Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fru G skrev (19 timer siden):

Har hun gått fra å være influenser  til å bli selger. Forkastelig og helt utrolig at folk kjøper. 

Influensere lever av å selge. De er (faktisk) selgere. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

non_stop skrev (1 time siden):

Jeg fikk sjokk når katta IGJEN hadde fått kattunger. Stine sa at nå skulle hun steriliseres. Men det triste er at jeg ikke blir overrasket mer hvis Doris på nytt blir gravid. Sånn blir det når vanvittige ting skjer igjen og igjen, det blir normalisert og folk slutter å bli overrasket. Jeg er nå blokkert på snap etter jeg spurte om når Doris skulle steriliseres, oppfordrer andre til å fortsette å spørre om det samme. Driter i hva hun ellers driver med om dagen, men jeg liker ikke hvordan hun forsvarer det dyreholdet sitt og er "uheldig" gang på gang med det resultat at Doris går drektig omtrent konstant. Og Stine sitter å ler av det etterpå. Stine sier at kattene har det hvertfall godt hjemme hos de. Stine, dyreplageri betyr ikke automatisk at dyra bor under møkkete forhold uten tilgang på mat. En katt som må klemme ut ene ungen etter den andre fordi DU er sløv og DU ikke gidder/ikke/har råd/hva enn til å ta hennne med til dyrlegen. La nå den stakkars katten få nyte pensjonisttilværelsen. 

Er det mulig? Helt utrolig å blokkere noen bare fordi de stiller et helt uskyldig spørsmål som dette. Men hun er vel som de fleste influencere, tåler ingen form for "kritisk" tilbakemelding...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (1 time siden):

Jeg fikk sjokk når katta IGJEN hadde fått kattunger. Stine sa at nå skulle hun steriliseres. Men det triste er at jeg ikke blir overrasket mer hvis Doris på nytt blir gravid. Sånn blir det når vanvittige ting skjer igjen og igjen, det blir normalisert og folk slutter å bli overrasket. Jeg er nå blokkert på snap etter jeg spurte om når Doris skulle steriliseres, oppfordrer andre til å fortsette å spørre om det samme. Driter i hva hun ellers driver med om dagen, men jeg liker ikke hvordan hun forsvarer det dyreholdet sitt og er "uheldig" gang på gang med det resultat at Doris går drektig omtrent konstant. Og Stine sitter å ler av det etterpå. Stine sier at kattene har det hvertfall godt hjemme hos de. Stine, dyreplageri betyr ikke automatisk at dyra bor under møkkete forhold uten tilgang på mat. En katt som må klemme ut ene ungen etter den andre fordi DU er sløv og DU ikke gidder/ikke/har råd/hva enn til å ta hennne med til dyrlegen. La nå den stakkars katten få nyte pensjonisttilværelsen. 

Jeg sa min ærlige mening om dette selv og ble blokkert på direkten. Har så vondt av dyra hennes som ikke får dyrlegeoppfølging når de trenger det, og spesielt Doris som blir brukt som en fødemaskin og må trykke ut kull på kull 💔 Jeg ba henne gi faan i å "reklamere" for slik ræva dyrehold og det tålte hun ikke å høre

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (20 timer siden):

Absolutt, det har jeg kommentet ett par ganger før. Hun er langt i fra  noen strikkeekspert.

Liker man klumpegensere strikka på pinne 9 i plastgarn så kunne man nok gjøre et kupp hos Frua 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbing? For å være helt ærlig, hun skal har satt seg i denne situasjonen her. Og alle baksnakker hverandre, til å med S. Til å med du og jeg, vi er ikke bedre. 

Dette her gjelder ikke bare S, men dette her gjelder generelt alle som lever av sosiale medier, der det er kun de som skal si hvordan alle de andre er, så fort de får en negativ tilbakemelding, så sitter de å gråter på sosiale medier. Fordi noen har sagt noe negativt. 

De selv har valgt å være offentlig,og det er en pris man betaler for det. 

For å være helt ærlig, jeg er så lei " kaffe dans" " se hvor positiv jeg er" eller råd om psykisk helse. Disse som lever av sosiale medier, er plutselig, leger, psykolog, helsesøster, de har vel alle utdanning som står i boka. Takk å lov at jeg bruker fastlege min.

Se litt på bakgrunn til noe av de som lever av sosiale medier? se hva de har til felles? 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javasoft skrev (3 timer siden):

Influensere lever av å selge. De er (faktisk) selgere. 

Ja, påvirkere på norsk, men de fleste deler mer enn bare det de skal selge. Ellers takk for informasjonen🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingsjel skrev (1 time siden):

Er det mulig? Helt utrolig å blokkere noen bare fordi de stiller et helt uskyldig spørsmål som dette. Men hun er vel som de fleste influencere, tåler ingen form for "kritisk" tilbakemelding...

Selvbildet deres er skyhøyt. Bare alle andre som er ‘ræva’.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing, krenkelser og svar til dette.

Måne, admin.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hun beholde alle disse tre kattungene selv..? Og er det stakkars Doris som er fødemaskin igjen…? Stakkars 😢

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (4 minutter siden):

Skal hun beholde alle disse tre kattungene selv..? Og er det stakkars Doris som er fødemaskin igjen…? Stakkars 😢

Hun vil selge 2.  Resten av familien vil selge 3..da blir det solgt 2 og beholdt 1 til Dronninga. Jeg personlig tipper at Doris el viggo desverre må bort da. Doris har vel gjort jobben som fødemaskin nå og er jo ikke så sosial😥håper jeg tar feil.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (14 timer siden):

Hun vil selge 2.  Resten av familien vil selge 3..da blir det solgt 2 og beholdt 1 til Dronninga. Jeg personlig tipper at Doris el viggo desverre må bort da. Doris har vel gjort jobben som fødemaskin nå og er jo ikke så sosial😥håper jeg tar feil.

Det har hele tiden vært tydelig at Klara er favoritten i det nye kullet, så hun blir nok værende. Signe er sterilisert/kastrert, men ikke Doris. Så med mindre mannen til Stine gir etter og gir tommel opp for å ha fire katter i hus så holder jeg en knapp på at Viggo ryker ut da Doris ikke er sterilisert/kastrert og dermed fungerer som fødemaskin for nye kull og dermed inntektskilde da Stine skal begynne å ta betalt for kattunger 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, skruf said:

Det har hele tiden vært tydelig at Klara er favoritten i det nye kullet, så hun blir nok værende. Signe er sterilisert/kastrert, men ikke Doris. Så med mindre mannen til Stine gir etter og gir tommel opp for å ha fire katter i hus så holder jeg en knapp på at Viggo ryker ut da Doris ikke er sterilisert/kastrert og dermed fungerer som fødemaskin for nye kull og dermed inntektskilde da Stine skal begynne å ta betalt for kattunger 

Jeg forstår ikke hvem som vil betale for innavlede skipskatter, som ikke er chippet eller vaksinert??! Hvordan klarer Stine å selge dem? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (10 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvem som vil betale for innavlede skipskatter, som ikke er chippet eller vaksinert??! Hvordan klarer Stine å selge dem? 

Naive følgere.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg er mot det meste andre med dyreholdet der i gården så synes jeg det er bra at hun ikke gir dem bort! Ikke ok at for mange koster det mer for en bærepose enn en kattunge 😞

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (15 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvem som vil betale for innavlede skipskatter, som ikke er chippet eller vaksinert??! Hvordan klarer Stine å selge dem? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville91 skrev (Akkurat nå):

Selv om jeg er mot det meste andre med dyreholdet der i gården så synes jeg det er bra at hun ikke gir dem bort! Ikke ok at for mange koster det mer for en bærepose enn en kattunge 😞

Problemet er at Stine ikke tenker på kattenes beste her. Hun innsåg bare at hun kunne tjene noen raske penger under påskuddet om å være en ansvarlig dyreeier.

Hadde hun brydd seg mer enn lommeboka si så hadde hun vaksinert de og chippet de før hun solgte de videre til prisen av kostnadene ved å gjøre det. Gjerne sterilisere/kastrere de først om det er lov.

Men gjør hun det? Nei.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (3 timer siden):

Jeg forstår ikke hvem som vil betale for innavlede skipskatter, som ikke er chippet eller vaksinert??! Hvordan klarer Stine å selge dem? 

Det er nesten ikke mulig å få katt nå uten å betale for de.  Er kjapt søk på Finn, så ser man at de fleste kattungene ligger til rundt 1000kr ++.

Jeg syns det er bra folk tar betalt for kattunger. Om folk er villige til å gi penger, er de kanskje også villige til å ta vare på katten hele kattens liv, heller enn å blåse i dem, reise fra dem eller omplassere de når de ikke lenger er søte små kattunger….

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Sassinach said:

Det er nesten ikke mulig å få katt nå uten å betale for de.  Er kjapt søk på Finn, så ser man at de fleste kattungene ligger til rundt 1000kr ++.

Jeg syns det er bra folk tar betalt for kattunger. Om folk er villige til å gi penger, er de kanskje også villige til å ta vare på katten hele kattens liv, heller enn å blåse i dem, reise fra dem eller omplassere de når de ikke lenger er søte små kattunger….

Dyrebeskyttelsen har tusenvis av hjemløse katter. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Dyrebeskyttelsen har tusenvis av hjemløse katter. 

Ja de har det, og vis en adoterer ifra DB så får du en kastrert, chippet og vaksinert katt for den summen 😺

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...