Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fire Glossyboxer men ikke brukt et eneste produkt. Og dette tør hun å stå å si?! Hun som griner for hun ikke har penger? Jeg er målløs!!

  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (7 minutter siden):

Personlig så ser jeg ikke poenget med å bruke penger på hverken glossybox elles goodiebox når hun er sponset med hud og hårpleie-produkter via Uretusjert 

Men; det å få pakker i posten gir nok litt spenning i en ellers så monoton hverdag.

Jeg er litt overrasket over at hun er tilbake som om ingenting har skjedd. Husker hun ikke selv hvor dramatisk hun var før ferien da hun vinglet frem og tilbake om hun skulle trekke seg tilbake eller ikke, det var gråting og fiortvilelse. Så landet hun på å kutte ut snap, men mulig legge ut noe på IG hvis det var noe spesifikt som strikking, tips, DIY-prosjekter osv. Også er hun plutselig tilbake på snap, akkurat som hun var før ferien. Ingen endringer.  

Dette er jo helt planlagt! Hu har jo oppnådd det hun ville også. Snør, krokodilletårer og syting etter mangel på penger til sakkyndig skapte mye trøbbel og kritikk for frua. Noe noen tydeligvis forklarte for henne, at det er best å ligge lavt en stund. Til det går over. Hun har hvert fall ikke innsikt til å skjønne det selv. Men nå er hun tilbake som før, som ingen ting har skjedd. Bare det at hun nå i det hele tatt bruker ordene , se hva jeg har kjøpt forklarer at det er noen vesentlige mangler på hun der. Hadde noen lånt meg 60 000kroner eller stilt garanti for den regningen som vil komme hadde jeg ikke stått foran kamera å reklamert for ei veske som er kjøpt i Spania. Eier ikke skam! 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (23 minutter siden):

Personlig så ser jeg ikke poenget med å bruke penger på hverken glossybox elles goodiebox når hun er sponset med hud og hårpleie-produkter via Uretusjert 

Men; det å få pakker i posten gir nok litt spenning i en ellers så monoton hverdag.

Jeg er litt overrasket over at hun er tilbake som om ingenting har skjedd. Husker hun ikke selv hvor dramatisk hun var før ferien da hun vinglet frem og tilbake om hun skulle trekke seg tilbake eller ikke, det var gråting og fiortvilelse. Så landet hun på å kutte ut snap, men mulig legge ut noe på IG hvis det var noe spesifikt som strikking, tips, DIY-prosjekter osv. Også er hun plutselig tilbake på snap, akkurat som hun var før ferien. Ingen endringer.  

Helt riktig, hvor mange prosjekter har hun hatt? 

Kjedsomhet koster penger, jeg personlig tror ikke at hun skjønner at man reagerer på hvordan hun viser seg frem på. I hennes øynene er alle de andre det er feil på. 

Jeg er en person som kjøper det jeg trenger, og bestille ingen ting fra Kina... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Bulsara said:

Lot mannen min se, og han sa hun bruker masse ord og tid på egentlig å si ingenting. Så intetsigende. Det er egentlig bare veldig trist. Det er jo helt tydelig at hun er ensom nå som alle er tilbake til sitt, og trenger "fan skaren" sin. Er det virkelig så mange som resonerer seg til hennes liv og finner noe inspirerende i det hun sier? Hun kunne med meget stor fordel formidlet det hun vil på mye kortere tid. Det er virkelig en tidstyv å følge ja!

Er Dronningen av løgn og bedrag tilbake? Hun skulle jo slutte med Snap. Alle måtte komme over på hennes Insta. Det der var åpenbart et stunt for å få flere følgere på Insta. (Mere å tjene pga reklame) men ja enig med deg. Tenk å snakke så mye og samtidig si så lite. 🧐En tom kanal som fyller mye. Man må se/høre det for å tro det. 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (6 timer siden):

Personlig så ser jeg ikke poenget med å bruke penger på hverken glossybox elles goodiebox når hun er sponset med hud og hårpleie-produkter via Uretusjert 

Men; det å få pakker i posten gir nok litt spenning i en ellers så monoton hverdag.

Jeg er litt overrasket over at hun er tilbake som om ingenting har skjedd. Husker hun ikke selv hvor dramatisk hun var før ferien da hun vinglet frem og tilbake om hun skulle trekke seg tilbake eller ikke, det var gråting og fiortvilelse. Så landet hun på å kutte ut snap, men mulig legge ut noe på IG hvis det var noe spesifikt som strikking, tips, DIY-prosjekter osv. Også er hun plutselig tilbake på snap, akkurat som hun var før ferien. Ingen endringer.  

Enig. Hun kunne bare sagt hun blir borte for sommeren. Uten å dramatisere så til de grader 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT er timet og tilrettelagt. Hun skulle aldri slutte med snap. Bare drama for å få oppmerksomhet og penger! 

Klart det blir stille når hverdagen kommer og alle er tilbake til sitt. Spesielt om du ikke har noe nyttig å gå tilbake på selv eller når du ikke har venner. " Alle "vennene hun snakker om er ikke hennes venner. Hun lever i en fantasi verden og innbiller seg at hun er populær. Trist å se hva oppmerksom kan gjøre med et menneske... 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart å spise biff og ha et evig fokus på shopping når du desperat trenger penger.  Men hva er greia, snapper hun igjen nå? Er alt glemt fra den store slutt finalen hun hadde? 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærgårds_datter skrev (34 minutter siden):

Rart å spise biff og ha et evig fokus på shopping når du desperat trenger penger.  Men hva er greia, snapper hun igjen nå? Er alt glemt fra den store slutt finalen hun hadde? 

Alt er som før tydeligvis

Å dette med å bruke penger på nye typer saft/brus/energidrikker for å ta en slurk, rynke på nesa og si fyttikatta og tømme ut er definitivt sløsing, særlig hvis man har det så akkurat at man snu på krona og be følgere om penger på vipps sånn som før den store breakdown-finale før ferien.

Tror hun følgerne hennes er så dumme og lettlurte at de ikke husker fra før ferien? Hva skjedde med at hun bare skulle være på IG og legge ut innlegg av og til når det er noe konkret? Og snap skulle hun gå bort i fra? Nå sier hun at hun hadde bare en pause fra snap for å ha fokuset på familien i sommer, men der var ikke det som ble sagt tidligere 

En strategi for å få alle over på IG og øke antallet der og dermed være mere aktuell for ulike samarbeid siden evt samarbeidspartnere går etter popularitet og det er på IG muligheten for penger ligger, ikke snap 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (På 19.8.2022 den 15.09):

Hun lider ikke av ensomhet, det hun har mye av er kjedsomhet, hele dag går på se hva jeg har på meg? se hva jeg har kjøpt? se hva jeg har fått i posten. 

Hun er bare en person som er veldig krevende, skal ha mye oppmerksomhet, er rett og slett veldig høy på seg selv. 

Det er mange i hennes situasjonen, de bruker å fulle på dager med sunne verdier. 

Hun fikk en pakke idag, 149 kr pr mnd, dette her er kanskje kunn ha gått til denne sakkyndige utredning? Her ser man hvor viktig denne saken hennes egentlig er. 

For meg, er hun ikke et bv offer...

149,- pr. mnd blir 7748,- pr år. Litt ‘billig’ her og litt ‘billig’ der, det blir penger av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (28 minutter siden):

149,- pr. mnd blir 7748,- pr år. Litt ‘billig’ her og litt ‘billig’ der, det blir penger av det. 

He he, en kr her og der, det blir det blir det penger av. Som jeg har fått meg er denne fruen så flink med penger, jeg tror kanskje jeg skal ta kontakt med henne, slik at hun kan gi meg god råd " hvordan å tjene mer penger"😂 

Hun bør kanskje lage kurs, så slipper hun å tigge penger til sakkyndig, om det blir en sakkyndige utredning da....😱

Kjøpe en box til 149 kr, så kastet det etter på, hva med å gi det bort til noen som trenger det? 

.. Ja ja da har hun litt mye  mye penger? 

Endret av Kristin50
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru G skrev (56 minutter siden):

149,- pr. mnd blir 7748,- pr år. Litt ‘billig’ her og litt ‘billig’ der, det blir penger av det. 

En litt voldsom tastefeil der, 1748,- pr år. Og den koster forresten 140,-pr mnd hvis man velger et helt år.

Endret av Tessa12
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (30 minutter siden):

En litt voldsom tastefeil der, 1748,- pr år. Og den koster forresten 140,-pr mnd hvis du man velger et helt år.

UPS . Beklager så mye. Synes 1748,- er mye penger for noe man ikke bruker jeg da🫢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (8 minutter siden):

UPS . Beklager så mye. Synes 1748,- er mye penger for noe man ikke bruker jeg da🫢

Det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mav1975 skrev (På 19.8.2022 den 14.39):

Hun eier ikke skam! Sikkert gøy for de som har lånt eller garantert de 60 000 kronene til sakkyndig når de ser dronninga viser frem hva hun har kjøpt. Håper den saken hennes går rett til helvete å hun blir sittende igjen med regningen for alt selv! Ikke noe annet enn svindel og jug. 

Jeg reagerer også på den shoppingen. Og den voldsomme mengden🙈

Dessuten handler hun svært mange ganger ila en uke og det er dyrt. Hun kjøper også Biff og dyr Royal is,de har penger til det de ønsker dem. Hun vil bare få sponsa saken. At hun har samvittighet til det...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (57 minutter siden):

Jeg reagerer også på den shoppingen. Og den voldsomme mengden🙈

Dessuten handler hun svært mange ganger ila en uke og det er dyrt. Hun kjøper også Biff og dyr Royal is,de har penger til det de ønsker dem. Hun vil bare få sponsa saken. At hun har samvittighet til det...

Samme tenker jeg. Med den voldsomme økningen i strøm og matpriser så handler man ikke fra øverste hylle flere ganger i uken, eller lager to middager på en dag pga de blir ikke enige om hva de skal ha til middag (noe hun uttalte i bilen på vei til butikken) (nei, har ikke avfulgt henne enda, tenkte å gi det noen dager) 

Greit nok så leier de, og bilen er leaset i navnet til svigermoren, så de kommer ikke til å merke renteøkning da de ikke har hus eller billån, men likevel er det bare Alex som har ordinær inntekt. Stine er uføretrygdet, og uføretrygd er ikke noe å bli feit av. Det er vel rundt 66% av tidligere inntekt, i tillegg trekkes det flere tusen i skatt (jeg ble ufør selv i fjor og fikk litt sjokk over hvor lite jeg får utbetalt til tross for et langt arbeidsliv bak meg, heldigvis hadde jeg uføreforsikring så fikk utbetalt en god sum der). 

Men såklart; det hjelper jo på med spleiser og oppfordring til vipps, samt kjøpe bamse-smykker på Wish og selge de smykkene til høyere pris enn hva butikker tar. Kattungene har hun også tenkt å tjene penger på. Også teller jeg ned til når hun begynner å selge perle-smykker

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (34 minutter siden):

Samme tenker jeg. Med den voldsomme økningen i strøm og matpriser så handler man ikke fra øverste hylle flere ganger i uken, eller lager to middager på en dag pga de blir ikke enige om hva de skal ha til middag (noe hun uttalte i bilen på vei til butikken) (nei, har ikke avfulgt henne enda, tenkte å gi det noen dager) 

Greit nok så leier de, og bilen er leaset i navnet til svigermoren, så de kommer ikke til å merke renteøkning da de ikke har hus eller billån, men likevel er det bare Alex som har ordinær inntekt. Stine er uføretrygdet, og uføretrygd er ikke noe å bli feit av. Det er vel rundt 66% av tidligere inntekt, i tillegg trekkes det flere tusen i skatt (jeg ble ufør selv i fjor og fikk litt sjokk over hvor lite jeg får utbetalt til tross for et langt arbeidsliv bak meg, heldigvis hadde jeg uføreforsikring så fikk utbetalt en god sum der). 

Men såklart; det hjelper jo på med spleiser og oppfordring til vipps, samt kjøpe bamse-smykker på Wish og selge de smykkene til høyere pris enn hva butikker tar. Kattungene har hun også tenkt å tjene penger på. Også teller jeg ned til når hun begynner å selge perle-smykker

Billige perler = 700kr i porto på varen. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si, at jeg har ikke råd til å kjøpe meg så mye klær som hun gjør hele tiden 😂 enda jeg har en godt betalt jobb, og samboer med jobb…….

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...