Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Kristin50 skrev (13 minutter siden):

he he, hun skal ha 128 kr for en bamse, som til og med er brukt. Da kan jeg gå til gullsmed, og kjøpe akkurat samme bamse til 99 kr, jeg håper virkelig at hun skjønner at dette her blir for dumt. 

Hvilken levedør bruke hun? etter som jeg skjønner, kjenner hun bransjen godt, da bør hun få en god pris? da bør vel hennes følgere også få en god pris? på disse bamsene? 

Men hun har festet den øverste delen på bamsen selv, mens de du får kjøpt i butikk der er den allerede festet på. Hvordan kan hun da ha bestilt disse gjennom leverandør? Står de ansatte å fester disse delene på i arbeidstiden? 😂

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristin50 skrev (13 minutter siden):

he he, hun skal ha 128 kr for en bamse, som til og med er brukt. Da kan jeg gå til gullsmed, og kjøpe akkurat samme bamse til 99 kr, jeg håper virkelig at hun skjønner at dette her blir for dumt. 

Hvilken levedør bruke hun? etter som jeg skjønner, kjenner hun bransjen godt, da bør hun få en god pris? da bør vel hennes følgere også få en god pris? på disse bamsene? 

Dette er latterlig ja😂 og tragisk. Brukte og infiserte bjørner (sikter til den svært synlige sviktende håndhygienen som til stadighet er vist på «Stines kjøkken»).  På gullsmed får man bamser i et noe annet materiale enn disse, tror f.eks. Bjørklund har bamser laget i Resin (husker ikke det norske ordet). I tillegg kan man kjøpe bamsene fra Bjørklunds nettside til 99 kr INKLUDERT frakt. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig-grei skrev (3 minutter siden):

Dette er latterlig ja😂 og tragisk. Brukte og infiserte bjørner (sikter til den svært synlige sviktende håndhygienen som til stadighet er vist på «Stines kjøkken»).  På gullsmed får man bamser i et noe annet materiale enn disse, tror f.eks. Bjørklund har bamser laget i Resin (husker ikke det norske ordet). I tillegg kan man kjøpe bamsene fra Bjørklunds nettside til 99 kr INKLUDERT frakt. 

Helt utrolig, det som blir dumt er at noen godtroende følge kjøper de, tror at dette her er noen veldig bra. 

En av de HM klær som hun la ut idag, til 75 kr, kjøpte akkurat denne samme kjøpe jeg for 50 kr i 2019, i butikken til HM. Er det slik at hun er så god hjerte som hun sier, da tar man ikke overpris. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Kristin50 skrev (53 minutter siden):

he he, hun skal ha 128 kr for en bamse, som til og med er brukt. Da kan jeg gå til gullsmed, og kjøpe akkurat samme bamse til 99 kr, jeg håper virkelig at hun skjønner at dette her blir for dumt. 

Hvilken levedør bruke hun? etter som jeg skjønner, kjenner hun bransjen godt, da bør hun få en god pris? da bør vel hennes følgere også få en god pris? på disse bamsene? 

Hun jobbet et kort stund på Bjørklund i Brumunddal. Nå er hun visst både gullsmed og barista🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (16 minutter siden):

Hun jobbet et kort stund på Bjørklund i Brumunddal. Nå er hun visst både gullsmed og barista🙈

En liten verdensmester, som kan alt. Som jeg skjønner 😂 ja ja nok av de... de har heller ingen feil, ifølge de. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (1 time siden):

he he, hun skal ha 128 kr for en bamse, som til og med er brukt. Da kan jeg gå til gullsmed, og kjøpe akkurat samme bamse til 99 kr, jeg håper virkelig at hun skjønner at dette her blir for dumt. 

Hvilken levedør bruke hun? etter som jeg skjønner, kjenner hun bransjen godt, da bør hun få en god pris? da bør vel hennes følgere også få en god pris? på disse bamsene? 

Ali Express eller Wish eller dets like. Bjørklund har visst dementert at de er kjøpt via deres forhandler/leverandør etter hun påsto det. Så ut som juggel også… Og legg merke til da hun snakka. «I sølv…sølvfarga». Anheng kjøpt «annet sted», ok hvor da? Juggel? Eller ekte? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru G skrev (35 minutter siden):

Hun jobbet et kort stund på Bjørklund i Brumunddal. Nå er hun visst både gullsmed og barista🙈

Lang erfaring i gullsmedbransjen, passe diffust og «runde oppover» som gir inntrykk av at hun har mer erfaring og fagkompetanse enn hun har. Skål

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (1 time siden):

he he, hun skal ha 128 kr for en bamse, som til og med er brukt. Da kan jeg gå til gullsmed, og kjøpe akkurat samme bamse til 99 kr, jeg håper virkelig at hun skjønner at dette her blir for dumt. 

Hvilken levedør bruke hun? etter som jeg skjønner, kjenner hun bransjen godt, da bør hun få en god pris? da bør vel hennes følgere også få en god pris? på disse bamsene? 

U wish…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den strikkajakken hun selger til 800kr burde hun ha opplyst om hvilket garn hun har brukt. Det er vanlig kutyme blant strikkere som selger selv-strikka plagg

Har fulgt Stine ei stund nå, og som strikker selv så har jeg lagt merke til at alt hun strikker er av billig, syntetisk garn kjøpt på salg på Hobbii. Hadde jeg skulle brukt 800kr på ei brukt strikkajakke så hadde jeg heller kjøpt ei som er strikket i rent ullgarn, dvs garn av bedre kvalitet

Hvis jakken hun selger inneholder merinoull så ville jeg vært opptatt av hvilken merinoull da jeg bare kjøper mulesing-fri ull

https://dyrevern.no/landbruksdyr/ull-uten-mulesing/

(mulesing betyr at kjøtt blir skåret bort fra bakbeina av lammet uten bedøvelse) 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Stine så kan du anta at det er billigste garn/stoff kjøpt på tilbud. Kjøpt kun for å gi kortvarig glede uten noen formening om kvalitet eller holdbarhet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jeg har jo jobba i gullsmedbransjen i mange år» 

Hva legger man i det? 😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Less'is'more skrev (54 minutter siden):

Er bare nyskjerrig, har Stine fått seg ei ny tatovering? På pekefingeren?

 

Tror den er gammel, hatt tatovering på fingeren så lenge jeg har fulgt henne (siden i vår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Less'is'more skrev (1 time siden):

Er bare nyskjerrig, har Stine fått seg ei ny tatovering? På pekefingeren?

 

Diamanten? Den er gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (16 timer siden):

Samme pris og brukt 😳

Ikke alle er brukt. Hun hadde jo et lager fra før av hver farge, så at hun har en av hver er bare løgn. Solgte for 5000 i går tenker jeg. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (16 timer siden):

he he, hun skal ha 128 kr for en bamse, som til og med er brukt. Da kan jeg gå til gullsmed, og kjøpe akkurat samme bamse til 99 kr, jeg håper virkelig at hun skjønner at dette her blir for dumt. 

Hvilken levedør bruke hun? etter som jeg skjønner, kjenner hun bransjen godt, da bør hun få en god pris? da bør vel hennes følgere også få en god pris? på disse bamsene? 

Leverandøren heter Wish. Jeg har eksakt de samme og fester på "sølv" selv. Altså juggel. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fru G skrev (15 timer siden):

Hun jobbet et kort stund på Bjørklund i Brumunddal. Nå er hun visst både gullsmed og barista🙈

På maxi også. 
"barista" på den lille boden i parkgården. 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (Akkurat nå):

Leverandøren heter Wish. Jeg har eksakt de samme og fester på "sølv" selv. Altså juggel. 

He he, det vil si at alle kan få den gode prisen, som er fra 14 kr og oppover... 

Det hun gjør er å manipulere sine egne følgere, får dem til å tro noen annet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurerbarelitt skrev (4 timer siden):

«Jeg har jo jobba i gullsmedbransjen i mange år» 

Hva legger man i det? 😂😂

3 år og noen måneder til sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (5 minutter siden):

3 år og noen måneder til sammen. 

Hvilken ansvar hadde hun da? gullsmed? eller en innkjøper, silk at hun kan få den god prisen??Jeg kan tenke meg at hun var en helt vanlig ansatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...