Gullerot Skrevet 5. juli 2022 #12961 Del Skrevet 5. juli 2022 Hoggorm skrev (Akkurat nå): Om det kommer er det å rapportere som svindel. Hun skal jo tross alt på ferie til Danmark 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eurony Skrevet 5. juli 2022 #12962 Del Skrevet 5. juli 2022 Det er så jævlig åpenbart at Hu gjør dette for å få oppmerksomhet OG for at de sinnsyke, hjernevaska menneskene som følger henne skal lage spleis .... "per nå finnes det ingen løsning" hint hint 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eurony Skrevet 5. juli 2022 #12963 Del Skrevet 5. juli 2022 Hu truer rett og slett sine følgere med at hun slutter med å snappe hvis hun ikke får hjelp nå. Hun ber ikke om det direkte, men indirekte. Helt sinnsykt opplegg 9 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eurony Skrevet 5. juli 2022 #12964 Del Skrevet 5. juli 2022 I morgen: *sukk* "hei dere...... Jeg ville bare komme innom en kjapp tur å si tusen takk for all støtte...." 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eurony Skrevet 5. juli 2022 #12965 Del Skrevet 5. juli 2022 Håper den virkelige grunnen er at A endelig har satt ned foten og bedt hu om å skjerpe seg. Jeg beklager spam, men dette gjør meg bare så provosert 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pretty Amazing Skrevet 5. juli 2022 #12966 Del Skrevet 5. juli 2022 Hun visste hun trengte penger i april. Hun har brukt tusenvis av penger på shopping og dyr mat. Hadde det vært meg så hadde jeg gjort tiltak. I Tillegg hadde jeg solgt unna alt jeg ikke trengte hvis det var viktig for meg.... Er det ikke det vi andre gjør. Har trengt mye penger på diverse og da selger jeg ting jeg ikke bruker, til og med det jeg bruker hvis jeg vet det generer i penger. Hun har så mye klær, interiør, leker- alt. Kutt ut ferien - ta en kortere og billigere. DET ER DET VI NORMALE MENNESKER GJØR. Det er ikke vanskerlig....Og hun må ha fått inn noe lønn på samarbeid. Disse skulle gått til lukket konto. Det er Stine sin sak. Så hennes problem. Jeg tenker aldri mine problemer er for andre å løse eller å betale. Jeg sender henne gode tanker. Ikke for at hun skal få tre, men for at hun skal forstå. 17 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 5. juli 2022 #12967 Del Skrevet 5. juli 2022 Eller er det bare en unnskyldning for å skjule at Alex/ungene eller noen andre har sagt seg lei av snappingen?😳 5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. juli 2022 #12968 Del Skrevet 5. juli 2022 Hoggorm skrev (18 minutter siden): Om det kommer er det å rapportere som svindel. Dere som har greie på Spleis, slik jeg har forstått så har Spleis på henne blitt rapportert inn tidligere. Om det skulle bli opprettet en ny på henne, vil den da gå gjennom? 😳😳😳 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. juli 2022 #12969 Del Skrevet 5. juli 2022 Sharp75! skrev (1 minutt siden): Dere som har greie på Spleis, slik jeg har forstått så har Spleis på henne blitt rapportert inn tidligere. Om det skulle bli opprettet en ny på henne, vil den da gå gjennom? 😳😳😳 Om det blir opprettet en ny kommer den til å bli masse rapportert som svindel. 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. juli 2022 #12970 Del Skrevet 5. juli 2022 Flettfrid skrev (2 minutter siden): Om det blir opprettet en ny kommer den til å bli masse rapportert som svindel. Bra!!! 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 5. juli 2022 #12971 Del Skrevet 5. juli 2022 Har hun gjort dette før? Sagt at kontoen skal stenges og «hade»? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. juli 2022 #12972 Del Skrevet 5. juli 2022 Anonyym97 skrev (Akkurat nå): Har hun gjort dette før? Sagt at kontoen skal stenges og «hade»? Hun har tatt pause og vurdert å stenge den flere ganger. Har truet følgere med anmeldelse osv når ting har gått mot henne. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 5. juli 2022 #12973 Del Skrevet 5. juli 2022 Anonyym97 skrev (9 minutter siden): Eller er det bare en unnskyldning for å skjule at Alex/ungene eller noen andre har sagt seg lei av snappingen?😳 I så fall, så var det på tide 😊👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eurony Skrevet 5. juli 2022 #12974 Del Skrevet 5. juli 2022 Anonyym97 skrev (1 minutt siden): Har hun gjort dette før? Sagt at kontoen skal stenges og «hade»? Ja, hvertfall to ganger tidligere så lenge jeg har fulgt henne, har vel fulgt henne i 1,5 år nå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 5. juli 2022 #12975 Del Skrevet 5. juli 2022 Anonyym97 skrev (1 minutt siden): Har hun gjort dette før? Sagt at kontoen skal stenges og «hade»? Ja 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 5. juli 2022 #12976 Del Skrevet 5. juli 2022 Eurony skrev (2 minutter siden): Ja, hvertfall to ganger tidligere så lenge jeg har fulgt henne, har vel fulgt henne i 1,5 år nå. Såpass ja…😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmi93 Skrevet 5. juli 2022 #12977 Del Skrevet 5. juli 2022 Flettfrid skrev (6 minutter siden): Om det blir opprettet en ny kommer den til å bli masse rapportert som svindel. Nå må denne shopping gale dama bli stoppet en gang for alle. Hun hadde hatt null problemer, med å betale 60 000 til sakkyndig, hvis hun hadde latt være å shoppe. Hun har mer en nok av klær og sminke for flere år fremover. Nei da, dronningen skal leve som kongelig samme hva. Fordi hun fortjener det. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 5. juli 2022 #12978 Del Skrevet 5. juli 2022 (endret) 11 minutter siden, Anonyym97 said: Har hun gjort dette før? Sagt at kontoen skal stenges og «hade»? Jaaaa. Mange ganger. Det skjer når hun trenger sympati og gaver/penger. Hun er snart tilbake. Endret 5. juli 2022 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 5. juli 2022 #12979 Del Skrevet 5. juli 2022 Nå kan ikke folk gi mer penger til den galskapen her????? Hun sløser jo ca 4000kroner uka på dritt!!!!! 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 5. juli 2022 #12980 Del Skrevet 5. juli 2022 Gir frua maks en dag eller to så er hu nok tilbake på snap. Denne «trusselen» har hu kjørt flere ganger før. Og hu hadde hatt mer enn nok penger til å ta saken videre om hu ikke hadde shoppa noe hver jævla dag. 😉 Kjenner jeg blir provosert. Noen må stoppe dette. 😱 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå