Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker premisset for denne tråden! 

Har aldri hatt en kjæreste selv, men håper det skal endre seg i løpet av året. Har aldri vært noe jeg aktivt hatt sett etter eller jobbet for, tenkte alltid at det ville ordne seg av seg selv når det skjedde. Det skjedde aldri, så jeg innså for et par år siden at jeg nok har vært litt redd for å vise interesse for damer jeg har vært interessert i, og begynte å gå til psykolog for å nøste litt opp i det, blant andre ting. Siden den gang har jeg begynt å date litt, og var på en 3-4 Tinderdates i sommer. Holdt på en stund med en av de, men avsluttet det etter noen måneder, da jeg ikke hadde noe særlig følelser for henne, og ikke ville mislede noen. 

Har avtalt en første date nå til helgen, så kanskje det vil lede til noe bra. Gleder meg i hvert fall!:)

Anonymkode: 4a7f0...f07

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bamseklemmer skrev (På 19.1.2021 den 16.33):

Hei, hvor romslig er du med å vise bredde og forståelse av mennesker. Hvor streng er du med deg selv for å oppnå kravene dine? Mye av dette kan være årsak til singellivet... Vi har alle en tendens å bare se på et ansikt og sveipe videre som om man ser i en annen katalog. Og kanskje den du nettopp sveipet bort, kunne faktisk vært din drømmepartner. Bilder lyver så forferdelig, noen er fotogene og andre er ikke fotogene i det hele tatt, noen bruker gamle bilder der man ser yngre ut, noen retusjerer bildene og noen bruker solbriller eller skjuler halve ansiktet... Det er egentlig ikke enkelt å vis ansikt for gud og en enhver. Noen er genert og vil ikke vise ansikt, noen gjør det av andre årsaker... For min del har det fungert best å bli kjent uten bilde, det skapes vennskapelig tone og nyskjerrighet. Det er nok når man blir forelsket i det infdre som avgjør om jeg blir betatt eller ikke, det er tross alt innholdet man skal leve med...

Utseende og personlighet trenger ikke å stemme. Men jeg har merket meg at de som ikke er så fornøyd med seg selv, som er de mest fantastiske kvinnene, fordi dem dømmer ikke andres utseende... Det er godt å føle at man elsker noen, men det er også godt å føle seg elsket...

Skal jeg finne noen i 2021, må det være ei som trenger litt støtte, for å overbevise hennes bekymringer... Blir man bekymringsfri blir også ansiktet mye vakrere, men hun har fremdeles det grunnleggende indre verdiene som jeg ble betatt av...

TS her. Jeg er ikke så opptatt av utseende, det er mange andre egenskaper som er viktigere for meg og som er høyere oppe på listen av ønskede egenskaper hos en kjæreste.  Men det er ønsker, ikke krav. Plutselig kan man føle kjemi med noen man absolutt ikke hadde sett for seg at man ville falle for. Ønsker, men ikke krav for utseende er at han er litt høy (jeg er over 180, derfor er det litt greit om han ikke er 164. Helst høyere enn meg, men på høyde med meg, eller litt lavere går også. Når jeg søker på nettet tar jeg inntil 10 cm lavere), og at han ikke er sykelig overvektig (150 kg +). Hårfarge/ skallet, slank, normalvektig eller noen kilo ekstra spiller ingen rolle for meg.  Personlighet og interesser tiltrekker meg mye mer enn utseende.

Oppdatering på dating situasjonen:

- Jeg kjøpte medlemskap på match.com, det var ikke så mange jeg fant interessante. Jeg har snakket litt med 4-5 stykker. Den ene har jeg daglig kontakt med på snap, vi hadde en facetime samtale i flere timer, også skulle vi møtes, men så dukket det opp noe med jobben hans og han måtte dra til en annen by (han snappet tilfeldigvis fra flyplass, fly, og by, så det er nok sant). 

- Jeg har registert meg i hos Mars og Venus og skal til samtale med en av deres matchmakere. Jeg har ikke tenkt til å kjøpe tjenester av de, men jeg er åpen for at de kan sende meg på date dersom de har noen som kan passe.

- Jeg kommer nok til å registrere meg på tinder igjen, og vurderer å prøve facebook sin dating.

Anonymkode: f322c...960

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Liker premisset for denne tråden! 

Har aldri hatt en kjæreste selv, men håper det skal endre seg i løpet av året. Har aldri vært noe jeg aktivt hatt sett etter eller jobbet for, tenkte alltid at det ville ordne seg av seg selv når det skjedde. Det skjedde aldri, så jeg innså for et par år siden at jeg nok har vært litt redd for å vise interesse for damer jeg har vært interessert i, og begynte å gå til psykolog for å nøste litt opp i det, blant andre ting. Siden den gang har jeg begynt å date litt, og var på en 3-4 Tinderdates i sommer. Holdt på en stund med en av de, men avsluttet det etter noen måneder, da jeg ikke hadde noe særlig følelser for henne, og ikke ville mislede noen. 

Har avtalt en første date nå til helgen, så kanskje det vil lede til noe bra. Gleder meg i hvert fall!:)

Anonymkode: 4a7f0...f07

Lykke til på date :) 

Anonymkode: c5485...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shash90

Gøy at tråden lever enda😁 nyter fortsatt singellivet og har ikke endret mening foreløpig😅

Pleier dere å date flere samtidig? Blir man ikke litt sånn forvirret? Da jeg datet en periode så var det vanskelig å forholde seg til flere samtidig. Visste aldri hva jeg følte. Så det endte opp med at jeg ikke følte at noen var seriøse.

skal prøve å følge med her, er gøy å lese kjærlighetshistorier 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, shash90 said:

Gøy at tråden lever enda😁 nyter fortsatt singellivet og har ikke endret mening foreløpig😅

Pleier dere å date flere samtidig? Blir man ikke litt sånn forvirret? Da jeg datet en periode så var det vanskelig å forholde seg til flere samtidig. Visste aldri hva jeg følte. Så det endte opp med at jeg ikke følte at noen var seriøse.

skal prøve å følge med her, er gøy å lese kjærlighetshistorier 🙈

Jeg dater bare menn jeg er veldig interessert i, og dater da bare en av gangen siden jeg bare er interessert i han jeg treffer. Ikke av prinsipp, har bare ikke lyst 😅 Dro på date en gang jeg egentlig skulle møtt en annen jeg hadde truffet et par ganger, og koste meg ikke i det hele tatt, tenkte bare på at jeg skulle ønske det var med han jeg opprinnelig skulle møte. Så hvis jeg treffer fler på en gang er det som regel fordi jeg er lei meg eller stresset av han jeg egentlig liker, og det er ikke riktig for verken meg eller daten jeg sa ja til. 

Anonymkode: c5485...557

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shash90
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg dater bare menn jeg er veldig interessert i, og dater da bare en av gangen siden jeg bare er interessert i han jeg treffer. Ikke av prinsipp, har bare ikke lyst 😅 Dro på date en gang jeg egentlig skulle møtt en annen jeg hadde truffet et par ganger, og koste meg ikke i det hele tatt, tenkte bare på at jeg skulle ønske det var med han jeg opprinnelig skulle møte. Så hvis jeg treffer fler på en gang er det som regel fordi jeg er lei meg eller stresset av han jeg egentlig liker, og det er ikke riktig for verken meg eller daten jeg sa ja til. 

Anonymkode: c5485...557

Ja, det er litt ødeleggende. Man søker ‘oppmerksomhet’... har gjort det samme selv 😂🤦🏻‍♀️ Man bare utsetter en liten sorg. Også får man masse dårlige opplevelser med dating. Ofte jeg har vært på date og tenkt «hva i h gjør jeg her med han?». Dating er spennende når personen er interessant, ellers syns jeg det er gørr kjedelig å sitte på en cafe eller en restaurant. Foretrekker også aktiviteter fremfor cafe. Det blir som et intervju når man er på cafe, har blitt traumatisert av de datene😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, shash90 said:

Ja, det er litt ødeleggende. Man søker ‘oppmerksomhet’... har gjort det samme selv 😂🤦🏻‍♀️ Man bare utsetter en liten sorg. Også får man masse dårlige opplevelser med dating. Ofte jeg har vært på date og tenkt «hva i h gjør jeg her med han?». Dating er spennende når personen er interessant, ellers syns jeg det er gørr kjedelig å sitte på en cafe eller en restaurant. Foretrekker også aktiviteter fremfor cafe. Det blir som et intervju når man er på cafe, har blitt traumatisert av de datene😂 

Hahah, det har jeg og tenkt «hva i h gjør jeg med han her», og en ekkel følelse i magen 🙈 bedre å slukke stress og eventuelle sorger med venninner og en flaske vin. Ja, enig det. Laidback pub med musikk og en øl eller gåtur syns jeg er fin første date. Cafe blir klaustrofobisk, jeg er typen som synlig begynner å skjelve under slike omstendigheter 😬jeg tuller ikke når jeg sier at en jeg var på cafedate med spurte med profesjonell stemme om mine sterke og svake sider på første date. Hadde det blitt sagt med litt humoristisk undertone så greit, men det var det ikke. 

Anonymkode: c5485...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shash90
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hahah, det har jeg og tenkt «hva i h gjør jeg med han her», og en ekkel følelse i magen 🙈 bedre å slukke stress og eventuelle sorger med venninner og en flaske vin. Ja, enig det. Laidback pub med musikk og en øl eller gåtur syns jeg er fin første date. Cafe blir klaustrofobisk, jeg er typen som synlig begynner å skjelve under slike omstendigheter 😬jeg tuller ikke når jeg sier at en jeg var på cafedate med spurte med profesjonell stemme om mine sterke og svake sider på første date. Hadde det blitt sagt med litt humoristisk undertone så greit, men det var det ikke. 

Anonymkode: c5485...557

Jaa, jeg pleide alltid stikke innom en eller annen burgersjappe og kjøpe meg en god og saftig burger etter mislykkede dater, dette savner jeg faktisk😆
Hahaha huff😂 fikk du jobben? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, shash90 said:

Gøy at tråden lever enda😁 nyter fortsatt singellivet og har ikke endret mening foreløpig😅

Pleier dere å date flere samtidig? Blir man ikke litt sånn forvirret? Da jeg datet en periode så var det vanskelig å forholde seg til flere samtidig. Visste aldri hva jeg følte. Så det endte opp med at jeg ikke følte at noen var seriøse.

skal prøve å følge med her, er gøy å lese kjærlighetshistorier 🙈

I sommer hendte det at jeg datet et par stykker litt om hverandre. Tenkte det skulle gjøre det lettere å ikke overtenke en person, da jeg føler at det kan gjøre så man oppfører seg litt mer unaturlig og nervøst neste gang man møter dem. Endte jo likvel opp med å like en av de jeg datet mye bedre enn den andre, og dermed ble det litt overtenking likevel. 🤷‍♂️

Anonymkode: 4a7f0...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, shash90 said:

Jaa, jeg pleide alltid stikke innom en eller annen burgersjappe og kjøpe meg en god og saftig burger etter mislykkede dater, dette savner jeg faktisk😆
Hahaha huff😂 fikk du jobben? 

Fikk den men takket nei, han var så rigid at jeg gikk på eggeskall rundt han 😛 når tenker du å begynne å date igjen da? Har ikke lest hele tråden :) 

Anonymkode: c5485...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shash90
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fikk den men takket nei, han var så rigid at jeg gikk på eggeskall rundt han 😛 når tenker du å begynne å date igjen da? Har ikke lest hele tråden :) 

Anonymkode: c5485...557

Skjønner, dating er vanskelig. Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke date mer. Føler meg ferdig med menn og forelskelse, er egentlig veldig kjærlig og romantisk person (mener jeg). Er trist at jeg ikke føler for å ha en mann i livet lenger. Kan jo hende jeg møter noen, jeg vet ikke, men datingapper kommer jeg aldri til å satse på igjen. Det skal veldig mye til for at jeg skal la en mann involvere seg i livet mitt igjen, jeg har det bra slik livet mitt er nå. Satser kun på karriere😁

er gøy å følge med når folk finner noen de forelsker seg i. Derfor liker jeg tråden. Tror på ekte kjærlighet, men det er som å vinne Lotto, og jeg har hittil kun vunnet 50 lapper 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke sant. Hadde aldri trodd i sommer at jeg skulle savne en kjæreste, trodde egentlig den delen av meg ikke eksisterte lenger. Er litt sjokkert over at det skulle snu sånn. Prøver å tenke positivt at det egentlig er litt fint at jeg savner kjæreste, for da er jeg ikke så «ødelagt» av tidligere relasjoner som jeg trodde. Men samtidig er det den håpløsheten, jeg ser ikke hvordan det skal være mulig. Så enn så lenge unngår jeg dating, trenger mer tid og optimisme. Sender deg gode tanker 😊

Anonymkode: c5485...557

Ja, det er jo fint, men samtidig vanskelig. 

Jeg unngår også dating akkurat nå. Har vært litt på datingsider, men klarer ikke helt å få det til. Vet ikke om jeg skal prøve det igjen senere, men akkurat nå går det ikke. 

Får håpe vi begge finner noen etter hvert da :)

Anonymkode: e5a65...191

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er jo fint, men samtidig vanskelig. 

Jeg unngår også dating akkurat nå. Har vært litt på datingsider, men klarer ikke helt å få det til. Vet ikke om jeg skal prøve det igjen senere, men akkurat nå går det ikke. 

Får håpe vi begge finner noen etter hvert da :)

Anonymkode: e5a65...191

Oj, skulle ikke være anonym der, men det var meg :)

Endret av TheCatLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, shash90 said:

Skjønner, dating er vanskelig. Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke date mer. Føler meg ferdig med menn og forelskelse, er egentlig veldig kjærlig og romantisk person (mener jeg). Er trist at jeg ikke føler for å ha en mann i livet lenger. Kan jo hende jeg møter noen, jeg vet ikke, men datingapper kommer jeg aldri til å satse på igjen. Det skal veldig mye til for at jeg skal la en mann involvere seg i livet mitt igjen, jeg har det bra slik livet mitt er nå. Satser kun på karriere😁

er gøy å følge med når folk finner noen de forelsker seg i. Derfor liker jeg tråden. Tror på ekte kjærlighet, men det er som å vinne Lotto, og jeg har hittil kun vunnet 50 lapper 😂 

Skjønner! At du har det bra med deg selv og trives i eget selskap er jo uansett bare positivt, og også en fin grunnsten for eventuelt forhold om lysten for å date skulle snu. Hadde det lenge sånn jeg og, men så kom lysten på forhold tilbake igjen de siste få månedene egentlig. Tror også på ekte kjærlighet og er veldig romantisk, men akkurat nå føles det best ut å ikke date eller ha håp. Avslår menn som ber meg ut og tinder er deaktiver atm, tar likevel meg selv i å kikke lengselsfullt på kjekke menn 🙈 Du skal se lysten snur seg for deg også når du blir klar, og skulle det ta lang tid har du et såpass fint fokus nå at det ikke gjør noe :) denne tråden er fin å følge med i så lenge, ja 😁

21 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det er jo fint, men samtidig vanskelig. 

Jeg unngår også dating akkurat nå. Har vært litt på datingsider, men klarer ikke helt å få det til. Vet ikke om jeg skal prøve det igjen senere, men akkurat nå går det ikke. 

Får håpe vi begge finner noen etter hvert da :)

Anonymkode: e5a65...191

Nei, ikke jeg heller. Med en av de siste jeg datet tenkte jeg at nå skal jeg tillate meg selv å være håpefull og gi av meg selv, men da svei det bare enda mer når det ikke gikk som tenkt. Hatt noen dater etter det som har vært rent seksuelle, og kjenner det ikke var bra for meg, for nå føler jeg meg enda mer distansert fra menn og tja... «redd» for dem. Er som et usynlig skjold har blitt satt opp. Savner sex da, men ikke verdt det. Tror absolutt du kan gi nettdating et nytt forsøk, men gjør det en dag du føler deg i godt humør å kjenner at du faktisk har lyst, er gjerne når man er i det eventyrlystne lune det blir gøy, så kan det bli horribelt hvis man føler seg ensom og sårbar 😅uansett skader det ikke å bare chatte litt med noen for å se an hva du tenker, kanskje vekker det noen positive følelser  

Anonymkode: c5485...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.. hvordan går det damer og herrer??

Er det noe fart? 
 

Jeg holder meg til mannen online vi innser jo at karantene tid  antagelig ikke vil forsvinne, eller som på Island reduseres til 5 dager...før i juni🙈. Helvete så lenge å vente 😂. Er det mulig å holde kontakten så lenge lissom? Men det går jo som det går uansett, ikke tenke for langt frem pluss at er et håp at de kan få fart på vaksinering slik at vaksinerte kanskje kan reise. 
 

Men når jeg ser på alternativene som er innom profilen nå og da så er det verd å vente😂 for der faller lite i smak til meg. 
 

Sånn er ståa .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, skjer fint lite. Dårlig med matcher og lite respons på meldinger. Må vel kanskje få ordnet nye bilder snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 20.1.2021 den 21.08):

vurderer å prøve facebook sin dating.

Anonymkode: f322c...960

Hei! 

Kan jeg bare spørre litt ifht dette? 

Tenker du da grupper på FB eller har FB en funksjon for dette? Hadde vært interessant å vite for jeg er veldig uheldig med matchene så langt på Tinder. Jeg gir ikke opp, men hadde vært gøy å prøve noe annet også.

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! 

Kan jeg bare spørre litt ifht dette? 

Tenker du da grupper på FB eller har FB en funksjon for dette? Hadde vært interessant å vite for jeg er veldig uheldig med matchene så langt på Tinder. Jeg gir ikke opp, men hadde vært gøy å prøve noe annet også.

Anonymkode: 9ffe2...c0c

FB har en egen app for dating :) 

Anonymkode: c5485...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.12.2020 den 11.23):

Ouch her... ja jeg skjønner at du tenker sånn... men kan forklare litt nærmere... han er fra Nederland, vi har snakket på cam ofte når vi begge har lagt oss og liten kveldsprat før vi sovner... 

Anonymkode: baa48...673

Holdt på å spørre "Han er vel ikke fra Nederland?" før jeg så dette innlegget  😬🤯 Men det skal vel mye til at det er samme person som jeg tenker på 😆 Min nederlandske tinderdate var kjekk og grei altså, men han hadde nok aldri planer om å flytte til Norge, selv om han sa det til meg. 

Eliz

Anonymkode: 43994...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Holdt på å spørre "Han er vel ikke fra Nederland?" før jeg så dette innlegget  😬🤯 Men det skal vel mye til at det er samme person som jeg tenker på 😆 Min nederlandske tinderdate var kjekk og grei altså, men han hadde nok aldri planer om å flytte til Norge, selv om han sa det til meg. 

Eliz

Anonymkode: 43994...cda

Pm meg så skal du få vite mer😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...