Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Men hvor er barna hele tiden ? Det er alltid så stille og tomt i huset? Finner hun aldri på noe med de? Er hver dag bare en dag med egen tid??

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjærgårds_datter skrev (13 minutter siden):

Men hvor er barna hele tiden ? Det er alltid så stille og tomt i huset? Finner hun aldri på noe med de? Er hver dag bare en dag med egen tid??

Minste er i bhg som far kjører og henter. De 2 eldste sitter på rommet sitt hele dagen. Alt dreier seg om S. Huset hennes skal være prikkfritt til en hver tid. Alt som får røre seg der i huset er KATTENE.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som vil ha igjen pengene for malingen gitt.. Selvsagt har butikken gjort feil, som alltid. Veldig vanskelig for å tro på det.... Handla maling der så mange ganger selv, aldri vært noe tull og dyktige folk som jobber der.

Nå får du skjerpe deg Stine!

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig trist å lese at hun skyver alle fra seg og ikke ser det selv. Jeg kjenner ikke Stine, men har fått inntrykk av at hun mister alle vennene, fort kommer i konflikt med folk og generelt mener at alle er "idioter". Enda verre når personen ikke har selvinnsikt til å se det, for da kan heller ingenting endres. Jeg synes det er en veldig viktig egenskap å kunne se innover. Ta til seg konstruktive tilbakemeldinger, kunne beklage seg, kunne se flere sider av samme sak, kunne se seg selv utenfra, hvordan egen atferd påvirker ens nærmeste.

Jeg fatter ikke hvorfor hun ikke går til psykolog.

Ang dette med behandlere. Jeg har skjønt at hun også har kommet på kant med mennesker i helsevesenet. Kanskje det handler om at behandlere pirker i noe som er ubehagelig. Vet ikke. Behandling inneholder jo en viss form for konfrontasjon. Som kan være ubehagelig. Så gjelder det jo å reflektere da hvis det blir et mønster at man kommer i konflikt med "systemet". Tror hun hadde hatt godt av å utforske hvorfor dette skjer. Se innover. Terapi er vanskelig og tøft, men man må stålsette seg. Stå i det og ikke gi seg fordi det ikke er kjemi med behandleren. Da må man heller bytte. Ikke gi opp terapi.

  • Liker 14
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål skrev (7 minutter siden):

Ei som vil ha igjen pengene for malingen gitt.. Selvsagt har butikken gjort feil, som alltid. Veldig vanskelig for å tro på det.... Handla maling der så mange ganger selv, aldri vært noe tull og dyktige folk som jobber der.

Nå får du skjerpe deg Stine!

Skulle gått for jotun sens 30 isteden for den hun tok da. For den finnes bare i silkematt 🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble seriøst forundret over det at lekene og tingene fra rommet til sønnen måtte stå på stuen i ett døgn pga oppussing av rommet hans virkelig ødela hele dagen til Stine i går. Hun gikk å sukket, stønnet, himlet med øynene, filmet «rotet» og klagde jevnt over hele dagen.

Greit nok at det var en liten haug, men det lå stablet inntil en vegg i et hjørne og lå ikke slengt over hele stuen. Og det var midlertidig til hun fikk malt senga og mannen fikk ordnet med skuffer og hyller

Men det virkelig forstyrret og stressa henne, og hun klarte ikke la det slippe 

De fleste som har 5-åringer i hus er vant med at det er leker i stua, ting som vitner om at det faktisk bor barn der. Men de eneste lekene man kan finne i stua til Stine er katteleker. 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinaHg skrev (4 timer siden):

Hun må jo være stokk dum. Altså, om hun sliter såå mye med søvn, hvorfor i all verden gjøre alt som forverrer god søvnhygiene.

Altså, kutt ut koffein, spesielt på ettermiddag/kveld. Kutt ut sukker og drittmat. Stå opp halvtidlig til faste tider hver dag. Kutt ut å bruk tlf/se på tv i timen før du skal legge deg. Få gode rutiner på kvelden, feks spis kveldsmat med ungen din, ta av sminken og stelle deg, ta en varm dusj, etc. Kom deg ut i frisk luft og fysisk aktivitet. Unngå å snakk om følelsesmessig vonde ting før du skal legge deg. Ikke sov på dagtid. Hun gjør jo INGENTING for å prøve å bedre ting. Jeg sliter mye med søvn selv, og for min del hjelper ikke nødvendigvis disse tingene over her sånn kjempe godt. Men søvnen blir i alle fall ikke bedre om jeg bare driter i alt. Hun livnærer seg på alt som gjør kropp og sjel vondt og vanskelig. 

Helt fantastisk å bevitne.

Gjør forsåvidt alt feil ifht å kunne få det bedre.

Men nytter ikke si noe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gurioppilia skrev (54 minutter siden):

Oppfører seg som en tenåring🤮

Feil, tenåringer er mye mer modne og ansvarsfulle.😁🙈

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (26 minutter siden):

Jeg ble seriøst forundret over det at lekene og tingene fra rommet til sønnen måtte stå på stuen i ett døgn pga oppussing av rommet hans virkelig ødela hele dagen til Stine i går. Hun gikk å sukket, stønnet, himlet med øynene, filmet «rotet» og klagde jevnt over hele dagen.

Greit nok at det var en liten haug, men det lå stablet inntil en vegg i et hjørne og lå ikke slengt over hele stuen. Og det var midlertidig til hun fikk malt senga og mannen fikk ordnet med skuffer og hyller

Men det virkelig forstyrret og stressa henne, og hun klarte ikke la det slippe 

De fleste som har 5-åringer i hus er vant med at det er leker i stua, ting som vitner om at det faktisk bor barn der. Men de eneste lekene man kan finne i stua til Stine er katteleker. 

Meeeen,lagt merke til at det egentlig stort sett er omvendt av hva hun vil ha oss til å tro?

Det er da egentlig rot rundt henne hele tia.og det er rot hun ordner,fordi hun skal rydde og systematisere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (2 timer siden):

Hun eier overhodet ikke forståelse for egen oppførsel. Er vel ikke mange på hennes alder som driver på med russemusikk og dansing/kaste på hodet som hun gjør. 

Jeg har en svigerdatter på samme alder. Har vist henne snapp av Stine. Svigerdatter rister på hodet og sier..... Slik gjorde vi når vi var 18 år.

Kan man ikke høre på den musikken man vil? Akkurat musikk og at det danses synes jeg er merkelig å kritiser 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (13 minutter siden):

Kan man ikke høre på den musikken man vil? Akkurat musikk og at det danses synes jeg er merkelig å kritiser 

Enig! Alle får nå like den musikken de vil 🤷🏼‍♀️

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (42 minutter siden):

Kan man ikke høre på den musikken man vil? Akkurat musikk og at det danses synes jeg er merkelig å kritiser 

Det er jeg enig i 🤭

Jeg er 32 år og hører på all mulig musikk 😂😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVER dag når hun har skiftet sier hun hvor antrekket er fra. Like før hun viser undertøyet og sier hvor det er fra også. Herre min.  Oppfattes som om hun føler seg SÅ fin at alle må vel lure på hvor dette kuppet er fra.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærgårds_datter skrev (57 minutter siden):

HVER dag når hun har skiftet sier hun hvor antrekket er fra. Like før hun viser undertøyet og sier hvor det er fra også. Herre min.  Oppfattes som om hun føler seg SÅ fin at alle må vel lure på hvor dette kuppet er fra.. 

Hun bruker blonde-stringtruser fra Cubus, og bare de trusene. Hun viste de frem da hun satt i bilen forrige uke og bare hadde shorts på seg; dro frem kanten av trusen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærgårds_datter skrev (59 minutter siden):

HVER dag når hun har skiftet sier hun hvor antrekket er fra. Like før hun viser undertøyet og sier hvor det er fra også. Herre min.  Oppfattes som om hun føler seg SÅ fin at alle må vel lure på hvor dette kuppet er fra.. 

Hun gjorde det her om dagen når hun satt ute. Dro opp skjørtet og viste fram den rosa g-strengen sin.  Kan kjøpes på Cubus fortalte hun 👍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

non_stop skrev (15 minutter siden):

Hun gjorde det her om dagen når hun satt ute. Dro opp skjørtet og viste fram den rosa g-strengen sin.  Kan kjøpes på Cubus fortalte hun 👍

Kan noen hjelpe dronninga snart, hun trenger HJELP asap

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 nydelige små kattunger kikket inn i kamera?!😭😭😭

Hun må da sterilisere hunkattene sine. Her dumpes så mange katter hvert år,det er helt uutholdelig for dyrebeskyttelsen og andre organisasjoner😔 Folk må vise ansvar. Kastrer dyra dine!!!!😔😔😔🤕

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (31 minutter siden):

Hun gjorde det her om dagen når hun satt ute. Dro opp skjørtet og viste fram den rosa g-strengen sin.  Kan kjøpes på Cubus fortalte hun 👍

Hææ? Nei nå vet jeg ikke om jeg skal le eller grine. Det er det sykeste jeg har hørt på lenge. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...