Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

K25 igjen her. Har dere noen i kikkerten da dere som er med i tråden? 🤗

Anonymkode: 41ad8...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Traff helt tilfeldig en mann tidligere i år, som jeg har truffet igjen ved noen få anledninger, han sitter fast i hjertet og hjernen min. Jeg vet at han liker meg også. Men det finnes dessverre en utfordring her som er til hinder og jeg vet ikke om den kan overkommes, men vi er begge single og tiltrekningen er til å ta og føle på, så jeg krysser fingrene for at det finnes en løsning. Jeg vil virkelig ha han, fortsette å se dypt inn i øynene hans uten egentlig å måtte si noe, bare føle på spenningen mellom oss, og gå videre derfra til å være nær, helt nær ❤️ Jeg har falt, hardt!

Lykke til i 2021 til alle ❤️

Anonymkode: a801d...20e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hun skriver jo over et halvt århundre. Jeg skal oppklare Et århundre = 100 år. Delt på 2, så hun er over 50 år. 

Anonymkode: 3dea9...867

Så alt mellom 50 og 100 er samme alder i din bok?

Anonymkode: aad6e...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skal" virker litt i overkant optimistisk, men går vel an å prøve.

Prøvde i 2020 også. Installerte Tinder en stund etter å ha blitt dumpet i 2019, men har ennå ikke truffet noen. Ikke fått så mange matches, og har ikke vært spesielt flink til å skrive til de jeg har fått. Det har blitt noen samtaler, men i det fleste tilfellene har ikke samtalen gått noe sted. Som oftest har det bare vært "feil" match, andre ganger har avstand, koronatiltak, sjenerthet eller timing kommet i veien.

Egentlig er jeg allergisk mot usikkerhet og hater dating, så vil helst bare over den biten og starte tre måneder inn i forholdet. :P Om noe blir vel nyttårsforsettet for 2021 å tåle det ubehaget. Må jo bare gjennom det.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til inspirasjon: Til alle rundt 30 som har gitt opp dating....

Jeg kommer til å følge tråden og prøve å holde meg anonym selv om jeg har driti meg ut på det før og glemt å hake av anonym knappen, men for at det skal bli enklere for andre og forholde seg til mine innelegg og ikke bare det nummeret nederst kommer jeg til å kalle meg : Ouch... 

Jeg er snart 53...blir det i mars. Jeg har hatt 1 forhold i mitt liv som ikke var bra. Jeg har vært single i 12 år. Siste 2-3 årene har jeg vært mer aktiv på søke fronten. 
Har rota meg borti mye rart på den ferden, men jeg tar det som  læring og erfaringer for å komme bedre ut av det tilslutt. Jeg leter etter kjærlighet. Jeg har prøvd ONS, FF... siste endte med ensidig forelskelse fra min side... noe jeg har slitt med lenge. Så nei det er ikke lengre noe alternativ. 

Jeg har vært på en del dater siste 5 -6 mnd da jeg flyttet til ett mer folksomt område enn der jeg kom i fra. Men som ts skrev.. de som er interessert i meg er jeg ikke interessert i ... men min tidliger ff bor her..og ja faan det har vært tøft altså og treffe på han her og der ved tilfeldigheter, men samtidig jævlig spennende... men nå er det slutt fant jeg ut.. nå må jeg komme meg videre.  Jeg datet også en til flere ganger før jeg fant ut at nei... det stemte bare ikke. Jeg syns han var for treig... alt var sirup... nei det hadde jeg ikke klart og forholde meg til i det lange løp. 

Nå har jeg fått en fin kontakt med en online..faktisk.. som ikke er mulig å møte før korona hysteriet har lagt seg og grensene åpner. Har blitt en mann jeg snakker med hver dag på ettermiddag og kveld når vi begge er ferdig på jobb. Det har vært utrolig hyggelig så langt, og han har da planer om å flytte til Norge før jeg begynte å prate med han. Han er en del yngre en meg, men det har de alle vært de jeg har vært på date med. Så slik sett har jeg vel ikke følt at jeg er eldre har vært noe stort problem egentlig. Jeg ønsker selvsagt en mann som ikke har noe stort ønske om barn og som er oppegående og kan jobbe og ta vare på seg selv slik jeg gjør. Så denne tråden var midt i blinken folkens..

Så Ouch er med. 

Anonymkode: baa48...673

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Til inspirasjon: Til alle rundt 30 som har gitt opp dating....

Jeg kommer til å følge tråden og prøve å holde meg anonym selv om jeg har driti meg ut på det før og glemt å hake av anonym knappen, men for at det skal bli enklere for andre og forholde seg til mine innelegg og ikke bare det nummeret nederst kommer jeg til å kalle meg : Ouch... 

Jeg er snart 53...blir det i mars. Jeg har hatt 1 forhold i mitt liv som ikke var bra. Jeg har vært single i 12 år. Siste 2-3 årene har jeg vært mer aktiv på søke fronten. 
Har rota meg borti mye rart på den ferden, men jeg tar det som  læring og erfaringer for å komme bedre ut av det tilslutt. Jeg leter etter kjærlighet. Jeg har prøvd ONS, FF... siste endte med ensidig forelskelse fra min side... noe jeg har slitt med lenge. Så nei det er ikke lengre noe alternativ. 

Jeg har vært på en del dater siste 5 -6 mnd da jeg flyttet til ett mer folksomt område enn der jeg kom i fra. Men som ts skrev.. de som er interessert i meg er jeg ikke interessert i ... men min tidliger ff bor her..og ja faan det har vært tøft altså og treffe på han her og der ved tilfeldigheter, men samtidig jævlig spennende... men nå er det slutt fant jeg ut.. nå må jeg komme meg videre.  Jeg datet også en til flere ganger før jeg fant ut at nei... det stemte bare ikke. Jeg syns han var for treig... alt var sirup... nei det hadde jeg ikke klart og forholde meg til i det lange løp. 

Nå har jeg fått en fin kontakt med en online..faktisk.. som ikke er mulig å møte før korona hysteriet har lagt seg og grensene åpner. Har blitt en mann jeg snakker med hver dag på ettermiddag og kveld når vi begge er ferdig på jobb. Det har vært utrolig hyggelig så langt, og han har da planer om å flytte til Norge før jeg begynte å prate med han. Han er en del yngre en meg, men det har de alle vært de jeg har vært på date med. Så slik sett har jeg vel ikke følt at jeg er eldre har vært noe stort problem egentlig. Jeg ønsker selvsagt en mann som ikke har noe stort ønske om barn og som er oppegående og kan jobbe og ta vare på seg selv slik jeg gjør. Så denne tråden var midt i blinken folkens..

Så Ouch er med. 

Anonymkode: baa48...673

Høres herlig ut at du har møtt en online, bare vær litt obs på at du ikke blir lurt. Jeg ser blinkende røde flagg når du sier han har lenge tenkt til å flytte til Norge og er litt yngre enn deg. Er du helt sikker på at han er den han utgir seg for ? 

Ønsker deg alt godt og at kjærligheten er ekte. 

Anonymkode: 3dea9...867

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres herlig ut at du har møtt en online, bare vær litt obs på at du ikke blir lurt. Jeg ser blinkende røde flagg når du sier han har lenge tenkt til å flytte til Norge og er litt yngre enn deg. Er du helt sikker på at han er den han utgir seg for ? 

Ønsker deg alt godt og at kjærligheten er ekte. 

Anonymkode: 3dea9...867

Ouch her... ja jeg skjønner at du tenker sånn... men kan forklare litt nærmere... han er fra Nederland, vi har snakket på cam ofte når vi begge har lagt oss og liten kveldsprat før vi sovner... 

Anonymkode: baa48...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har alt funnet kjærligheten. Noen utfordringer gjør at det ikke har kunnet bli oss ennå, men jeg tror at det som er ment, finner sin vei 💖Har troen på 2021. 

Anonymkode: e5736...38d

Ouch her... så fantastisk. Ja 2020 har vært rart og 2021 blir nok rart ett stykke uti det og. Men som du sier det som er meant to be det blir. Så jeg og har troen på 2021..❤️

Anonymkode: baa48...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvilke dater i korona tider? 
Men ja, har blitt inspirert av «hva slags dame ville du aldri datet»-tråd 😁 

Anonymkode: 6dad8...7d2

Hva ble du inspirert av der? Min lange kravliste, eller er du henne som traff på nesten alle innleggene som ble publisert der inne? ;) 

Anonymkode: 51de1...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ouch her... ja jeg skjønner at du tenker sånn... men kan forklare litt nærmere... han er fra Nederland, vi har snakket på cam ofte når vi begge har lagt oss og liten kveldsprat før vi sovner... 

Anonymkode: baa48...673

Så bra ❤ 

Anonymkode: 3dea9...867

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Å få klaff med den første man dater er jo ikke verst da!

Anonymkode: b4321...fe1

Med praktisk talt, så betyr det at jeg har vært på et par korte dates, uten interesse. I tillegg har jeg hatt et slags chatforhold over lengre tid.  I perioden som nysingel, var det egentlig ganske fint. 

Anonymkode: bfee9...f5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

K25 igjen her. Har dere noen i kikkerten da dere som er med i tråden? 🤗

Anonymkode: 41ad8...88c

Ouch her... har du? Ja jeg har en i kikkerten langt unna... må bruke stjernekikkert ha ha ha...mye kan gå feil men har man flax kan det også gå bra. 

Anonymkode: baa48...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Med praktisk talt, så betyr det at jeg har vært på et par korte dates, uten interesse. I tillegg har jeg hatt et slags chatforhold over lengre tid.  I perioden som nysingel, var det egentlig ganske fint. 

Anonymkode: bfee9...f5f

Ouch... lykke til så masse..det høres spennende ut. 

Anonymkode: baa48...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shash90 skrev (13 timer siden):

Vet ikke om jeg er velkommen her når jeg har bestemt meg for å ikke date mer. Er 30 og føler at jeg er ferdig med dating og menn😬

Men det er jo en god strategi for å lykkes. Det er jo ofte slik at når man trekker seg tilbake og "gir opp" etter mange år med forsøk at man ofte lykkes, hvor det kommer over deg spontant og naturlig. Når du minst forventer det :) 

Ellers så tenker jeg at ingen som har et håp om kjærlighet bør lukke døren helt for kjærligheten. Det kan lønne seg å trekke seg tilbake, men ikke bygg barrierene unødvendig for høye fordi du har satt deg på bakbeina i "trass". :)  Ha et åpent sinn selv om du ikke aktivt jakter!

Anonymkode: 51de1...903

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med 😅 men innser også at etter den tråden om hvilke damer menn aldri vil date, at jeg fyller tydeligvis stort sett minimum en boks hos «alle» der :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det er jo en god strategi for å lykkes. Det er jo ofte slik at når man trekker seg tilbake og "gir opp" etter mange år med forsøk at man ofte lykkes, hvor det kommer over deg spontant og naturlig. Når du minst forventer det :) 

I noen tilfeller stemmer det nok. Kanskje det også i større grad er sant for kvinner enn for menn, siden kvinner "har lov" til å være mer passive på den fronten. Men ærlig talt, jeg ville ikke akkurat valgt det som strategi. Kjenner folk som ga opp for nær 20 år siden, og selv om de har minst ventet det i evigheter, har det aldri kommet over dem spontant og naturlig.

Hvis du ønsker en forandring i livet ditt er det bedre å skape den selv, heller enn å sitte og vente på at den faller i fanget på deg, selv om innsatsen kan være vanskelig og ubehagelig.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men det er jo en god strategi for å lykkes. Det er jo ofte slik at når man trekker seg tilbake og "gir opp" etter mange år med forsøk at man ofte lykkes, hvor det kommer over deg spontant og naturlig. Når du minst forventer det :) 

Ellers så tenker jeg at ingen som har et håp om kjærlighet bør lukke døren helt for kjærligheten. Det kan lønne seg å trekke seg tilbake, men ikke bygg barrierene unødvendig for høye fordi du har satt deg på bakbeina i "trass". :)  Ha et åpent sinn selv om du ikke aktivt jakter!

Anonymkode: 51de1...903

enig i den... tror hun du svarte at hun egentlig vil men har gitt litt opp, men en slik tråd er jo fantastisk så kan vi dele oppturer og nedturer..for de vil jo komme... helt garantert. 

Ouch.

Anonymkode: baa48...673

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missg skrev (2 minutter siden):

Jeg vil være med 😅 men innser også at etter den tråden om hvilke damer menn aldri vil date, at jeg fyller tydeligvis stort sett minimum en boks hos «alle» der :ler:

 

Jeg har tre krav til menn... ikke røyk, førerkort og jobb. Syns ikke det er så mye å forlange jeg fyller de kravene selv. Og har lest tråden jeg fyller ikke mange av de kravene jeg heller så ikke rart jeg aldri finner noen...  Men utrolig mange som prøver seg hos meg som ikke fyller mine krav også. Jeg har stort rød skrift i profilen min at jeg ikke liker røyk og søker ikke røykere...hva skjer..jo masse røykere skriver... har de null selvinnsikt?  Jeg firer aldri på det kravet for jeg hater røyk. 

Ouch.

 

Anonymkode: baa48...673

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (2 minutter siden):

I noen tilfeller stemmer det nok. Kanskje det også i større grad er sant for kvinner enn for menn, siden kvinner "har lov" til å være mer passive på den fronten. Men ærlig talt, jeg ville ikke akkurat valgt det som strategi. Kjenner folk som ga opp for nær 20 år siden, og selv om de har minst ventet det i evigheter, har det aldri kommet over dem spontant og naturlig.

Hvis du ønsker en forandring i livet ditt er det bedre å skape den selv, heller enn å sitte og vente på at den faller i fanget på deg, selv om innsatsen kan være vanskelig og ubehagelig.

Nei altså, strategien anbefales ikke. Men for noen så er dette veien å gå, og hun jeg siterte "ønsket" å ta denne veien. Å senke skuldrene og forventningene kan på mange måter være forløsende. Derfor anbefalte jeg henne å være årvåken uten store barrieret i den passive situasjonen også. 

Anonymkode: 51de1...903

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...