Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har stått nedpå skolen til sønnen sin og sagt at hun må reise hjem før det ringer inn til skole start fordi hun har hjemmekontor som influenser og har såå mye regnskap som må ordnes og mailer som må besvares. Lurer på hva slags regnskap det er snakk om?

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkobolle skrev (34 minutter siden):

Hun har stått nedpå skolen til sønnen sin og sagt at hun må reise hjem før det ringer inn til skole start fordi hun har hjemmekontor som influenser og har såå mye regnskap som må ordnes og mailer som må besvares. Lurer på hva slags regnskap det er snakk om?

Sånn er det når man er en super viktig person, hun har jo være åpne siden kl 04 inatt... Det er vel noe som skal ha penger tilbake kanskje?? 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkobolle skrev (36 minutter siden):

Hun har stått nedpå skolen til sønnen sin og sagt at hun må reise hjem før det ringer inn til skole start fordi hun har hjemmekontor som influenser og har såå mye regnskap som må ordnes og mailer som må besvares. Lurer på hva slags regnskap det er snakk om?

Kjører sønnen til skolen også bor de 3-400 m unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (1 minutt siden):

Sånn er det når man er en super viktig person, hun har jo være åpne siden kl 04 inatt... Det er vel noe som skal ha penger tilbake kanskje?? 

Lurer på hva dette greiene hun driver å hinter om i dag er... store greier... dekk skar få væta... very important influenser detta 🆘

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (3 minutter siden):

Lurer på hva dette greiene hun driver å hinter om i dag er... store greier... dekk skar få væta... very important influenser detta 🆘

Så dramatisk hun var idag, jeg trodde det var mellom dø og liv...Man blir kanskje sånn når man er opp kl 04. 

He he, dette her blir veldig spennende, og se på snapchat, etter på, hva som er så veldig viktig idag, for denne frua....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru G skrev (8 minutter siden):

Kjører sønnen til skolen også bor de 3-400 m unna. 

He he, dette her er jo en fin gå tur om morgenen.... 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (10 minutter siden):

He he, dette her er jo en fin gå tur om morgenen.... 

Tar kortere tid å gå enn å ta bilen til skolen fra der de bor..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (1 time siden):

He he, dette her er jo en fin gå tur om morgenen.... 

Dette er en rett strekning med fartsgrense 30km og med fartsdumper. Ja, hun kunne gå sammen med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun tilbake som ingenting har skjedd nå? Hun slipper unna med alt hun der.  Husk forestillingen hun lagde vedrørende at hun skulle slutte. Hun gråt og leste meldinger fra følgere. Skulle gjerne hatt litt samtaleterapi hun der....

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjærgårds_datter skrev (10 minutter siden):

Er hun tilbake som ingenting har skjedd nå? Hun slipper unna med alt hun der.  Husk forestillingen hun lagde vedrørende at hun skulle slutte. Hun gråt og leste meldinger fra følgere. Skulle gjerne hatt litt samtaleterapi hun der....

Nei, hun tuller ikke bort penger på psykologer må vite. Bedre med ørten hobbyer for det er så billig🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Måne Rampelyset said:

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Utrolig lettkrenkende tråden til fru Knutsen… I andre tråder feks saraaemiliee får ting stå😳 Her ryddes det asap…

  • Liker 6
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun leste seg opp på en ny sykdom? 

Hvor mange sykdom har hun fått av en dårlig barndom? hun hadde ikke dårlig ungdom tid da? for dette her henger litt i sammen? 

Hadde hun vært min datter, så hadde jeg satt meg ned å ta en alvor prate med henne. 

Alle har en god og en dårlig barndom. Og opplever noe de ikke skal. 

Kanskje hun skal bruke mer penger på psykolog, slik at hun kan lære seg å gi slipp, og få noen råd og veiledning? hvordan gå videre med liv sitt? at mann holder ut, han har vel sine problemer? 

Idag var hun så dramatisk, og at det var så veldig viktig å fortelle dette her, og nå er som ingenting har skjedd? 

Endret av Kristin50
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kristin50 skrev (16 minutter siden):

Har hun leste seg opp på en ny sykdom? 

Hvor mange sykdom har hun fått av en dårlig barndom? hun hadde ikke dårlig ungdom tid da? for dette her henger litt i sammen? 

Hadde hun vært min datter, så hadde jeg satt meg ned å ta en alvor prate med henne. 

Alle har en god og en dårlig barndom. Og opplever noe de ikke skal. 

Kanskje hun skal bruke mer penger på psykolog, slik at hun kan lære seg å gi slipp, og få noen råd og veiledning? hvordan gå videre med liv sitt? at mann holder ut, han har vel sine problemer? 

Idag var hun så dramatisk, og at det var så veldig viktig å fortelle dette her, og nå er som ingenting har skjedd? 

Tenker du på kronisk smertesyndrom el noe sånn? Så mener jeg det er et annet navn på fibromyalgi😊bare skyt meg hvis det er feil hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (20 minutter siden):

Tenker du på kronisk smertesyndrom el noe sånn? Så mener jeg det er et annet navn på fibromyalgi😊bare skyt meg hvis det er feil hehe

Jeg har en venninne som har fibromyalgi, hun bruker Sarotex.... hmm mye som ikke henger sammen, med denne frua...

 

10E8FB30-45FE-45FE-B33A-4AD51D33BFEB.jpeg

Endret av Kristin50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man så gjerne vil være en stor influencer - ja så til de grader, at man må stå i skolegården og fremheve hvor travel hverdagen er. Hvilken inspirasjon denne dama og kanalen har, er meg en gåte.  Nye hobbyer annenhver dag med tilsvarende innkjøp av duppedingser. Samme strikk på hver eneste genser. Står og beundrer sine grønne blader på plantene.  Stiller opp kamera for å komme dansende inn døra med handleposene. Så har vi sofaen, pledd og kattene. Seriøst!?  Når man gråter seg til flere følgere, og tar en lang pause fra SoMe - Ja da burde man komme inn igjen med frisk pust og nytt spennende innhold.  Kanskje pausen ble i korteste laget allikevel!!?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...