Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

EmilieH skrev (1 time siden):

Nå har jeg vært borte fra min i 6 dager og jeg ser han ikke før søndag. Jeg savner han så det gjør oppriktig vondt i magen nå. På søndag kveld skal vi bare filtre oss inni hverandre, koble ut verden og bare være oss. Vi har faktisk kommet nærmere hverandre ved å være borte fra hverandre litt. Han sa til moren sin igår at han har blitt forelsket. Jeg er også blitt skikkelig forelsket i denne mannen, vi kommuniserer på et nivå jeg aldri har opplevd tidligere. Han er rett og slett den jeg har lett etter alle disse årene ❤️

🥰 Så herlig!

Skal se over helga om jeg skal gjøre profilen min tilgjengelig igjen jeg også. Men med mindre fokus på å lete etter noen. Mer se hva som dukker opp. Kjenner at en pause har vært godt, så mulig den forlenges litt videre. Uansett har jeg fått endret fokuset. Rart det der hvor opptatt man kan bli av de appene og det å finne noen.😳 Godt å snu fokuset og heller kjenner på hvor bra jeg faktisk har det, uavhengig av kjæreste. Føler meg bedre og lykkkeligere enn jeg har gjort på lange tider.❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.12.2020 den 21.01):

Hvilke dater i korona tider? 
Men ja, har blitt inspirert av «hva slags dame ville du aldri datet»-tråd 😁 

Anonymkode: 6dad8...7d2

Jeg møtte en mann jeg ble sammen med på singelfest ifjor sommer. Har virkelig ikke tenkt å sette alt i livet på vent pga corona! 

Anonymkode: f3e21...7d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg på date igjen i neste uke. Prøver igjen. Han jeg skal møte sa at han antakeligvis kom til å være litt stresset da han ikke har møtt så mange via app (ikke tinder). Vi har ikke avtalt hva vi skal gjøre enda. Har dere noen gode forslag, særlig mtp at han sier at han kan bli litt stresset? Jeg skal jo høre med han også naturligvis🙂

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært singel i noen mnd. etter et flere års langt forhold. Kjenner at jeg allerede gleder meg til å finne en ny en da det er ensomt å være alene. Da jeg i motsetning til eksen, var trofast, har jeg ingen «backup», eller noen andre jeg kunne tenkt meg å vært sammen med nå. Hjelp. 2021 har vært tøft så langt.

Anonymkode: a849f...3b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på flere Tinder-dates de siste månedene der jeg har avvist mennene fordi det ikke har føltes rett. Møtte endelig en det føltes rett med for et par måneder siden, men nå har han ghostet meg. Trodde ikke at han var en som ghoster, men så feil kan man ta. Føler meg dum og lite verdt. 

Anonymkode: 5d6f4...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på et par første dates i det siste, som fort har blitt turer da det ikke er så mye annet man kan gjøre om dagen.

Har vært ganske bra samtaler med de fleste, men ikke noe spektakulært. Sammenlignet med dates jeg har vært på da Corona-tiltakene ikke var så strenge har det vært ganske dårlig. Jeg vet ikke om det er fordi tur passer meg dårlig, eller om jeg bare klaffet bedre med de jeg dro ut med tidligere, men heller litt at tur ihvertfall ikke spiller positivt inn. Dessverre er det jo ikke så mye annet man kan gjøre om dagen, så jeg har invitert et par nye matcher ut på tur til helgen. Noen som har noen tips/innspill?

Anonymkode: 4a7f0...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Da skal jeg på date igjen i neste uke. Prøver igjen. Han jeg skal møte sa at han antakeligvis kom til å være litt stresset da han ikke har møtt så mange via app (ikke tinder). Vi har ikke avtalt hva vi skal gjøre enda. Har dere noen gode forslag, særlig mtp at han sier at han kan bli litt stresset? Jeg skal jo høre med han også naturligvis🙂

Anonymkode: 9ffe2...c

Gå tur tenker jeg er fint første gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Da skal jeg på date igjen i neste uke. Prøver igjen. Han jeg skal møte sa at han antakeligvis kom til å være litt stresset da han ikke har møtt så mange via app (ikke tinder). Vi har ikke avtalt hva vi skal gjøre enda. Har dere noen gode forslag, særlig mtp at han sier at han kan bli litt stresset? Jeg skal jo høre med han også naturligvis🙂

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Tur er nesten det eneste som er innenfor nå. Generelt er det en fordel å gjøre noe aktivt, så man ikke blir sittende rett ovenfor hverandre hele tiden. Da er det mye verre hvis samtalen stopper opp litt. Bowling, shuffelboard o.l. kan også være et tips (der dette er mulig nå)

Anonymkode: 91aa0...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk blitt kontaktet av en av mine matcher på tinder!  Trodde jeg ikke at jeg skulle oppleve 😄  jeg hadde tenkt å sende han melding, men han kom meg i forkjøpet - og vi har tastet til og fra i hele dag. Nå blir det ikke treff i helga som jeg tenkte på for jeg må reise hjem en tur siden jeg har syk forelder, men vi holder kontakten og han skriver og spør,  og bare det syns jeg er skikkelig stas :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (1 time siden):

Jeg har faktisk blitt kontaktet av en av mine matcher på tinder!  Trodde jeg ikke at jeg skulle oppleve 😄  jeg hadde tenkt å sende han melding, men han kom meg i forkjøpet - og vi har tastet til og fra i hele dag. Nå blir det ikke treff i helga som jeg tenkte på for jeg må reise hjem en tur siden jeg har syk forelder, men vi holder kontakten og han skriver og spør,  og bare det syns jeg er skikkelig stas :) 

Skikkelig stas med menn som spør og oppriktig interessert. Sånn er min også og det er oppriktig sjarmerende 🥰❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har knullet henne. Ikke verdt mere enn et knull. For barnslig og sutrete. Finner ser nye typer til stadighet. Ikke noe kone/ samboer emne, kun knulleobjekt

Anonymkode: 8ecf9...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (13 timer siden):

Gå tur tenker jeg er fint første gang

 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tur er nesten det eneste som er innenfor nå. Generelt er det en fordel å gjøre noe aktivt, så man ikke blir sittende rett ovenfor hverandre hele tiden. Da er det mye verre hvis samtalen stopper opp litt. Bowling, shuffelboard o.l. kan også være et tips (der dette er mulig nå)

Anonymkode: 91aa0...b63

Takk for tips. Blir nok fort til at vi går en tur ja🙂 Håper bare været blir rimelig ok🙂

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slettet ale datingapper nå. Så får man se da om det var rett. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg har også slettet Tinder. Tinderdaten min har også slettet sin. Vi har tatt det rolig og blitt godt kjent og det føles bare så innmari fint! 🥰 

Anonymkode: 36bc0...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Og jeg har også slettet Tinder. Tinderdaten min har også slettet sin. Vi har tatt det rolig og blitt godt kjent og det føles bare så innmari fint! 🥰 

Anonymkode: 36bc0...cfb

Min fortalte idag at han har slettet møteplassen og det har jeg også. Vi skal bruke masse tid på å bli kjent og kose oss, men dette er bare så innmari riktig og fint ❤️🥰

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Og jeg har også slettet Tinder. Tinderdaten min har også slettet sin. Vi har tatt det rolig og blitt godt kjent og det føles bare så innmari fint! 🥰 

Anonymkode: 36bc0...cfb

Tinderdaten min slettet tinder i går. Jeg slettet i dag 🥰

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tinderdaten min slettet tinder i går. Jeg slettet i dag 🥰

Anonymkode: 14673...8b8

Han slettet også igår, jeg idag. Skal til han imorgen etter 8 dager fra hverandre. Herregud som jeg gleder meg! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så deilig med armene hans rundt meg igjen. Tryggeste og fineste stedet for meg om dagen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til dere som sletter apper nå!🥰Håper vi slipper å se dere her inne igjen, utenom for å heie på oss andre da.❤️

Jeg aktiverte Tinder og sukker igjen nå, etter pausen. Så får vi se om det skjer noe. Datelysten kom litt tilbake når vårsola kom i helga.😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (6 minutter siden):

Masse lykke til dere som sletter apper nå!🥰Håper vi slipper å se dere her inne igjen, utenom for å heie på oss andre da.❤️

Jeg aktiverte Tinder og sukker igjen nå, etter pausen. Så får vi se om det skjer noe. Datelysten kom litt tilbake når vårsola kom i helga.😉

Lykke til, han finnes nok der ute for deg også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...