Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måneskinn skrev (6 timer siden):

Joda, de finnes nok. Men helt ærlig - hvor er gleden i det?  Bare finne en random person å ta til sengs? Uten følelser, bare peise på?  Det er så upersonlig og kjedelig at jeg vet ikke hva jeg skal si. Man må i det minste sjekke kjemien først..?

Dessuten har menn en tendens til å skryte på seg mer enn de kan gi ved ons..

Det siste du skrev er spot on😂👍🏻. Har jeg og opplevd. Det var stusselige greier når det ikke er noe slags følelser involvert😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har vært singel et år. Har vært på noen dater uten at det store har skjedd. Men en jeg matchet med på Tinder i november har jeg møtt noen ganger. Tenkte egentlig at vi er så ulike at det ikke er liv laga så jeg har fortsatt søket. Men fortsatt å ha litt kontakt med Tinderdaten allikevel. Og noe rart har skjedd...for det har blitt starten på noe veldig fint tror jeg. Vi ble venner først - før det har skjedd noe romantisk av noe slag. Han er totalt ulik de jeg vanligvis pleier falle for, men det er ettellerannet der. En gryende forelskelse av noe slag. Og jeg så det virkelig ikke komme. Jeg er en voksen dame midt i 40årene og trodde ikke jeg kunne forelske meg igjen. Ikke at jeg er forelsket nå, men jeg kjenner at noe er på gang. Jeg har i allefall lært en lekse om å gi folk litt tid. Og at jeg trenger tryggheten ved et godt vennskap først før det evnt kan bli noe mer. Tidligere (sist jeg var singel er for 10 år siden) stupte jeg bare rett inn i et forhold pga attraksjon. Gikk rett vest så det var ingen suksess over tid. Nå begynte jeg i andre enden. Og det er så fint! 

Anonymkode: 36bc0...cfb

 

AnonymBruker skrev (På 23.1.2021 den 21.52):

Hei. Spennende tråd dette. Jeg har vært singel snart 6 år og hatt det fint men kjenner nå at jeg savner noen og det hadde vært hyggelig med en å dele hverdagen med. 

Har møtt noen fra møteplassen tidligere men ikke blitt noe mer. For 3 uker siden vel begynte jeg å prate med en fyr og vi møttes for andre gang i dag. Gikk tur nedover Akerselva, han spanderte kaffe og stemningen er veldig bra. Han vil treffes mer fremover og vi planlagt noen dater vi har lyst til å gjennomføre utover våren. 

Liker han mer og mer. Tror dette er starten på noe veldig fint :)

Anonymkode: ff587...7da

Så hyggelig å lese om gode starter!🤞🤞 For at det fortsetter sånn for dere!

Jeg har chattet med en ny mann den siste uka, og vi har avtalt å møtes og gå en tur på tirsdag. Vi har mye til felles i alle fall, så får vi se om det er noen kjemi der da. 

Faktisk er det en til også, som jeg har hatt litt sporadisk kontakt med over lengre tid som nå maser om å møtes. Der er jeg litt mer skeptisk. Så vrir meg unna det foreløpig. men må vel snart velge enten eller. Møtes eller bryte kontakten.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (4 timer siden):

 

Så hyggelig å lese om gode starter!🤞🤞 For at det fortsetter sånn for dere!

Jeg har chattet med en ny mann den siste uka, og vi har avtalt å møtes og gå en tur på tirsdag. Vi har mye til felles i alle fall, så får vi se om det er noen kjemi der da. 

Faktisk er det en til også, som jeg har hatt litt sporadisk kontakt med over lengre tid som nå maser om å møtes. Der er jeg litt mer skeptisk. Så vrir meg unna det foreløpig. men må vel snart velge enten eller. Møtes eller bryte kontakten.

 

Vi trenger å høre om gode starter! Jeg skal treffe han Tinderdaten jeg fortalte om nå til onsdag. Men vi melder og skravler på telefonen stadig vekk og det er så hyggelig. 
Lykke til på tirsdag! 

Anonymkode: 36bc0...cfb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerHarDuMeg skrev (Akkurat nå):

Håper jeg får ut fingeren i 2021 og finner motivasjonen til å installere en dating app igjen.

La tråden inspirere deg. Det er opp og ned for alle som skal date. Dele erfaringer er fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 17.54):

Tror du finner den på FB, er et sånt hjerte på siden der. Appen var gøyal, hadde den en stund selv 👍🏻

Anonymkode: c5485...557

Hva heter appen? Jeg synes ikke dating har vært noe gøy etter jeg ble singel for tre år siden. Har hatt en del dårlige og ufyselige opplevelser. 

Anonymkode: a9459...cca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bente1234 skrev (På 22.1.2021 den 9.05):

Heia.. hvordan går det damer og herrer??

Er det noe fart? 
 

Jeg holder meg til mannen online vi innser jo at karantene tid  antagelig ikke vil forsvinne, eller som på Island reduseres til 5 dager...før i juni🙈. Helvete så lenge å vente 😂. Er det mulig å holde kontakten så lenge lissom? Men det går jo som det går uansett, ikke tenke for langt frem pluss at er et håp at de kan få fart på vaksinering slik at vaksinerte kanskje kan reise. 
 

Men når jeg ser på alternativene som er innom profilen nå og da så er det verd å vente😂 for der faller lite i smak til meg. 
 

Sånn er ståa .. 

jeg skal på date på fredag, men den byen har blitt nedstengt pga corona og vi skulle spise ute. Synes det er vanskelig å reise ut av byen for å date pga økonomi. Er ikke billig å reise og går på aap. Skjønner ikke åssen jeg skal finne noen, er en annen jeg også snakker med. Men det blir vanskelig å skulle besøke og reise til hverandre pga økonomi. Jeg lurer på åssen folk løser den biten. 

Anonymkode: a9459...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

jeg skal på date på fredag, men den byen har blitt nedstengt pga corona og vi skulle spise ute. Synes det er vanskelig å reise ut av byen for å date pga økonomi. Er ikke billig å reise og går på aap. Skjønner ikke åssen jeg skal finne noen, er en annen jeg også snakker med. Men det blir vanskelig å skulle besøke og reise til hverandre pga økonomi. Jeg lurer på åssen folk løser den biten. 

Anonymkode: a9459...cca

Er jo bare å endre daten til en gåtur? Ta med noe varmt å drikke på termos og noen boller eller noe? Det er jo nesten gratis også, å spise ute er jo dyrt om man har dårlig råd. Jeg skal ut i kulda i kveld. Bare å kle på seg godt. Slipper å tenke stort på antrekket også da. Det blir lag på lag med ull.😂

Jeg dater egentlig kun lokalt da, siden jeg ikke er flyttbar uansett, Bor du på et lite sted siden du må reise for å få datet? Skjønner at det kan bli utfordrende. Kan du legge opp til dater så de heller kommer dit du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Hva heter appen? Jeg synes ikke dating har vært noe gøy etter jeg ble singel for tre år siden. Har hatt en del dårlige og ufyselige opplevelser. 

Anonymkode: a9459...cca

Det er ikke en egen app, men en fane i FB-appen på Android/iOS.

Anonymkode: 496e6...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 6 deilige mnd alene lasta jeg ned happn i mellomjula. Nå skal jeg møte en for andre gang til helgen. Første gang vi møttes var på gåtur i ufyselig vær forrige uke 😅 Gleder meg til helg !

Anonymkode: 14673...8b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Etter 6 deilige mnd alene lasta jeg ned happn i mellomjula. Nå skal jeg møte en for andre gang til helgen. Første gang vi møttes var på gåtur i ufyselig vær forrige uke 😅 Gleder meg til helg !

Anonymkode: 14673...8b8

Lykke til!🤞 Jeg lurer på om jeg skal ta initiativ til en date nr 2 selv til helga. Foreslå å ta en kopp kaffe kanskje. Som dere var vi ute og gikk tur godt innpakket på første date, så kan jo være kjekt å se hverandre uten luer, skjerf og tykke jakker.🙂 Men fortsatt med avstand da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.1.2021 den 23.27):

jeg skal på date på fredag, men den byen har blitt nedstengt pga corona og vi skulle spise ute. Synes det er vanskelig å reise ut av byen for å date pga økonomi. Er ikke billig å reise og går på aap. Skjønner ikke åssen jeg skal finne noen, er en annen jeg også snakker med. Men det blir vanskelig å skulle besøke og reise til hverandre pga økonomi. Jeg lurer på åssen folk løser den biten. 

Anonymkode: a9459...cca

Har du sagt i fra om dårlig økonomi? Jeg syns det er flaut og si for det virker som det er helt tabu i Norge å innrømme dårlig økonomi men så mange sliter med det. Jeg har sagt det til han jeg prater med for da får de et valg om de vil fortsette å bruke tid på meg. Og det har han gjort og for han er det klart at han skal hit han jobber ekstra for å spare nok penger da alt er stengt så kan lik så godt jobbe. Kommet over den baugen at de liker deg selv om du har noen problemer da har du kommet langt. Ja trist med nedstegning men det er jo ikke annet enn å vente og håpe på at ting vil gå fortere enn det ser ut for nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (8 minutter siden):

Lykke til!🤞 Jeg lurer på om jeg skal ta initiativ til en date nr 2 selv til helga. Foreslå å ta en kopp kaffe kanskje. Som dere var vi ute og gikk tur godt innpakket på første date, så kan jo være kjekt å se hverandre uten luer, skjerf og tykke jakker.🙂 Men fortsatt med avstand da.

Ja kjør på værste fall har du fått være sosial midt oppi alt 👍🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel skrev (4 timer siden):

Lykke til!🤞 Jeg lurer på om jeg skal ta initiativ til en date nr 2 selv til helga. Foreslå å ta en kopp kaffe kanskje. Som dere var vi ute og gikk tur godt innpakket på første date, så kan jo være kjekt å se hverandre uten luer, skjerf og tykke jakker.🙂 Men fortsatt med avstand da.

Go for it 👌 lykke til. 

Anonymkode: 14673...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avtale om en date i morgen🙂 Nå kan det bli endringer da han tok en korona test på tirsdag og enda ikke fått svar🙈 Daten må naturligvis flyttes om resultatet ikke kommer ila morgen på dagtid😞 Positivt inntrykk av han så langt så krysser fingrene for at han er slik også in person🙂🤞

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 23.01):

Har avtale om en date i morgen🙂 Nå kan det bli endringer da han tok en korona test på tirsdag og enda ikke fått svar🙈 Daten må naturligvis flyttes om resultatet ikke kommer ila morgen på dagtid😞 Positivt inntrykk av han så langt så krysser fingrene for at han er slik også in person🙂🤞

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Var på date i går. Var forsåvidt veldig hyggelig🙂 Litt usikker på hva jeg føler. En ting jeg kjenner litt på er hvor mye han snakket om eksen. Det er vel helt normalt å nevne ekser, men dette føler jeg kanskje ble for mye. Er det bare meg eller er det vanlig å bli mindre tiltrukket når en man er på date med snakker mye om eksen...? 

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil bare si ifht Match. com ...de fakturerer nettbanken ETTER man har sagt opp medlemskapet . Hvertfall i mitt tilfelle.  Ikke alene om det sånn sett,,,bare å Google 🙄,,, betaler fortsatt!!!! 

Ellers ønsker jeg gjerne å finne den mannen jeg skal tilbringe resten av livet med. Ikke nødvendigvis dette året,,,men hvertfall innen de 5 neste. Brent etter et langt ekteskap og ett " seriøst " forhold etter det..  Derav forsøk på dating app 🤪😂,,, ja det funka innmari dårlig,,,med mange meldinger fra kåte mannfolk . Ble vettskremt jeg. Hadde én jeg chattet med over et par mnd..som etterhvert begynte å sende naturbilder av seg selv,og ble aggresiv da jeg ikke gjorde det samme 😁 

Føler " single handlekurvene " på Extra- butikken ikke passer for meg.  What to do ???

Anonymkode: 7981e...76d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Var på date i går. Var forsåvidt veldig hyggelig🙂 Litt usikker på hva jeg føler. En ting jeg kjenner litt på er hvor mye han snakket om eksen. Det er vel helt normalt å nevne ekser, men dette føler jeg kanskje ble for mye. Er det bare meg eller er det vanlig å bli mindre tiltrukket når en man er på date med snakker mye om eksen...? 

Anonymkode: 9ffe2...c0c

🚩

Anonymkode: 7981e...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

🚩

Anonymkode: 7981e...76d

Takk, tenker det samme🤔

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske alle dere masse lykke til ❤️ Frem til jeg var 19-20 år, så har jeg aldri kysset noen, vært sammen med noen, eller gått ut med noen. Har ikke engang hatt guttevenner etter barneskolen. Det nærmeste jeg kom til noe sånt var en ekkel guttevenn (vil ikke kalle han en venn engang) som jeg og venninnene mine hadde på første året på vgs, og som flørtet med nærmest hver eneste jente han så 😅 Jeg antok bare at jeg aldri kommer til å finne meg noen fordi at jeg er for sær, for stygg, for stor, for kjedelig, for nerdete, for rar osv osv osv. Selvtilliten var på -100. Men så fant jeg drømmekjæresten min på tinder for snart 2 år siden!

Før jeg møtte han så visste jeg ikke at sånne vidunderlige menn eksisterte. Han er den snilleste, morsomste, godeste, koseligste og beste personen jeg kjenner og han har kun behandlet meg godt i de to årene vi har vært sammen. Han er min aller aller beste venn og vi er enige om at vi rett og slett var ment for hverandre (selv om det høres litt cheesy ut, hehe). Vi er begge litt rare, stille og sjenerte mennesker. Men likevel klarte vi å finne kjærligheten. Man må bare tørre å kaste seg ut i det og ikke ha for store standarder (f.eks. at typen må være over 1.80 cm høy, ha den og den utdannelsen, ha brunt hår og grønne øyne, osv osv osv). Det er selvfølgelig lov å ha preferanser (spesielt hvis man er eldre og det er viktig å finne en stabil mann med f.eks. utdanning og/eller jobb), men ikke velg bort helt greie menn bare fordi at de ikke møter et eller annet uviktig kriterium (spesielt hvis det har med utseende å gjøre). En annen ting er at man fort ser hvem som er på f.eks. tinder kun for å finne seg et ligg og hvem som er der for noe mer seriøst. Så ikke bruk energien og tiden og hjernekapasiteten din på en type som kun har lyst å ligge med deg.

Og et siste tips: ikke "play hard to get". Hvis du liker noen og har lyst å invitere han/hun ut på en date, så si det og be han/hun ut på en date! Hvis du sitter hjemme og har kjempelyst til å skrive en melding til han/henne, men er redd for at du blir oppfattet som desperat, så send den meldingen! Hvis denne personen synes at du er teit eller rar eller klein for å si akkurat det du føler og for å be noen ut på en date (f.eks. hvis du er en kvinne og de fleste forventer at det er mannen som inviterer ut kvinnen , og ikke omvendt), så var denne personen ikke ment for deg! Normale og gode personer vil ikke dømme deg for å tørre å snakke om følelsene dine og å gjøre "bold moves". Det er såå mange folk der ute som er teite og som tror på teite ting som at man aldri må sende 2 meldinger på rad, at man må vente i noen minutter/timer/dager før man svarer den andre parten for å ikke oppleves "desperat", osv osv. Det er bare SÅ idiotisk og gjør dating til en enda mer kjipere og vanskeligere opplegg enn det skal være. Så ikke bry deg om all denne idiotien og gjør det du vil. 

Så ja, ville bare gi litt håp og inspirasjon! Det finnes fantastiske menn der ute som vil gi dere kjærlighet og den respekten som dere fortjener (så lenge dere er respektfulle selv!). Bare drit i hva folk måtte synes om dere og kjør på. Vær ærlige og ekte og rare og boblende og whatever. Ønsker alle dere masse masse lykke til <33

Endret av myjn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...