Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Jotun skrev (26 minutter siden):

https://www.askerdyreklinikk.no/sterilisering-av-hunnkatt/

Om sterilisering av hunnkatt. Det går mot at katter bør slippe/unngå body, da dette blir sett på som dyreplageri. 

Det er jo ikke det som står... 

Sitat

 

Kun dersom katten slikker mye på såret anbefales det at den går med body eller skjerm- dette fordi mange katter opplever det som til dels svært ubehagelig.

Ettersom vi ser få komplikasjoner hos kattene som ikke går med body/skjerm, synes vi det er forsvarlig å sende katten hjem uten. Dersom du skulle ønske å være ekstra forsiktig, er det uproblematisk å be om at det settes på allerede ved henting av katten

 

Om eier ønsker det, eller om det slikkes mye på såret, kan de sette på body ved henting.

Påsett av body er nevnt som uproblematisk. 

 

Ingen veterinærer ville gjort noe mot ett dyr som er dyreplageri. 

Så alt i alt koker dette ned til at det er opp til eier og om katten lar såret være i fred. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (3 timer siden):

Jeg lurer også på hvorfor ingen andre "offentlige" snappere får til sendt gaver?🙈 Hvorfor sender folk henne ting. Nei,er ikke sjalu🤣Jeg bare oppriktig lurer. Jeg følger snappere med utfordringer, syke barn etc,men ingen får gaver,hvertfall ikke i nærheten av det Stine mottar.

Hva seriøst er dette?🤣 Bare jeg som reagerer?

Kunne nesten tro hun sender seg selv gavene for at følgerne hennes skal få empati og muligens sende noe selv? Bare undrer meg....vet jo ikke

Jeg tror flere influensere får gaver, men de fleste velger ikke å offentliggjøre det. Cecilie Ask viste for en stund tilbake fram en strikkegenser hun hadde fått (nydelig hjemmestrik), og da sa hun at hun mottok en del gaver, men at hun ikke la det ut på snap, det føltes ikke naturlig og hun ville ikke at følgere skulle føle at de måtte sende henne gaver. Men gjorde unntak for den vakre genseren. 

Tror flere har det sånn. 

Bare ikke Stine. Personlig ville jeg dødd av skam dersom jeg fikk en kjempeboks med pommes frites-krydder (som mest av alt inneholder salt). 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (3 minutter siden):

Jeg tror flere influensere får gaver, men de fleste velger ikke å offentliggjøre det. Cecilie Ask viste for en stund tilbake fram en strikkegenser hun hadde fått (nydelig hjemmestrik), og da sa hun at hun mottok en del gaver, men at hun ikke la det ut på snap, det føltes ikke naturlig og hun ville ikke at følgere skulle føle at de måtte sende henne gaver. Men gjorde unntak for den vakre genseren. 

Tror flere har det sånn. 

Bare ikke Stine. Personlig ville jeg dødd av skam dersom jeg fikk en kjempeboks med pommes frites-krydder (som mest av alt inneholder salt). 

 

Har hun fått en boks med pommes frites-krydder?!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 timer siden):

Jeg lurer også på hvorfor ingen andre "offentlige" snappere får til sendt gaver?🙈 Hvorfor sender folk henne ting. Nei,er ikke sjalu🤣Jeg bare oppriktig lurer. Jeg følger snappere med utfordringer, syke barn etc,men ingen får gaver,hvertfall ikke i nærheten av det Stine mottar.

Hva seriøst er dette?🤣 Bare jeg som reagerer?

Kunne nesten tro hun sender seg selv gavene for at følgerne hennes skal få empati og muligens sende noe selv? Bare undrer meg....vet jo ikke

Da de var på tur med Jovialegjengen, fikk både Stine og Janicke gave fra en følger. 
S gjorde et stort nr ut av det, og viste gladelig frem på sin snap. 
J nevnte på sin snap at hun hadde hatt et koselig møte med en følger, og takket pent for oppmerksomheten, uten å drive oppakking og høytlesning foran kamera. 
Har hørt andre snappere også fortelle om hyggelig tilbakemeldinger osv fra følgere, men dette gavefokuset som S har er helt ekstremt, og jeg personlig synes det er pinlig å se på en voksen dame « hylle seg selv» med gaver og ikke minst personlige hilsener… 


Jeg har fulgt snappen til Stine en god stund nå, og jeg blir til tider sittende å måpe på alt som foregår der for tiden… NULL filter! Tragisk hele opplegget, og ikke mye inspirerende å følge henne lenger dessverre… 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (14 minutter siden):

Har hun fått en boks med pommes frites-krydder?!

En svær en 👍😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun et show når hun skal spise smågodt? Sier hysj til Snap og ser seg rundt om noen kommer liksom..gjemmer posen.

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakketråd skrev (54 minutter siden):

Det er jo ikke det som står... 

Om eier ønsker det, eller om det slikkes mye på såret, kan de sette på body ved henting.

Påsett av body er nevnt som uproblematisk. 

 

Ingen veterinærer ville gjort noe mot ett dyr som er dyreplageri. 

Så alt i alt koker dette ned til at det er opp til eier og om katten lar såret være i fred. 

Da får du begynne å google eller snakke med veterinærer om dette. Da ser du trenden.  Kan vi legge ned diskusjonen om Signe er kastrert? Hun er det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (7 minutter siden):

Da får du begynne å google eller snakke med veterinærer om dette. Da ser du trenden.  Kan vi legge ned diskusjonen om Signe er kastrert? Hun er det. 

Traff det en sår nerve hos deg eller? 

Hvorfor skal man slutte og snakke om det bare pga at du sier hun er det? Alle historiene i huset der skurrer, så ikke rart folk lurer.. trenden? Nå siterte vel vedkommende hva som stod i artikkelen du linket til så hvorfor google? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (38 minutter siden):

En svær en 👍😂

Herregud! 🫣🤣

Pommes Frites-krydder har, som ketchup, redda jævlig mye dårlig mat! 🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (2 timer siden):

Jeg observerer at det er lite kunnskap om hva man bør gjøre iforhold til alle utfordringer. Hun er rågod på antall diagnoser og utfordringer. 

Jeg tenkte på det her om dagen, i måten hun omtalte p-piller på. P-piller var visst en veldig usikker prevensjon for både katter og mennesker mente hu. Vitner om liten kunnskap da 2-3 av 1000 kvinner som bruker p-piller blir gravid hvert år, og da dreier det seg som regel om brukerfeil.

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av kattene er det som har fått kattunger? Håper de får gode hjem..DB har nok katter til omplassering så skjønner ikke hvorfor folk ikke steriliserer kattene sine🙄

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (19 timer siden):

Gjorde hun?? La hun det ut på snap? Har ikke fått med meg det jeg…… synes bare det er så merkelig at hun ikne har snakka mer om det… hun pleier å snakke MYE om ting, og særlig hvis hun har gjort noe, eller skal gjøre noe - hun snakka masse om det på forhånd 😅

Ja. Mener hun satt i en bil og viste frem et par tepper, sammen med ei annen. Ihvertfall leverte hun 1-2 tepper hun hadde strikka selv, men en god stund etter det var mest fokus på det her i tråden 😊

Tror det forøvrig gikk stille for seg fordi det kunne virke som hun hadde strikket ETTER all kritikken om at hun muligens ikke hadde strikket selv men oppfordret andre til å levere via henne 😅 men hun strikka og leverte minst ett teppe, og nevnte det ganske stille på snap. 

Endret av lillelily
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tott82 skrev (1 time siden):

Hvem av kattene er det som har fått kattunger? Håper de får gode hjem..DB har nok katter til omplassering så skjønner ikke hvorfor folk ikke steriliserer kattene sine🙄

Doris, som er mor til de andre der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lene-k skrev (10 timer siden):

Så hun har da lagt ut video av en gammel katt samme dagen som Signe kom hjem? Akkurat ja 

Herregud da, unnskyld meg. Men ja, hun la ut bilde av Trulte samme dag. Hva i alle dager er rart med det? Signe er da like mye kastrert med eller uten body eller om hun la ut bilde av Trulte?! 

Får da være måte på hva en skal henge seg opp i og diskutere. Ikke bare deg, men tonen din mot de du ikke er enig med og når det attpåtil er du selv som tar feil, gjorde at du ble sitert denne gangen. 

Ja, Signe er kastrert, så bra, ferdig med det 😴 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene-k skrev (10 timer siden):

Hun hadde på seg body en liten stund jo. Nå må dere være så snille og se på alt til punkt og prikke før dere skal uttale dere. 

Samme til deg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (7 timer siden):

Så det eneste «beviset» vi har for steriliseringen er snapping i bilen utenfor på parkeringen?

Hva mer skal du se egentlig, livmora de fjerna? Andre "bevis" er formen til Signe samme dag og dagene etterpå, at hun kjørte henne til og fra operasjonen og filmet i bilen, og snakka om det flere ganger mens hun ventet på melding fra dyrlegen. Da hun fikk melding dro hun, og filmet i bilen. Hva mer må vi se egentlig?

Hun filmer faktisk ikke så veldig mye utenfor huset/eiendommen, altså feks på butikken, posten osv, så er ikke overrasket over at hun ikke filmer inne på/selve klinikken.

Tror du hun dopa ned katten sin for å late som hun ble kastrert? Mye merkelig å henge seg opp i her, men dette er bare rart. Katten er kastrert 😴 

Endret av lillelily
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lillelily skrev (2 minutter siden):

 

Feilsiterte meg selv og får ikke vekk denne 😴

 

Endret av lillelily
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke legge tema om sterilisering dødt?Jeg følger ikke snappen hennes slavisk, men den dagen hun henta Signe hjem så jeg på, og det var mye film av ho, tydelig nettopp våkna fra narkose, ho sjangla rundt. På samme tid la hun ut video og bilder av den forrige katta si, Trulte, etter hun var sterilisert. Trulte hadde body, Signe hadde ikke det. 
Jeg bor forøvrig  i en annen del av landet, pus nr en fikk body, pus nr to og tre fikk ikke det etter sterilisering. 

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærgårds_datter skrev (8 timer siden):

Hvorfor har hun et show når hun skal spise smågodt? Sier hysj til Snap og ser seg rundt om noen kommer liksom..gjemmer posen.

Hun vil vell ikke dele med resten av de som oppholder seg i huset. Ser bare helt jævlig tragisk ut

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (8 timer siden):

Jeg tenkte på det her om dagen, i måten hun omtalte p-piller på. P-piller var visst en veldig usikker prevensjon for både katter og mennesker mente hu. Vitner om liten kunnskap da 2-3 av 1000 kvinner som bruker p-piller blir gravid hvert år, og da dreier det seg som regel om brukerfeil.

Dette gjelder ved perfekt bruk, noe de færreste får til. Ved typisk bruk (har glemt en pille, tar ikke pillen til helt riktig tid, har oppkast/diare osv) blir ca 9% gravide i løpet av et år. Så en veldig sikker prevensjonsmetode er det ikke.

8e3f731611b9a3159071f672d564015c185e1cd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...