Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi fikk til et lite møte på lørdag etter han var kommet hjem. Følte vi fikk god kontakt, og har skrevet og sendt snaper i går og i dag. 

Nå skal jeg passe meg å ikke ta tre steg frem når han tar ett. Så må senke skuldrene litt for å også holde på spenningen. Han fikk sin barn hjem tidlig i går formiddag. Krysser fingrene for at vi kan møtes igjen til neste uke🤞

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Ja det har jeg også lært og ikke bli for på. Det ødelegger alt som regel. Så der gjør du nok rett og la han styre showet. Innimellom tar jeg kontakt først bare sånn at det er han hver gang, men stort sett skriver han først. Nå har vi snakket nesten hver kveld på cam og jeg elsker den natta praten før vi sovner..det er så hyggelig. Snakker om sola...der skrev han... ha ha ha... så digg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.12.2020 den 20.52):

Jeg er blitt inspirert av trådene hvor de som for eksempel de som skal ned i vekt samler seg, støtter hverandre, og kommer med oppdateringer.

 Nå kan vi som skal finne kjærligheten i 2021 samle oss og støtte hverandre også. Jeg er en 37 år gammel kvinne, jeg har vært singel i mange år, men har også flere lengre forhold bak meg. Jeg har datet litt, de få jeg liker liker ikke meg tilbake, og de som blir interessert i meg, blir ikke jeg interessert i. Dersom jeg skal inn i et forhold så skal det kjennes riktig ut, jeg skal ikke ha kjæreste for å ha kjæreste. Jeg må nok jobbe litt med meg selv når det kommer til fremtoning, og når det kommer til å være åpen for andre ting enn det jeg hadde sett for meg. Jeg har vært på tinder i mange år. Nå er planen å prøve match.com i en måned, jeg tenker også å være på tinder.  Målet mitt er at innen mars skal jeg ha vært på minst fem dater. Det kan være fem dater med fem ulike menn, eller fem dater med en mann, jeg må komme igang.

Hvem er dere, hva er deres ønsker, mål, og plan?

Anonymkode: f322c...960

Hei, hvor romslig er du med å vise bredde og forståelse av mennesker. Hvor streng er du med deg selv for å oppnå kravene dine? Mye av dette kan være årsak til singellivet... Vi har alle en tendens å bare se på et ansikt og sveipe videre som om man ser i en annen katalog. Og kanskje den du nettopp sveipet bort, kunne faktisk vært din drømmepartner. Bilder lyver så forferdelig, noen er fotogene og andre er ikke fotogene i det hele tatt, noen bruker gamle bilder der man ser yngre ut, noen retusjerer bildene og noen bruker solbriller eller skjuler halve ansiktet... Det er egentlig ikke enkelt å vis ansikt for gud og en enhver. Noen er genert og vil ikke vise ansikt, noen gjør det av andre årsaker... For min del har det fungert best å bli kjent uten bilde, det skapes vennskapelig tone og nyskjerrighet. Det er nok når man blir forelsket i det infdre som avgjør om jeg blir betatt eller ikke, det er tross alt innholdet man skal leve med...

Utseende og personlighet trenger ikke å stemme. Men jeg har merket meg at de som ikke er så fornøyd med seg selv, som er de mest fantastiske kvinnene, fordi dem dømmer ikke andres utseende... Det er godt å føle at man elsker noen, men det er også godt å føle seg elsket...

Skal jeg finne noen i 2021, må det være ei som trenger litt støtte, for å overbevise hennes bekymringer... Blir man bekymringsfri blir også ansiktet mye vakrere, men hun har fremdeles det grunnleggende indre verdiene som jeg ble betatt av...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (4 minutter siden):

For min del har det fungert best å bli kjent uten bilde, det skapes vennskapelig tone og nyskjerrighet. Det er nok når man blir forelsket i det infdre som avgjør om jeg blir betatt eller ikke, det er tross alt innholdet man skal leve med...

Vet du, jeg er helt enig med deg i siste del av setningen din. Det er innsiden som man skal leve med, utseendet kan falme. 

Men for meg har det aldri funka å snakke med noen uten bilde, for til tross for at jeg får et godt inntrykk av dem gjennom skrift. Det må være noe med kombinasjonen som klaffer, det må gå litt hånd i hånd.  

sånn sett er det lettere å bli kjent med noen via f.eks aktiviteter, der får man jo se personlighet og væremåte med en gang og det er lettere å "gå forbi" utseendet på et vis. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (4 minutter siden):

Vet du, jeg er helt enig med deg i siste del av setningen din. Det er innsiden som man skal leve med, utseendet kan falme. 

Men for meg har det aldri funka å snakke med noen uten bilde, for til tross for at jeg får et godt inntrykk av dem gjennom skrift. Det må være noe med kombinasjonen som klaffer, det må gå litt hånd i hånd.  

sånn sett er det lettere å bli kjent med noen via f.eks aktiviteter, der får man jo se personlighet og væremåte med en gang og det er lettere å "gå forbi" utseendet på et vis. 

Forsåvidt enig med deg, men jeg har har lært meg å elske det ansiktet jeg ser, og ikke det ansiktet jeg forventer å se... Vanskelig å forklare, men jeg blir like glad i det jeg ser eller får se... For meg er det totalopplevelsen som avgjør. Jeg tror nok dem som bare er opptatt av utseende, må holde på lengre... I min alder er det jo egentlig et ansikt man liker jeg trenger, enn som ung trengte et ansikt for å bli forelsket... Men i min alder synes jeg stortssett alle kvinner er vakre og sjarmerende på forskjellig vis... så jeg ser egentlig lyst på datingen🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (2 minutter siden):

Forsåvidt enig med deg, men jeg har har lært meg å elske det ansiktet jeg ser, og ikke det ansiktet jeg forventer å se... Vanskelig å forklare, men jeg blir like glad i det jeg ser eller får se... For meg er det totalopplevelsen som avgjør. Jeg tror nok dem som bare er opptatt av utseende, må holde på lengre... I min alder er det jo egentlig et ansikt man liker jeg trenger, enn som ung trengte et ansikt for å bli forelsket... Men i min alder synes jeg stortssett alle kvinner er vakre og sjarmerende på forskjellig vis... så jeg ser egentlig lyst på datingen🙈

Da har jo du kommet lenger enn meg på den måten ;) og all ære til deg for det.  

Jeg vil jo, og er jo, enig i at det er totalopplevelsen som avgjør, men den opplevelsen inneholder også litt utseende for mitt vedkommende.  Jeg har vært forelsket i mange slags typer jeg, også mange av dem som ikke settes så høyt på denne skalaen man snakker så mye om, men det er jo fordi personligheten også spiller inn.  

Jeg kan bare huske en gang hvor det gikk bra uten bilde, men ellers har jeg altså blitt skuffet hver gang jeg har fått se vedkommende jeg har snakket lenge med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (25 minutter siden):

Da har jo du kommet lenger enn meg på den måten ;) og all ære til deg for det.  

Haha, nei vi har vel kommet like langt... for jeg er jo singel enda🤭 Jeg har jo vært singel lenge, men nettopp begynt å se etter noen da... jo da, man må belage seg på skuffelser, det finnes så utallige måter vi har smak og måter vi gjør ting på... Kan ikke annet enn å ønske at du finner kjærligheten, etter det jeg kan se av dine meninger, preferanser og deltakelse her på forumet er du nok ei drømmedame for mange... men det er jo bare på papiret, du kan jo like gjerne være ei lita nuggel man kan bli forelsket i🥰🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (7 minutter siden):

Haha, nei vi har vel kommet like langt... for jeg er jo singel enda🤭 Jeg har jo vært singel lenge, men nettopp begynt å se etter noen da... jo da, man må belage seg på skuffelser, det finnes så utallige måter vi har smak og måter vi gjør ting på... Kan ikke annet enn å ønske at du finner kjærligheten, etter det jeg kan se av dine meninger, preferanser og deltakelse her på forumet er du nok ei drømmedame for mange... men det er jo bare på papiret, du kan jo like gjerne være ei lita nuggel man kan bli forelsket i🥰🙈

dagens søteste melding ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (2 timer siden):

Ja det har jeg også lært og ikke bli for på. Det ødelegger alt som regel. Så der gjør du nok rett og la han styre showet. Innimellom tar jeg kontakt først bare sånn at det er han hver gang, men stort sett skriver han først. Nå har vi snakket nesten hver kveld på cam og jeg elsker den natta praten før vi sovner..det er så hyggelig. Snakker om sola...der skrev han... ha ha ha... så digg. 

Takk for gode råd😊 

Jeg tok initiativ til dialog i går. Eller, han sendte en melding sendt søndag kveld som jeg ikke svarte på fordi jeg sovnet. Skrev ikke sånn typisk melding "hei, har du en fin dag", men sendte Snap av en morsom situasjon jeg plutselig befant meg i i går på jobb. Da tenkte jeg at jeg viste han litt av min varierte dag og at jeg kan spøke på egne vegne🙂 Har hørt at det skal være sjarmerende. 

Nå i dag har jeg ikke hørt noe. Ettersom jeg tok kontakt i går så tenker jeg at han får ta kontakt nå og la han styre det fremover. 

Nå er dette med han og meg veldig ferskt. Jeg håper jo at vi også etter hvert kan komme dit og ting har utviklet seg dit at vi kan snakke sammen litt fast hver kveld. Men, jeg må bare være tålmodig og sette meg på hendene når det begynner å krible i fingrene etter å skrive. 

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Takk for gode råd😊 

Jeg tok initiativ til dialog i går. Eller, han sendte en melding sendt søndag kveld som jeg ikke svarte på fordi jeg sovnet. Skrev ikke sånn typisk melding "hei, har du en fin dag", men sendte Snap av en morsom situasjon jeg plutselig befant meg i i går på jobb. Da tenkte jeg at jeg viste han litt av min varierte dag og at jeg kan spøke på egne vegne🙂 Har hørt at det skal være sjarmerende. 

Nå i dag har jeg ikke hørt noe. Ettersom jeg tok kontakt i går så tenker jeg at han får ta kontakt nå og la han styre det fremover. 

Nå er dette med han og meg veldig ferskt. Jeg håper jo at vi også etter hvert kan komme dit og ting har utviklet seg dit at vi kan snakke sammen litt fast hver kveld. Men, jeg må bare være tålmodig og sette meg på hendene når det begynner å krible i fingrene etter å skrive. 

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Uff vet alt om dette der med han forrige jeg rota meg borti..jeg skrev og skrev og det ødela vel det meste tror jeg så nå har jeg lært. Ville jo ha oppmerksomhet hele tiden... håper du hører fra han snart da men har han barn så kan jo det gjøre han mye opptatt så det må du regne med det tar litt  tid. Krysser fingrene da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk. Aldri følt det er mer håpløst å treffe noen og helt resignert siden håpet er borte. Samtidig savner jeg en kjæreste så inderlig. Det er en dårlig kombinasjon. Er ikke mer enn et halvt år siden jeg digget singellivet og tenkte det er uaktuelt med ny kjæreste, hadde ikke trodd det skulle snu og skuffet over det.

Anonymkode: c5485...557

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (21 minutter siden):

Uff vet alt om dette der med han forrige jeg rota meg borti..jeg skrev og skrev og det ødela vel det meste tror jeg så nå har jeg lært. Ville jo ha oppmerksomhet hele tiden... håper du hører fra han snart da men har han barn så kan jo det gjøre han mye opptatt så det må du regne med det tar litt  tid. Krysser fingrene da. 

Det er nettopp dét du nevner der jeg ønsker å unngå. At jeg kveler det ved å fremstå for trengende. 

Det er godt det ikke bare er jeg som kjenner på behovet for oppmerksomhet😅 Da er jeg ikke unormal. Nå har han nettopp vært borte i 14 dager i tillegg og da ikke sett sine barn på ca halvannen uke. Han insisterte på å møte meg lørdag fordi han skulle få ungene hjem tidlig søndag. Han ville ikke vente over 1 uke til for å møte meg. Jeg har full forståelse og respekt for at han bruker tiden med barna nå. Jeg håper bare at etter hvert som dette forhåpentligvis utvikler seg at vi kan ha mer kontakt på kveldstid når barna hans har lagt seg - at det jevner seg ut. Nå i begynnelsen og spesielt med tanke på at han har vært lenge borte så skal han selvfølgelig få fokusere på dem😊 

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (17 timer siden):

Uff vet alt om dette der med han forrige jeg rota meg borti..jeg skrev og skrev og det ødela vel det meste tror jeg så nå har jeg lært. Ville jo ha oppmerksomhet hele tiden... håper du hører fra han snart da men har han barn så kan jo det gjøre han mye opptatt så det må du regne med det tar litt  tid. Krysser fingrene da. 

Da var jeg plutselig fjernet fra appen vi ble kjent og jeg var fjernet på Snap Chat. Uten noen melding eller beskjed - bare slettet. Ghostet rett og slett. 

Det er vel en større mening bak dette også. Kjenner bare jeg blir så utrolig skuffet😢 Nå hadde vi ikke kjent hverandre lenge, så det går nok raskt over. Er bare så ufattelig lei av å føle på at jeg ikke er god nok for noen når jeg innerst inne vet, og får høre fra andre, hvor bra jeg er. Ikke at jeg går rundt og er overlegen, for det er jeg ikke. Jeg bare lurer så fælt på hvor jeg bommer(!!). Nå er jeg også fjernet så da får jeg ikke sjekket ut med han om jeg gjorde eller sa noe som var galt / fornærmende. Om han ikke likte meg eller ikke følte kjemi så hadde det vært helt ok - det ville jeg naturligvis ha vist forståelse for.

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da var jeg plutselig fjernet fra appen vi ble kjent og jeg var fjernet på Snap Chat. Uten noen melding eller beskjed - bare slettet. Ghostet rett og slett. 

Det er vel en større mening bak dette også. Kjenner bare jeg blir så utrolig skuffet😢 Nå hadde vi ikke kjent hverandre lenge, så det går nok raskt over. Er bare så ufattelig lei av å føle på at jeg ikke er god nok for noen når jeg innerst inne vet, og får høre fra andre, hvor bra jeg er. Ikke at jeg går rundt og er overlegen, for det er jeg ikke. Jeg bare lurer så fælt på hvor jeg bommer(!!). Nå er jeg også fjernet så da får jeg ikke sjekket ut med han om jeg gjorde eller sa noe som var galt / fornærmende. Om han ikke likte meg eller ikke følte kjemi så hadde det vært helt ok - det ville jeg naturligvis ha vist forståelse for.

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Er som regel ikke deg det er noe feil på men han var veldig feig da som ikke kunne sagt i fra på en ordentlig måte. Det er minuset nå tildags man kan bli sletta og blokkert uten forvarsel. Aldri noe garanti. Er som du sier dette var ikke riktig person i det store bildet. Kom deg ut på dater’n igjen. Sjelden jeg opplever at noen har slettet meg men at de slutter å svare har skjedd ofte. 
Får en klem☘️🤗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bente1234 skrev (1 minutt siden):

Er som regel ikke deg det er noe feil på men han var veldig feig da som ikke kunne sagt i fra på en ordentlig måte. Det er minuset nå tildags man kan bli sletta og blokkert uten forvarsel. Aldri noe garanti. Er som du sier dette var ikke riktig person i det store bildet. Kom deg ut på dater’n igjen. Sjelden jeg opplever at noen har slettet meg men at de slutter å svare har skjedd ofte. 
Får en klem☘️🤗

Jeg fikk en lang tale fra han om hvor ærlig han var som person og hvor enkel han var å snakke med dersom noe var galt. Hadde dette stemt så hadde vel han vært ærlig med meg? Ikke bare ghostet meg på denne måten. 

Nei, dette var nok ikke den rette personen. Jeg tenker også at dette er veldig feigt og at det forhåpentligvis sier mer om han enn meg. Jeg har aldri ghostet noen og kommer ikke til å starte med det. Jeg har vært meg selv, smilende / positiv og hyggelig så jeg skjønner ikke helt hvor dette gikk galt. 

Vel vel, så får jeg bare prøve videre. Tror dette også skal gå over🙂

Takk🤗

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg fikk en lang tale fra han om hvor ærlig han var som person og hvor enkel han var å snakke med dersom noe var galt. Hadde dette stemt så hadde vel han vært ærlig med meg? Ikke bare ghostet meg på denne måten. 

Nei, dette var nok ikke den rette personen. Jeg tenker også at dette er veldig feigt og at det forhåpentligvis sier mer om han enn meg. Jeg har aldri ghostet noen og kommer ikke til å starte med det. Jeg har vært meg selv, smilende / positiv og hyggelig så jeg skjønner ikke helt hvor dette gikk galt. 

Vel vel, så får jeg bare prøve videre. Tror dette også skal gå over🙂

Takk🤗

Anonymkode: 9ffe2...c0c

En ting jeg har lært. Aldri tro på hva en mann sier men kun på hva han gjør ... står ikke ord og handling sammen er det noe som ikke stemmer😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Sukk. Aldri følt det er mer håpløst å treffe noen og helt resignert siden håpet er borte. Samtidig savner jeg en kjæreste så inderlig. Det er en dårlig kombinasjon. Er ikke mer enn et halvt år siden jeg digget singellivet og tenkte det er uaktuelt med ny kjæreste, hadde ikke trodd det skulle snu og skuffet over det.

Anonymkode: c5485...557

Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Tenkte bare for litt siden at jeg skulle ta en pause fra det å prøve å finne noen og ha det fint som singel, men litt etter så var savnet stort etter å ha en kjæreste. 

Men det virker egentlig ganske håpløst akkurat nå og jeg er så lei av alt som heter nettdating. Ting må i hvert fall endre seg om jeg skal ha en sjanse til å finne noen, men det er ikke noe som ser ut som det kommer til å ordne seg på en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bente1234 skrev (1 time siden):

En ting jeg har lært. Aldri tro på hva en mann sier men kun på hva han gjør ... står ikke ord og handling sammen er det noe som ikke stemmer😊

Ja, absolutt. Her stemmer jo ord og handling på ingen måte overens så da stoler jeg på hans handlinger. 

Her er det mye som tydeligvis ikke stemmer, så jeg skal gjerne være glad det endte slik. 

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheCatLady skrev (1 time siden):

Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Tenkte bare for litt siden at jeg skulle ta en pause fra det å prøve å finne noen og ha det fint som singel, men litt etter så var savnet stort etter å ha en kjæreste. 

Men det virker egentlig ganske håpløst akkurat nå og jeg er så lei av alt som heter nettdating. Ting må i hvert fall endre seg om jeg skal ha en sjanse til å finne noen, men det er ikke noe som ser ut som det kommer til å ordne seg på en stund. 

Jeg og. Men fortsetter å prøve. For savnet er der jo. Har faktisk dukket opp en ny match her, og vi har avtalt å møtes på tirsdag. Litt travle begge to. Får ser hvordan samtalen glir fram til det. Han er ikke helt min type utseendemessig og tidligere har jeg sveipet han til venstre. Men nå hadde han endret profilteksten, og plutselig fattet jeg interesse gitt. Og så fant vi fort ut at vi har mye felles. Så får vi se da. Fikk en annen match også, men han er sånn som bare svarer på spørsmål, ikke skriver eller spør noe selv, så det gidder jeg ikke. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan si at de ikke er interessert? 

 

Bente1234 skrev (2 timer siden):

En ting jeg har lært. Aldri tro på hva en mann sier men kun på hva han gjør ... står ikke ord og handling sammen er det noe som ikke stemmer😊

Erfarer at mange menn reagerer annerledes ved feks en konflikt enn det de har sagt at de gjør ja. Er usikker på om de faktisk har null selvinnsikt eller hva det er. Jeg tror faktisk det ofte er det. De har nok aldri reflektert over hva de gjør, hvordan de reagerer og hvorfor. Ergo, de vil gjøre de samme feilene gang på gang også...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, TheCatLady said:

Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Tenkte bare for litt siden at jeg skulle ta en pause fra det å prøve å finne noen og ha det fint som singel, men litt etter så var savnet stort etter å ha en kjæreste. 

Men det virker egentlig ganske håpløst akkurat nå og jeg er så lei av alt som heter nettdating. Ting må i hvert fall endre seg om jeg skal ha en sjanse til å finne noen, men det er ikke noe som ser ut som det kommer til å ordne seg på en stund. 

Ikke sant. Hadde aldri trodd i sommer at jeg skulle savne en kjæreste, trodde egentlig den delen av meg ikke eksisterte lenger. Er litt sjokkert over at det skulle snu sånn. Prøver å tenke positivt at det egentlig er litt fint at jeg savner kjæreste, for da er jeg ikke så «ødelagt» av tidligere relasjoner som jeg trodde. Men samtidig er det den håpløsheten, jeg ser ikke hvordan det skal være mulig. Så enn så lenge unngår jeg dating, trenger mer tid og optimisme. Sender deg gode tanker 😊

Anonymkode: c5485...557

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Da var jeg plutselig fjernet fra appen vi ble kjent og jeg var fjernet på Snap Chat. Uten noen melding eller beskjed - bare slettet. Ghostet rett og slett. 

Det er vel en større mening bak dette også. Kjenner bare jeg blir så utrolig skuffet😢 Nå hadde vi ikke kjent hverandre lenge, så det går nok raskt over. Er bare så ufattelig lei av å føle på at jeg ikke er god nok for noen når jeg innerst inne vet, og får høre fra andre, hvor bra jeg er. Ikke at jeg går rundt og er overlegen, for det er jeg ikke. Jeg bare lurer så fælt på hvor jeg bommer(!!). Nå er jeg også fjernet så da får jeg ikke sjekket ut med han om jeg gjorde eller sa noe som var galt / fornærmende. Om han ikke likte meg eller ikke følte kjemi så hadde det vært helt ok - det ville jeg naturligvis ha vist forståelse for.

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Du kan ikke ta avvisninger personlig. Man kan ikke passe med alle, og hvis det er en person som behandler deg på den måten, så er det jo ikke noe å spare på i utgangspunktet. Vær heller glad for at du fant ut av det såpass tidlig, og ikke senere. Jeg tror det beste man kan gjøre er å fokusere å være fornøyd med seg selv. Om noen da avviser deg kan du tenke at det er synd for dem, i stedet for å tenke på hvor du bommet selv.

Endret av Aliquis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...