Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Utroligfortilet skrev (17 minutter siden):

Takk!!!! Jeg trodde det var jeg som så syner. Dro fra 3 kattunger og kom hjem til 4🤔

Det er vel fortsatt 3? Den første hun filmer løper til den andre når hun filmer de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåbærtua85 skrev (6 minutter siden):

Det er vel fortsatt 3? Den første hun filmer løper til den andre når hun filmer de andre. 

Takk da er det oppklart, tok tid men ser det nå at den kom hoppende.. ble så mye svart, sett på den storyen mange ganger og fikk ikke 4 til å stemme men så 4.. men da er mysteriet løst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (10 timer siden):

Det er jo mye på 70% i den butikken også, er ordinære varer man da får 15% på. Rett skal være rett, selv om det gjelder denne damen.

Kommer aldri til å handle i den butikken om det så var gratis 😵💫

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (13 timer siden):

He he, jo da fint med nye klær, men hun må huske at de ikke er helt gratis....15 % er ikke mye de disse dager, når det opp til 70 % andre steder... Blir hun lykkelig av å vise seg frem på denne latterlig måten her? 

Beklager, men jeg har har ikke vært på nettsiden, derfor har jeg ikke sett at de har poppe til 70%, men uansett så får hun ikke gratis klær, hun må fremdeles betale skatt av det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterlyser virkelig folk bruktklær fra henne?? 😳😳 Jeg bare spør. Er det mulig?? 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (15 minutter siden):

Etterlyser virkelig folk bruktklær fra henne?? 😳😳 Jeg bare spør. Er det mulig?? 

Hehe,det samme tenker jeg😅 Gamle billige klær. Utrolig hvis det er sant. Og den iskaffe var jo revolusjonerende da😅 Har lagd sånn i mange år jeg,men jeg blander den i mikseren og tar litt krem på toppen og sjokoladesaus oppå der igjen. Nam😋 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (41 minutter siden):

Etterlyser virkelig folk bruktklær fra henne?? 😳😳 Jeg bare spør. Er det mulig?? 

Hun tror jo hun fortsatt er den største kjendisen i some.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (24 minutter siden):

Hehe,det samme tenker jeg😅 Gamle billige klær. Utrolig hvis det er sant. Og den iskaffe var jo revolusjonerende da😅 Har lagd sånn i mange år jeg,men jeg blander den i mikseren og tar litt krem på toppen og sjokoladesaus oppå der igjen. Nam😋 

Hun tror hun finner opp kruttet stadig vekk vet du...omg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er motsatt! Svært få KJØPER  disse gamle bruktklærne av henne,men hun bare sier det slik for at de som ser hennes snapper skal tro hun er svært populær😅🙈 På samme måte tror jeg flere "gaver" fra følgere var ting hun ikke fikk,men bare ville fremstå at hun fikk gaver. 

Spesielt😅

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (11 minutter siden):

Jeg tror det er motsatt! Svært få KJØPER  disse gamle bruktklærne av henne,men hun bare sier det slik for at de som ser hennes snapper skal tro hun er svært populær😅🙈 På samme måte tror jeg flere "gaver" fra følgere var ting hun ikke fikk,men bare ville fremstå at hun fikk gaver. 

Spesielt😅

Akkurat som noen vil kjøpe brukt disse klærne som Dronninga selv har kjøpt for TRÆDVE SCHPENN 🤦‍♀️

Sirkus Merano har åpnet igjen 🤦‍♀️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Hun tror jo hun fortsatt er den største kjendisen i some.

He he, ja ja... det er lov til å drømme, men hun har en lang vei å gå... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Sprite skrev (4 timer siden):

Hvorfor har hun sluttet å snappe?

Hun snapper. Overstadig blid og positiv. Tror nok folk har glemt de tårevåte avskjedene. Mangel på penger osv. Dette er en komedie for åpen skjerm, men det triste er at mange følger henne pga saken. Mange som venter på å høre om utvikling eventuelt stagnering. Jeg vil ikke spekulere, bare konstaterer at det ‘stinker’..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke ment for å kritisere utseendet, men jeg synes hun ser sliten ut. Ikke helt seg selv liksom. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (6 timer siden):

Akkurat som noen vil kjøpe brukt disse klærne som Dronninga selv har kjøpt for TRÆDVE SCHPENN 🤦‍♀️

Sirkus Merano har åpnet igjen 🤦‍♀️

Selger jo klær fra h&m og only til ny pris ca🙄😅 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 minutt siden):

Selger jo klær fra h&m og only til ny pris ca🙄😅 

Med nupper og kattehår på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøken_ida skrev (11 minutter siden):

Bamsesalg igjen? 

Oh yes! «Restesalg» til samme blodpris som tidligere. Drar på med litt ekstra porto denne gangen for å få inn noen ekstra schpenn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (21 minutter siden):

Bamsesalg igjen? 

Samme pris og brukt 😳

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, hun skal ha 128 kr for en bamse, som til og med er brukt. Da kan jeg gå til gullsmed, og kjøpe akkurat samme bamse til 99 kr, jeg håper virkelig at hun skjønner at dette her blir for dumt. 

Hvilken levedør bruke hun? etter som jeg skjønner, kjenner hun bransjen godt, da bør hun få en god pris? da bør vel hennes følgere også få en god pris? på disse bamsene? 

Endret av Kristin50
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...