Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Engel skrev (13 minutter siden):

🥰 Nyyyt!

og ja, jeg er litt misunnelig!😂Får håpe jeg kan få opplevd det samme i løpet av året. Når jeg bestemmer meg for å begynne å lete/date igjen. Akkurat nå er det faktisk bare utrolig deilig med en pause. Sånn utenom når jeg leser om slike fine dater som du beskriver da.❤️ Har gått over 1 1/2 år siden jeg opplevde det der sist.

Ja, nyyter. Lenge siden jeg har opplevd dette også, trodde egentlig alle de bra fyrene var tatt. Men så dukker han opp. 

Du finner nok HAN du også når du minst venter det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da blir det et eller annet i morgen 😍 gleder meg. Vet ikke hva det blir enda men. 

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir date med en ny for meg på onsdag😊 Virker som vi har en del til felles og samtalen flyter veldig lett. Virker som han er genuint interessert i å bli kjent med meg, det liker jeg.

🤞🤞

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig ikke sees i helgen for han var opptatt men så ble planene endret og jeg ble invitert på taco. Ute og spise imorgen, og overnatting neste helg. 

Han tar i mot alle mine tanker og "bekymringer" så innmari fint. Ser meg, lytter til meg og bryr seg sånn oppriktig. Lenge siden jeg har opplevd dette og akkurat derfor liker jeg han mer og mer for hver dag! 

Fine fine mannen! ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.2.2021 den 22.27):

Da blir det et eller annet i morgen 😍 gleder meg. Vet ikke hva det blir enda men. 

Anonymkode: 14673...8b8

Jeg fikk besøk i går ja, så utrolig koselig 🥰

Og vi skal sees igjen.

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (13 timer siden):

Vi skulle egentlig ikke sees i helgen for han var opptatt men så ble planene endret og jeg ble invitert på taco. Ute og spise imorgen, og overnatting neste helg. 

Han tar i mot alle mine tanker og "bekymringer" så innmari fint. Ser meg, lytter til meg og bryr seg sånn oppriktig. Lenge siden jeg har opplevd dette og akkurat derfor liker jeg han mer og mer for hver dag! 

Fine fine mannen! ❤️

❤️

Hvor fant du han egentlig? nett? Tinder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel skrev (1 time siden):

❤️

Hvor fant du han egentlig? nett? Tinder?

Møteplassen. Tinder er bare for uforpliktende treff føler jeg. Møteplassen er litt mer seriøst. Hvor har du prøvd lykken tidligere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (2 timer siden):

Møteplassen. Tinder er bare for uforpliktende treff føler jeg. Møteplassen er litt mer seriøst. Hvor har du prøvd lykken tidligere? 

Har vel prøvd alt i løpet av 5 år nå. 😅 Jeg liker ikke Møteplassen, der blir jeg nedøst av useriøse henvendelser, mange langt utenfor alder (både yngre og eldre) og gjerne på andre enden av landet. Har bare brukt gratisversjonen da. Mulig man får sperret for noe hvis man betaler? Har brukt Sukker litt, men der er det lite nye folk etter å ha vært litt til og fra noen år (bor i en mindre by og er ikke flyttbar) Har endt opp med å liker Tinder best, med grundig sortering før man sveiper vel å merke, og i løpet av de første meldingene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (5 minutter siden):

Har vel prøvd alt i løpet av 5 år nå. 😅 Jeg liker ikke Møteplassen, der blir jeg nedøst av useriøse henvendelser, mange langt utenfor alder (både yngre og eldre) og gjerne på andre enden av landet. Har bare brukt gratisversjonen da. Mulig man får sperret for noe hvis man betaler? Har brukt Sukker litt, men der er det lite nye folk etter å ha vært litt til og fra noen år (bor i en mindre by og er ikke flyttbar) Har endt opp med å liker Tinder best, med grundig sortering før man sveiper vel å merke, og i løpet av de første meldingene.

Ja, kanskje jeg har vært ekstremt heldig med å finne han på møteplassen. Føler Tinder er så mye utenlandske og bare ute etter å rive av meg klærne med en gang han møter meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg har ikke truffet noen og tviler på at det kommer til å skje på en stund, men etter å ha blitt mindre aktiv og slettet flere datingprofiler så har jeg begynt å føle meg bedre enn jeg gjorde da jeg var veldig aktiv. Har fortsatt et par av profilene, men er ikke innom like ofte. 

Jeg får ingen god følelse av å være på mange av dem. Det gir meg en følelse av at jeg ikke kommer til å finne noen, men mulig jeg bare trenger en pause eller kanskje det er muligheter for å treffe noen i virkeligheten etter hvert. 

Men har mer håp nå så tenker at det ikke er bra for meg å være særlig mye på slike steder nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheCatLady skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke truffet noen og tviler på at det kommer til å skje på en stund, men etter å ha blitt mindre aktiv og slettet flere datingprofiler så har jeg begynt å føle meg bedre enn jeg gjorde da jeg var veldig aktiv. Har fortsatt et par av profilene, men er ikke innom like ofte. 

Jeg får ingen god følelse av å være på mange av dem. Det gir meg en følelse av at jeg ikke kommer til å finne noen, men mulig jeg bare trenger en pause eller kanskje det er muligheter for å treffe noen i virkeligheten etter hvert. 

Men har mer håp nå så tenker at det ikke er bra for meg å være særlig mye på slike steder nå. 

Han dukker opp en dag, sikker på det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver meg på en ny taktikk på Tinder nå. Tidligere har jeg gjerne fortsatt å sveipe, selv om jeg har hatt en del matcher. Det er veldig spennende, men slitsomt å vedlikeholde.

Denne gangen var jeg synlig på tinder i ett døgn, før jeg skjulte profilen min. Nå kommuniserer jeg i praksis bare med 1-2 matcher, og akter å droppe mer sveiping frem til jeg vet hva jeg tenker om matchene jeg har nå . Det gjør meg mer fokusert, og jeg liker at det ikke er så masete med evig jag etter matcher og likes 😊

Nå skal det sies at en av matchene er en fyr jeg vet hvem er og har sendt lange blikk etter over tid, så det gjør det enda litt enklere å snevre inn fokus 😁

Anonymkode: 27da0...9a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheCatLady skrev (10 timer siden):

Jeg har ikke truffet noen og tviler på at det kommer til å skje på en stund, men etter å ha blitt mindre aktiv og slettet flere datingprofiler så har jeg begynt å føle meg bedre enn jeg gjorde da jeg var veldig aktiv. Har fortsatt et par av profilene, men er ikke innom like ofte. 

Jeg får ingen god følelse av å være på mange av dem. Det gir meg en følelse av at jeg ikke kommer til å finne noen, men mulig jeg bare trenger en pause eller kanskje det er muligheter for å treffe noen i virkeligheten etter hvert. 

Men har mer håp nå så tenker at det ikke er bra for meg å være særlig mye på slike steder nå. 

Det er faktisk veldig godt å ta en pause. Merker man fort blir litt for oppslukt av "letinga". Eller jeg blir det i alle fall. Det har fått lov til å ta litt for stor plass i en periode rett og slett. Jeg kjenner at det er godt å bare fokusere på meg selv og hvordan jeg har det i en periode. Kjenne på hvor godt jeg faktisk har det, og at jeg egentlig ikke trenger en mann. Det gjør meg også litt flinkere til å sortere bort dårlige kandidater tenker jeg (altså dårlige for meg, trenger ikke være dårlige menn). Men en kjæreste hadde vært en god bonus, om jeg bare møter en som er riktig for meg. Så skal ta det opp igjen om en liten stund. Når jeg føler meg klar for det. Og har litt bedre tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg prøver meg på en ny taktikk på Tinder nå. Tidligere har jeg gjerne fortsatt å sveipe, selv om jeg har hatt en del matcher. Det er veldig spennende, men slitsomt å vedlikeholde.

Denne gangen var jeg synlig på tinder i ett døgn, før jeg skjulte profilen min. Nå kommuniserer jeg i praksis bare med 1-2 matcher, og akter å droppe mer sveiping frem til jeg vet hva jeg tenker om matchene jeg har nå . Det gjør meg mer fokusert, og jeg liker at det ikke er så masete med evig jag etter matcher og likes 😊

Nå skal det sies at en av matchene er en fyr jeg vet hvem er og har sendt lange blikk etter over tid, så det gjør det enda litt enklere å snevre inn fokus 😁

Anonymkode: 27da0...9a0

Så man kan skjule seg uten å bli borte for de man allerede har matcha med på Tinder ? 
 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så man kan skjule seg uten å bli borte for de man allerede har matcha med på Tinder ? 
 

Anonymkode: 14673...8b8

Nei, men jeg skjulte meg for videre sveiping i løpet av kort tid. Da slipper jeg varsler om at "noen har likt deg" osv. Kan rett og slett konsentrere meg om veldig få om gangen 😊

Anonymkode: 27da0...9a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, men jeg skjulte meg for videre sveiping i løpet av kort tid. Da slipper jeg varsler om at "noen har likt deg" osv. Kan rett og slett konsentrere meg om veldig få om gangen 😊

Anonymkode: 27da0...9a0

Fant det ut, er skjult for sveiping begge veier men ser fortsatt matchene mine. Perfekt, ble jo helt stressa av jaget å varslene 😅

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ei på tinder jeg har snakket med en god stund. Men det blir bare det... snakking. Tørr ikke spørre om å møtes og hun spørr heller ikke! 

Føler meg så klein, tenker nå spørr jeg bare og så feiger jeg ut, hver gang. 

🏳️‍🌈

Anonymkode: 15c36...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har ei på tinder jeg har snakket med en god stund. Men det blir bare det... snakking. Tørr ikke spørre om å møtes og hun spørr heller ikke! 

Føler meg så klein, tenker nå spørr jeg bare og så feiger jeg ut, hver gang. 

🏳️‍🌈

Anonymkode: 15c36...efb

Go for it ! 
Om jeg skal spørre om noe «skummelt» enten det er på snap, messenger eller tinder så bruker jeg å forte meg å sende også legge vekk tlf/slå av nett en stund 🤣

Så roer hjernen seg litt 😅

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik i forbauselsen over å ha treft nokon, du kjem på at det er kanskje flauere å kjøpe kondomer no, 24 år etter at ein var 18 år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellmannover190 skrev (1 minutt siden):

Det er slik i forbauselsen over å ha treft nokon, du kjem på at det er kanskje flauere å kjøpe kondomer no, 24 år etter at ein var 18 år? 

Du kan bestille gratis kondomer på nett og få i posten 🙈

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...