Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo litt trøst i felles skjebne også, selv om jeg virkelig unner alle å finne kjærligheten. Håper på litt bedre vær så det blir litt mer i finne på de neste dagene. Fylle tida litt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg skal på date i kveld også. Tante rød er kommet på besøk så det er litt nedtur 😅men får vel gjøre det beste ut av det... 
Han skal på påskeferie neste uke 😢😢det er også nedtur. 
To uker i dag siden jeg vonbråten lasta ned tinder igjen ! Det går unna !

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er over og ut her nå, gir opp Oslo og har kjøpt hus i hjembyen, der det for det meste er gamliser og småbarnsfamilier. Blir vel born again virgin, antar jeg. :P 

Får ordne noen katter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (10 timer siden):

Det er jo litt trøst i felles skjebne også, selv om jeg virkelig unner alle å finne kjærligheten. Håper på litt bedre vær så det blir litt mer i finne på de neste dagene. Fylle tida litt.

Håper alle dere som sliter får litt kjærlighetslykke snart ! Unner dere alle den kilende følelsen i magen, hjerteklapp og varme klemmer (og alt det andre da🙈)

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (Akkurat nå):

Lurer på om det er over og ut her nå, gir opp Oslo og har kjøpt hus i hjembyen, der det for det meste er gamliser og småbarnsfamilier. Blir vel born again virgin, antar jeg. :P 

Får ordne noen katter.

Katter er alltid bra.

Men plutselig skal du se, det er en som er ledig og vil ha akkurat deg !

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (3 minutter siden):

Lurer på om det er over og ut her nå, gir opp Oslo og har kjøpt hus i hjembyen, der det for det meste er gamliser og småbarnsfamilier. Blir vel born again virgin, antar jeg. :P 

Får ordne noen katter.

 

Katter er ikke bra hos en singel mann! Skaff deg heller en litt sporty hund og ta den med på friluftsliv-aktiviteter. Det synes de aller fleste kvinner er bra. Og så kan du gjerne kombinere dette med gaming og film/serier. Går helt fint det, hvis du også liker inneaktiviteter. Både hunden og damene kan like det.

Anonymkode: c0ef8...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Katter er ikke bra hos en singel mann! Skaff deg heller en litt sporty hund og ta den med på friluftsliv-aktiviteter. Det synes de aller fleste kvinner er bra. Og så kan du gjerne kombinere dette med gaming og film/serier. Går helt fint det, hvis du også liker inneaktiviteter. Både hunden og damene kan like det.

Anonymkode: c0ef8...b18

Jeg hadde heller gårt for en m katt enn hund (jeg har begge deler selv) for hund er mye mer masete og tar mye tid. Særlig hos «nybegynnere» med hund som går all in (og det bør man jo gjøre)

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

katt er dealbreaker for en som sliter med katte allergi.. ha ha ha... men  fleste har jo ikke det da.

Jeg fikk en sånn nedtur i går der jeg bare satt og grein. Jeg kjenner livskvaliteten er på bunn.. jeg har ingen venner eller nærkontakter og nå begynner jeg å kjenne det tærer på og tillegg komme borti en kar som bor i ett annet land. Kan det bli bedre lissom?? (ironi)

Men er bedre idag. Var nok en reaksjon på at jeg var så utrolig sliten etter 14 dagers jobb i ett strekk. 

Men fordelen er jo at det går mot lysere tider nå da, lengre kvelder og varmere i været. Vurdere å plukke opp en gammel hobby... fisking. men det koster vel skjorta det også nå tildags med fiske avgift og fiske kort osv osv ..har heldigvis en fiskestang av enklest sort. Men er fortsatt is på vannene så må vente litt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe særlig glad i hunder, men kunne kanskje vurdert en hamster. Problemet er at de alltid har så mye å gjøre, sitter jo aldri stille, med mindre de sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (9 timer siden):

Lurer på om det er over og ut her nå, gir opp Oslo og har kjøpt hus i hjembyen, der det for det meste er gamliser og småbarnsfamilier. Blir vel born again virgin, antar jeg. :P 

Får ordne noen katter.

Du blir jo gamlis etter hvert du også, plutselig er det ei snerten enke ledig. Eller de med familie blir skilt og det dukker opp muligheter.😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker på date straks jeg da dere 😘

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (9 timer siden):

Er ikke noe særlig glad i hunder, men kunne kanskje vurdert en hamster. Problemet er at de alltid har så mye å gjøre, sitter jo aldri stille, med mindre de sover.

de er nattaktive dyr så da får nok løpehjulet fart på seg om det bråker vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Stikker på date straks jeg da dere 😘

Anonymkode: 14673...8b8

kos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bente1234 skrev (2 timer siden):

kos deg.

Takk 💛 det ble braaa. Dette hadde jeg aldri trodd da jeg lasta ned Tinder og fiksa igjen for  2 uker siden kan man si 🙃🙃 må nesten klype meg selv litt i armen. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.3.2021 den 0.03):

Takk 💛 det ble braaa. Dette hadde jeg aldri trodd da jeg lasta ned Tinder og fiksa igjen for  2 uker siden kan man si 🙃🙃 må nesten klype meg selv litt i armen. 

Anonymkode: 14673...8b8

Å det går fortsatt bra 😘 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å det går fortsatt bra 😘 

Anonymkode: 14673...8b8

Så hyggelig å høre!😊 Nyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Engel skrev (11 minutter siden):

Så hyggelig å høre!😊 Nyt!

Mmmm det gjør jeg. Kom et lite steg nærmere definering i dag iallefall, at det er ekslusivt (det var vel forsåvidt avklart allerede) og at det har en fremtid. Og planer om en gåtur ! (Vi har stort sett bare møttes hjemme hos en av oss og da havner man jo lett i senga)

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Hyggelig å se at tråden "lever", og for noen av dere virker det som at det går det riktig vei 💗 Jeg er vedig glad på dere vegne.

Selv må erkjenne at det ikke er noen fremgang.  Jeg traff en fyr på tinder som jeg tenkte at det ikke var kjemi med, men han virkelt snill og ordentlig, så jeg bestemte meg for å gi han en sjanse. Vi var på tre dater, han var hyggelig, raus og snill, men det oppstod ikke noe interesse fra min side, og det virker å være gjensidig.  Jeg har ikke noe stygt å si om han, dersom, han hadde blitt sammen med en veninne av meg så hadde vi nok hatt det hyggelig sammen.  Det er to menn fra tinder som ha innvitert meg ut, jeg tror heller ikke at det kommer til å være noe basert på kjemi og interesser, vi er veldig ulike. Men jeg vurderer å gi begge en sjanse og treffe de en gang. Det er en mann jeg er interesert i, men han virker ikke å være interesert i meg. Jeg synes det er dumt og skulle ønske at jeg fikk vist han hvem jeg er. Jeg har mye varme og omsorg å gi, og det hadde vært så deilig å få opplevd gjensidig forelskelse og kjærlighet. Jeg er ikke en sånn person som blir psyco-forelsket, men jeg kan absolutt kjenne blode bruset og hjerte banke litt ekstra.

Nedstengingen på grunn av korona og påsken har gjort det ekstra hardt og vondt å være alene. Det hadde vært så hyggelig å ha en snill mann å gå inn i våren og sommeren sammen med 🤞🤞

Anonymkode: f322c...960

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS her. Hyggelig å se at tråden "lever", og for noen av dere virker det som at det går det riktig vei 💗 Jeg er vedig glad på dere vegne.

Selv må erkjenne at det ikke er noen fremgang.  Jeg traff en fyr på tinder som jeg tenkte at det ikke var kjemi med, men han virkelt snill og ordentlig, så jeg bestemte meg for å gi han en sjanse. Vi var på tre dater, han var hyggelig, raus og snill, men det oppstod ikke noe interesse fra min side, og det virker å være gjensidig.  Jeg har ikke noe stygt å si om han, dersom, han hadde blitt sammen med en veninne av meg så hadde vi nok hatt det hyggelig sammen.  Det er to menn fra tinder som ha innvitert meg ut, jeg tror heller ikke at det kommer til å være noe basert på kjemi og interesser, vi er veldig ulike. Men jeg vurderer å gi begge en sjanse og treffe de en gang. Det er en mann jeg er interesert i, men han virker ikke å være interesert i meg. Jeg synes det er dumt og skulle ønske at jeg fikk vist han hvem jeg er. Jeg har mye varme og omsorg å gi, og det hadde vært så deilig å få opplevd gjensidig forelskelse og kjærlighet. Jeg er ikke en sånn person som blir psyco-forelsket, men jeg kan absolutt kjenne blode bruset og hjerte banke litt ekstra.

Nedstengingen på grunn av korona og påsken har gjort det ekstra hardt og vondt å være alene. Det hadde vært så hyggelig å ha en snill mann å gå inn i våren og sommeren sammen med 🤞🤞

Anonymkode: f322c...960

Du skal nå ha for at du prøver. Det er bestandig vært sånn til meg også. Har kjent blodet bruset mange ganger ovenfor noen få menn men aldri fått noe sjans på de. Det nærmeste ble en ff og la blodet bruset da var ikke noe sjakktrekk som jeg har skrevet om før.. Jeg tror du er som meg du merker med en gang hvis det er noe som du syns er ekstra spennende eller ikke. Ja korona er helt for jævlig for den som vil ut på date og kjenne blodet bruse nå i disse vår månedene. Hærlig med vår. 

Nå har jeg jo kun min online venn fortsatt og han virker nå fortsatt like interessert så nå i disse korona tider har jo dette vært helmax for min del. Han har tatt meg ett steg videre da til å gi meg telefonnummeret hans slik at vi nå kan kommunisere på whatsapp. Det er små gleder men jeg ble kjempeglad. Han er sånn en hyggelig fyr. Jeg blir bare glad hver gang jeg ser han på cam. Dette er vel første gangen jeg har opplevd at det er gjensidig spenning ut og går. Det er så digg. Selv om vente tiden er lang og det så klart er mer stille noen ganger så har vi vært utrolig flinke til å holde kontakten oss i mellom nå i snart 4 mnd. Det går da fremover. Jeg husker når vi begynte å prate så mente han at det ville bli mulig å reise i februar mars... ha ha ha.. det skjedde jo ikke. Nå er juni juli ett alternativ. En kan jo bare håpe at det en gang blir mulig å møtes. Så lenge begge har samme innstilling så går jo dette riktig så godt. Så jeg føler meg egentlig heldig så langt. 

Så lenge det ikke fins noe andre gode alternativer så holder jeg fast ved denne. Når man blir i min alder så vokser ikke bra menn på trær lengre så her må man holde fast når det dukker opp en juvel blant steinene. 

Artig å se at mange er på god vei som har det enklere med at dere kan bare møtes og ta det der i fra. Det er så hyggelig å følge denne tråden. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

TS her. Hyggelig å se at tråden "lever", og for noen av dere virker det som at det går det riktig vei 💗 Jeg er vedig glad på dere vegne.

Selv må erkjenne at det ikke er noen fremgang.  Jeg traff en fyr på tinder som jeg tenkte at det ikke var kjemi med, men han virkelt snill og ordentlig, så jeg bestemte meg for å gi han en sjanse. Vi var på tre dater, han var hyggelig, raus og snill, men det oppstod ikke noe interesse fra min side, og det virker å være gjensidig.  Jeg har ikke noe stygt å si om han, dersom, han hadde blitt sammen med en veninne av meg så hadde vi nok hatt det hyggelig sammen.  Det er to menn fra tinder som ha innvitert meg ut, jeg tror heller ikke at det kommer til å være noe basert på kjemi og interesser, vi er veldig ulike. Men jeg vurderer å gi begge en sjanse og treffe de en gang. Det er en mann jeg er interesert i, men han virker ikke å være interesert i meg. Jeg synes det er dumt og skulle ønske at jeg fikk vist han hvem jeg er. Jeg har mye varme og omsorg å gi, og det hadde vært så deilig å få opplevd gjensidig forelskelse og kjærlighet. Jeg er ikke en sånn person som blir psyco-forelsket, men jeg kan absolutt kjenne blode bruset og hjerte banke litt ekstra.

Nedstengingen på grunn av korona og påsken har gjort det ekstra hardt og vondt å være alene. Det hadde vært så hyggelig å ha en snill mann å gå inn i våren og sommeren sammen med 🤞🤞

Anonymkode: f322c...960

Kjenner meg veldig igjen TS. Møter noen hyggelige menn, men har ikke kjent på noen brusing på over et år.

Vurderer å legge nettdating bort og heller vente til landet kanskje åpner opp igjen til sommeren. Kjenner jeg bare blir lei og oppgitt. Lei av menn som matcher men ikke sender eller svarer på melding, lei av fokus på kropp og sex. Virker som det er ekstra mange idioter som bare bruker Tinder og lignende som tidsfordriv nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...