Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Lill :) skrev (47 minutter siden):

Altså... å forvente at noen skal ta dette seriøst og med et brukernavn som kan assosieres med vold, dette er ikke bra. 

Nå er den borte 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill :) skrev (1 time siden):

Altså... å forvente at noen skal ta dette seriøst og med et brukernavn som kan assosieres med vold, dette er ikke bra. 

Vold??? Hvor får du vold i fra om jeg tørr spørre?😅

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (6 minutter siden):

Vold??? Hvor får du vold i fra om jeg tørr spørre?😅

Er vel en bruker her i tråden som har et på kanten brukernavn.

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok kommet inn litt vipps- Shopping av ny plante, vært på vita, monster osv😮💨

hu trenger fortsatt 60k + til en sakkyndig🤑💸💰men hu sparer jo for harde livet🤡

  • Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillePote skrev (21 minutter siden):

Er nok kommet inn litt vipps- Shopping av ny plante, vært på vita, monster osv😮💨

hu trenger fortsatt 60k + til en sakkyndig🤑💸💰men hu sparer jo for harde livet🤡

Hun skulle ha vært rapportert for svindel på Instagram, slik at det hadde blitt en stopper for denne kjøpefesten 

  • Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LillePote skrev (22 minutter siden):

Er nok kommet inn litt vipps- Shopping av ny plante, vært på vita, monster osv😮💨

hu trenger fortsatt 60k + til en sakkyndig🤑💸💰men hu sparer jo for harde livet🤡

Sparer? Den var ny. Trist at snille folk blir utnyttet. Men det er ofte slik det blir hvis man har hatt en trøblete oppvekst. 

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (40 minutter siden):

Vold??? Hvor får du vold i fra om jeg tørr spørre?😅

Knuse Knutsen? Hva søren er det for et brukernavn? 

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyfia skrev (2 timer siden):

Hun refererer til at hun la ut en kvittering. Det finner jeg høyst usannsynlig da det eneste hun har lagt ut er et bilde av en advokatregning på 20.000,- Her er mattestykket fryktelig enkelt, hvis hun har betalt 20.000 til advokat så burde det være mer enn nok penger igjen til en sakkyndig. Hun har blåst av de pengene på shit og ingenting. Dette er tårer for å få folk til å åpne lommeboken, og jeg tipper hun velvillig gir tillatelse til at følgere vippser, det svarer hun nok majoriteten tenker jeg. Det er jo tross alt ferie snart og det ligner samme opplegget som i fjor. 

Dersom Stine hadde delt kampen sin mot kommunen og gjennomført det hun hadde lovet med å dokumentere utgiftene via Spleis, dele erfaringene sine for å hjelpe andre som har samme historie, sluttet å dele kattesnutter med huskattkull, oute familien sin, henge ut ansatte diverse steder, droppet å dele et elendig kosthold, kjøp av jalla fjas samt selvpålagte diagnoser, hadde jeg for min del tålt litt diverse ekstra fra henne, slik som headbanging til russemusikk, sortering av strikkepinner, å ta ut av vaskemaskinen og pommes frites knepet. Kanskje tom gitt et bidrag til saken hennes. 

Men hun rævkjører nye følgere nå og hiver gamle bidragsytere på søpla. 
Hun burde gått live på storskjerm minutt for minutt på en psykiatri kongress. Det hun har gjort siste døgnet er gaslightning utført på en mesterlig måte. 

Endret av Carmen67
Skrivefeil
  • Liker 11
  • Nyttig 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår sa hun jo at hun skulle slutte på snapp for å ta mer vare på seg selv og familien, og idag er det kaffeskål og strikking på insta story, med samme regi som hun har kjørt på snap i all tid. 
 

Hun hadde jo ikke trengt den lange farvel talen og tårene på snap, hadde jo holdt å bare si hun byttet plattform. For det er jo den eneste forskjellen.

  • Liker 32
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, lehangolta said:

Igår sa hun jo at hun skulle slutte på snapp for å ta mer vare på seg selv og familien, og idag er det kaffeskål og strikking på insta story, med samme regi som hun har kjørt på snap i all tid. 
 

Hun hadde jo ikke trengt den lange farvel talen og tårene på snap, hadde jo holdt å bare si hun byttet plattform. For det er jo den eneste forskjellen.

Men det genererer jo ingen sympati og pengeinnsamling. Så derfor måtte hun gjøre det på dramatisk mulig vis.

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fader meg så frekk og respektløs. Det er MANGE som bidro til spleisen hennes, mange som heier på henne og støtter henne. Og hva gjør hun? Joda, holder sin beste opptreden noensinne på snap, gråter og sanker sympati. Stakkars henne, alt er urettferdig, ikke har hun penger til sakkyndig heller, hinter om mer spleis og vipps. Hva gjør hun i dag? Joda, hun har vært ute å shoppet IGJEN. Folk som ikke ser denne galskapen og hvordan hun holder på må enten være utrolig naive eller være skyldig IQ.

  • Liker 23
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (13 minutter siden):

Men det genererer jo ingen sympati og pengeinnsamling. Så derfor måtte hun gjøre det på dramatisk mulig vis.

I ekte Stine ånd det, ja

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinaHg skrev (13 minutter siden):

Hun er fader meg så frekk og respektløs. Det er MANGE som bidro til spleisen hennes, mange som heier på henne og støtter henne. Og hva gjør hun? Joda, holder sin beste opptreden noensinne på snap, gråter og sanker sympati. Stakkars henne, alt er urettferdig, ikke har hun penger til sakkyndig heller, hinter om mer spleis og vipps. Hva gjør hun i dag? Joda, hun har vært ute å shoppet IGJEN. Folk som ikke ser denne galskapen og hvordan hun holder på må enten være utrolig naive eller være skyldig IQ.

Viktig å unne seg litt når man er trist fordi man ikke har råd til sakkyndig. 
 

hva med alle de som kjemper kamper mot NAV, som må bruke penger på advokat fordi man har inntekt over fri rettshjelp. Men kan ikke forvente at andre skal betale for seg. For det er også urettferdig at man skal betale for NAV sine feil. Sier som dattera mi: livet er urettferdig 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fader meg shoppet igjen. Er det mulig? Er dette en vits? 😮😮

  • Liker 14
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for injurie, krenkende innlegg, brukerdebatt, persondebatt og ryktespredning. 

Sol, admin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tvillingsjel skrev (50 minutter siden):

Hun har fader meg shoppet igjen. Er det mulig? Er dette en vits? 😮😮

Ja det er en stor, tragisk vits. Og så lenge folk går på alle løgnene hennes kan hun le hele veien til banken. Hun skjemmer ut oss andre som har hatt en vond oppvekst! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bygdefruen said:

Ja det er en stor, tragisk vits. Og så lenge folk går på alle løgnene hennes kan hun le hele veien til banken. Hun skjemmer ut oss andre som har hatt en vond oppvekst! 

Fy f, har ikke ord. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere at hun har shoppet? Story er det strikkegensere, kaffe og katt. Hår er spons. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...