Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har også veeeldig lyst til å finne kjærligheten dette året. 

Synes alle fortjener kjærlighet i livet. 

Jeg har vært singel i litt over ett år, siden x’ en dumpa meg til fordel for sin x. -Haha, og det er jeg glad for nå når jeg ser hvordan han var.

Jeg er 44 år, og har gjennom 2020 truffet en mann gjennom dette året, men han er ikke helt der at han vil ha meg til kjæreste, enda vi gjør kjæresteting sammen. 

Han liker meg godt, men han har ikke fått følelser for meg, sier han. -Men synes/leser at han har følelser gjennom handlingene sine. 

(Jeg har følelser for han).


-Så jeg tenker at han får komme om han kommer.

-Ellers så er det ikke så farlig om jeg blir alene. Akkurat nå så vil jeg ikke ha andre en han, men om dette bare dabber av, så kan jeg snu hodet andre veien å se om det er noe int på en annen kant. 
 

Jeg tenker også at er det som er ment for å skje, det skjer. 
 

-Og av å til så er en så heldig at man ikke fikk det en ønsket seg😅😅😅 -Sitat; Da La Lama. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger! :) Har lagt dating død, men åpen for å stikke innom tråden etter jeg har fått det materielle på stell og dermed kan begynne å kikke litt på menn igjen, i løpet av 2021. Vært singel i 2 år, datingen hittil har stort sett vært trist og brutal, men hatt noen fine eventyr også.

Anonymkode: c5485...557

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også inn her. Er ikke veldig aktivt på let etter den o store kjærligheten. Men om den rette dukker opp, hadde det vært veldig koselig. Savner jo noen av og til. Har hatt en ff litt sånn av og på i 6 år! Jeg har nok hatt, og har vel fortsatt, litt følelser for ham - men nå har han visst møtt ei dame og forelska seg. 😕 Jaja, da kan det jo faktisk hende at jeg greier å se på andre menn. Om han kommer og vil ha meg tilbake nå (hvis det ikke funker med dama), da er det et NEI fra meg. Hvis jeg skal ha en mann, så skal vi kunne vise oss ute sammen - ikke bare møtes i hemmelighet sånn som det har vært (noe komplisert da vi vanker i de samme kretsene - vi kjenner hverandres ekser osv.). 

Har vurdert Tinder, men vet ikke om jeg tør. Vet ikke helt om jeg gidder heller, for å være ærlig, har ikke tro på at jeg finner den rette der. 

Er heldigvis godt voksen, ferdig å få barn, så har det ikke travelt! 😉 

Anonymkode: fcef5...df8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene som jeg snakker med maser hele tiden om bilen min er i orden etc. Jeg kommer ikke til å møte han og han ikke kommer til meg første gangen. Jeg synes helt ærlig mannen skal ofre litt for en dame. Men dette er jo vanskelig å finne i dag. Sliter med angst og blitt såret nok av useriøse menn. Skulle ikke tro det var mulig for en attraktiv og flott 28 åring, heller for damer i 30 og 40 årene. Men det er jo de som har draget på alle 😔 

Vil bare finne en snill, omsorgsfull, gentleman, som er flink med komplimenter, tar meg med på ting og ordentlige dates, viser verden at han er stolt av meg, tenker på min nytelse også, og at han er nogenlunde pen å se på, da jeg ser bra ut selv. Og han må betale reisen for meg om han skulle bo langt unna her jeg bor hvis jeg treffer en jeg får skikkelig kjemi med(vil ha en framtid med), fordi jeg går på aap og det er helt stramt😔 sånn må man gjøre om man skal ha sitt livs kjærlighet og man må noen ganger kjempe. Sånn får jeg vite om han er seriøs og ikke skal bruke meg eller utnytte meg igjen som vanlig. Min eks hadde ingen problemer med sånne ting og tok godt vare på meg, sånn skal begge parter gjøre for en som er verdt framtiden for hverandre.

Anonymkode: a9459...cca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Melder meg også inn her. Er ikke veldig aktivt på let etter den o store kjærligheten. Men om den rette dukker opp, hadde det vært veldig koselig. Savner jo noen av og til. Har hatt en ff litt sånn av og på i 6 år! Jeg har nok hatt, og har vel fortsatt, litt følelser for ham - men nå har han visst møtt ei dame og forelska seg. 😕 Jaja, da kan det jo faktisk hende at jeg greier å se på andre menn. Om han kommer og vil ha meg tilbake nå (hvis det ikke funker med dama), da er det et NEI fra meg. Hvis jeg skal ha en mann, så skal vi kunne vise oss ute sammen - ikke bare møtes i hemmelighet sånn som det har vært (noe komplisert da vi vanker i de samme kretsene - vi kjenner hverandres ekser osv.). 

Har vurdert Tinder, men vet ikke om jeg tør. Vet ikke helt om jeg gidder heller, for å være ærlig, har ikke tro på at jeg finner den rette der. 

Er heldigvis godt voksen, ferdig å få barn, så har det ikke travelt! 😉 

Anonymkode: fcef5...df8

Kjipt, finn deg en ff som du ikke har følelser for. Ff er ikke noe for meg per dags dato. Trodde alle ffer viste seg litt i offentlighet. 

Anonymkode: a9459...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde avtalt årets første date, og tenkte at i år er året der jeg skal legge inn et ekstra gir i datingen. Så står jeg der og venter, og venter...han dukket ikke opp!

Får en beklagelse 1,5 time etter avtalt tidspunkt, om at han føler seg helt jævlig som ikke kom.

Første gang jeg har opplevd dette. Tok det egentlig fint, men så tenker jeg litt - hvorfor? Er det ikke bare til å gi beskjed om at man ikke vil likevel 🤷🏼‍♀️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LadyL skrev (7 timer siden):

Hadde avtalt årets første date, og tenkte at i år er året der jeg skal legge inn et ekstra gir i datingen. Så står jeg der og venter, og venter...han dukket ikke opp!

Får en beklagelse 1,5 time etter avtalt tidspunkt, om at han føler seg helt jævlig som ikke kom.

Første gang jeg har opplevd dette. Tok det egentlig fint, men så tenker jeg litt - hvorfor? Er det ikke bare til å gi beskjed om at man ikke vil likevel 🤷🏼‍♀️ 

Huff en må bare innrette seg på at det blir mye rart en kommer borti. Jeg får en del mld fra folk jeg hadde ONS for over 2,5 år siden... ONS er ut for min del... samme med ff... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med her, og håper 2021 blir et bra år for kjærligheten.❤️❤️ 2020 ble i alle fall helt elendig der. Kjenner jeg begynner å bli veldig lei av datingapper...

Akkurat blitt 44 år, skilt for 5 år siden, singel i snart 2 år etter et kort forhold på 1 1/2 år. Har det supert, jobb, familie (3 barn) og alt annet blomstrer. Men den rette mannen uteblir. Det positive nå er at jeg har virkelig lært hva som funker og ikke funker da, så nå avslutter jeg det som ikke føles riktig mye tidligere. Men det var det å finne han det faktisk klaffer med da..

Har akkurat begynt å date en ny, var på første date i romjula og en nå denne uka. Jeg var veldig positiv etter første date, litt mer usikker etter andre... Vi skal sannynligvis møtes igjen i morgen og gå en tur. Så får se hvordan det føles etter det. Vi har veldig mye felles interesser og felles i livet både i forhold til jobb og familie. Men litt usikker på om personligheten matcher helt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (1 time siden):

Huff en må bare innrette seg på at det blir mye rart en kommer borti. Jeg får en del mld fra folk jeg hadde ONS for over 2,5 år siden... ONS er ut for min del... samme med ff... 

Samme her. Jeg har én som tar kontakt med jevne mellomrom, men har avvist han tvert. Forstår ikke hvorfor de fortsetter å prøve. Menn 🤯

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåleputa skrev (På 29.12.2020 den 23.03):

Jeg har også veeeldig lyst til å finne kjærligheten dette året. 

Synes alle fortjener kjærlighet i livet. 

Jeg har vært singel i litt over ett år, siden x’ en dumpa meg til fordel for sin x. -Haha, og det er jeg glad for nå når jeg ser hvordan han var.

Jeg er 44 år, og har gjennom 2020 truffet en mann gjennom dette året, men han er ikke helt der at han vil ha meg til kjæreste, enda vi gjør kjæresteting sammen. 

Han liker meg godt, men han har ikke fått følelser for meg, sier han. -Men synes/leser at han har følelser gjennom handlingene sine. 

(Jeg har følelser for han).


-Så jeg tenker at han får komme om han kommer.

-Ellers så er det ikke så farlig om jeg blir alene. Akkurat nå så vil jeg ikke ha andre en han, men om dette bare dabber av, så kan jeg snu hodet andre veien å se om det er noe int på en annen kant. 
 

Jeg tenker også at er det som er ment for å skje, det skjer. 
 

-Og av å til så er en så heldig at man ikke fikk det en ønsket seg😅😅😅 -Sitat; Da La Lama. 

❤️ Krysser fingrene for deg! Noe følelser har han nok helt sikkert, men kanskje ikke helt det som skal til for å gå inn i et forhold? Menn er litt rare der. Datet en i 2019 som var sånn. Men han valgte å gjøre det helt slutt fordi han følte at han ikke fikk de riktige/nok følelser. Jeg lurer på om noen av oss kommer til å klare å finne noen som passer bedre sammen, jeg tviler for min del. Men man må jo bare gå videre og prøve.

Endret av Engel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadyL skrev (8 minutter siden):

Samme her. Jeg har én som tar kontakt med jevne mellomrom, men har avvist han tvert. Forstår ikke hvorfor de fortsetter å prøve. Menn 🤯

Tørke og de finner ikke noe alternativ da blir de desperate nok når d gjelder sex

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (8 minutter siden):

❤️ Krysser fingrene for deg! Noe følelser har han nok helt sikkert, men kanskje ikke helt det som skal til for å gå inn i et forhold? Menn er litt rare der. Datet en i 2019 som var sånn. Men han valgte å gjøre det helt slutt fordi han følte at han ikke fikk de riktige/nok følelser. Jeg lurer på om noen av oss kommer til å klare å finne noen som passer bedre sammen, jeg tviler for min del. Men man må jo bare gå videre og prøve.

Hadde en ff en stund i 2019 som jeg falt for. Aldri har jeg følt på slik kjemi og tiltrekning. Men svaret er da som i november 2020.. han kan ikke gi mer. Greit jeg har ikke kontaktet han mer. Men godt nyttår sendte han.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (59 minutter siden):

Hadde en ff en stund i 2019 som jeg falt for. Aldri har jeg følt på slik kjemi og tiltrekning. Men svaret er da som i november 2020.. han kan ikke gi mer. Greit jeg har ikke kontaktet han mer. Men godt nyttår sendte han.  

Syns jo at det er bra at de er ærlige når de først føler at noe mangler. Selv om jeg nok lurer på hva de egentlig forventer da. Stormende altoppslukende forelskelse? De kommer det sjeldent noe godt ut av er min erfaring. Men hvem vet. det kan jo selvfølgelig være andre ting/ulikheter som han så som ikke jeg så. Han her har ikke tatt kontakt i etterkant, og er ikke typen til å gjøre det heller. Men jeg tenker at når jeg har opplevd det en gang så kan det skje igjen.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde planer om å møte en til uka, men der slettet hun plutselig appen, eventuelt meg. Blir litt oppgitt, nesten så ille at jeg vurderer å overvinne sjenertheten og skrive til en match fra desember. Men er det lov?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (På 29.12.2020 den 11.07):

Egentlig er jeg allergisk mot usikkerhet og hater dating, så vil helst bare over den biten og starte tre måneder inn i forholdet. :P Om noe blir vel nyttårsforsettet for 2021 å tåle det ubehaget. Må jo bare gjennom det.

Så enig! hater å lete, opprette kontakt, finne ut om han er verdt å møtes, osv. Skulle gjerne hoppet rett inn i et godt forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (1 time siden):

Hadde planer om å møte en til uka, men der slettet hun plutselig appen, eventuelt meg. Blir litt oppgitt, nesten så ille at jeg vurderer å overvinne sjenertheten og skrive til en match fra desember. Men er det lov?

Klart det er!😁

Anonymkode: b4321...fe1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okapi klart d er. Mange menn kan ta kontakt flere år senere. Kjør på hva har du å tape??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, LadyL said:

Hadde avtalt årets første date, og tenkte at i år er året der jeg skal legge inn et ekstra gir i datingen. Så står jeg der og venter, og venter...han dukket ikke opp!

Får en beklagelse 1,5 time etter avtalt tidspunkt, om at han føler seg helt jævlig som ikke kom.

Første gang jeg har opplevd dette. Tok det egentlig fint, men så tenker jeg litt - hvorfor? Er det ikke bare til å gi beskjed om at man ikke vil likevel 🤷🏼‍♀️ 

Huff, det opplevde jeg nylig og. Bare at jeg ikke fikk melding engang. Jeg sendte selv melding at jeg syns det var kjipt å vente på den måten, men ønsker han et hyggelig lykke til videre, den stod det lest på, men han svarte aldri på den heller, så følte meg enda verre. Får trøste deg med at når han sendte den meldingen vet du at han nok sliter med noe (kanskje angst) og følte seg dårlig ovenfor deg. Men uansett skikkelig kjip opplevelse, han burde sendt den FØR tidspunktet dere skulle møttes ja. Håper din neste date i 2021 blir super 😘

Anonymkode: c5485...557

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Huff, det opplevde jeg nylig og. Bare at jeg ikke fikk melding engang. Jeg sendte selv melding at jeg syns det var kjipt å vente på den måten, men ønsker han et hyggelig lykke til videre, den stod det lest på, men han svarte aldri på den heller, så følte meg enda verre. Får trøste deg med at når han sendte den meldingen vet du at han nok sliter med noe (kanskje angst) og følte seg dårlig ovenfor deg. Men uansett skikkelig kjip opplevelse, han burde sendt den FØR tidspunktet dere skulle møttes ja. Håper din neste date i 2021 blir super 😘

Anonymkode: c5485...557

Takk for hyggelig melding!🤗

Kjedelig å høre at det samme skjedde med deg også. Har hørt fra venninner at dette også har skjedd med de. Syns absolutt det var helt innafor å sende en sånn melding som du gjorde da det er ganske ufint å ikke gi beskjed, så syns ikke du skal kjenne noe annet enn at du hever deg over det.

Fikk «heldigvis» en forklaring ja, og spurte hvorfor han ikke bare ga beskjed. For meg er det null stress at man ombestemmer seg, sånn er det bare! Var også han som inviterte og sa han gledet seg, så kanskje han fikk litt prestasjonsangst ja 🤷🏼‍♀️ Fikk dessverre ikke en forklaring på hvorfor, så slettet han. Hadde gitt ham en sjanse til dersom han hadde svart at han syns det er ekkelt å treffe ukjente fra nettet, men det blir jo vanskelig når man ikke svarer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe mål om å finne kjærligheten i 2021 men jeg kunne tenke meg å begynne å date igjen. Det er lenge siden jeg var på date sist så jeg vil gjerne kjenne litt på den følelsen igjen også ta det derfra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...