Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Vanilje70 skrev (6 timer siden):

Jaaa, hun får vel nok med å sitte å slette kommentarersom ikke passer inn på IG no sikkert! Men ja, det var en lur ide😂

Hun har allerede gjort det de siste 2 døgna. Flere har prøvd å legge inn kommentar om spleisene og spurt etter dokumentasjon, konsekvent blitt sletta og folk blitt blokkert, og kommentarfelt stengt el fjerna…

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanin46 skrev (2 timer siden):

Hun har allerede gjort det de siste 2 døgna. Flere har prøvd å legge inn kommentar om spleisene og spurt etter dokumentasjon, konsekvent blitt sletta og folk blitt blokkert, og kommentarfelt stengt el fjerna…

Så alt er som før med andre ord!! Vi skulla laga stineknutsenfan😂 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (2 timer siden):

Hun har allerede gjort det de siste 2 døgna. Flere har prøvd å legge inn kommentar om spleisene og spurt etter dokumentasjon, konsekvent blitt sletta og folk blitt blokkert, og kommentarfelt stengt el fjerna…

Må da gå an å rapportere henne? Og fortelle hva hun bruker IG til? Men det er jo håpløst å bevise noe vettu😡

Endret av Vanilje70
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (4 minutter siden):

Og nå er kontoen hennes på IG blitt privat 😉🤣

Ble vel for mange ubehagelige spørsmål…

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (15 minutter siden):

Ble vel for mange ubehagelige spørsmål…

Det var nok ikke noe mål at den skulle bli privat, hun som elsker å vise seg frem 🤪 Det har nok blitt i overkant mye å passe på og moderere av kritiske spørsmål for frk Knutsen nå. 
 

1..2..3 så er man nok tilbake på snap, for dette gikk nok ikke helt etter planen 😄

Endret av lehangolta
  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lehangolta skrev (28 minutter siden):

Det var nok ikke noe mål at den skulle bli privat, hun som elsker å vise seg frem 🤪 Det har nok blitt i overkant mye å passe på og moderere av kritiske spørsmål for frk Knutsen nå. 
 

1..2..3 så er man nok tilbake på snap, for dette gikk nok ikke helt etter planen 😄

Jepp. Kommentarfelt ble stengt og åpna i ørten runder, kommentarer sletta og ja…Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke bare svarer saklig på det med spleis og legger fram dokumentasjon om hun er så uskyldig. Og de som skriver at om hun så har brukt noe på seg selv så fortjener hun det osv, hun har skrevet i sin egen spleis at eventuelt overskudd skal gå til Landsforeningen for barnevernsbarn. Om hun da har brukt overskudd på seg selv i stedet er det svindel.

  • Liker 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dessverre er denne bv saken hennes tapt for lenge siden. De fleste som har vært i rettssystemet vet hva de ønsker, og dokumenter. Det er en grunn til at bv ikke ønsker å betale en sakkyndige. 

Hun sa også nå, de siste dagene, at hun hadde verden beste familie og venner, hvor er de? de kan vel gi henne 60 000 kr til en sakkyndige. Også var det denne mann hun er gift med, han kan vel bruke feriepengene siden på sin kjære, slik at hun kan få en sakkyndige.Men gi ta imot penger fra personer så er i den sårbar situasjonen selv er oki? 

Om det blir silk at hun får saken igjennom rettensystem, så vil rettensystem ha sin sakkyndige, har hun tenker på det? 

Også var det denne Advokat hun har, Hun gikk tilgang til dokumenter fra bv i  2020, hva har skjedd etter det? var ikke denne saken her så veldig viktig? vi er i 2022. 

Hadde hun vært litt smarte nå, hadde hun visste fram dokumenter på hva hun har brukt pengene til. Og en annen ting som hun ikke har tenkt på, hun har barn som er i alderen som kan bruke Google. 

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (1 time siden):

Jeg kommer inn på kontoen hennes på IG.

Det er fordi du følger henne fra før.

Vi andre som har avfølgt ser nå at kontoen er privat.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (14 timer siden):

Stine! Skjerp deg virkelig! Har du glemt at du har følgere som husker regla du kom med i fjor?

Du fikk inn penger på spleisene dine på tilsammen 80-90000, og du  viste frem kun kvittering på 20.000.  Du  skal ha mer enn nok penger til å dekke 60.000. Skulle gjerne likt å sett den regninga. For på meg så virker det som om den advokaten din ikke gjør noe som helst, du oppdater kun med at det ikke er noe å oppdatere, det er ingenting som skjer. Så hva skal du da betale 60.000 for? Jeg har rett til å kreve å se de spesifiserte regningene dine om det er dine følgere inkl meg selv, (selv om jeg er blokkert) som skal betale dem. Er virkelig nyskjerrig på hva den advokaten har gjort. Og som du selv sier: du gjør dette ikke minst for alle andre. Hva gjør du for alle andre? Du deler jo ingenting. Annet enn at det hvert år rett før ferien din: at du trenger penger. 
I år som i fjor, ordrett sa du akkurat det samme. For det vises veldig godt at du har lagret dine tigger/grine/offer snapvidoer fra sist. For du sier akkurat det samme ordrett. Du skal ikke undervurdere følgerne dine Stine! For om du tror at vi ikke ser og får med oss hele bilde, tar du grundig feil. Og til alle dere som mener Stine har nok penger, og bør spare selv osv. så er ikke tingen den at hun ikke har penger. Det ser vi jo at hun har. 
men Stine mener at det ikke er hun som skal betale for regningene selv, hun mener og har sagt høyt flere ganger at hun har blitt påført noe av sndre, som ikke er hennes feil! Derfor mener hun OG har sagt veldig mange ganger at det off bør betale advokatregningene. Derfor lager hun spleis på spleis på splei, sånn at de hun utnytter, sine gode snille følgere med et godt hjerte skal betale for henne. For hun driter jo i hvor pengene kommer fra!! Bare de kommer. Og de krokkldilletårene dine stine, du er en steike god skuespiller som  virkelig kan replikkene dine. Du har pugget manuset fra i fjor, slik at du kan få feriepenger fra følgerne dine også i år. At Målet helligjør middelet,  passer veldig godt på deg stine. Bare du når målet ditt, spiller det null rolle på hvilken måte du gjør det. 
og selfølgelig må du serriøst bruke den hatet for spleisen fra i fjor også kynisk!  Du vil liksom ikke opprette spleis, fordi du tynes for det enda. Enda en grunn til å synes synd i deg! Men du vil ikke ha spleis, fordi da vet vi alle hva du får, om du får , og da må du stå til rette for hva du bruker dem til. Så klart vil du da ikke ha spleis, men du klarer å smette inn ordet vipps! Og for den følgeren som er observang, får du jaggu sagt at det er jo så mange som har nr ditt, siden de brukte vipps å kjøpe smykker fra deg!! Og selvfølgelig har du lært nok en gang at om du blir tatt i noe, så lærer du bare at sånn skal du ikke gjøre, men finner en ny vei. Da hadde vipps vært midt i blinken for deg! For som du sa: det er så mange som har nr ditt. 
for bruker en vipps, er d ingen som vil se om du får noe, eller hvor mye!! Og pengene kommer rett inn på lønnskontoen din! Og ikke minst, grbyret som spleis skal ha! Du vil nok mer enn gjerne ha de pengene selv. For det koster å opprette splei.  Og danner grunnlaget for ferien din. Du avslutta spleisen din i fjord rett før ferien dun og pengene ble utbetalt til stine. Og jeg har ikke sett noen bruke mer penger på dritt og alt mulig på en ferie. 
Hvist du skal bruke vipps, hvorfor ordner du ikke da en egen konto til den m eget nr? Nei fordi det vil foregå i stillhet. Ingen vil se eller få med seg hvem som vippser. Og den spleisen burde pengfne blitt utbetalt til advokaten din. 
og din ektemann er med på dette han og , like mye. Han har også et ansvar når det kommer til økonomi. Han ser jo snappen din han å, og han må jo være blind om han ikke ser shoppingen din. At du plutselig får mye penger mellom fingrene, og dere er solidarisk ansvarlig når det kommer til økonomi. 
Og synes du sa du skulle slutte med snap. Og bruke mer tid på familien din ?? Et hav av løgner! Du snapper jo akkurat like mye, og veldig så gøy og bra du har det på insta. Du kunne jo bare sagt at du bytter plattform. Men skal ha med seg alle over, for det er jo mere penger å hente der. Men du bruker jo akkurat like mye tid m filming. Nei, forstå det den som kan!!    Det var akkurat som i fjor det også, du spiller på gode mennesker sin samvittighet,men det driter du vel i! Du ser jo ikke noen av oss likevel, eneste du er opptatt av er deg selv, og du stirrer i et speil dagen lang og nyter det du ser! Du har vel hørt  historien om narsisisten og speilbilde i vannet? Og  hva som skjedde der? Om ikke du har det, bør du google det. 

Håper  virkelig at alle bruker kommentarfeltet på instagram flittig!!   Det positivet med insta, er at når du skryter av alle de mange hundre mld du får som bare er positive, vil vi nå få se om det gjenspeiler seg i kommentarfeltet😂 for på snap kan du si hva du vil, for ingen får noen gang vite om det stemmer eller ikke. Du kan lyve så mye du bare orker. Vi kan ikke verifisere det , og d vet du. Men insta har hvertfall ett kommentarfelt i det minste. 
Og var ikke snap og insta story ferskvare??? Da lurer jeg på hvorfor de samme reglene ikke gjelder deg.  Hvorfor grine og gjenta deg selv til det uendelige? Når d ikke gjelder følgerne dine? Du blokkerer jo folk for den minste ting du ikke liker! Og spør noen deg om du kan si noe om det du har sagt tidligere på snappen din, blir du dritforbanna og må nok engang ta opp i plenum at vi får bla oss bakover å finne svaret selv! For  om vi ikke har lyd på, så er det ikke din feil. Da går vi glipp av det da! Hvor mye har ikke du kjefta om akkurat det?? Men når du skal grine og true med å legge ned snappen, da må du gjenta det til det kjedsommelige!! Og du kommer innpå kveld etter kveld for å passe på at alle som syns synd i deg får det med seg. Kan du ikke bare slette snappen din da?? Bare gjør det vel?? Det samne regla og sytinga hvert eneste år. Du manipulerer alle de som vil deg godt. Og ser du har klart å fått deg gratis sydenferie og lommepenger også! Det jeg ikke fårstår oppi alt dette, er HVORDAN DU FÅR DEG TIL Å TA I MOT ALT!! skjemmes du aldri du Stine?? Jeg hadde aldri i livet klart å tatt i mot engang jeg. Men du evner ikke engang st for de aller aller fleste, er å innta offerrollen, at andre synes synd i en, det absolutt nederst på rangstigen! Jeg blir flau på dine vegne jeg stine!! Og til alle andre her, husk at vi kun har hørt stine sin side av saken. At hennes mor er død og går ikke får forsvart seg. Men husk at stine også hadde en far!! Og hvor var han?? Nei her er det så mye som skurrer at jeg blir kvalm! 

Men å undervurdere andre er det farligste du kan gjøre. Men så smart er du ikke. Du er for grisk og du har en egoistisk væremåte. Skulle sagt så mye mer, men stopper med dette. Synes synd i ungene dine!!

du gjør mot dem akkurat det samme, det er du og snappen som kommer foran ungene. Men eplet faller som regel ikke langt fra stammen. Og du har jo ikke lært noe annet heller . Men avhengighet kan være så mangt. Trenger ikke kun handle om rus. Snappen er og en svhengighet virker det som. Du graver din egen grav. For slike som deg, vil aldri forstå at vi andre ser hele bilde av deg og hvor kynisk du er! 
skulle ikke tv2 følge deg videre? Eller har dem skjønt dem og hvordan du er?? Så dem ikke vil? 
 Og hvorfor fremstiller du huset dere bor i som det er deres? Sksl du ikke fortelle de nye følgerne dine at dere bare leier huset da? Dere er veletablerte og har to inntekter, må vel være billigere å betale til seg selv ? Jeg lurer på hvorfor dere legger ned så mye arbeid i et hus som ikke er deres? Mye jeg ikke forstår hvertfall.  Men du forteller alltid historiene dine på den måten som  gjør at du kommer best utav det. Så skulle likt å hørt saken fra dine foreldre sin side. Og hvor var din far i alle disse årene… 

Fasade er tydligvis veldig viktig. Rart at alle pengene du bruker på klær og alt anna dritt ikke brukes til å nedbetale hus til dere selv. Må vel være dyrt å leie i lengden? 

Send dette til Frua personlig 🙌🙌

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (2 timer siden):

Jeg kommer inn på kontoen hennes på IG.

Da følger du henne. Vi som ikke unnet henne en følger til får ikke sett noe nå

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nassenøff skrev (41 minutter siden):

Da følger du henne. Vi som ikke unnet henne en følger til får ikke sett noe nå

Følger for å få med dramaet😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er stille som i graven på samtlige kanaler. 

Denne stikke hodet i sanden og gå under jorden-taktikken, når det begynner å brenne under føttene - har vi sett flere ganger før, fra andre influensere med samme lemfeldige innstilling til lover og regler.  

Når denne tråden er stengt ned, de kritiske røstene har stilnet og vipps-donasjonene er sløst vekk på fjas - ja, da kan det hende hun kryper frem fra under steinen sin igjen.

Avhengig av rampelyset som hun er

Endret av Mårran
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (På 10.6.2021 den 23.39):

Disse pakkeåpningene i plenum er fullstendig ugreit. I dag la hun ut adressen sin også. Hyggelig for henne at hun får pakker og fine kort av ekkokammeret, men å gjøre det til en greie på snappen med åpning og høytlesing er så unødvendig. Får ekkel smak i munnen. 

Jeg tror (les vet) at hun pakker en del av pakkene selv…. Det ser man på papiret som blir brukt… liten gjennomtenkt …? Ja😂😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
Kvinne__35 skrev (3 minutter siden):

Jeg tror (les vet) at hun pakker en del av pakkene selv…. Det ser man på papiret som blir brukt… liten gjennomtenkt …? Ja😂😂

Seriøst?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sprite skrev (Akkurat nå):

Seriøst?!

Jada… vi er mange som kjenner til dette kvinnemenneske utenfor snap og sosiale medier…. Større falskhet kjæm en ikke …

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne__35 skrev (2 minutter siden):

Jada… vi er mange som kjenner til dette kvinnemenneske utenfor snap og sosiale medier…. Større falskhet kjæm en ikke …

Reagerer ikke mannen hvis han ser Snap? At hun later som med gaver. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærgårds_datter skrev (Akkurat nå):

Reagerer ikke mannen hvis han ser Snap? At hun later som med gaver. 

Tror rett og slett ikke han gidder å følge med på det fjaset der.. han er ikke typen til det… og han jobber hele dagen. Så dette finner jo ikke han ut ….!? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne__35 skrev (1 minutt siden):

Tror rett og slett ikke han gidder å følge med på det fjaset der.. han er ikke typen til det… og han jobber hele dagen. Så dette finner jo ikke han ut ….!? 

Mye mulig. Jeg har alltid hatt sansen for han, virker så rolig og snill. Av det man kan se via Snap selvsagt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...