Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere går på date med så høy smittefare?

Anonymkode: 10e77...9c1

Hadde jo håpt det skulle bli med en 😬 men ja, jeg velger å ta en sjanse til... 

relativt rolig her nå da mtp corona, bor ikke på Østlandet. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gåtur på to timer også middag og vin hos meg etterpå. Kjemien er bare riktig, samtalen bare flyter. Serie og armkrok på sofaen. For en fantastisk fyr. Jeg er virkelig betatt. 

Sushi hos han torsdag. Gleder meg massevis allerede. Det er han jeg har lett etter ❤️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, og har vel egentlig ikke hatt et fast forhold før. Har hatt Sukker i noen år, men ikke brydd meg så mye med det. Har også hatt Tinder. En kveld nå i januar satt jeg bare og sveipet for moro skyld på Tinder, og har vel egentlig ikke gått inn for å lete aktivt etter noen. Dessuten har jeg ikke hatt helt troa på hvem man kan møte på Tinder. For jeg er av de som er ute etter et langvarig forhold. Som en annen skrev tidligere her i tråden, så skulle jeg ønske det bare var å møte den ene, og så var det gjort. 

Men som sagt, jeg sveipet for moro skyld. Og så matchet jeg med en, og nå har vi pratet sammen i snart en måned. Vi gikk over til Snapchat for en stund siden, og vi har så mange felles interesser. Han virker genuint interessert, er ordentlig snill og koselig, og ikke i nærheten av de raringene som kun er ute etter sex. På grunn av corona og avstand har vi ikke planlagt å møtes enda, men han her er den første jeg faktisk har lyst til å møte. 

Så jeg er spent på å se hva som skjer videre ... 

Masse lykke til, til alle dere som vil finne kjærligheten 💖

Anonymkode: 92072...8ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgon

Mann på 43 som har vore samen med samme dama side videregående. Langsomt mot brudd i fjor, også har man bygd seg opp mot en ny framtid nå(40 krise, pussa opp seg selv etc) . Har kommet meg på tinder i disse coronatider, og synes det i utgangspunktet fungerer fint, selv om jeg ikke er på utkikk etter en natt. Det er masse flotte damer der ute, og har ingen problem med å få matcher med damer på min alder😉

Litt rart å gå på date i coronatid og når man ikke har gjort det siden 1995...

Men føler vel at det er så mye rare representanter av mitt kjønn på tinder, at det ikke er så vanskelig å skille seg ut. 

Skal på andre date på valentines dagen, så får vi se hva det leder til. 

Lykke til alle sammen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellmannover190 skrev (2 timer siden):

God morgon

Mann på 43 som har vore samen med samme dama side videregående. Langsomt mot brudd i fjor, også har man bygd seg opp mot en ny framtid nå(40 krise, pussa opp seg selv etc) . Har kommet meg på tinder i disse coronatider, og synes det i utgangspunktet fungerer fint, selv om jeg ikke er på utkikk etter en natt. Det er masse flotte damer der ute, og har ingen problem med å få matcher med damer på min alder😉

Litt rart å gå på date i coronatid og når man ikke har gjort det siden 1995...

Men føler vel at det er så mye rare representanter av mitt kjønn på tinder, at det ikke er så vanskelig å skille seg ut. 

Skal på andre date på valentines dagen, så får vi se hva det leder til. 

Lykke til alle sammen! 

Har heller ikke data siden 1995. Kan vel ikke kalles dating det som skjedde den gang heller kanskje😆

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Har heller ikke data siden 1995. Kan vel ikke kalles dating det som skjedde den gang heller kanskje😆

Anonymkode: 14673...8b8

Hehe, nei, på eit litt anna nivå. 

Då var det om å gjera å seie noko, no er det heller omvendt🙊🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer:

Er det ultimate å få sendt bilde av nytt sengetøy på senga, med brettekanter, hjerte og teksten hverdagslykke? 

For hvilken glede det ble! 

(altså eg er veldig glad i nytt sengetøy også😀🥰

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en i ettermiddag 😄 ikke noe store greier, en liten kjøretur også gikk vi en tur i sentrum men veldig kaldt 😅 

Veldig koselig. Møtte via Tinder faktisk, men snakker kun på snap nå.

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellmannover190 skrev (16 timer siden):

Dere damer:

Er det ultimate å få sendt bilde av nytt sengetøy på senga, med brettekanter, hjerte og teksten hverdagslykke? 

For hvilken glede det ble! 

(altså eg er veldig glad i nytt sengetøy også😀🥰

Det skader aldri å se at det er en mann som setter pris på et rent og ryddig hjem.😉 Jeg liker godt slike ting. Et lite innblikk i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (På 6.2.2021 den 22.03):

Gåtur på to timer også middag og vin hos meg etterpå. Kjemien er bare riktig, samtalen bare flyter. Serie og armkrok på sofaen. For en fantastisk fyr. Jeg er virkelig betatt. 

Sushi hos han torsdag. Gleder meg massevis allerede. Det er han jeg har lett etter ❤️

Så herlig!❤️ Nyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det tur date på meg i morgen🙂

Kjenner litt på at jeg mister litt motet innimellom, men prøver å være så positiv som mulig.

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Da blir det tur date på meg i morgen🙂

Kjenner litt på at jeg mister litt motet innimellom, men prøver å være så positiv som mulig.

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (2 timer siden):

Lykke til!

Takk😊

Men, jeg tror jeg dropper den turen. Fikk plutselig et bilde av hans "private" deler. Helt uoppfordret og er enda satt ut. 

Altså... Hva må man gjøre for å møte en normal mann? Hvor vanskelige er de å finne?

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk😊

Men, jeg tror jeg dropper den turen. Fikk plutselig et bilde av hans "private" deler. Helt uoppfordret og er enda satt ut. 

Altså... Hva må man gjøre for å møte en normal mann? Hvor vanskelige er de å finne?

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Å gud, hva er det med enkelte menn ? 

🤢

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å gud, hva er det med enkelte menn ? 

🤢

Anonymkode: 14673...8b8

I know! 

Jeg trodde jeg hadde brukt opp min kvote med uflaks nå. Han her virket så okey. 

Jeg blir helt oppgitt!!

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj altså. Men de ordentlige mennene finnes også ! 

 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Æsj altså. Men de ordentlige mennene finnes også ! 

 

Anonymkode: 14673...8b8

Jeg begynner snart å miste helt troen på det😥

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne på 26 som vil finne kjærligheten i 2021, men det vet jeg at ikke skjer. 

Anonymkode: 484a9...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...