Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fru G skrev (Akkurat nå):

Hvor mye tar hun for en jakke/genser? Så kun den lyse uten knapper og ingen pris. 

Hun la ut gensere og jakker for 4450,- 

Fikk solgt alt.

 

Hun logger på kun for å "bruke" følgeren sine til lettjente penger, ved å selge brukte klær, bamsesmykker osv.

Forkastelig.

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flettfrid skrev (2 minutter siden):

Hun la ut gensere og jakker for 4450,- 

Fikk solgt alt.

 

Hun logger på kun for å "bruke" følgeren sine til lettjente penger, ved å selge brukte klær, bamsesmykker osv.

Forkastelig.

Har hun gått fra å være influenser  til å bli selger. Forkastelig og helt utrolig at folk kjøper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (36 minutter siden):

Hun la ut gensere og jakker for 4450,- 

Fikk solgt alt.

 

Hun logger på kun for å "bruke" følgeren sine til lettjente penger, ved å selge brukte klær, bamsesmykker osv.

Forkastelig.

Jeg har sett finere håndarbeid...

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (1 minutt siden):

Jeg har sett finere håndarbeid...

Absolutt, det har jeg kommentet ett par ganger før. Hun er langt i fra  noen strikkeekspert.

Endret av Flettfrid
La til tekst.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (8 minutter siden):

Jeg har sett finere håndarbeid...

 

Flettfrid skrev (6 minutter siden):

Absolutt, det har jeg kommentet ett par ganger før. Hun er langt i fra  noen strikkeekspert.

Fysj for noen nedrige kommentarer

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (3 minutter siden):

 

Fysj for noen nedrige kommentarer

Er det nedrigende å si hva man mener? 

Det er jo sannheten, hun er absolutt ikke noen dyktig strikker. Sånn er det faktisk bare. 

Det kan jo ikke være værra at vi sier det, enn at hun kritiseree og rakker ned på alt fra barnehageansatte, leger, sykehus, butikkansatte osv

  • Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (2 minutter siden):

Er det nedrigende å si hva man mener? 

Det er jo sannheten, hun er absolutt ikke noen dyktig strikker. Sånn er det faktisk bare. 

Det kan jo ikke være værra at vi sier det, enn at hun kritiseree og rakker ned på alt fra barnehageansatte, leger, sykehus, butikkansatte osv

Jeg synes det er bra nedrig å kritisere andres håndarbeid på anonymt nettforum ja. Og det helt uavhengig av hva hun gjør eller ikke gjør mot andre

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det er bra nedrig å kritisere andres håndarbeid på anonymt nettforum ja. Og det helt uavhengig av hva hun gjør eller ikke gjør mot andre

Hvorfor er det nedrig uavhengig av hva hun gjør mot andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (8 minutter siden):

Jeg synes det er bra nedrig å kritisere andres håndarbeid på anonymt nettforum ja. Og det helt uavhengig av hva hun gjør eller ikke gjør mot andre

Nå er det slik at vi kan ha forskjellige meninger, min mening er at jeg ikke hadde kjøpt det, og jeg har sett noen som er flinkere.Det er opp til vær enkelt å kjøpe det...

Endret av Kristin50
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (23 minutter siden):

Jeg synes det er bra nedrig å kritisere andres håndarbeid på anonymt nettforum ja. Og det helt uavhengig av hva hun gjør eller ikke gjør mot andre

Hvor går grensen for når det er greit å kommentere kvaliteten på et produkt?

Kan jeg heller ikke uttale meg om en snekker eller maler er flink? Eller om et møbel er fint? Eller om et bilde er fint?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (23 minutter siden):

Hvorfor er det nedrig uavhengig av hva hun gjør mot andre?

Det var mtp denne kommentaren, som viser til at Stine er verre:

Flettfrid skrev (33 minutter siden):

Det kan jo ikke være værra at vi sier det, enn at hun kritiseree og rakker ned på alt fra barnehageansatte, leger, sykehus, butikkansatte osv

Fatter ikke at voksne mennesker bruker så mye tid på å hate andre på nett, men det er jo bare min mening🤷🏻‍♀️
velger å ikke bruke mer tid på dette, god kveld

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (1 time siden):

Hvor mye tar hun for en jakke/genser? Så kun den lyse uten knapper og ingen pris. 

Tok hun ikke 400 + porto for den lyse jakka? Fin til kjoler, som hun sa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (9 minutter siden):

Det var mtp denne kommentaren, som viser til at Stine er verre:

Fatter ikke at voksne mennesker bruker så mye tid på å hate andre på nett, men det er jo bare min mening🤷🏻‍♀️
velger å ikke bruke mer tid på dette, god kveld

Fatter ikke at voksne mennesker, altså Stine bruker så mye tid på nett for å henge ut omtrent alle i nærmiljøet sitt, alt fra butikkansatte, naboer, barnehagen til sønnen og sist men ikke mist sine egne barn. Også ispedd svindel og bedrageri. Og du skjønner fortsatt ikke hvorfor folk reagerer når dette blir delt offentlig på SOME av en dame som er PR-KÅT og er villig til å selge familien sin, løgner og bedrag for å oppnå PENGER?! Det er jo alt som står i hodet på Stine Knutsen.

Det sier jo i grunn alt om deg 🙃

  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru G skrev (6 timer siden):

Hvor mye tar hun for en jakke/genser? Så kun den lyse uten knapper og ingen pris. 

Merkelig at hun ikke oppgir garntype.

Jeg strikker masse selv og ville aldri kjøpt noe uten å vite hva det var laget av. Et plagg kan jo variere med flere hundre kroner i pris alt ettersom hvilket garn. I tillegg vil jeg ikke kjøpe syntet 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okaki skrev (9 timer siden):

Jeg synes det er bra nedrig å kritisere andres håndarbeid på anonymt nettforum ja. Og det helt uavhengig av hva hun gjør eller ikke gjør mot andre

 

Snublefot62 skrev (9 timer siden):

Hvor går grensen for når det er greit å kommentere kvaliteten på et produkt?

Kan jeg heller ikke uttale meg om en snekker eller maler er flink? Eller om et møbel er fint? Eller om et bilde er fint?

Altså jeg lurer genuint. Hvor går grensen mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kritisere ei jakke eller en genser som hun bruker selv, som hun har strikket til eget bruk er ikke greit. 

Når hun derimot strikker for salg og til egen vinning på det hun har strikket så er det helt innafor å være kritisk til tydelige feil som har blitt gjort, likedan at det er blitt brukt billig syntetisk garn fra Nille eller Hobbii og likevel settes prisen som om det skulle ha blitt brukt ren ull til mye dyrere garnkostnad.

Og legg bort dette hat-opplegget. Det er ikke hat å være kritisk til varer som blir solgt.

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker jeg feil 🤔 Skulle ikke minstemann ha startet Sfo når Alex kom hjem fra Spania, altså Spaniatur avlyst? 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (24 minutter siden):

Husker jeg feil 🤔 Skulle ikke minstemann ha startet Sfo når Alex kom hjem fra Spania, altså Spaniatur avlyst? 🤔

De skulle reise denne uken(i morgen), A skulle komme hjem igjen lør/søn. Men dronningen skulle være lengre.

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (34 minutter siden):

De skulle reise denne uken(i morgen), A skulle komme hjem igjen lør/søn. Men dronningen skulle være lengre.

Ok, hadde minne av at jeg reagerte på at hun ikke var hjemme ved oppstart av Sfo 🙄 men min husk er dårlig 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sjokk når katta IGJEN hadde fått kattunger. Stine sa at nå skulle hun steriliseres. Men det triste er at jeg ikke blir overrasket mer hvis Doris på nytt blir gravid. Sånn blir det når vanvittige ting skjer igjen og igjen, det blir normalisert og folk slutter å bli overrasket. Jeg er nå blokkert på snap etter jeg spurte om når Doris skulle steriliseres, oppfordrer andre til å fortsette å spørre om det samme. Driter i hva hun ellers driver med om dagen, men jeg liker ikke hvordan hun forsvarer det dyreholdet sitt og er "uheldig" gang på gang med det resultat at Doris går drektig omtrent konstant. Og Stine sitter å ler av det etterpå. Stine sier at kattene har det hvertfall godt hjemme hos de. Stine, dyreplageri betyr ikke automatisk at dyra bor under møkkete forhold uten tilgang på mat. En katt som må klemme ut ene ungen etter den andre fordi DU er sløv og DU ikke gidder/ikke/har råd/hva enn til å ta hennne med til dyrlegen. La nå den stakkars katten få nyte pensjonisttilværelsen. 

Endret av non_stop
  • Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...