Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Anneisabell skrev (31 minutter siden):

Hun vil vell ikke dele med resten av de som oppholder seg i huset. Ser bare helt jævlig tragisk ut

Sitat

 

Ja, det ser så påtatt ut. Skuespill. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lillelily skrev (7 timer siden):

Herregud da, unnskyld meg. Men ja, hun la ut bilde av Trulte samme dag. Hva i alle dager er rart med det? Signe er da like mye kastrert med eller uten body eller om hun la ut bilde av Trulte?! 

Får da være måte på hva en skal henge seg opp i og diskutere. Ikke bare deg, men tonen din mot de du ikke er enig med og når det attpåtil er du selv som tar feil, gjorde at du ble sitert denne gangen. 

Ja, Signe er kastrert, så bra, ferdig med det 😴 

Kastrert? Eller mente du sterilisert?

kastrasjon betyr å kappe baller nemlig 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på den ensidige kritikken her. Greit nok at alle har noen negative sider, men hvorfor i alle dager kommenterer dere aldri noe positivt med henne? Ingen er bare fæle.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (16 minutter siden):

Jeg reagerer på den ensidige kritikken her. Greit nok at alle har noen negative sider, men hvorfor i alle dager kommenterer dere aldri noe positivt med henne? Ingen er bare fæle.

Kan ikke du skrive noe posetivt da? Jeg kommer ikke på noe akkurat nå🙈

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (24 minutter siden):

Jeg reagerer på den ensidige kritikken her. Greit nok at alle har noen negative sider, men hvorfor i alle dager kommenterer dere aldri noe positivt med henne? Ingen er bare fæle.

Det har blitt sagt en del ganger at det har vært fint å følge strikking osv, men selv det har gått over i zzzzz.. For  hun strikker bare det samme, jabber om det samme og mest av alt rydder strikkeskap. Ting som var fint før har hun greid å sabotere. 

Hun har endret seg enormt siden jeg startet å følge henne da tv2-intervjuet skjedde. 

Hun viser ikke så mange tiltalende sider når man har sett et større bilde. 

 

Endret av EllaSays
Tillegg
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (27 minutter siden):

Jeg reagerer på den ensidige kritikken her. Greit nok at alle har noen negative sider, men hvorfor i alle dager kommenterer dere aldri noe positivt med henne? Ingen er bare fæle.

Har du noe positivt du vil trekke frem? :)

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Har du noe positivt du vil trekke frem? :)

Hun er kjempeflink til å strikke, glad i dyr, søt, flink til å kle seg og har en flott familie. Og til å være så plaget av sykdom, så har hun godt humør og prøver å være positiv.

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (3 minutter siden):

Hun er kjempeflink til å strikke, glad i dyr, søt, flink til å kle seg og har en flott familie. Og til å være så plaget av sykdom, så har hun godt humør og prøver å være positiv.

Nettopp fordi hun ikke har alle disse sykdommene hun sier hun har!

  • Liker 8
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (5 minutter siden):

Nettopp fordi hun ikke har alle disse sykdommene hun sier hun har!

Er du legen hennes?

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (7 minutter siden):

Er du legen hennes?

Sånne kommentarer avslutter jeg med «er du Stine?»

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (59 minutter siden):

Kastrert? Eller mente du sterilisert?

kastrasjon betyr å kappe baller nemlig 🙈

Det brukes ordet kastrering for både begge kjønn hos katter nå, før sa man sterilisering om inngrepet hos hunnkatter. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (1 time siden):

Kastrert? Eller mente du sterilisert?

kastrasjon betyr å kappe baller nemlig 🙈

Nå blir både hun og han kastrert, før ble hunnen sterilisert da de bare kuttet over eggledere, nå fjerner de alt, eggledere, eggstokker og livmor.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (9 minutter siden):

Hun er kjempeflink til å strikke, glad i dyr, søt, flink til å kle seg og har en flott familie. Og til å være så plaget av sykdom, så har hun godt humør og prøver å være positiv.

Strikking kan jeg ikke noe om så det er godt mulig du har rett. Jeg ser flere har begynt å følge henne på grunn av det. Flott om det er noe positivt.

Glad i dyr er hun. Katter vel og merke. Men det er det ingenting galt i.

Kle seg kan hun sikkert og. Det vet jeg heller ingenting om. Men det hadde jo vært supert om hun sluttet å snakke om størrelser? Hva tenker du om det?

Familien er sikkert flott. Men det er åpenbart at de ikke liker å bli filmet. Noe hun ikke respekterer. Og minstemann har ikke samtykkekompetanse til det, allikevel fortsetter hun når han åpenbart ikke vil. Hva tenker du om det?

Og så er det disse sykdommene da. Og det er kanskje her jeg oftest blir provosert. Du sier at hun er positiv til å være så plaget av sykdom. Har du sett kveldssnappinga hennes? Der hvor hun sitter i evigheter og dyrker sin egen elendighet og smerte? Snakker om vondter her og der, snakker om traumer, diagnoser, symptomer og synes skikkelig synd på seg selv? Og når en ser dag ut og dag inn så gjør hun og oppfører hun seg i stikk i strid med hva symptomene, diagnosene og sykdommene hun påstår hun har tillater. Som headbanging rett etter clustermigrene eller nakkeprolaps. Er det vanlig? Eller hva med høye spark og knebøy med underlivssmerter, utvekster og andre symptomer som krever "inngrep"? Og la oss ikke glemme sosial angst, til tross for at hun sosialiserer seg akkurat så mye med ukjente som hun gidder så lenge det gagner henne selv. Folk med så sosial angst som hun påstår å ha evner ikke en brøkdel av det hun får til på en dårlig dag. Det gjelder for øvrig alle påståtte sykdommer hun kommer med. Alle er ikke like, men det er ingen tvil om at Stine er et vandrende medisinsk mirakel.

Det går ikke EN DAG uten at hun snakker om sykdom. Er det positivt mener du?

Og av alt det hun deler fra sykdomsbildet sitt og helsesituasjonen så ser vi i tillegg at hun gjør motsatt av alle råd fra fagpersonell. Hun sover dårlig, legger seg sent, står opp sent, ingen søvnrutiner. Hun spiser søppel hele dagen igjennom. Og hun drikker ekstreme mengder sukkerholdig drikke som Pepsi Maks og energidrikke. Brødmat? Loff og fine rundstykker. Pålegg? Tjukt med smør. Og så havner hun på akutten med forstoppelse. Etter å ha selvmedisinert seg med flere lakserende medisiner. Er det rart? Nei...

Men positiv? Nei det er hun ikke. Løgner, ja.

  • Liker 8
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Litt fasinerende egentlig. Når jeg ser på historikken din i denne tråden så er du en one-shot wonder. Inn og slenge inn en kommentar om hvor bedritne vi andre er og så stikker du ut av tråden.

Sier jo litt om deg og da som tydeligvis følger denne tråden.

Har lært at har man ikke noe positivt å si,så holder man kjeft! Men jeg klarer ikke lengre se på ALL den idiotiske kritikken om alt fra musikk smak til godis til katter og jeg vet ikke hva!! Å melde henne til barnevernet i tillegg,for hva?? 
Hadde folk her inne sagt alt dere skriver om henne direkte uten å være anonyme? Nope!! 
Hadde du?? Aldri i livet!

(sier litt om deg da) 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (3 timer siden):

Det har blitt sagt en del ganger at det har vært fint å følge strikking osv, men selv det har gått over i zzzzz.. For  hun strikker bare det samme, jabber om det samme og mest av alt rydder strikkeskap. Ting som var fint før har hun greid å sabotere. 

Hun har endret seg enormt siden jeg startet å følge henne da tv2-intervjuet skjedde. 

Hun viser ikke så mange tiltalende sider når man har sett et større bilde. 

 

Jeg gidder ikke å følge folk jeg syns er kjedelige. Da er det jo bedre å finne noen man liker å følge med på 🙂

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (4 timer siden):

Kastrert? Eller mente du sterilisert?

kastrasjon betyr å kappe baller nemlig 🙈

Det er feil info du kommer med her. 

Mange tror at forskjellen på kastrering og sterilisering er avhengig av hvilket kjønn inngrepet utføres på. Det er feil. Forskjellen er at det er to forskjellige inngrep.

Når man kastrerer en hund eller katt, så fjerner man alt av reproduksjonsorganer. Livmor og testikler fjernes helt.

Under en sterilisering binder man opp egglederne, eller kutter over sædlederne. Dette fører til at dyret ikke lenger kan reprodusere, men kjønnshormonene finnes fortsatt.

Sterilisering er sjeldent like effektivt på katt om man ønsker å bli kvitt problemadferd hos hannkatter. Om adferden henger sammen med reproduksjon, anbefales kastrering. Sterilisering er på den andre siden mindre omfattende og kostbart.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Polarpuma skrev (17 timer siden):

Signe blir nok snart solgt eller “tatt av en grevling”. Nå er det kommet ny søt kattunge som hun har lagt sin elsk på.

🤣🤣🤣🤣 tatt av en grevling? Den var morsom bare😅 En ting er hvertfall sikker, hun beholder nok en av kattungene. 4 🐈🐈🐈🐈 er mye ansvar da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

🤣🤣🤣🤣 tatt av en grevling? Den var morsom bare😅 En ting er hvertfall sikker, hun beholder nok en av kattungene. 4 🐈🐈🐈🐈 er mye ansvar da.

Beholder 1 siden hun må sterilisere Doris, sånn at hun har 1 som kan gi noen kull med kattunger, Signe ble jo sterilisert så fort Doris fikk ungene, garantert ikke noe Stine ville. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenFarao skrev (3 timer siden):

Har lært at har man ikke noe positivt å si,så holder man kjeft! Men jeg klarer ikke lengre se på ALL den idiotiske kritikken om alt fra musikk smak til godis til katter og jeg vet ikke hva!! Å melde henne til barnevernet i tillegg,for hva?? 
Hadde folk her inne sagt alt dere skriver om henne direkte uten å være anonyme? Nope!! 
Hadde du?? Aldri i livet!

(sier litt om deg da) 

Hva vet du om hva folk har snakket med Stine om. Hva vet du av hva hun tar til seg av gode råd. 

Sitat Frøken Farao: Har man ikke noe positivt å si, så holder man kjeft. Dette gjelder ikke Stine? Hvorfor velger ikke Stine å holde kjeft på sin offentlige snap kanal til tusenvis av følgere? Om akutten, barnehagen, helsepersonell, butikkansatte, naboer, huseier, gravefirma og lista er lang.  

Hun startet snap kanalen for å være et forbilde. For kronisk syke mennesker med traumer er hun alt annet en et forbilde. Hun har en levestil som trigger alle sykdommene hennes og nattesøvn. 

Hun burde virkelig fått opplæring og veiledning i hvordan i mors rollen. Hun som selv sitter i timesvis og snakker som sine traumer. Hun står med bena langt uti myra selv. Hun eksponerer ungene ufrivillig foran tusenvis av følgere. Hun kritiserer og himler med øynene foran familien,  til snap familien.

Stines propaganda ☝️. Bry dere folkens. Når dere ser noe. Her inne og i det real life er det mange som bryr seg. Mitt tips, Sett deg inn i saken og bli kjent med denne dama på orntlig.

Endret av SnippSnappSnute2
  • Liker 10
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnippSnappSnute2 skrev (41 minutter siden):

Hva vet du om hva folk har snakket med Stine om. Hva vet du av hva hun tar til seg av gode råd. 

Sitat Frøken Farao: Har man ikke noe positivt å si, så holder man kjeft. Dette gjelder ikke Stine? Hvorfor velger ikke Stine å holde kjeft på sin offentlige snap kanal til tusenvis av følgere? Om akutten, barnehagen, helsepersonell, butikkansatte, naboer, huseier, gravefirma og lista er lang.  

Hun startet snap kanalen for å være et forbilde. For kronisk syke mennesker med traumer er hun alt annet en et forbilde. Hun har en levestil som trigger alle sykdommene hennes og nattesøvn. 

Hun burde virkelig fått opplæring og veiledning i hvordan i mors rollen. Hun som selv sitter i timesvis og snakker som sine traumer. Hun står med bena langt uti myra selv. Hun eksponerer ungene ufrivillig foran tusenvis av følgere. Hun kritiserer og himler med øynene foran familien,  til snap familien.

Stines propaganda ☝️. Bry dere folkens. Når dere ser noe. Her inne og i det real life er det mange som bryr seg. Mitt tips, Sett deg inn i saken og bli kjent med denne dama på orntlig.

Hun har ingen  respekt for barns privatliv overhodet. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...