Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (6 timer siden):

 

Må betales med en gang skriver hun også..

Akkurat det forstår jeg. 

Det må folk når de handler av meg også, å jeg gjør det selv når jeg handler av privatpersoner. Har vært for snill før, folk ha tinget på varer og plutselig ikke skulle hatt det 2-3 dager etter når jeg sender påminnelse om betaling. Jeg selger mye dyrt, så er ikke intr i å vente på at folk skal betale. Skal de ha en vare til 3-4000+ frakt, så betaler de med en gang. Hvis ikke får noen andre kjøpe det. 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anneisabell skrev (3 timer siden):

Synes det var en helt innafor melding. Men da har hun vell trua på dronninga, samt at hun har så mye penger evt at det ikke merkes om det blir gitt litt til fruen. 

Hvem er Mor Spania? 

Prøver å oppdatere meg litt 😝

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (1 time siden):

Hvem er Mor Spania? 

Prøver å oppdatere meg litt 😝

Mor Spania er ei dame som er noen år eldre enn Stine, de møttes for endel år siden under et rehabiliteringsopphold. Mor og far Spania inviterte Stine på besøk i Spania i mai sånn at Stine kunne slappe helt av og komme til hektene 

(hvordan de møttes har Stine selv snakket om på snap, sånn mtp moderering)

Mor og far Spania har en stor villa der nede med god plass til overnatting, og med en nydelig eiendom med boblebad og svømmebasseng. Alex og Stine er invitert ned igjen senere i sommer. Da hun var der i mai så sa hun at de alle fem ble invitert med nedover, men planene er nå endret til Stine og mannen.

Mor og far Spania skal selge huset sitt i Norge, noe Stine og Alex har bistått de med 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Mor og far Spania skal selge huset sitt i Norge, noe Stine og Alex har bistått de med 

Bistått veldig lite. Stine var der vel en halv dag. Sist de skulle bort dit ble ikke Stine å dra engang 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (11 minutter siden):

Bistått veldig lite. Stine var der vel en halv dag. Sist de skulle bort dit ble ikke Stine å dra engang 

Tipper A som håndverker har bidratt en god del. Hva i alle dager skulle Stine bidratt med? Gått inn på rommene og klagd over hvor rotete det var? Dratt klær ut over gulvet og sagt at nå skal det organiseres? Snappet om nabokatten? Testet om påmmefri trikset fungerte i deres ovn også? 😂

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru G skrev (På 13.7.2022 den 19.22):

Forskjell er det, uten tvil, og det hadde ikke brydd  meg om hun drev med rent trav, ‘for å si det sånn’. Koster over tre tusen og må fylles på ca hver tredje mnd. 

Stine sine lepper er bygget i´opp med flere omganger med fillers og botox, Flere typer fillere,  med hun må fortsetter med det eller vil den sige sammen igjen , Hun hadde en veldig tynn og  skjev leppe  (snusleppe ødelegger) og botox er flittig i bruk på leppekanten på , denne type munnkorrigering. PRIS BEGYNNER på fra 13 -15K også jevnlig bruk av filler og botox jevnli vil koste 450- 6000. for å opprettholde den hver 9 uke.. Det er ikke en vanlig...Det er sjelden folk har råd til det.... og hun spiker og sparer... men har spleis. Det er et stort problem.  Ellers er det morsomme jobber å gjøre. Har jobbet på en klinikk Og ser ikke problem om folk har penger. De må bare bruke penger slik de vil,men dette sier hun ikke. Og d siste mpnenende har hun brukt over 15-20 K på kun lepper. I tillegg til alt som kjøpes

Endret av Pretty Amazing
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Pretty Amazing skrev (21 minutter siden):

Stine sine lepper er bygget i´opp med flere omganger med fillers og botox, Flere typer fillere,  med hun må fortsetter med det eller vil den sige sammen igjen , Hun hadde en veldig tynn og  skjev leppe  (snusleppe ødelegger) og botox er flittig i bruk på leppekanten på , denne type munnkorrigering. PRIS BEGYNNER på fra 13 -15K også jevnlig bruk av filler og botox jevnli vil koste 450- 6000. for å opprettholde den hver 9 uke.. Det er ikke en vanlig...Det er sjelden folk har råd til det.... og hun spiker og sparer... men har spleis. Det er et stort problem.  Ellers er det morsomme jobber å gjøre. Har jobbet på en klinikk Og ser ikke problem om folk har penger. De må bare bruke penger slik de vil,men dette sier hun ikke. Og d siste mpnenende har hun brukt over 15-20 K på kun lepper. I tillegg til alt som kjøpes

Jeg googlet prisen og må innrømme at jeg har null peiling på dette. Bare konstaterer at leppene hennes har vokst. Mulig hun har tatt for mye Møllers tran🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (8 timer siden):

Akkurat det forstår jeg. 

Det må folk når de handler av meg også, å jeg gjør det selv når jeg handler av privatpersoner. Har vært for snill før, folk ha tinget på varer og plutselig ikke skulle hatt det 2-3 dager etter når jeg sender påminnelse om betaling. Jeg selger mye dyrt, så er ikke intr i å vente på at folk skal betale. Skal de ha en vare til 3-4000+ frakt, så betaler de med en gang. Hvis ikke får noen andre kjøpe det. 

Helt enig. Jeg gjør også det samme om ting skal sendes, men med alt rundt dette med spleis/selge brukte rimelige klær til blodpris så var det var toppen av kaken likso🤣🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (1 time siden):

Helt stille nå eller? 

Opptatt med å telle penger og pakke til ferien 🤣

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (På 13.7.2022 den 14.38):

Ikke at utseende spiller noen rolle , men hun var faktisk mye søtere med smalere øyebryn /lepper 

Hun er så grå og gusten i huden. Enten veldig sliten eller at hun har så mye lag med produkter😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pretty Amazing skrev (På 15.7.2022 den 22.38):

Stine sine lepper er bygget i´opp med flere omganger med fillers og botox, Flere typer fillere,  med hun må fortsetter med det eller vil den sige sammen igjen , Hun hadde en veldig tynn og  skjev leppe  (snusleppe ødelegger) og botox er flittig i bruk på leppekanten på , denne type munnkorrigering. PRIS BEGYNNER på fra 13 -15K også jevnlig bruk av filler og botox jevnli vil koste 450- 6000. for å opprettholde den hver 9 uke.. Det er ikke en vanlig...Det er sjelden folk har råd til det.... og hun spiker og sparer... men har spleis. Det er et stort problem.  Ellers er det morsomme jobber å gjøre. Har jobbet på en klinikk Og ser ikke problem om folk har penger. De må bare bruke penger slik de vil,men dette sier hun ikke. Og d siste mpnenende har hun brukt over 15-20 K på kun lepper. I tillegg til alt som kjøpes

13-15k? Korrigere snusleppe? Hvordan vet du det? 
 

Nå er det sikkert forskjell på fillers og priser i forskjellige salonger men jeg har fylt selv og måtte ta 1 ml med 6 måneders mellomrom før jeg kun fylte en gang i året. Så for meg ble det 6000kr første året og 3000 årene etter, siste gangen fylte jeg bare 0,5 da de hadde holdt str så godt. Det holdt godt på meg og jeg hadde veldig små lepper til å begynne med, men endte opp med større lepper enn Stine. Så det høres veldig overdrevent ut det du kommer med. Er vell ikke helt vanlig å få skjeve lepper av snus heller, og det bør hvert fall ikke koste 15k å få fikset opp i det, det er jo bare å korrigere med filleren. Leppene mine har blitt mindre nå men de har ikke «seget sammen». 
 

Men uansett, bare 3000 i året er mye penger å kaste bort når man har tigger etter penger fra andre og har mye annet å bruke pengene på. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botox i leppekanten?Botox er muskelavslappende/lammer muskulaturen,den bygger ikke opp leppene.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kristineye skrev (10 timer siden):

Hun er så grå og gusten i huden. Enten veldig sliten eller at hun har så mye lag med produkter😳

Tenker dårlig kosthold / lite mosjon har en del å si og . Mye sukker . Å dyrking av elendighet får ikke akkurat ansiktet til å stråle . Orker ikke se snappene hennes lenger . Stabilt ustabil dame uten noen fremgang , mål eller ambisjoner . 

  • Liker 11
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea1 skrev (41 minutter siden):

Botox i leppekanten?Botox er muskelavslappende/lammer muskulaturen,den bygger ikke opp leppene.

Mener sikkert Restylane eller andre typer fillers. Tar det selv ca 2 ganger i året, 0,5 ml. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (5 minutter siden):

Mener sikkert Restylane eller andre typer fillers. Tar det selv ca 2 ganger i året, 0,5 ml. 

Er nok mere riktig det ja,men virker som om noen tror de vet alt om Stine.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vet ikke om det... Jeg TROR hun har gjort det. For jeg jeg jobbet med det for mange år siden. Jeg har fillers selv og snuser, men leppene mine trenger kun en type filler. Hvis du skal "bygge" en "perfekt munn så er det fillers. Gjerne flere typer og botox. Det stemmer. Botox lammer musklene...men om du fyller leppene med feks Restylane- venter 2-3 uker også fyller på med botox for å lamme og vrenge dem litt. Så venter man i noen uker til. Da gjentar du med filler. Dette er er begynnelsen for denne prosessen. Som dere skjønner en meget langvarig og veldig dyr behandling.

Kanskje noen som jobber med det kan forklare dette bedre enn meg.Så vet dere at det stemmer iallfall.

For oss vanlig holder fillers for 4500 kr Det jeg betalte sist.  Med egne penger. 

Det er ikke en vanlig prosess, fordi det er dyrt. Og stemmer,  det som brukes på sinnerynker.botox. Brukes også her. Mulig hun har fyllt med restylane og botox langs massetene OGSÅ.  Hun har sagt  SELV, at munnen /nedre ansikt er skjevt. Og det finnes mange forskjellige tuper med fillers som dekker forskjellige behov...

Vi snakker mer enn 13-15 k om hun har denne  behandling for ansiktsform og munn. Jeg VET IKKE. Hun sier hun ikke bruker bildefilter og da er det ikke noe annen måte. Dette kan dere google og se you-tube video om det jeg skriver.

Dere stiller spørsmål som jeg kaster ut botox og fillers og ikke vet hvordan det brukes. Da hadde jeg ikke nevnt dette. Det er kommer nok løgn i denne tråden. 

Også kan dere begynne å oppsummer pengesummen på dette?  Som alt med denne dama, må man finne ut av det SELV.

 Og hun filmer veldig mye så jeg har tenkt mitt. Bitt meg merker til rødheter og sår i ansiktet. Hun begynte i april om jeg går ut fra det. Jeg sa ikke noe selv om jeg mistenkte det. Det er er greit hva folk gjør med sine egne penger. Det er bare at hun lurer godtroende snille mennesker. Og husk- en leppe er ikke lik. Jeg har sett på anatomien på munn, masseter, skjevhet og mine egne erfaringer ved å se slike behandlinger. Og gjort meg opp tanker.

Det jeg vet av Stine, er det hun poster selv. Hva jeg ser. Funnet ut at det er best å IKKE høre på henne/lese eller hva andre sier. Kart og kompass står ikke til terrenget.

Om det er slik jeg tror vet jeg ikke. Derfor sa jeg det ikke før. Det er som sagt pengene.... skal hun være ærlig, kan hun være transparent om alt. 

For å avkrefte igjen. Jeg vet ikke hva hun har gjort eller gjør, men jeg har deduktive evner. Noe vi fleste har her inne. 

Endret av Pretty Amazing
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...