Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gunn72 skrev (1 minutt siden):

Nå syns jeg at det er mange unødvendige kommentarer. Og for å legge mye av dette dødt så er alle de eldre bildene med filter, det har hun selv sagt. Og når dere kommenterer utseende hennes så er det slik hun er naturlig  uten filter. Tenk om noen skulle kommentere hvordan deres utseende er? Legg gjerne ut bilde av dere selv så kan vi kommentere deres utseende også. Sårende ikke sant? Eller er dere så perfekte at dere liker å rakke ned på hvordan andre sitt utseende er? Hva får dere ut av det tenker jeg?

mmm, mye misunnelse her tror jeg, for dere elsker jo å følge med på hvert lille steg hun gjør 24/7. Hadde ikke dette vart så anonymt hadde ingen av dere kommentert noe her inne, for dere er ikke noe bedre på den måten dere oppfører dere på her.

Beklager men det er ikke naturlig for meg å tenke at det er filter, som endrer utseende så mye. Men du har sikkert rett. Når det er sagt, så er det vel ikke utseende folk tenker mest på her, heller det at hun bruker penger på det tror jeg. Ref. spleiser.

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunn72
Chrisy skrev (16 minutter siden):

Beklager men det er ikke naturlig for meg å tenke at det er filter, som endrer utseende så mye. Men du har sikkert rett. Når det er sagt, så er det vel ikke utseende folk tenker mest på her, heller det at hun bruker penger på det tror jeg. Ref. spleiser.

Filter ble mye brukt tidligere og det ser man godt på disse bildene og alle eldre bilder. 
uansett så syns jeg det er så mange som sier alt for mye som man ikke har greie på. Det meste hun viser frem er sponset produkter og gaver. 
ellers hva hun bruker penger på har vel ingen av oss noe med. Når det gjelder den spleisen så er det også noe som skurrer fra alle dere som sier dere har blitt lurt. Først begynte det med at det var spleis på 50000,-, så er det en annen som sier 60000,- osv. Og nå er det plutselig 90000,-. Neste uke er den sikkert på 100000,-😱Dere øker den hver dag. Lite troverdig fra dere også. Så her er det en hel gjeng som hisser hverandre opp mot en. Etter hva jeg har fått med meg så er det aller meste dokumentert at pengene gikk til advokat. Og for de som ikke fikk med seg det fulgte sikkert ikke med i den perioden det ble lagt ut. Og når det gjelder spleis så er det vel ikke en lov at man skal gå ut med å vise til kvitteringer offentlig slik mange av dere ønsker? Dette er vel ikke alle som har noe med? 
jeg har selv vært med på en del spleis for mye forskjellig , men har aldri krevd kvittering på hva pengene er brukt til?? Og det ville aldri falt meg inn å ville ha det heller. Blir det brukt fornuftig er det flott at jeg støtter, blir det ikke det så får det være😀 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn72
Tvillingsjel skrev (11 timer siden):

Nå er det ikke nødvendigvis penger man er ute etter i disse sakene, men heller et ønske om å ta et oppgjør med det som har vært og vite at man har gjort alt man kan. Fortiden får man ikke ugjort, men bare det å vite at jeg har gjort alt jeg kan, skapt meg selv en avslutning og stått opp for meg selv, er en del av det å bearbeide det som har vært. Jeg har ikke gått til sak mot barnevernet, men har mange andre prosesser gående.

Jeg syns det er veldig bra at hun står på for denne saken og ikke gir seg. Når bv ikke har fulgt opp i det hele tatt så er det på tide at noen endelig tar saken helt ut og håper virkelig hun vinner dette. Og håper bv har lært og ikke gjør slike feil igjen. Har flere bekjente i bv som bekrefter dessverre at det er flere slike saker som snart er foreldet, og det er skammelig at slike hendelser skjer oftere enn man tror.

Så takk til de som orker å ta disse kampene med bv og kommunene, det gjør at det blir belyst og forhåpentligvis ikke skjer igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn72
Flettfrid skrev (12 timer siden):

Ja, hun var naturlig pen før.

Hun ser mye eldre ut enn hun er med de endringene.

På alle hennes gamle bilder brukte hun filter. Det har hun selv sagt og man kan se det tydlig at det er filter på. Så når du kommenterer hvordan hun så ut før så er det slik de bildene hun tar nå som er hennes naturlige utseende.

Så ikke snilt å kommentere hennes utseende på den måten. Hun har nok ikke gjort noen endringer, men kun tidligere brukt filter på bildene dom fjerner rynker, forminsker litt her og der. Så vær forsiktig med å kommentere andre sitt utseende , det tror jeg selv du ville følt var sårende.

prøv å ta et bilde av deg selv med filter, så skal du nok se at du ser nok eldre ut du også uten filter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunn72 skrev (4 timer siden):

Jeg syns det er veldig bra at hun står på for denne saken og ikke gir seg. Når bv ikke har fulgt opp i det hele tatt så er det på tide at noen endelig tar saken helt ut og håper virkelig hun vinner dette.

Bare det at alle andre skal betale for at hun tar saken. Hun tar ingen økonomisk risiko selv. Og om hun samtidig får inn masse penger fra følgere hun kan bruke på seg selv og shopping så gjør vel ikke det noe? Penger som skulle vært brukt på saken? Eller?

For øvrig så har hun selv lagt ut dokumenter på at barnevernet faktisk prøvde å gjøre noe. Men mor motsatte seg og far motarbeidet de, både aktivt og passivt. Og eneste løsning han la frem for barnevernet var at barnevernet skulle fikse en ny jobb til han på land. Og avtaler barnevernet lagde ble endret på av mor og far bak ryggen til barnevernet.

Barnevernet kunne kanskje gjort mer men det er ikke som om de ikke gjorde noe eller prøvde å gjøre noe. Tror du det så har du blitt oppslukt av historien Stine aktivt selger.

  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunn72 skrev (4 timer siden):

Filter ble mye brukt tidligere og det ser man godt på disse bildene og alle eldre bilder. 
uansett så syns jeg det er så mange som sier alt for mye som man ikke har greie på. Det meste hun viser frem er sponset produkter og gaver. 
ellers hva hun bruker penger på har vel ingen av oss noe med. Når det gjelder den spleisen så er det også noe som skurrer fra alle dere som sier dere har blitt lurt. Først begynte det med at det var spleis på 50000,-, så er det en annen som sier 60000,- osv. Og nå er det plutselig 90000,-. Neste uke er den sikkert på 100000,-😱Dere øker den hver dag. Lite troverdig fra dere også. Så her er det en hel gjeng som hisser hverandre opp mot en. Etter hva jeg har fått med meg så er det aller meste dokumentert at pengene gikk til advokat. Og for de som ikke fikk med seg det fulgte sikkert ikke med i den perioden det ble lagt ut. Og når det gjelder spleis så er det vel ikke en lov at man skal gå ut med å vise til kvitteringer offentlig slik mange av dere ønsker? Dette er vel ikke alle som har noe med? 
jeg har selv vært med på en del spleis for mye forskjellig , men har aldri krevd kvittering på hva pengene er brukt til?? Og det ville aldri falt meg inn å ville ha det heller. Blir det brukt fornuftig er det flott at jeg støtter, blir det ikke det så får det være😀 

 

Tror du bør følge litt bedre med, det stemmer svært lite av det du sier. Hvor lenge har du fulgt henne? Som andre svarer deg, det er nå ikke selve utseende som har blitt kommentert, det er om hun har fikset på det, og brukt penger på der. Det må hun gjerne gjøre,men da må hun vite at folk ikke like mye synes det er greit å be om pengehjelp flere ganger 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gunn72 skrev (5 timer siden):

Filter ble mye brukt tidligere og det ser man godt på disse bildene og alle eldre bilder. 
uansett så syns jeg det er så mange som sier alt for mye som man ikke har greie på. Det meste hun viser frem er sponset produkter og gaver. 
ellers hva hun bruker penger på har vel ingen av oss noe med. Når det gjelder den spleisen så er det også noe som skurrer fra alle dere som sier dere har blitt lurt. Først begynte det med at det var spleis på 50000,-, så er det en annen som sier 60000,- osv. Og nå er det plutselig 90000,-. Neste uke er den sikkert på 100000,-😱Dere øker den hver dag. Lite troverdig fra dere også. Så her er det en hel gjeng som hisser hverandre opp mot en. Etter hva jeg har fått med meg så er det aller meste dokumentert at pengene gikk til advokat. Og for de som ikke fikk med seg det fulgte sikkert ikke med i den perioden det ble lagt ut. Og når det gjelder spleis så er det vel ikke en lov at man skal gå ut med å vise til kvitteringer offentlig slik mange av dere ønsker? Dette er vel ikke alle som har noe med? 
jeg har selv vært med på en del spleis for mye forskjellig , men har aldri krevd kvittering på hva pengene er brukt til?? Og det ville aldri falt meg inn å ville ha det heller. Blir det brukt fornuftig er det flott at jeg støtter, blir det ikke det så får det være😀 

 

Dette er veldig enkelt,siden opplysningene ligger offentlig på spleis fortsatt. 3 stk spleis. Drøyt 83000 til sammen. Faktura på cirka 19000 er det hun har vist fram. Mange har etterspurt dokumentasjon på advokatutgifter nå, og hun ignorerer det bare. Hvis ikke du synes det er påfallende er du jaggu naiv. Og samler mann inn penger til ett bestemt formål så skal pengene gå til det. I tillegg har Stine skrevet på den hun starta selv at evt overskudd skal gå til Landsforeningen for barnevernsbarn. Det gjør det enda verre (og i alle fall til svindel) om pengene er brukt på vanlig forbruk. Lite tips til deg er å sjekke fakta før du beskylder folk for å dikte opp ting når det faktisk er noe som kan bevises. Og at folk ønsker kvittering/bevis forstår jeg godt når det er samla inn så store summer, og så er det plutselig «buhu, jeg mangler 60000 til sakkyndig», som hun skulle hatt om det bare er den ene fakturaen på 19000 hun har betalt. Prøv å se dette fra andre sitt ståsted, det er en god del syke mennesker med lav inntekt som har bidratt fordi de identifiserer seg med Stines historie, har liknende opplevelser og ville støtte kampen for å få oppreisning, mange føler seg nå lurt. 
 

C3638093-FD54-4102-A1D7-D63368EF9F23.png

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunn72 skrev (6 timer siden):

Nå syns jeg at det er mange unødvendige kommentarer. Og for å legge mye av dette dødt så er alle de eldre bildene med filter, det har hun selv sagt. Og når dere kommenterer utseende hennes så er det slik hun er naturlig  uten filter. Tenk om noen skulle kommentere hvordan deres utseende er? Legg gjerne ut bilde av dere selv så kan vi kommentere deres utseende også. Sårende ikke sant? Eller er dere så perfekte at dere liker å rakke ned på hvordan andre sitt utseende er? Hva får dere ut av det tenker jeg?

mmm, mye misunnelse her tror jeg, for dere elsker jo å følge med på hvert lille steg hun gjør 24/7. Hadde ikke dette vart så anonymt hadde ingen av dere kommentert noe her inne, for dere er ikke noe bedre på den måten dere oppfører dere på her.

Jeg synes Stine er ei pen dame, så det er sagt, så jeg kommenterte ikke direkte utseende sånt sett. Og hadde du fulgt tråden så hadde du sett at jeg er en av de største kritikerne til denne tråden og hva som blir skrevet. 

Og nei, jeg er ikke misunnelig i det hele tatt. 

Nå har jeg også lest det andre som du har kommentert etter at du svarte meg. Enten har du fulgt Stine veldige kort eller i rykk og napp eller må du være en av de naive følgerne hennes, for det er mye som ikke stemmer av det du skriver. 

Jeg er ingen fan av denne tråden eller av Stine, jeg har fått så det har haglet her inne, for de mener jeg forsvarer Stine, men håper du får opp øynene en dag at det er myyyyyyye som ikke stemmer med Stine, bl.a dette med Spleis. 

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunn72 skrev (5 timer siden):

På alle hennes gamle bilder brukte hun filter. Det har hun selv sagt og man kan se det tydlig at det er filter på. Så når du kommenterer hvordan hun så ut før så er det slik de bildene hun tar nå som er hennes naturlige utseende.

Så ikke snilt å kommentere hennes utseende på den måten. Hun har nok ikke gjort noen endringer, men kun tidligere brukt filter på bildene dom fjerner rynker, forminsker litt her og der. Så vær forsiktig med å kommentere andre sitt utseende , det tror jeg selv du ville følt var sårende.

prøv å ta et bilde av deg selv med filter, så skal du nok se at du ser nok eldre ut du også uten filter.

 

 

Det bilde fra 2015 som ble samenlignet med bilde fra i år , er det IKKE brukt filter. Det er ikke hun som har tatt den. Hun har blitt fotograferr av noen andre sammen med A.

 

Jeg henger meg ikke så mye opp i filterbruker, stortsett "alle" gjorde det de første årene man hadde snapp. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Flettfrid said:

Det bilde fra 2015 som ble samenlignet med bilde fra i år , er det IKKE brukt filter. Det er ikke hun som har tatt den. Hun har blitt fotograferr av noen andre sammen med A.

 

Jeg henger meg ikke så mye opp i filterbruker, stortsett "alle" gjorde det de første årene man hadde snapp. 

Ja stemmer. Og i forlengelse av dette vil jeg si at ingen her har problemer med filterbruk og plastisk operasjon/ botox osv generelt. Poenget er :

1. Stine sier at hun ikke bruker filter, men bruker det. Som så mye annet, sier hun en ting, men gjør noe annet.

2. Det reageres på at hun bruker penger på fillers, plastisk op, samtidig som hun gråter og tigger penger til saken sin.

Mulig det er følgere som synes at dette er greit. Men det er mange av hennes kritikere som absolutt ikke synes at det er greit!

  • Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier jeg ikke at Stine har gjort det, men man behøver ikke operere for å endre på feks nese, kinnbein, hake, kjevelinje osv, man kan endre mye med fillers. 

Flere andre Influencere, større enn Stine, har gjort det. Ei har feks gått fra å ha et veldig rundt ansikt til å få høye kinnbein, markert kjevelinje og hake uten å operere,  men ved bruk av fillers.

Jeg kan forstå at folk reagerer på ulikheten på de bildene som ble lagt ut da det bryllupsbildet har hun en smal nese med liten nesetipp, mens på det andre (der man ser at hun har forstørret leppene) så er nesetippen bredere og har fått en liten oppstopper. Men; på de bildene så er det ulik vinkel. Det gamle er tatt rett på og litt ned, mens det nyere bildet er vinklet opp. Vinkler endrer utseendet på bilder 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, skruf said:

Nå sier jeg ikke at Stine har gjort det, men man behøver ikke operere for å endre på feks nese, kinnbein, hake, kjevelinje osv, man kan endre mye med fillers. 

Flere andre Influencere, større enn Stine, har gjort det. Ei har feks gått fra å ha et veldig rundt ansikt til å få høye kinnbein, markert kjevelinje og hake uten å operere,  men ved bruk av fillers.

Jeg kan forstå at folk reagerer på ulikheten på de bildene som ble lagt ut da det bryllupsbildet har hun en smal nese med liten nesetipp, mens på det andre (der man ser at hun har forstørret leppene) så er nesetippen bredere og har fått en liten oppstopper. Men; på de bildene så er det ulik vinkel. Det gamle er tatt rett på og litt ned, mens det nyere bildet er vinklet opp. Vinkler endrer utseendet på bilder 

Ser ut som det er ulik vinkel ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunn72 skrev (7 timer siden):

Nå syns jeg at det er mange unødvendige kommentarer. Og for å legge mye av dette dødt så er alle de eldre bildene med filter, det har hun selv sagt. Og når dere kommenterer utseende hennes så er det slik hun er naturlig  uten filter. Tenk om noen skulle kommentere hvordan deres utseende er? Legg gjerne ut bilde av dere selv så kan vi kommentere deres utseende også. Sårende ikke sant? Eller er dere så perfekte at dere liker å rakke ned på hvordan andre sitt utseende er? Hva får dere ut av det tenker jeg?

mmm, mye misunnelse her tror jeg, for dere elsker jo å følge med på hvert lille steg hun gjør 24/7. Hadde ikke dette vart så anonymt hadde ingen av dere kommentert noe her inne, for dere er ikke noe bedre på den måten dere oppfører dere på her.

Når skal dere skjønne at de som kommenterer utseende ikke gjør det for å være slemme mot Stine? Det hander nok en gang om løgner fra Stine selv. 
«det er såå mange som lurer på åssen beatyfilter jeg bruker, og det gjør jeg ikke mer»! 
ok; men hvorfor flimrer brystet ditt da? I påvente på fokus? = LØGN!

«Det er såå mange som lurer på om jeg har tart fillers, og det gjør jeg ikke»! 
ok; men hvordan kan leppene vokse så mye naturlig på få år tror du? = LØGN! 
det er det vi kikker på. At hun lyver/nekter for det, selv om vi VET! OG, ikke minst- pengebruken på det, når ho tigger etter, har ikke råd til advokater og ditt og datt i saken.. at ho sparer hver kr?! LØGN! 

Få opp øya! 
dropp ferien stine, dropp shopping, dropp all luksus i noen få mnd. Såååå har du penger til «saken» din

  • Liker 9
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gunn72 skrev (6 timer siden):

På alle hennes gamle bilder brukte hun filter. Det har hun selv sagt og man kan se det tydlig at det er filter på. Så når du kommenterer hvordan hun så ut før så er det slik de bildene hun tar nå som er hennes naturlige utseende.

Så ikke snilt å kommentere hennes utseende på den måten. Hun har nok ikke gjort noen endringer, men kun tidligere brukt filter på bildene dom fjerner rynker, forminsker litt her og der. Så vær forsiktig med å kommentere andre sitt utseende , det tror jeg selv du ville følt var sårende.

prøv å ta et bilde av deg selv med filter, så skal du nok se at du ser nok eldre ut du også uten filter.

 

 

Med filter får man ikke mindre lepper enn uten filter… just say.. mindre rynker, glattere hud osV/ JA! Mindre lepper? Neeeh! 

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne ikke være anonym! Kan legge ut bilde av meg både MED og uten filter, for de som «er så slemme å kommentere utseende» 

men denne tråen er om Stine, og ikke meg… 

og ja, jeg er en av de som lett kan bruke filter enda! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Gunn72 skrev (7 timer siden):

Nå syns jeg at det er mange unødvendige kommentarer. Og for å legge mye av dette dødt så er alle de eldre bildene med filter, det har hun selv sagt. Og når dere kommenterer utseende hennes så er det slik hun er naturlig  uten filter. Tenk om noen skulle kommentere hvordan deres utseende er? Legg gjerne ut bilde av dere selv så kan vi kommentere deres utseende også. Sårende ikke sant? Eller er dere så perfekte at dere liker å rakke ned på hvordan andre sitt utseende er? Hva får dere ut av det tenker jeg?

mmm, mye misunnelse her tror jeg, for dere elsker jo å følge med på hvert lille steg hun gjør 24/7. Hadde ikke dette vart så anonymt hadde ingen av dere kommentert noe her inne, for dere er ikke noe bedre på den måten dere oppfører dere på her.

Dere? Du generaliserer alle som kommenterer. Enig i at å kommentere utseende er unødvendig. Misunnelig skriver du. Altså, du skriver at alle som kommenterer er misunnelig. Jeg tror du tar feil der gitt. Hva skulle det i såfall være for? Jeg tror folk reagerer på det hun sier på snap. Tårer, skal slutte med snap, for så å forsette på Insta. Er nå på igjen etter et par dager stille, både på snap og Insta. Hun kom i skade for å nevne vipps også, betimelig eller kalkulert? Sletter alle kommentarer, blokkerer om noen stiller spørsmål, snakker ned butikker og barnehagen der sønnen har gått. Kjøper ikke fotballsko til gutten fordi det er for dyrt, men shopper som en, ja jeg vet ikke hva. Nei, misunnelig er det nok ikke mange som er. Håper hun får et bedre liv og at denne saken kommer til en ende, slik at hun kan gå videre med livet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fru G
Gunn72 skrev (7 timer siden):

Filter ble mye brukt tidligere og det ser man godt på disse bildene og alle eldre bilder. 
uansett så syns jeg det er så mange som sier alt for mye som man ikke har greie på. Det meste hun viser frem er sponset produkter og gaver. 
ellers hva hun bruker penger på har vel ingen av oss noe med. Når det gjelder den spleisen så er det også noe som skurrer fra alle dere som sier dere har blitt lurt. Først begynte det med at det var spleis på 50000,-, så er det en annen som sier 60000,- osv. Og nå er det plutselig 90000,-. Neste uke er den sikkert på 100000,-😱Dere øker den hver dag. Lite troverdig fra dere også. Så her er det en hel gjeng som hisser hverandre opp mot en. Etter hva jeg har fått med meg så er det aller meste dokumentert at pengene gikk til advokat. Og for de som ikke fikk med seg det fulgte sikkert ikke med i den perioden det ble lagt ut. Og når det gjelder spleis så er det vel ikke en lov at man skal gå ut med å vise til kvitteringer offentlig slik mange av dere ønsker? Dette er vel ikke alle som har noe med? 
jeg har selv vært med på en del spleis for mye forskjellig , men har aldri krevd kvittering på hva pengene er brukt til?? Og det ville aldri falt meg inn å ville ha det heller. Blir det brukt fornuftig er det flott at jeg støtter, blir det ikke det så får det være😀 

 

Du har ikke fulgt så godt med. Spleisene er på 80k og det er helt vanlig å legge ut dokumentasjon på hva pengene er brukt til. 20k på advokat, da gjenstår 60k. Spleisene, det er tre stykket, kan du Google deg frem til å se. Du skriver det er en gjeng som hisser seg opp, på meg virker du å være den mest hissige her. Ha en fin dag😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunn72 skrev (7 timer siden):

På alle hennes gamle bilder brukte hun filter. Det har hun selv sagt og man kan se det tydlig at det er filter på. Så når du kommenterer hvordan hun så ut før så er det slik de bildene hun tar nå som er hennes naturlige utseende.

Så ikke snilt å kommentere hennes utseende på den måten. Hun har nok ikke gjort noen endringer, men kun tidligere brukt filter på bildene dom fjerner rynker, forminsker litt her og der. Så vær forsiktig med å kommentere andre sitt utseende , det tror jeg selv du ville følt var sårende.

prøv å ta et bilde av deg selv med filter, så skal du nok se at du ser nok eldre ut du også uten filter.

 

 

Kan du ikke bare sende dronninga en melding og spørre om det du påstår her, som ikke stemmer, så skal vi se hva du har å si etter på. Lurt å følge litt med så du har litt mer kjøtt på benet når det gjelder dine påstander. De er det veldig få andre her inne som har sett. Lykke til..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som heier frem stine sin sak,støtter henne i så mangt  tørr dere å spørre henne på Instagram og inne her " hvor ble resten av pengene av etter de tre forrige spleisene?hvor er kvitteringen fra den siste betalingen? Hvordan kan du si du manglet 60K når de allerede var på konto dra forrige spleis? Energi drikke,garn,planter, superbillig klær til kun trædve spenn burde vel gå fra egen lomme?vi som støttet ,støttet vel ikke til det?

Hver så snill å spørre,jeg har gjort delen hun må høre det fra alle

  • Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...