Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Vilja1892
MalinDE skrev (20 minutter siden):

Herregud.. Dere har så lite å gjøre! 652 sider med mye drittslenging og nærmest mobbing! Dere er pyser, hele gjengen! Si fra til vedkommende, ikke sitt her inne og kommenter og lag rykter. Se dere selv i speilet, tipper at et fåtall av dere er perfekte. 

Flaut 😶

Det går en grense! Får jammen være nok hvordan hun der skal få utnytte andre! Si ifra?? Hva tror du skjer så fort man spør dronningen noe kritisk?? Tror du virkelig ingen har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som tørr å vedde på at hun er tilbake igjen på snap i morgen? Det er ikke første gang hun har truet med å legge ned snappen. 

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (4 timer siden):

 

Jeg må bare spørre. Hvem er disse som vil støtte henne økonomisk??

 

Når hun legger ut meldinger hun har fått fra følgere er det ganske synlig at disse er skrevet av enfoldige stakkarer, uten særlig evne til kritisk tenkning. 

Her snakker vi lavere økonomisk, kulturell og sosial kapital enn gjennomsnittet.

Det er ikke å forvente at de er i stand til å se sammenhengen i Stines bedrifter.

Det er viktig for meg å presisere at jeg selv tilhører denne gruppen. Og av den grunn mener jeg å kjenne lusa på gangen.

Jeg er denne tråden og tråden på Discord evig takknemlig for opplysningene og avsløringene.

Endret av Mårran
  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårran skrev (2 minutter siden):

Når hun legger ut meldinger hun har fått fra følgere er det ganske synlig at disse er skrevet av enfoldige stakkarer, uten særlig evne til kritisk tenkning. 

Her snakker vi lavere økonomisk, kulturell og sosial kapital enn gjennomsnittet.

Det er ikke å forvente at de er i stand til å se sammenhengen i Stines bedrifter.

Hun skriver ikke svarene selv da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurerbarelitt skrev (2 minutter siden):

Hun skriver ikke svarene selv da?

Det skal du ikke se bort i fra. Men jeg tviler ikke på at det finnes folk blant 15 k følgere som faktisk sender meldinger til henne.  

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårran skrev (4 minutter siden):

Det skal du ikke se bort i fra. Men jeg tviler ikke på at det finnes folk blant 15 k følgere som faktisk sender meldinger til henne.  

Enig, det ser man jo her inne også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru Knutsen bruker IG og Snapchat for å tjene penger. I disse kanalene lager hun egne historier om helse, oppvekst og diverse annet. Det Fru Knutsen åpenbart glemmer er at all deling av forbruk tilsier at spleis til saken hennes er unødvendig. At hun ikke kan gjøre rede for tidligere spleis må hun ta på egen kappe, men folk kan velge å tipse om svindel. 

  • Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer tilbake. Bloggere/vloggere som legger opp gjør sjeldent det på impuls. Mønsteret er som regel at det blir mindre og mindre innhold, og sikkert en lang tenkepause før de legger opp.
 

Stine gjør dette på impuls. Alt går fra helt normalt, til "nå skal jeg slutte" iløpet av få timer. Hva med samarbeidene hennes? Regner med det er noen kontrakter der, blandt annet med uretusjert der hun skal promotere klærne deres? 
De andre gangene hun har "slutta" så har det vart max 12 timer. Når hun har fått nok sympati og kanskje noen som drar igang en ny spleis, så erre på'n igjen.

Hun har hele tiden hevdet at snappen er opprettet pga kampen mot barnevernet, hun skal bane vei for de som kommer etter henne, som ikke er like modige som henne...hun skal endre ting på stortingsnivå... alt dette har hun sagt flere ganger. Om hun er så modig som hun har påstått,  kan a ikke kaste inn håndkle fordi man møter litt motstand i den påståtte kampen hun fronter for både seg selv og andre. 
Noen dagers pause til nederlaget hadde sunket inn, og hun har fått tenkt seg om, hadde kanskje vært greit...

Men hun har jo aldri fronta noen kamp. Kampen hun påstår handler kun om å få en økonomisk erstatning. Alt dreier seg om penger, penger, penger.... De som kommer etter henne, er visst ikke så viktige allikevel. Det er jo det hun signaliserer ved å gjøre det på denne måten. Håper hun ikke skuffer altfor mange. Men for de aller flestes del, tror jeg en vloggestopp er greit. Både for de som forherliger henne, og ikke minst for familien hennes. Det er en kamp hun må ta med seg selv. Kampen om å la egoet hvile litt, til fordel for familien

  • Liker 11
  • Nyttig 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (5 minutter siden):

Hun kommer tilbake. Bloggere/vloggere som legger opp gjør sjeldent det på impuls. Mønsteret er som regel at det blir mindre og mindre innhold, og sikkert en lang tenkepause før de legger opp.
 

Stine gjør dette på impuls. Alt går fra helt normalt, til "nå skal jeg slutte" iløpet av få timer. Hva med samarbeidene hennes? Regner med det er noen kontrakter der, blandt annet med uretusjert der hun skal promotere klærne deres? 
De andre gangene hun har "slutta" så har det vart max 12 timer. Når hun har fått nok sympati og kanskje noen som drar igang en ny spleis, så erre på'n igjen.

Hun har hele tiden hevdet at snappen er opprettet pga kampen mot barnevernet, hun skal bane vei for de som kommer etter henne, som ikke er like modige som henne...hun skal endre ting på stortingsnivå... alt dette har hun sagt flere ganger. Om hun er så modig som hun har påstått,  kan a ikke kaste inn håndkle fordi man møter litt motstand i den påståtte kampen hun fronter for både seg selv og andre. 
Noen dagers pause til nederlaget hadde sunket inn, og hun har fått tenkt seg om, hadde kanskje vært greit...

Men hun har jo aldri fronta noen kamp. Kampen hun påstår handler kun om å få en økonomisk erstatning. Alt dreier seg om penger, penger, penger.... De som kommer etter henne, er visst ikke så viktige allikevel. Det er jo det hun signaliserer ved å gjøre det på denne måten. Håper hun ikke skuffer altfor mange. Men for de aller flestes del, tror jeg en vloggestopp er greit. Både for de som forherliger henne, og ikke minst for familien hennes. Det er en kamp hun må ta med seg selv. Kampen om å la egoet hvile litt, til fordel for familien

Det er jo rimelig naivt å tro at hun gjør dette for andre, når det er en inntektskilde utelukkende for henne. I tillegg bruker hun kanalen for å sanke sympati og få bekreftelse. Ut fra innholdet i kanalene hennes er det ingenting som tilsier at det er basert på omsorg for andre, eller om hun faktisk innehar denne evnen. 

  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (2 minutter siden):

Hun kommer tilbake. Bloggere/vloggere som legger opp gjør sjeldent det på impuls. Mønsteret er som regel at det blir mindre og mindre innhold, og sikkert en lang tenkepause før de legger opp.
 

Stine gjør dette på impuls. Alt går fra helt normalt, til "nå skal jeg slutte" iløpet av få timer. Hva med samarbeidene hennes? Regner med det er noen kontrakter der, blandt annet med uretusjert der hun skal promotere klærne deres? 
De andre gangene hun har "slutta" så har det vart max 12 timer. Når hun har fått nok sympati og kanskje noen som drar igang en ny spleis, så erre på'n igjen.

Hun har hele tiden hevdet at snappen er opprettet pga kampen mot barnevernet, hun skal bane vei for de som kommer etter henne, som ikke er like modige som henne...hun skal endre ting på stortingsnivå... alt dette har hun sagt flere ganger. Om hun er så modig som hun har påstått,  kan a ikke kaste inn håndkle fordi man møter litt motstand i den påståtte kampen hun fronter for både seg selv og andre. 
Noen dagers pause til nederlaget hadde sunket inn, og hun har fått tenkt seg om, hadde kanskje vært greit...

Men hun har jo aldri fronta noen kamp. Kampen hun påstår handler kun om å få en økonomisk erstatning. Alt dreier seg om penger, penger, penger.... De som kommer etter henne, er visst ikke så viktige allikevel. Det er jo det hun signaliserer ved å gjøre det på denne måten. Håper hun ikke skuffer altfor mange. Men for de aller flestes del, tror jeg en vloggestopp er greit. Både for de som forherliger henne, og ikke minst for familien hennes. Det er en kamp hun må ta med seg selv. Kampen om å la egoet hvile litt, til fordel for familien

 

Lill :) skrev (13 minutter siden):

Det er jo rimelig naivt å tro at hun gjør dette for andre, når det er en inntektskilde utelukkende for henne. I tillegg bruker hun kanalen for å sanke sympati og få bekreftelse. Ut fra innholdet i kanalene hennes er det ingenting som tilsier at det er basert på omsorg for andre, eller om hun faktisk innehar denne evnen. 

Godt reflektert! Denne saken kjemper hun KUN for seg selv, ikke for noen andre, selv om det høres mye bedre ut!

  • Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine har ikke lagt opp; hun har flyttet seg fra ei plattform over til en annen; fra å ha snap som hovedkanal til å gå over til Instagram. Mange andre har gjort det samme da det er mere penger å hente via IG. 

Hun har flere samarbeidspartnere, feks Cubus, Uretusjert, den interiørnettbutikken (kommer ikke på navnet i farta), så å legge helt ned er nok ikke noe som kommer til å skje. 

Det som derimot skjedde var at det strømmet inn med følgere på IG da hun sa hun la ned snippen, og jo mere følgere man har på IG jo mere attraktiv er man for fremtidige samarbeidspartnere/spons. Hun feiret jo at hun bikket 10K følgere i går. 

Jeg har null tro på at hennes IG bare kommer til å handle om strikking, DIY, lifehacks. Hun kommer til å fortsette å bruke story på samme måte som hun brukte snap, og det kommer nok til å bli mere reklame

Ang spleis så sa hun ikke neitakk til hverken spleis eller vipps; hun nevnte det og lot det henge i luften. 

(regner med at flere av hennes største fans allerede har begynt å vippse)

  • Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Tvillingsjel said:

Flere som tørr å vedde på at hun er tilbake igjen på snap i morgen? Det er ikke første gang hun har truet med å legge ned snappen. 

GARANTERT. Vi har sett det så ofte. «Skulle bare inn å fortelle at….» Dette er rop om penger. At hun ikke eier skam😩

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (45 minutter siden):

(regner med at flere av hennes største fans allerede har begynt å vippse)

Når hun er tilbake til sitt vante på snap igjen vil de se hvor pengene deres har tatt veien, når hun sier "Morn Morn 😎" og slenger handleposen med snus, smågodt, Monster og dyrt pålegg på kjøkkenbenken. DER tok pengene deres veien 👏

  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

non_stop skrev (14 minutter siden):

Når hun er tilbake til sitt vante på snap igjen vil de se hvor pengene deres har tatt veien, når hun sier "Morn Morn 😎" og slenger handleposen med snus, smågodt, Monster og dyrt pålegg på kjøkkenbenken. DER tok pengene deres veien 👏

Hun kjøper jo faktisk det dyreste. Skivet norvegia f.eks. Hvis man sparer penger, så skjærer man gulosten sin selv. 

  • Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (På 2.7.2022 den 0.20):

Da får du begynne å google eller snakke med veterinærer om dette. Da ser du trenden.  Kan vi legge ned diskusjonen om Signe er kastrert? Hun er det. 

Jeg har aldri betvilt at Signe er kastrert. :)
Hva jeg tror spiller liten rolle i denne sammenhengen. 

Det jeg spesifiserte er at det du skrev om dyremishandling ikke stemmer. 
(Liker for øvrig din henvisning til Google 🤣Minner meg litte for mye om henne denne tråden handler om. 🙊)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang Spleis. Var det sånn at hun opprettet 1 Spleis og andre opprettet de 2 andre? 🤔 At derfor hun mener hun bare har hatt 1 Spleis 😳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vilja1892
Sharp75! skrev (8 minutter siden):

Ang Spleis. Var det sånn at hun opprettet 1 Spleis og andre opprettet de 2 andre? 🤔 At derfor hun mener hun bare har hatt 1 Spleis 😳

Det stemmer nok, men da får hun ta det med i tillegg når hun surver på snap at det har også vært 2 andre spleiser for henne. Hun vrir på sannheten, så klart folk ikke er like ivrige å gi mere penger om de ser at dette evt blir spleis nr 4. Hadde hun kunne lagt frem dokumentasjon på utgifter fra advokaten , hvor evt resterende penger er brukt så er det helt greit. Men det vil hun ikke, der sier vel det meste. Det er svindel og manipulering på høyt nivå. Det koster å leve som den dronningen hun tror hun er, da får hun smellen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilja1892 skrev (20 minutter siden):

Det stemmer nok, men da får hun ta det med i tillegg når hun surver på snap at det har også vært 2 andre spleiser for henne. Hun vrir på sannheten, så klart folk ikke er like ivrige å gi mere penger om de ser at dette evt blir spleis nr 4. Hadde hun kunne lagt frem dokumentasjon på utgifter fra advokaten , hvor evt resterende penger er brukt så er det helt greit. Men det vil hun ikke, der sier vel det meste. Det er svindel og manipulering på høyt nivå. Det koster å leve som den dronningen hun tror hun er, da får hun smellen nå. 

Er enig ifht Spleis, men det bare slo meg, at noen tenker så enkelt, eller bortforklarer, vrir på sannheten som du skriver eller hva jeg skal si for å få det til å virke slik til sin egen fordel. 

Jeg sier bare; ærlighet varer lengst og alt kommer for en dag  🙏🙏🙏

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892
Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Er enig ifht Spleis, men det bare slo meg, at noen tenker så enkelt, eller bortforklarer, vrir på sannheten som du skriver eller hva jeg skal si for å få det til å virke slik til sin egen fordel. 

Jeg sier bare; ærlighet varer lengst og alt kommer for en dag  🙏🙏🙏

Det er helt riktig, hadde hun bare startet med sannheten. Men nå er hun allerede så ute å kjøre at det er for sent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...