å leser om seg selv. Hun linker det hun leser der opp mot følgere som har har spurt osv... å gruppa med mennesker som ikke er blodfan av dama vokser jo i takt med snappinga hennes.  Sikkert derfor livet ble ekstra vondt att i går kveld også.

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (9 minutter siden):

Hun snappet utenfor dyrlegen i bilen, folk som bor der kjente igjen stedet og bekreftet at det var hos dyrlegen. Hun har også vist frem det barberte området på flanken/siden hos Signe.

Kastrerte katter trenger ikke ha bandasje, skjerm eller body. Det er alt etter hva dyrlegen praktiserer. 

Den minste av våre 3 hadde ikke noe over når hun ble kastrert for 6,5 år siden. Mens de 2 andre begge hadde plaster/body.

 

OK:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bakdelen, når man først har skapt seg et inntrykk av å være løgnaktig, er at folk blir mistroiske til omtrent alt man foretar seg uansett. Dette inntrykket er det svært vanskelig å reversere. 

  • Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnmøre skrev (1 time siden):

Det er 3 kull i løpet av litt over 3 år 😊

3 kull på 24 måneder er regelen der. For ansvarlige oppdrettere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Signe ble også filmet da hun hadde sånn body på seg den dagen hun var hos dyrlegen, så hun ble nok sterilisert/kastrert 

Men jeg skjønner ikke hvorfor Doris ikke har blitt sterilisert enda, Stine sa de har hatt 3 forsøk. Så vanskelig er det faktisk ikke å gjennomføre. Er problemet at katten er ute rett før hun har time og de finner henne ikke så er det bare å holde katten inne dagen i forveien. Doris er jo ikke bare ute-katt; hun er inne og spiser og sover. Da er det faktisk bare å planlegge sånn at man holder katten inne til timen er. 

Jeg tror henne på at Viggo er kastrert; hun sa det flere ganger da Signe hadde løpetid, at det gikk bra å ha de i samme rom da han er kastrert. 

Den katten som var lagt ut med body var ikke Signe, men en katt hun hadde før.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...