Gå til innhold

Babydrømmen 2021


EXB1987

Anbefalte innlegg

Sender en klem til deg ❤️ skjønner så alt for godt hvordan du har det! Kjenner på det samme, og så føler jeg med samtidig litt teit som kjenner på så mye når jeg bare er i PP4. Tror det er som du sier at en går litt naivt inn i prøvetiden. Og resultatet av det blir en mye større skuffelse enn en skulle trodd. Synes det er så fint å kunne dele litt frustrasjoner her inne med mennesker som er i samme situasjon vertfall ❤️ Det hjelper litt å kjenne at en ikke er alene ❤️ krysser fingrene for de neste dagene, og håper virkelig det blir to streker ganske snart 🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fioritura skrev (27 minutter siden):

Sender en klem til deg ❤️ skjønner så alt for godt hvordan du har det! Kjenner på det samme, og så føler jeg med samtidig litt teit som kjenner på så mye når jeg bare er i PP4. Tror det er som du sier at en går litt naivt inn i prøvetiden. Og resultatet av det blir en mye større skuffelse enn en skulle trodd. Synes det er så fint å kunne dele litt frustrasjoner her inne med mennesker som er i samme situasjon vertfall ❤️ Det hjelper litt å kjenne at en ikke er alene ❤️ krysser fingrene for de neste dagene, og håper virkelig det blir to streker ganske snart 🤞 

Takk for fine ord ❤ 

Ja, det er virkelig fint å ha et sted å lufte tanker, få gode råd, dele gleder og bekymringer! 

Hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har til nå vært kjip, klumpen i magen har ikke villet slippe taket, så jeg bestemte meg for å gå tidlig fra jobb for å gjøre noe hyggelig for meg selv. Sitter nå på kafé og nyyyter et halvt rundstykke med BLÅMUGGOST! Det var akkurat det jeg trengte i dag!😂 Straks kommer en venninne for å skravle litt. 

Vi må ikke glemme å ta vare på oss selv oppi det her, alle dere gode damer der ute! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig med egenpleie! Kjip dag her også, så jeg kjøpte meg like gjerne en øl og potetgul på denne torsdagen. Nyyyyt blåmuggosten og venninneselskap! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloke ord ❤️ Det blir nok en tankefull helg vi går inn i nå. Viktig å unne seg noe godt med GOD samvittighet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som et godt valg for dagen 😊 Nyt litt fritid og venninner, og forhåpentligvis slipper klumpen litt taket :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til trenger en litt egenpleie og venninne skravling 😊 Viktig å prioritere seg selv innimellom tenker jeg 😊

Takk som Spør 😊 føler jeg er mer mentalt stabil nå enn før EL 🙈 har hatt det veldig travelt på jobb, så har ikke rukket å tenke så mye på prøvingen, som egentlig har vert veldig deilig. Har ikke spesielt troen denne gangen da det kun ble ligging en gang 🙈 Godt innenfor EL vinduet da 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO - CD27 - PP4

Fredag. Jeg ville ikke teste i dag, venter til i morgen eller søndag. Har sovet kjempedårlig i natt, jeg kan slite litt med søvnen når jeg er veldig stressa. Jeg takler ikke så godt stress etter at jeg opplevde å møte veggen for noen år siden, og selv om jeg elsker jobben min og virkelig føler at jeg har drømmejobben, så er det veldig lite som skal til før det bikker over fra overkommelig mengde jobb til uoverkommelig mengde jobb. Er nok inne i en sånn periode nå, og føler jeg ikke strekker til verken på det ene eller andre. Jeg har imidlertid lært at disse tunge dagene går over, og heldigvis er det heller ikke mye som skal til fra å føle alt er uoverkommelig til det faktisk blir overkommelig igjen. Det er bare så slitsomt når det går utover nattesøvnen, for lite søvn gjør meg til en småskjelvende, nervøs zombie 😂 

Jeg har som nevnt tidligere ikke så høye forventninger til positiv test denne gangen heller. Det er bare en følelse jeg har. Hvis jeg konsentrer meg så kan jeg kjenne noen stikninger/ilinger i magen av og til, så det kan jo tyde på at mensen er på vei. Regner uansett ikke med at den kommer før mandag. 

God fredag alle sammen! Nå skal det bli godt med helg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å høre at du sliter litt med søvnen om dagen. Men høres ut som om du kjenner kroppen og dine behov godt. Så håper det går over om ikke altfor lenge.

Jeg tillater meg å håpe for deg jeg 🤞😊

God helg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
EXB1987 skrev (På 25.2.2021 den 9.04):

10 DPO - CD26 - PP4

Sover dårlig og har vondt i magen. Har en sånn nervøs følelse inni meg. Og jeg vet ikke om jeg har vondt i magen fordi jeg gruer meg til å begynne testingen, eller om det er fordi mensen er på vei. Jeg bruker ikke å kjenne noe særlig til mensen i forkant, men jeg føler meg litt "rar" i magen, så jeg tror noe kanskje er på gang likevel. 

Huff, jeg føler på meg at det ikke har gått nå heller, men tør ikke sjekke for å få det bekreftet. Jeg hater virkelig de siste dagene i DPO-land, føler jeg forandrer meg som person og blir heeeelt nervevrak og deppa 😔

Jeg gikk inn i denne prøvingen ganske naiv, jeg trodde virkelig det var slik at folk ble gravide på første forsøk. Men jeg ser jo at det ikke er tilfellet, og mange av oss må jo prøve i månedsvis og år! Ikke at jeg har holdt på så innmari lenge, er fortsatt "bare" i pp4, men likevel.. Håpet er der hele tiden, så kommer bekymringene og skuffelsene.. Om og om igjen. Jeg skjønner ikke at folk holder ut dette, jeg synes det er helt pyton selv! 

Hei ☺️

Jeg er ny her og kjenner meg helt igjen i det du skriver! Vi har vært prøvere i et halvt år nå og fortsatt ikke gravid.. Skuffelsen blir så stor når vi ser at det ikke har skjedd noe🥺

Ønsker deg masse lykke til ❤️🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unicorn27 skrev (30 minutter siden):

Hei ☺️

Jeg er ny her og kjenner meg helt igjen i det du skriver! Vi har vært prøvere i et halvt år nå og fortsatt ikke gravid.. Skuffelsen blir så stor når vi ser at det ikke har skjedd noe🥺

Ønsker deg masse lykke til ❤️🤞

Hei, og velkommen hit til samfunnet for oss prøvere! 😊 

Ja, skuffelsen er der hver eneste gang testen ikke viser det man ønsker. Jeg prøver å tenke på at det er mye som skal klaffe for at det blir en graviditet, faktisk er det jo bare 20% sjanse hver prøveperiode. Så prøver man mange nok ganger så skal det jo faktisk gå 😊 Det er bare så frustrerende at det er utenfor ens egen kontroll. Og all den ventingen! Enten venter man på EL, eller så venter man på at dagene i DPO-land skal gå raskt så man kan begynne å teste, eller så venter man på at mensen skal komme. Nå er jeg der at jeg kan faktisk kan teste ( 11 DPO), men venter til i morgen eller søndag fordi jeg ikke orker en negativ test og skuffelse når jeg må på jobb rett etter testinga. 

Ønsker deg masse lykke til! 🥰Har du dagbok? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med testing i helgen, kjære deg! ❤️ 

Jeg forstår så alt for godt hva du mener når du skriver om søvn, stress, det å møte veggen osv. Har en god dose egne erfaringer på den fronten, og er veldig følsom for sånt (spesielt i disse tider med vinter, Covid-19, and so on). 

Håper du får en fin helg, og krysser fingrene for at du ser en positiv test i helga, selv om følelsen sier noe annet :klem: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
EXB1987 skrev (1 time siden):

Hei, og velkommen hit til samfunnet for oss prøvere! 😊 

Ja, skuffelsen er der hver eneste gang testen ikke viser det man ønsker. Jeg prøver å tenke på at det er mye som skal klaffe for at det blir en graviditet, faktisk er det jo bare 20% sjanse hver prøveperiode. Så prøver man mange nok ganger så skal det jo faktisk gå 😊 Det er bare så frustrerende at det er utenfor ens egen kontroll. Og all den ventingen! Enten venter man på EL, eller så venter man på at dagene i DPO-land skal gå raskt så man kan begynne å teste, eller så venter man på at mensen skal komme. Nå er jeg der at jeg kan faktisk kan teste ( 11 DPO), men venter til i morgen eller søndag fordi jeg ikke orker en negativ test og skuffelse når jeg må på jobb rett etter testinga. 

Ønsker deg masse lykke til! 🥰Har du dagbok? 

Tusen takk ☺️

 

Ja! Det er fryktelig frustrerende at det er utenfor ens kontroll😟!! Jeg også skal begynne å teste snart. Er ca 10 dpo i morgen men har fått helt frykt av å teste siden jeg alltid blir så skuffet når det bare viser 1 strek.. Skjønner deg veldig godt, tror jeg skal drøye med å teste noen dager til jeg også 😮

Tusen takk ❤️

Ja jeg har laget meg dagbok ☺️ den heter "prøver på et lite mirakel"🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 DPO

Tok 2 tester da jeg stod opp, en tidligtest fra babyplan og en som skulle inn i monitoren. Begge ble negative. Så da er det bare å stålsette seg for PP5. Skjønner ikke hvorfor det ikke går 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en digital klem :klem:

Håper du ikke må vente for mange dagene før tanta dukker opp.. De siste dpodagene kan være tøffe 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit ❤️ Håper ikke tankene tar overhånd. Det gjør så innmari vondt, men det kommer til å gå! ❤️ stor klem til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fortsatt greier å få en fin helg ❤️❤️

Prøve å komme inn i andre tanker og kose deg med din kjære, kanskje med noe godt i glasset 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...