Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Tessa12 skrev (1 minutt siden):

Så utrolig mye penere med de brynene og leppene hun hadde

Ja, hun var naturlig pen før.

Hun ser mye eldre ut enn hun er med de endringene.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru G skrev (1 time siden):

Det er jo bare trist, men nå har det gått så lang tid at hun burde bruke de kreftene hun bruker på ‘saken’ på sine barn. Være den mammaen hun ikke hadde selv. Jeg tviler ikke på hennes dårlige helse, og nettopp derfor bør kreftene brukes på de som er viktigst. Nei, må bare konstatere at vi er forskjellige. Jeg forstår ingen ting av dette. 

Noen ganger har man behov for å skape seg selv en avslutning i det som har vært gjennom nettopp dette: Å ta et oppgjør. Stå opp for seg selv. Si ifra om urett.

  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (På 13.7.2022 den 14.28):

Tenker det samme. Jeg har også hatt en forelder som var alkoholiker, den andre døde da jeg var 12 år. Bodde i et helvete, men kom meg unna da jeg var 16. Klart meg selv siden. Ingen penger på denne jord hadde hjulpet meg å bearbeidet dette. Det har vi fagfolk til og ikke minst gode venner. 

Nå er det ikke nødvendigvis penger man er ute etter i disse sakene, men heller et ønske om å ta et oppgjør med det som har vært og vite at man har gjort alt man kan.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Tvillingsjel skrev (8 minutter siden):

Noen ganger har man behov for å skape seg selv en avslutning i det som har vært gjennom nettopp dette: Å ta et oppgjør. Stå opp for seg selv. Si ifra om urett.

Ja, men da bør man ikke svindle andre på veien dit. Ærlighet varer lengst, vet du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (3 minutter siden):

Ja, men da bør man ikke svindle andre på veien dit. Ærlighet varer lengst, vet du. 

Enig i det :) 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Tvillingsjel skrev (7 minutter siden):

Nå er det ikke nødvendigvis penger man er ute etter i disse sakene, men heller et ønske om å ta et oppgjør med det som har vært og vite at man har gjort alt man kan. Fortiden får man ikke ugjort, men bare det å vite at jeg har gjort alt jeg kan, skapt meg selv en avslutning og stått opp for meg selv, er en del av det å bearbeide det som har vært. Jeg har ikke gått til sak mot barnevernet, men har mange andre prosesser gående.

Det er mange måter å bearbeide på. Her snakkes les:skrives det om en sak. Ikke generaliser dette.  Ingen sak er lik, men denne saken er det mye som ikke henger på greip. Legg frem dokumentasjon på 80k spleis-kroner og bli ferdig med den delen. Hvorfor er hun plutselig borte nå da. Gråter sine modige tårer. Slike folk ødelegger for de genuine, og det eregentkig det verste her, for hvem kan man til slutt tro på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru G
Flettfrid skrev (1 time siden):

Må jo skjønne hun ikke har tatt fillers, de har bare vokst naturlig fra 2015 🙈😳

photostudio_1657444040023.jpg

Hun får ta så mye fillers og utvide bryna sine så mye hun vil for meg, men ikke sitt og grin for at hun mangler 60k til sakkyndig. Hun får prioritere trygda si hun slik som andre. Liker heller ikke å kommentere utseendet på folk, men noen ser bedre ut fra naturens side, ja. Tror ikke jeg strekker den lengre🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (41 minutter siden):

Nå er det ikke nødvendigvis penger man er ute etter i disse sakene, men heller et ønske om å ta et oppgjør med det som har vært og vite at man har gjort alt man kan. Fortiden får man ikke ugjort, men bare det å vite at jeg har gjort alt jeg kan, skapt meg selv en avslutning og stått opp for meg selv, er en del av det å bearbeide det som har vært. Jeg har ikke gått til sak mot barnevernet, men har mange andre prosesser gående.

I Stine sitt tilfelle er det nok penga som rår. Hun er helt sikker på at hun skal få utbetalt flere millioner kroner. Som jeg har skrevet før: barna i Alvdal- saken fikk litt over 1 mill. Ikke for å sammenligne traumer, men den saken var grov. Mye grovere enn Stine sin. 

Endret av bygdefruen
Glemte et ord
  • Liker 2
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 timer siden):

Må jo skjønne hun ikke har tatt fillers, de har bare vokst naturlig fra 2015 🙈😳

photostudio_1657444040023.jpg

Ser faktisk ut som hun har operert nesen også, eller? 🤔 sorry, kunne ikke la være

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (17 minutter siden):

Ser faktisk ut som hun har operert nesen også, eller? 🤔 sorry, kunne ikke la være

Bra du sa det, turde ikke lufte tanken min🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Bra du sa det, turde ikke lufte tanken min🙈

🙊 Er  totalt i mot å kommentere utseende (så her kaster jeg stein i glasshus 🥴) og er ikke i mot operasjon, men synes den er endret.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

🙊 Er  totalt i mot å kommentere utseende (så her kaster jeg stein i glasshus 🥴) og er ikke i mot operasjon, men synes den er endret.

Må jo være lov å stille spm om det?er jo ikke sagt noe stygt eller negativt. Så tenker det er innafor jeg 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Ville91 skrev (3 timer siden):

Nesen ser helt lik ut for meg på begge bildene.  

Endret av Fru G
Leste feil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (3 timer siden):

Hun får ta så mye fillers og utvide bryna sine så mye hun vil for meg, men ikke sitt og grin for at hun mangler 60k til sakkyndig. Hun får prioritere trygda si hun slik som andre. Liker heller ikke å kommentere utseendet på folk, men noen ser bedre ut fra naturens side, ja. Tror ikke jeg strekker den lengre🙈

Ser ut som hun har hevet øyelokkene å? Eller noe, skjønner meg ikke på botox og fillers. Men er forskjell på øynene og leppene..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fru G
Chrisy skrev (5 minutter siden):

Ser ut som hun har hevet øyelokkene å? Eller noe, skjønner meg ikke på botox og fillers. Men er forskjell på øynene og leppene..

Forskjell er det, uten tvil, og det hadde ikke brydd  meg om hun drev med rent trav, ‘for å si det sånn’. Koster over tre tusen og må fylles på ca hver tredje mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Sharp75! said:

Ser faktisk ut som hun har operert nesen også, eller? 🤔 sorry, kunne ikke la være

Jeg tror bare det er vinkelen på kamera.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn72
Sharp75! skrev (8 timer siden):

Ser faktisk ut som hun har operert nesen også, eller? 🤔 sorry, kunne ikke la være

Nå syns jeg at det er mange unødvendige kommentarer. Og for å legge mye av dette dødt så er alle de eldre bildene med filter, det har hun selv sagt. Og når dere kommenterer utseende hennes så er det slik hun er naturlig  uten filter. Tenk om noen skulle kommentere hvordan deres utseende er? Legg gjerne ut bilde av dere selv så kan vi kommentere deres utseende også. Sårende ikke sant? Eller er dere så perfekte at dere liker å rakke ned på hvordan andre sitt utseende er? Hva får dere ut av det tenker jeg?

mmm, mye misunnelse her tror jeg, for dere elsker jo å følge med på hvert lille steg hun gjør 24/7. Hadde ikke dette vart så anonymt hadde ingen av dere kommentert noe her inne, for dere er ikke noe bedre på den måten dere oppfører dere på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...