Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest TheCatLady

Jeg har ikke noe stort håp akkurat nå og har slettet profilene mine på de fleste appene. I tråden om hvilken dame menn ikke ville datet så tikker jeg på mange av "boksene" der, men vet at jeg har færre å "velge" i enn noen har. Noen av tingene er fiksbare, men de blir nok ikke fikset med det første. 

Jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg skal møte noen nå. Om jeg skal satse på noen så ønsker jeg at det skal være noen jeg har god kjemi med og som gir meg en god følelse når jeg er med han.

Jeg ønsker å finne tilbake til en god følelse for både meg selv og det å skulle møte noen. Akkurat nå tror jeg at jeg hadde gått inn i det med feil holdning og det hadde ikke skapt grobunn for noe fint. 

Edit: Men jeg kunne tenke meg å bevege meg nærmere det å finne tilbake til det i dette året. Kanskje jeg kan møte noen eller i hvert fall få et håp om det. 

Endret av TheCatLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dame i 40 årene. Vært alene i mange år. Møte en jeg var med i nesten et år, men viste seg at han var ikke ærlig med meg. Så såret og enda mer brent når det gjelder kjærligheten. Så selvom ønsket er der så tviler jeg sterkt på det. Mistet troen på menn. 

Anonymkode: 2124e...ef4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dame i 40 årene. Vært alene i mange år. Møte en jeg var med i nesten et år, men viste seg at han var ikke ærlig med meg. Så såret og enda mer brent når det gjelder kjærligheten. Så selvom ønsket er der så tviler jeg sterkt på det. Mistet troen på menn. 

Anonymkode: 2124e...ef4

Huff trasig opplevelse det der ja. Mannfolk kan være utrolig kyniske .. sikkert kvinner og😂, men den dagen du møter en som er ordentlig vil du nok ikke tro det sant. Jeg har også vært negativ til menn lenge .. har vært single i 12 år og da. Men han jeg har masse kontakt med online. D er så enkelt. Jeg slipper i hvertfall sålangt å bekymre meg for hvorfor han ikke svarer osv. Han skriver hver dag. Han ringer på webcam innimellom. Sier i fra hvis han blir borte en kveld eller skal noe. Det er så enkelt og forholde seg til. Det er aldri vært noe mas om bilder eller sex prat ... utenom at man selvsagt har pratet om d. Jeg er vant til menn slår inn på sex snakket ganske så fort og snur det dit nesten hver gang de skriver. Han her er ikke sånn i det heletatt. Han er ett stort selskap for meg i disse korona tider og uten nettverk på nytt sted og jobber masse ... noen misforståelser har d vært men det har kun vært meg fordi jeg har med baggasjen jeg har opplevd fra tidligere opplevelser. Snart til å tolke feil eller i værste mening fordi det skjedde før hvor mange ganger jeg har blitt lurt. Da blir man skeptisk. Men han virker bare trygg og god og mindre misforståelser blir det jo mer man har kontakt .. tenker det er en prossess det der for min del da. Jo mer jeg ser at ord og handling stemmer jo mer tillit får jeg .. jeg har opplevd nok av de med store ord og ingen handling. Så akkurat nå er det fint. Stormende forelsket er jeg ikke men trives i selskapet hans. Jeg har vært skeptisk til online greie og avstand.. men det er verd ett forsøk denne gangen føler jeg. Spenningen blir jo vil vi møtes ? Og i såfall hvordan vil det bli og hvordan vil det føles. ??

Har og opplevd det og syns noen er veldig spennende online men når vi har møttes har jeg ikke kjent noe. Alt er bare dødt. Det er fustrerende når du vet du har en bra mann foran deg. Jeg vil gjerne føle noe. Har møtt noen flere ganger og det kjennes kun som vennskap ... jeg bor på samme sted som min tidligere ff som jeg var så forelsket i. Han kan jeg treffe på ved tilfeldigheter pga at vi bor nært. Der kjennes d som hele kroppen min er elektrisk og slår gnister når jeg må oppholde meg i nærheten av han. En kan lurer på hvorfor det er så stor forskjell på de en kjenner noe for og de det er dødt med. 
 

Det er jeg selvsagt redd for her og hvis jeg møter min online venn og alt da kjennes dødt ut .. hva gjør jeg da? Men så lenge det ikke er ett reellt problem så er det ikke noe å bekymre seg for. 
 

Noen tanker fra meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.12.2020 den 21.24):

Jeg har bare lyst å treffe én eneste koselig mann som liker meg, som jeg liker. Så har jeg lyst å være med han resten av livet. Jeg hater å bli kjent med nye mennesker og syns dating er bare brysomt og slitsomt. Man bruker så mye tid og krefter på mennesker som aldri kommer til å ha betydning i livet. Jeg blir og skremt og desillusjonert av hvor kjip mange menn er. Syns sånn sett singellivet har vært mye bedre under korona. Perfekt å kunne bruke korona som unnskyldning til å presse fysisk kontakt laaaangt fremover i tid over en lav sko nå. Det føles så mye bedre enn å bli trampet på av menn mann har hatt sex med. 

Anonymkode: 5c156...d8b

Det er vel det de fleste vil. Å finne en som de liker, og som liker dem tilbake, og som man kan være sammen med resten av livet. 

Anonymkode: 6bb14...eec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (7 timer siden):

Noen tanker fra meg

Du må i alle fall tenke at den kontakten og vennskapet dere har for øyeblikket,  har en verdi i seg selv.  Å ha en god og betrodd nettvenn i disse tider, skal ikke undervurderes. Å møtes etter lang tid, kan slå ut litt forskjellig,  men jeg tror det går an å skriveforelske seg,  eller bestemme seg for at det skal klaffe. Legg ned alle guardene, og kyss ved første møte. Alt sitter i hodet,  husk det. 

 

Anonymkode: bfee9...f5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du må i alle fall tenke at den kontakten og vennskapet dere har for øyeblikket,  har en verdi i seg selv.  Å ha en god og betrodd nettvenn i disse tider, skal ikke undervurderes. Å møtes etter lang tid, kan slå ut litt forskjellig,  men jeg tror det går an å skriveforelske seg,  eller bestemme seg for at det skal klaffe. Legg ned alle guardene, og kyss ved første møte. Alt sitter i hodet,  husk det. 

 

Anonymkode: bfee9...f5f

Du har så rett...jeg hater bare å høre fra andre at jeg er naiv og dum som tror at noe sånt kan funke... er noe jeg tror... men vet jo hvordan folk tenker om andre stort sett... Jeg tror at alt går an når det gjelder kjærlighet og forelskelse men it takes two to tango... så er det 50/50 innsats så er det utrolig hva som kan skje. Jeg får bare nyte tiden... samtidig går jo tiden mot slutten av all denne koronaen litt forterer med selskap. Det er bedre når man snakker på cam for da får man jo ett mye bedre inntrykk av folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bente1234 skrev (8 timer siden):

Huff trasig opplevelse det der ja. Mannfolk kan være utrolig kyniske .. sikkert kvinner og😂, men den dagen du møter en som er ordentlig vil du nok ikke tro det sant. Jeg har også vært negativ til menn lenge .. har vært single i 12 år og da. Men han jeg har masse kontakt med online. D er så enkelt. Jeg slipper i hvertfall sålangt å bekymre meg for hvorfor han ikke svarer osv. Han skriver hver dag. Han ringer på webcam innimellom. Sier i fra hvis han blir borte en kveld eller skal noe. Det er så enkelt og forholde seg til. Det er aldri vært noe mas om bilder eller sex prat ... utenom at man selvsagt har pratet om d. Jeg er vant til menn slår inn på sex snakket ganske så fort og snur det dit nesten hver gang de skriver. Han her er ikke sånn i det heletatt. Han er ett stort selskap for meg i disse korona tider og uten nettverk på nytt sted og jobber masse ... noen misforståelser har d vært men det har kun vært meg fordi jeg har med baggasjen jeg har opplevd fra tidligere opplevelser. Snart til å tolke feil eller i værste mening fordi det skjedde før hvor mange ganger jeg har blitt lurt. Da blir man skeptisk. Men han virker bare trygg og god og mindre misforståelser blir det jo mer man har kontakt .. tenker det er en prossess det der for min del da. Jo mer jeg ser at ord og handling stemmer jo mer tillit får jeg .. jeg har opplevd nok av de med store ord og ingen handling. Så akkurat nå er det fint. Stormende forelsket er jeg ikke men trives i selskapet hans. Jeg har vært skeptisk til online greie og avstand.. men det er verd ett forsøk denne gangen føler jeg. Spenningen blir jo vil vi møtes ? Og i såfall hvordan vil det bli og hvordan vil det føles. ??

Har og opplevd det og syns noen er veldig spennende online men når vi har møttes har jeg ikke kjent noe. Alt er bare dødt. Det er fustrerende når du vet du har en bra mann foran deg. Jeg vil gjerne føle noe. Har møtt noen flere ganger og det kjennes kun som vennskap ... jeg bor på samme sted som min tidligere ff som jeg var så forelsket i. Han kan jeg treffe på ved tilfeldigheter pga at vi bor nært. Der kjennes d som hele kroppen min er elektrisk og slår gnister når jeg må oppholde meg i nærheten av han. En kan lurer på hvorfor det er så stor forskjell på de en kjenner noe for og de det er dødt med. 
 

Det er jeg selvsagt redd for her og hvis jeg møter min online venn og alt da kjennes dødt ut .. hva gjør jeg da? Men så lenge det ikke er ett reellt problem så er det ikke noe å bekymre seg for. 
 

Noen tanker fra meg.

Håper jeg kan møte en som gjør at jeg kan få troen igjen på menn, men h ir møter man ordentlige menn? 

Så kjekt å høre at du har kontakt med en som virker ok. Og i disse tider som man ikke skal være sosiale så er det koselig med kontakt med noen. Og hva dere blir når dere treffes vil tiden vise. 

Og som du nevner ikke snakker om sex osv. Det er veldig negativt å komme inn på det synes jeg ihvertfall. Merker mange sturer inn på det raskt. Synes det er useriøst. 

Ønsjer deg masse lykke til og håper det går veien for deg/dere! 

 

Anonymkode: 2124e...ef4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper jeg kan møte en som gjør at jeg kan få troen igjen på menn, men h ir møter man ordentlige menn? 

Så kjekt å høre at du har kontakt med en som virker ok. Og i disse tider som man ikke skal være sosiale så er det koselig med kontakt med noen. Og hva dere blir når dere treffes vil tiden vise. 

Og som du nevner ikke snakker om sex osv. Det er veldig negativt å komme inn på det synes jeg ihvertfall. Merker mange sturer inn på det raskt. Synes det er useriøst. 

Ønsjer deg masse lykke til og håper det går veien for deg/dere! 

 

Anonymkode: 2124e...ef4

Ja gjør kort prosess med de som skal inn på sex temaet med en gang...jeg klare ikke å la være å være sarkastisk til slike... og sier som regel..jeg er ikke interessert men ønsker deg lykke til i å finne noen å knulle... det høres fælest ut... men det er jo fakta meg sant. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/8/2021 at 12:04 PM, Bente1234 said:

Okapi klart d er. Mange menn kan ta kontakt flere år senere. Kjør på hva har du å tape??

Det var ikke lov! Fikk ikke noe svar. 😢

Får gjemme meg igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (42 minutter siden):

Det var ikke lov! Fikk ikke noe svar. 😢

Får gjemme meg igjen.

Kan jo hende hun dater noen andre akkurat nå, eller hun har en pause, men da vet hun verfall at du er interessert om hun blir "ledig" igjen, hun har jo ikke slettet deg heller så:)

Anonymkode: b4321...fe1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :) Jeg er en skadet sjel i begynnelsen av 30-årene. Slipper ingen innpå meg, heller ikke venner eller familie. Så jeg vet ærlig talt ikke om jeg kan ha kjæreste. Men jeg gir liksom aldri opp ønsket om det likevel. Alle gutter og menn som har vist meg interesse opp gjennom har jeg trukket meg unna, i fare for å måtte åpne meg. 

Har aldri vært på date, og tror heller ikke det er en setting jeg ville trivdes i. Tror det beste ville vært å møtes tilfeldig et sted, på tur, på fjellet, på butikken, hvor som helst, og kommet i prat, uten at det er en jeg har snakket med eller avtalt med på forhånd. 

Jeg er en skjult romantiker, og lever meg utrolig inn i romanser på film og serier, og ønsker meg det samme. Jeg vet veldig godt at virkeligheten ikke er slik, men jeg ønsker meg det likevel. 

Ønskeliste: en snill og god mann, som er trygg og til å stole på, og gir gode klemmer :hjerte: 

-S

Anonymkode: be4aa...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg også på her!🤗

Er en kvinne på 35 som var flere forhold bak meg. Som person har jeg nok tiltrukket meg feil menn. Gjennom 2020 har jeg forsøkt å jobbe med meg selv slik at jeg finner det jeg virkelig ønsker og slutter å bruke tid på håpløse prosjekter som ikke er varige. Jeg trodde jeg møtte en interessant mann i julen, men han viste seg å være helt forferdelig. Da fikk jeg meg en oppvekker og forstod så mye mer av hva jeg tidligere har gjort feil. Nå har jeg lært min egen verdi, at jeg må stole på meg selv og at jeg skal og kan vise min verdi og min standard. Den rette kommer til å sette pris på det.

Skal antakeligvis på første date med en ny neste helg, eller like over helgen. Han er bortreist på jobb frem til neste helg. Så får vi starte der😊

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på scratch etter helga. Magefølelsen etter date nr 3 sa at det jeg trodde var så lovende nok ikke var det. Ble for mye ulikheter som jeg vet vil bli problem på sikt. Så jeg valgte å avslutte selv om han var interessert fortsatt.

Lastet ned Tinder igjen på lørdag, etter å ha tatt pause derfra i et par mnd. Og konkluderte med at det ikke er noen nye der heller.🙄 (bor i en liten by). Så ja, blir nok rolig på datingfronten en stund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter i samme situasjon. Er ikke på Tinder eller noen andre dating apper, og har aldri vært på date heller forsåvidt. Har hatt to lange forhold siden jeg var 17, og er nå 35. Det kan føles vanskeligere når man er i 30-årene og ikke har barn. Hvordan vi nå skal forholde oss til dating i disse cåråna-tider er uvisst. Har ihvertfall lært meg hva jeg ønsker i en kvinne, og hvilke verdier jeg er ute etter. 

Merker at jeg er meget skeptisk til Tinder, men her på kvinneguiden synes jeg det virker som om det er mange oppegående jenter som bryr seg om mer enn sminke og instagram. Kanskje vi burde starte et date-fora her 😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (1 time siden):

Tilbake på scratch etter helga. Magefølelsen etter date nr 3 sa at det jeg trodde var så lovende nok ikke var det. Ble for mye ulikheter som jeg vet vil bli problem på sikt. Så jeg valgte å avslutte selv om han var interessert fortsatt.

Lastet ned Tinder igjen på lørdag, etter å ha tatt pause derfra i et par mnd. Og konkluderte med at det ikke er noen nye der heller.🙄 (bor i en liten by). Så ja, blir nok rolig på datingfronten en stund.

Huff trasig .men bedre å avslutte hvis en ikke kjenner at dette blir rett.. jeg har aldri blitt kjent med folk på Tinder. Kun fra Badoo jeg har møtt alle de jeg har møtt.☘️

Endret av Bente1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

President Chimp skrev (35 minutter siden):

Sitter i samme situasjon. Er ikke på Tinder eller noen andre dating apper, og har aldri vært på date heller forsåvidt. Har hatt to lange forhold siden jeg var 17, og er nå 35. Det kan føles vanskeligere når man er i 30-årene og ikke har barn. Hvordan vi nå skal forholde oss til dating i disse cåråna-tider er uvisst. Har ihvertfall lært meg hva jeg ønsker i en kvinne, og hvilke verdier jeg er ute etter. 

Merker at jeg er meget skeptisk til Tinder, men her på kvinneguiden synes jeg det virker som om det er mange oppegående jenter som bryr seg om mer enn sminke og instagram. Kanskje vi burde starte et date-fora her 😄 

Vel du er bare i 30 åra og ut på date. Det blir ikke enklere når du passerer 50 for å si det sånn. Du har nok alle muligheter. En plass jeg vet det er sosialt hvis en bor på litt større plass er i Røde Kors Hjelpekorpset. Første så lærer en mye bra. Man gjør noe fornuftig og man treffer masse folk og slik jeg husker det var det mye sosialt samvær. Jeg har meldt meg inn på nytt på nytt sted etter ca 30 år. Så må ta alt på nytt når d en gang kommer i gang. Jeg tar det kun som En hobby og forhåpentligvis få ett nettverk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin tråd🙂 Kvinne 30 her, brukte siste halvdel av 2020 å bygge opp selvtilliten etter et stygt brudd. Lovte meg selv å aldri utsette meg for noe sånt igjen, men innsett at ikke alle er som vedkommende, heldigvis.Håper å møte en jeg kan dele livet med, og som jeg kan stifte familie med! Krysse fingrene for alle her som søker kjærligheten 💜

Anonymkode: fcc8d...80d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (2 timer siden):

Huff trasig .men bedre å avslutte hvis en ikke kjenner at dette blir rett.. jeg har aldri blitt kjent med folk på Tinder. Kun fra Badoo jeg har møtt alle de jeg har møtt.☘️

Har aldri prøvd Badoo. Men har testet sukker, happn, møteplassen i tillegg til Tinder tidligere. Og konklusjonen er at det er best utvalg på Tinder, og de som er på de andre appene er også på Tinder.🤪 Men som sagt, liten by, og siden jeg er bofast pga barn så blir det et lite søkeområde som er aktuelt. Vil helst møte noen i det "virkelige livet", men det var så godt som umulig før, og er definitivt det akkurat nå. Jeg jobber til og med i en mannsdominert bransje, men møter ingen aktuelle der heller. Eller, de fine mennene jeg faktisk møter er aldri single.🙄😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (2 timer siden):

Har aldri prøvd Badoo. Men har testet sukker, happn, møteplassen i tillegg til Tinder tidligere. Og konklusjonen er at det er best utvalg på Tinder, og de som er på de andre appene er også på Tinder.🤪 Men som sagt, liten by, og siden jeg er bofast pga barn så blir det et lite søkeområde som er aktuelt. Vil helst møte noen i det "virkelige livet", men det var så godt som umulig før, og er definitivt det akkurat nå. Jeg jobber til og med i en mannsdominert bransje, men møter ingen aktuelle der heller. Eller, de fine mennene jeg faktisk møter er aldri single.🙄😂

Møteplassen, sukker, happn , Norgesdate har prøvd alle de ... var ikke mye spennende der gitt. Så har bare badoo med avskrudd online signal da d er kun 1 jeg prater med😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 19.19):

Jeg henger meg også på her!🤗

Er en kvinne på 35 som var flere forhold bak meg. Som person har jeg nok tiltrukket meg feil menn. Gjennom 2020 har jeg forsøkt å jobbe med meg selv slik at jeg finner det jeg virkelig ønsker og slutter å bruke tid på håpløse prosjekter som ikke er varige. Jeg trodde jeg møtte en interessant mann i julen, men han viste seg å være helt forferdelig. Da fikk jeg meg en oppvekker og forstod så mye mer av hva jeg tidligere har gjort feil. Nå har jeg lært min egen verdi, at jeg må stole på meg selv og at jeg skal og kan vise min verdi og min standard. Den rette kommer til å sette pris på det.

Skal antakeligvis på første date med en ny neste helg, eller like over helgen. Han er bortreist på jobb frem til neste helg. Så får vi starte der😊

Anonymkode: 9ffe2...c0c

Vi fikk til et lite møte på lørdag etter han var kommet hjem. Følte vi fikk god kontakt, og har skrevet og sendt snaper i går og i dag. 

Nå skal jeg passe meg å ikke ta tre steg frem når han tar ett. Så må senke skuldrene litt for å også holde på spenningen. Han fikk sin barn hjem tidlig i går formiddag. Krysser fingrene for at vi kan møtes igjen til neste uke🤞

Anonymkode: 9ffe2...c0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...