Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Orly skrev (14 timer siden):

Kan man ikke høre på den musikken man vil? Akkurat musikk og at det danses synes jeg er merkelig å kritiser 

Klart man kan det 😊 Men forskjellen på hva jeg og du gjør, å det Stine gjør er at vi har det for oss selv, mens Stine deler det med over 15000 følgere og skjemmer ut barna sine. Hva tror du er den store snakkisen blandt vennene til guttene? 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flettfrid skrev (19 minutter siden):

Klart man kan det 😊 Men forskjellen på hva jeg og du gjør, å det Stine gjør er at vi har det for oss selv, mens Stine deler det med over 15000 følgere og skjemmer ut barna sine. Hva tror du er den store snakkisen blandt vennene til guttene? 

Hverfall ikke hvilken musikk hun hører på!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (6 minutter siden):

Hverfall ikke hvilken musikk hun hører på!

Jeg hadde faktisk syns at det hadde vært sjukt flaut om mamma hadde stått å dansa, shake’a og twerka til sånne sanger så vennene mine kunne ha sett det da jeg var 14-15 år. Greit at stort sett alt er flaut i den alderen, men det er jo enkelte ting man lett bare kan la være å gjøre. Og de tekstene? De hadde jeg ikke satt på så min 5 år gamle sønn hadde hørt. De lærer seg fort nok stygge ord/setninger i bhg/skole/venner uten at man selv trenger å introdusere det for de. Hører av og tip på noen tullete sanger her også hvor det kan forekomme stygge ord. Men ikke sanger som har tekster som å knulle horer, voldta jenter osv.

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at noen andre enn russen selv digger russelåter. De fleste låtene er skikkelig kvinnefientlige, nedverdigende ovenfor jenter, sexfokuserte og dryge. Selv datteren min som er russ neste år synes russelåter er fæle. 

Stine har en 5-åring i hus, de tekstene som blir spilt for full spetting er ikke akkurat for barneører. 

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (17 minutter siden):

Jeg fatter ikke at noen andre enn russen selv digger russelåter. De fleste låtene er skikkelig kvinnefientlige, nedverdigende ovenfor jenter, sexfokuserte og dryge. Selv datteren min som er russ neste år synes russelåter er fæle. 

Stine har en 5-åring i hus, de tekstene som blir spilt for full spetting er ikke akkurat for barneører. 

Enig! Er liksom ikke bare at det er stygge ord. De er voldelige, det synges om handlinger som er ulovlige og svært grove! Og Neida, man kan ikke skåne barn for alt i evig tid, men en 5 åring trenger virkelig ikke å høre sanger som: Dunker deg i bussen med alle mine vennerDet blir gangbang, ta med alle du kjenner, Dama di i bussen hun får utdelt kjepp , Kom bli med, ned på kne lille luremusTar deg med til et fullstappa horehus, voldtekt er bra, ja det gjør meg så glad.

Det er helt sjukt å la en 5 åring høre på!

 

Endret av LinaHg
  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ektefødt Brumunddøl og tidligere ansatt i Brumunddal handelsstand, kan jeg skrive under på at det eneste denne dolla bryr seg om er penger og oppmerksomhet. Hun er den mest uekte, selvopptatte personen jeg har møtt. Ingen arbeidsmoral. Lystløgner. De aller fleste i Brumunddal vet hvem hun er, og det er ikke av positive grunner.

Selvfølgelig må man bli kreativ når man ikke klarer å holde på en jobb. Å surve litt til Nav om en "vanskelig barndom" er løsningen på det. Ikke rart hun må leie hus i en alder av 40 år. *Good job*. 

 

  • Liker 19
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan bare se for meg den kampen Stine nå kjemper ovenfor A som ikke vil ha flere katter...... "ååååh jammen hu ligner så på Trulte" 

"ååååh jeg må få beholde hu fordi hun gir meg sååå mye glede" 

Hun spiller på samvittigheten og A må nok bare gi etter denne gangen også. 😅

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakkesporing skrev (35 minutter siden):

Som ektefødt Brumunddøl og tidligere ansatt i Brumunddal handelsstand, kan jeg skrive under på at det eneste denne dolla bryr seg om er penger og oppmerksomhet. Hun er den mest uekte, selvopptatte personen jeg har møtt. Ingen arbeidsmoral. Lystløgner. De aller fleste i Brumunddal vet hvem hun er, og det er ikke av positive grunner.

Selvfølgelig må man bli kreativ når man ikke klarer å holde på en jobb. Å surve litt til Nav om en "vanskelig barndom" er løsningen på det. Ikke rart hun må leie hus i en alder av 40 år. *Good job*. 

 

Men dette er jo sykdom. Nettopp å lyve for å oppnå ting, ikke klare å holde på en jobb og overdrevent opptatt av å få oppmerksomhet. Det er jo psykisk sykdom av noe slag! 

Endret av Klink
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenFarao skrev (3 timer siden):

Virkelig? Aner du hva i det hele tatt d vil si å ha et BARN med spesielle behov?😵💫🙈

Ja😉 Og forstår du ikke at jeg prøvde å sette en mest mulig sammenligning!😅 Tror nok de fleste vet at barn og dyr krever forskjellige,MEN mitt poeng var at det kan kreve mer av en katt som kommer fra ukjente kår enn en søt liten kattunge du oppdrar selv. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (5 timer siden):

Dette stemmer ikke helt! Jeg har vært fosterhjem i DB tidligere, og det er slik i DB at det kommer inn katter fra ulike situasjoner, og ja, noen er veldig preget av det. Men det vil alltid være åpenhet om det, så ingen får en overraskelse der. 

Når en vil adoptere fra DB så tar en først kontakt, deretter er en på besøk i fosterhjemmet der aktuelle katten er, deretter så tas det en vurdering på om det er rett match. Vi som var fosterhjem ga anbefaling på at vi ikke følte det var rett noen ganger. 

Men det er myyyye katter i DB, og det er som regel kattunger som er lettest og adoptere ut, vi har selv en katt igjen fra tiden som fosterhjem, ei nydelig ei, som er veldig preget av de 3 første mnd av sitt liv. Hu kan komme opp på oss når vi ligger i sengen eller sitter i ro i sofanen, men er helt umulig å håndtere utenom, vi kan ikke løfte hu på noen som helst, måte.

Når det gjelder tissing inne, så kan det være mange årsaker til det. Vi hadde på det meste 12 katter på en gamg av mange forskjellige sjebner, men det luktet aldri kattetiss i det hele tatt (hadde mange kattedoer)

Når det gjelder katter og DB, så kjenner jeg det i hjerte når en sier at sånn er det, noen er som oss menesker, vi har bagasje. Men ikke si at alle fra DB er sånn.

Ditt svar. Så enig👏🏽👏🏽👏🏽

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 timer siden):

Hverfall ikke hvilken musikk hun hører på!

Jo det er jeg stygt redd for at de prater mye om. Latterliggjør det til de grader tenker jeg, stakkars sønnene hennes. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (3 timer siden):

Og hvis hun er så himla glad i dyr og ansvarsfull som hun påstår, så burde hun vaksinere og chippe kattungene før hun selger de. Dette koster rundt 1500 kroner, så det blir dekket av kjøper siden hun skal selge de. Men hun ser vel cash i kassa og mulighet for å dra inn 3000 kroner som hun kan unne seg noe for, siden hun sjeeeeldent gjør det.

Hun bryr seg ikke en dritt om noen andre enn seg sjøl det neket🤬

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer så fælt på de folka som sender henne mld, som Stine faktisk viser frem… hvem planet er de fra? Sånn helt seriøst! Ganske sykt når man er flinkere med kattene enn ungene sine… tenk om hun hadde brukt like mye tid med L, T og O, som ho bruker på Signe og nå kattunge spamen… 

sjokkert er forbokstaven….! 

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte jeg riktig at hu satt og sa at Dorris spiste opp kattunge nr 2?  Hu visste at dyra spiser opp morkaka men ikke at katter gjør det og så stolt av Doris som ordna opp sjøl. Sitter Hu virkelig å ser på at katta spiser den døde kattungen?? For et sjukt menneske 🤮 Uansett om det er i dyras natur så hadde jeg aldri klart å se på det. Jeg hadde tatt bort den stakkars ungen. 

  • Liker 16
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniflipper skrev (14 minutter siden):

Lurer så fælt på de folka som sender henne mld, som Stine faktisk viser frem… hvem planet er de fra? Sånn helt seriøst! Ganske sykt når man er flinkere med kattene enn ungene sine… tenk om hun hadde brukt like mye tid med L, T og O, som ho bruker på Signe og nå kattunge spamen… 

sjokkert er forbokstaven….! 

Hvilken planet! 
 

Jeg ser ikke helt at hun er så dårlig med barna sine . Det kan hende andre som følger ikke ser det samme som dere. Kanskje ikke fulgt så lenge eller noe. Eller man føler sympati for henne og historien hennes. 

Endret av Klink
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går satt hun å lira ut av seg at folk betaler mangfoldig tusen for en hund. Så da mener hu at hun også skal ta betalt for kattungene. Den sammenlikningen hu satt og prata om, gjør meg regelrett kvalm🤢

For det første: En seriøs oppdretter på hund, bruker tid og flere tusen kroner på helsesjekk av begge avlsdyra(mor og far). De vet hva de avler på av gener. Hvertfall de aller fleste seriøse. 

For det andre: Det samme gjør seriøse oppdrettere på rasekatter også. Bruker mye tid og penger føre de avler.

så her kan ikke Stine i nærheten sammenlikne seg med de som tar 30.000kr for en hund, 15:000kr for en rasekatt. Hu har ingen av kattene forsikret, de følges ikke opp med vaksiner, helsesjekk, ormekur, tannbehandling, chip osv. Hun aner ikke hva Dorris har parra seg med. Det er mye FIV blant ukastrerte katter, en grusom sykdom. Hun aner nada om disse små er bærere av noen sykdommer, ei heller de andre kattene som spankulerer ute.

Så hun er overhode IKKE en god dyreperson. Hun burde aldri hatt dyr. Dette er i MINE øyne dyreplageri, fordi dem ikke følges opp på noen som helst måte. Blir kvalm av hele kjærringa!

  • Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (13 minutter siden):

Hvilken planet! 
 

Jeg ser ikke helt at hun er så dårlig med barna sine . Det kan hende andre som følger ikke ser det samme som dere. Kanskje ikke fulgt så lenge eller noe. Eller man føler sympati for henne og historien hennes. 

Historien? 80% av «historien» er løgn… hun er jo ikke sammen med ungene sine? Ene er i bhg fra 7-16.. de andre på skole/jobb/trening, resten på romma sine. Eksponerer dem uten at de vil.. fordi HUN vil!? Du syns det er rett? 
uansett, de som ikke har fulgt med lenge- trenger ikke være rakkettforsker, for å fort skjønne at noe er alvorlig galt her! 

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (54 minutter siden):

Hvilken planet! 
 

Jeg ser ikke helt at hun er så dårlig med barna sine . Det kan hende andre som følger ikke ser det samme som dere. Kanskje ikke fulgt så lenge eller noe. Eller man føler sympati for henne og historien hennes. 

Greit at noen kanskje ikke har fulgt henne så lenge, men da bør de heller ikke uttale seg bastant om enkelte ting. Man må følge med på enkelte ting over en periode for å se mønstre og røde tråder.

Barndommen hennes og voksne Stine er to forskjellige ting. Man kan godt føle sympati for henne mtp barndommen, men det rettferdiggjør overhode ikke hvordan hun i dag som voksenperson opptrer. Det rettferdiggjør ikke dårlig kattehold, løgner om hvor smykkene hun lager kommer fra, uthenging av enkeltpersoner som ikke har valgt selv å være «offentlig», overeksponering av barn, tigging på spleis og overdådig sløsing med egne penger, baksnakking av andre(med fullt navn) på egen snapkanal osv osv. 

Ja, man blir et resultat av sine foreldre og sin oppvekst på godt og vondt, men om man sitter igjen med så store traumer og tung emosjonell bagasje at det påvirker livet ditt, familien din, barna dine, de i rundt deg, økonomien din, helsen din, livskvaliteten din, søvnen din osv., så man må ta ansvar og søke hjelp. Det nytter ikke sitte som privilegert trebarns mamma å sutre og bære seg over hvor dritt alt er og hvor synd det er på henne, når hun ikke løfter en finger for å bedre noe som helst selv. Hun vil ha og ha og ha, men ikke villig til å gi noe som helst med mindre det bringer henne sympati, ros, gaver, oppmerksomhet eller penger.

 

  • Liker 9
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892
Pakkesporing skrev (5 timer siden):

Som ektefødt Brumunddøl og tidligere ansatt i Brumunddal handelsstand, kan jeg skrive under på at det eneste denne dolla bryr seg om er penger og oppmerksomhet. Hun er den mest uekte, selvopptatte personen jeg har møtt. Ingen arbeidsmoral. Lystløgner. De aller fleste i Brumunddal vet hvem hun er, og det er ikke av positive grunner.

Selvfølgelig må man bli kreativ når man ikke klarer å holde på en jobb. Å surve litt til Nav om en "vanskelig barndom" er løsningen på det. Ikke rart hun må leie hus i en alder av 40 år. *Good job*. 

 

Merkelig at det er så mange av oss med samme erfaring 🤔 Er det vi som er urimelige eller burde du ta litt grep snart frøken Knutsen før du drar det her for langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...