Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Minipilla skrev (29 minutter siden):

Var jammen ikke lange pausen!

Hun er avhengig og klarer seg ikke uten "gjengen" sin!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utroligfortilet skrev (1 minutt siden):

Hun er avhengig og klarer seg ikke uten "gjengen" sin!

Snapfæm!!

(oi der gulpet jeg litt...)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (2 timer siden):

Men at hu ikke bruker filter er bare tull og løgn. Det viser bildet som hu la ut på Instagram i går kveld. Den dukka der var nesten ikke til å kjenne igjen. Glatt i huden som ei barnerumpe! Fatter ikke hvorfor hu ikke kan være ærlig. Likeså at hu er inne på både KG og Discord å leser om seg selv. Hun linker det hun leser der opp mot følgere som har har spurt osv... å gruppa med mennesker som ikke er blodfan av dama vokser jo i takt med snappinga hennes.  Sikkert derfor livet ble ekstra vondt att i går kveld også.

Og fra i dag er det nye regler, om hun bruker filter/retusjerer bildet når hun reklamerer for noe så MÅ hun skrive det på bildet at hun har gjort det. Vet ikke hvem som får "refsen" om hun ikke gjør det? Men får samarbeidspartner mange klager nok på det så må de vel gjøre noe på bakgrunn av det? 🤔 BØR iallefall 🤷‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (6 timer siden):

Er det fire kull på kun kort tid? NRR som er rasekattens forbund anbefaler maks 3 på 2 år. Er det kortere enn dette viser det bare hvor uansvarlig hun er. Første spørsmål er jo hvorfor hun ikke kastrerte katten etter første kull!? Og - skipskatt er ikke en egen rase selv om hun virker til å like å fremstille det slik. 

Doris fødte også 2 katter etter Eldar men før Signe kom. De ble født for tidlig og hadde ikke pels og var ikke levedyktige. De har hun ikke nevnt i snappen sin.  

Endret av Kling&klang
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kling&klang skrev (9 minutter siden):

Doris fødte også 2 katter etter Eldar men før Signe kom. De ble født for tidlig og hadde ikke pels og var ikke levedyktige. De har hun ikke nevnt i snappen sin.  

😱

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (2 timer siden):

Den katten som var lagt ut med body var ikke Signe, men en katt hun hadde før.

Stemmer det, den videoen av katten med bodyen var ikke Signe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessa12 skrev (2 timer siden):

Den katten som var lagt ut med body var ikke Signe, men en katt hun hadde før.

 

Nordlending85 skrev (7 minutter siden):

Stemmer det, den videoen av katten med bodyen var ikke Signe. 


Jeg husker bilde delvis men såg dere om hun prøvde å gi inntrykk av at det var Signe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

 


Jeg husker bilde delvis men såg dere om hun prøvde å gi inntrykk av at det var Signe?

Nei, hun sa klart at dette var Trulte, den forrige katten hennes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (47 minutter siden):

Men katten er sterilisert, det må da være bra? Eller burde hun aller helst gjort det hos den dyreste beste dyreklinikken? Eller? 

Nei, for all del. Kommenterte fordi flere reagerte på at katten ikke hadde krage/body. Hadde heller ikke det den gang på samme dyreklinikk, men alle andre i området bruker body. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (6 timer siden):

Nei hun hadde ikke body på. Hun sa at det hadde de sluttet med så derfor hadde hun ikke det.

Jeg er ganske sikker på at hun la ut et bilde av Signe rett etter med body på, deretter ble den fjernet. Dette var rett etter at de kom hjem, og Signe var tydelig omtåket og preget etter narkose. Hun sjanglet og sto ikke på beina, selv Stine kan ikke få katten til å fake det 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (12 minutter siden):

Jeg er ganske sikker på at hun la ut et bilde av Signe rett etter med body på, deretter ble den fjernet. Dette var rett etter at de kom hjem, og Signe var tydelig omtåket og preget etter narkose. Hun sjanglet og sto ikke på beina, selv Stine kan ikke få katten til å fake det 

Stine sa selv at de ikke praktiserte body, den katten som hadde body var og omtåket og var den gamle katten. Signe hadde ingen body. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (16 minutter siden):

Jeg er ganske sikker på at hun la ut et bilde av Signe rett etter med body på, deretter ble den fjernet. Dette var rett etter at de kom hjem, og Signe var tydelig omtåket og preget etter narkose. Hun sjanglet og sto ikke på beina, selv Stine kan ikke få katten til å fake det 

Ja Signe sjanglet og sto ikke på beina det stemmer det, men hun hadde fortsatt ikke body på seg. Den gamle katten til Stine hadde body på og sjanglet. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Anonyym97 skrev (6 timer siden):

Min hunnkatt ble kastrert for noen uker siden, fikk beskjed om at bodyen skulle være på i 10 dager….?

Det er forskjellig praksis. Noen bruker body, andre ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (27 minutter siden):

Jeg er ganske sikker på at hun la ut et bilde av Signe rett etter med body på, deretter ble den fjernet. Dette var rett etter at de kom hjem, og Signe var tydelig omtåket og preget etter narkose. Hun sjanglet og sto ikke på beina, selv Stine kan ikke få katten til å fake det 

Det var Trulte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (7 timer siden):

Nei hun hadde ikke body på. Hun sa at det hadde de sluttet med så derfor hadde hun ikke det.

Hun hadde på seg body en liten stund jo. Nå må dere være så snille og se på alt til punkt og prikke før dere skal uttale dere. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene-k skrev (Akkurat nå):

Hun hadde på seg body en liten stund jo. Nå må dere være så snille og se på alt til punkt og prikke før dere skal uttale dere. 

Det var ikke Signe.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anneisabell skrev (Akkurat nå):

Det var ikke Signe.

Så hun har da lagt ut video av en gammel katt samme dagen som Signe kom hjem? Akkurat ja 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isadora2
Lene-k skrev (1 minutt siden):

Så hun har da lagt ut video av en gammel katt samme dagen som Signe kom hjem? Akkurat ja 

Hun viste klipp av sin gamle katt Trulte eller noe i den duren. Det sa hun tydelig, at det var den gamle katta (som ble gjort narr av...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene-k skrev (3 minutter siden):

Så hun har da lagt ut video av en gammel katt samme dagen som Signe kom hjem? Akkurat ja 

Stemmer det ja, la ut video av Trulte👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene-k skrev (2 minutter siden):

Så hun har da lagt ut video av en gammel katt samme dagen som Signe kom hjem? Akkurat ja 

Problemet er at det hadde ikke forundret meg. Det er heller ikke utenkelig at Stine har bodyen liggende fra tidligere heller.

Og dette er utfordringen når en forteller så mange løgner. Da ender man opp med at alt man gjør blir mistrodd.

Det som gjør meg skeptisk her er hva som ikke blir vist. Ikke hva Stine sier, men hva hun ikke sier og ikke viser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...