Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Vilja1892 skrev (4 minutter siden):

Merkelig at det er så mange av oss med samme erfaring 🤔 Er det vi som er urimelige eller burde du ta litt grep snart frøken Knutsen før du drar det her for langt. 

Det er bare et tidsspørsmål før hun kjører alt rett til helvete…

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå er det viktig å få klint oppi håret rikelig med Fudge. Slik at det blir enda mer ødelagt. Er man ikke født med kaldt hår så må man vel mest sannsynlig være fornøyd med at man faktisk har hår. Alle er fine nok som de er vettu Fru Knutsen! Er ikke frisøren som har anbefalt å bruke Fudge i hvertfall. Det ødelegger håret sier min frisør. Å hu skal være glad for at hu i det hele tatt har igjen noen fjoner etter den behandlingen håret hennes får. Skrekk og gru.

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillePote skrev (4 timer siden):

I går satt hun å lira ut av seg at folk betaler mangfoldig tusen for en hund. Så da mener hu at hun også skal ta betalt for kattungene. Den sammenlikningen hu satt og prata om, gjør meg regelrett kvalm🤢

For det første: En seriøs oppdretter på hund, bruker tid og flere tusen kroner på helsesjekk av begge avlsdyra(mor og far). De vet hva de avler på av gener. Hvertfall de aller fleste seriøse. 

For det andre: Det samme gjør seriøse oppdrettere på rasekatter også. Bruker mye tid og penger føre de avler.

så her kan ikke Stine i nærheten sammenlikne seg med de som tar 30.000kr for en hund, 15:000kr for en rasekatt. Hu har ingen av kattene forsikret, de følges ikke opp med vaksiner, helsesjekk, ormekur, tannbehandling, chip osv. Hun aner ikke hva Dorris har parra seg med. Det er mye FIV blant ukastrerte katter, en grusom sykdom. Hun aner nada om disse små er bærere av noen sykdommer, ei heller de andre kattene som spankulerer ute.

Så hun er overhode IKKE en god dyreperson. Hun burde aldri hatt dyr. Dette er i MINE øyne dyreplageri, fordi dem ikke følges opp på noen som helst måte. Blir kvalm av hele kjærringa!

Helt sant! Faren til kattungene kan ha fiv eller felv!! 😢 Vanlig blant ukastrerte hannkatter. fiv er dyrenes svar på HIV. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var tarmslyng hun hadde i påsken 🤔🤔 og et lite inngrep.... Akkurat nå er jeg utrolig irritert på frk Knutsen! Min far holdt på å stryke med av illeus (tarmslyng) og arret på magen er tydelig bevis. En fikser ikke tarmslyng med et lite inngrep! En har åpen operasjon ELLER et slags magekateter som en må gå med. Blir en operert er en innlagt en god stund (noe hun ikke var). Magekateter ville hun vel vist frem (med stjerner i øynene).

Har selv IBS og frua gjør akkurat det en IKKE skal gjøre.  Har en IBS er kosthold, fysisk aktivitet og rikelig med vann det lureste en kan gjøre.....

 

  • Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte egentlig ikke å skrive om dette da bekjente kanskje er her inne å leser…. men greier ikke å dy meg. 
 

Da hun var på firmafest med A så jeg en jeg kjenner veldig godt i bakgrunnen på snappen hennes. Vi prater sammen ett par tre ganger i året og møtes om vi passerer hverandre til og fra ferier.

Søndagen etter måtte jeg bare ringe han, og det ble en samtale med mye historier og latter. Han fortalte at kona og venninnene hennes også fulgte Stine, men at han selv ikke giddet å følge det «spetakkelet» der. Stine er ett stort samtaleemne i Brumunddal og A uttrykker visstnok stor frustrasjon over forholdene hjemme.

Selvopptatt og på kant med alle, og ei sladrekjerring som få vil ha med å gjøre. Og det med at kun tok ett par drinker på den festen var bullshitt. Starter gjerne også da ufine krangler med A, men også gjerne med andre hun ikke kjenner så godt.

Og at de kattene hun har i hus er vaksinert, chippet og fulgt opp med vaksiner stemmer visstnok heller ikke.

Nå er hun virkelig på dypt vann…pinlig når sannheten kommer for en dag. For i sitt hode er hun både arving og mottar en del penger fra de i Spania🤷🏽‍♀️

 

  • Liker 20
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å påpeke at mine katter er skipskatter de.. men uansett så er de ikke reine skipskatter da faren er ukjent og kan være hvemsomhelst som lusker der. Er nok ikke stort å tjene på detta der nei mrs snusfornuftig!

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Jeg er veldig for sterilisering av dyr» 

Ja, jeg ser det…. 😔
 

Og si meg. Det er en ting som faktisk forbauser meg…. 
Hvordan klarer et menneske å legge ut SÅ mye på snap i løpet av en dag?

Jeg har venner som er uføre bare så det er sagt. Så det er ikke noe sånn at jeg ser ned på de som er uføre.
Det kunne jo brått vært en selv. 
Og jeg forstår at noen er uføre av fysiske årsaker og mange er deg pga psykisk sykdom som ikke synes på utsiden. 
Men ho legger altså ned så stor innsats i dansing, husarbeid, strikking, handling og sist, men ikke minst: Snapchat! 
Filme, redigere, legge inn linker, tekst… 
Jeg skjønner ikke at man klarer ta seg så mye tid til det jeg når man har barn! 

  • Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det et så forbanna bullshit at hun har "flere venner som har letet etter kattunge i over 1år, men dom er ikke å finne."    Blir så provosert!!  

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, skjærgårds_datter said:

Det et så forbanna bullshit at hun har "flere venner som har letet etter kattunge i over 1år, men dom er ikke å finne."    Blir så provosert!!  

Også sa hun i går at flere venner var intr i å kattungene hennes , men så ville hun plutselig selge til følgere på snap som var intr?

Idag sier hun at flere av vennene hennes hadde sett etter kattunge lenge men at det KUN var dyre rasekatter ute til salgs.  Ingenting av det hun sier henger på greip, hennes venner vil kjøpe kattunge av henne og siden de fikk vite om de før hun annonserte det på snap så har vel de førsterett??

Hun må holde styr på løgnene sine. Håper vel å få mest mulig penger ut av dette og skal omtrent holde budrunde og håpe på at en av de starstrucked følgerne hennes kjøper kattunge til flere tusen bare fordi det er selveste kjendis Fru Knutsens katt

  • Liker 8
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (25 minutter siden):

Også sa hun i går at flere venner var intr i å kattungene hennes , men så ville hun plutselig selge til følgere på snap som var intr?

Idag sier hun at flere av vennene hennes hadde sett etter kattunge lenge men at det KUN var dyre rasekatter ute til salgs.  Ingenting av det hun sier henger på greip, hennes venner vil kjøpe kattunge av henne og siden de fikk vite om de før hun annonserte det på snap så har vel de førsterett??

Hun må holde styr på løgnene sine. Håper vel å få mest mulig penger ut av dette og skal omtrent holde budrunde og håpe på at en av de starstrucked følgerne hennes kjøper kattunge til flere tusen bare fordi det er selveste kjendis Fru Knutsens katt

Jeg vet ikke hvilke venner det skulle vært…. 🤷‍♀️

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (13 minutter siden):

Jeg vet ikke hvilke venner det skulle vært…. 🤷‍♀️

Godt poeng. Hvilke venner skal det være! 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (2 timer siden):

Tenkte egentlig ikke å skrive om dette da bekjente kanskje er her inne å leser…. men greier ikke å dy meg. 
 

Da hun var på firmafest med A så jeg en jeg kjenner veldig godt i bakgrunnen på snappen hennes. Vi prater sammen ett par tre ganger i året og møtes om vi passerer hverandre til og fra ferier.

Søndagen etter måtte jeg bare ringe han, og det ble en samtale med mye historier og latter. Han fortalte at kona og venninnene hennes også fulgte Stine, men at han selv ikke giddet å følge det «spetakkelet» der. Stine er ett stort samtaleemne i Brumunddal og A uttrykker visstnok stor frustrasjon over forholdene hjemme.

Selvopptatt og på kant med alle, og ei sladrekjerring som få vil ha med å gjøre. Og det med at kun tok ett par drinker på den festen var bullshitt. Starter gjerne også da ufine krangler med A, men også gjerne med andre hun ikke kjenner så godt.

Og at de kattene hun har i hus er vaksinert, chippet og fulgt opp med vaksiner stemmer visstnok heller ikke.

Nå er hun virkelig på dypt vann…pinlig når sannheten kommer for en dag. For i sitt hode er hun både arving og mottar en del penger fra de i Spania🤷🏽‍♀️

 

Tror nok vi så samme fyr i bakgrunnen på det hun la ut, og jeg kan fint høre han fortelle om dette sirkuset!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (9 minutter siden):

Tror nok vi så samme fyr i bakgrunnen på det hun la ut, og jeg kan fint høre han fortelle om dette sirkuset!

Ugg! Kjenner jeg angrer litt nå, meeen virket ikke som om noe var hemmelig😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvemerdu skrev (15 minutter siden):

Tror nok vi så samme fyr i bakgrunnen på det hun la ut, og jeg kan fint høre han fortelle om dette sirkuset!

Ugg! Kjenner jeg angrer litt nå, meeen virket ikke som om noe var hemmelig😅

 

Nå har hun stengt kommentar feltet og tatt «ferie» fra snap🤷🏽‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har neppe tatt pause, hu er nok tilbake i kveld, og dessuten, det går an å sende hu melding fortsatt 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jazzie skrev (3 timer siden):

Så det var tarmslyng hun hadde i påsken 🤔🤔 og et lite inngrep.... Akkurat nå er jeg utrolig irritert på frk Knutsen! Min far holdt på å stryke med av illeus (tarmslyng) og arret på magen er tydelig bevis. En fikser ikke tarmslyng med et lite inngrep! En har åpen operasjon ELLER et slags magekateter som en må gå med. Blir en operert er en innlagt en god stund (noe hun ikke var). Magekateter ville hun vel vist frem (med stjerner i øynene).

Har selv IBS og frua gjør akkurat det en IKKE skal gjøre.  Har en IBS er kosthold, fysisk aktivitet og rikelig med vann det lureste en kan gjøre.....

 

Forstoppelse = tarmslyng

Klystér = inngrep 

Forstå det den som kan 🤷‍♀️

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemor1982 skrev (7 minutter siden):

Forstoppelse = tarmslyng

Klystér = inngrep 

Forstå det den som kan 🤷‍♀️

Og for ikke å snakke om den 2.grads forbrenninga hun har på håndbaken nå 😂😂 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er kun 3 meldinger som var negative ift kattene - og mange hundre positive meldinger …… og hun bryr seg ikke om de (kun 3!!!!) negative meldingene overhode …….. 2 timer etterpå - må ta en pause 😂 

veldig troverdig! 

  • Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken "bruker ikke filter".... Det siste bildet på instagram er redigert så mye at hun ikke er til å kjenne igjen

  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...