Gå til innhold

Herbalife-sekten! Min venninne er fanget, er det flere her inne som har erfaring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Har en mamma som har drevet med Oriflame over mange år. Hun har masse produkter overalt i huset sitt, store økonomiske problemer og hun presser på folk sånne produkter. Hun klarer ikke å tenke selvstendig på grunn av hjernevasking og psykisk sykdom. Store deler av nettverket hennes er også medlemmer i Oriflame. 

Det er trist og slitsomt. 

Anonymkode: 64757...a42

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/6/2021 at 10:04 PM, Alice123 said:

De locoene jeg har på facebook som hustler herballife og andre MLM-scams har virkelig blomstret under pandemien. Det er ikke måte på hvor eksetremt effektivt kvakksalveriet deres er mot covid. Hvorfor vi andre tullinger har ventet på vaksine og isolert oss må gudene vite, når pulvershakes etter sigende har samme effekten.

Jeg bruker herbalife og har ikke hørt om noen som sier det skal kurere covid. Og jeg vet at de på topp i herbalife har vaksinert seg, satt på venterom sammen en av de da jeg vaksinerte meg.

Anonymkode: e7468...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom i kontakt med Herbalife gjennom en husvert for over ti år siden, og jeg er enig i at stemningen blant topp selgere er veldig kraftig, og for de som vil bli som de så er det den livsstilen de selger. Det er "vi er best, alle skal ha dette" holdninger. Jeg selger selv jeg, men bare til venner som absolutt ikke har denne holdningen, men som syns det er en god måte å få i seg frokost på og det er derfor jeg begynte igjen, også. Truth be told. Så er det liten vits i å legge seg oppi hva alle andre driver med, og gjør. Det har ikke jeg som person noe med uansett. Noen ganger gidder lager jeg Smoothie, andre shake. Brød har jeg lite lyst på om morningen som ender med at jeg ikke spiser, også er hudpleien oppkvikkende så da er det innafor å være en delvis passiv distributør i min bok 😛

Anonymkode: d67db...1e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei dame i ungens skole som prøver prakke på meg frønæring.... Googlet henne og fant ut hun har drevet med Mary Kay og Nuskin før også. Greia er at hun lever på sunt kosthold, har alltid vært veltrent og lever et godt og behagelig liv økonomisk og sosialt. Alt hun takker frønæringa for er i grunn takket være at hun allerede har et godt liv.. Minner om ei venninne som prøver prakke på meg eteriske oljer. Hun har feilfri hud, i motsetning til meg. Klart forskjellen ikke ligger i bruk av eteriske oljer, men genetisk eller noe dypere enn bruk/ikke bruk av oljer?? Hater den lukta som alltid henger rundt henne. 

Anonymkode: 6df11...b23

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/6/2021 at 7:38 PM, MalloryK said:

Kom i gang-kurs Intensiv med Tine Olson på Studio Nor i Knarvik.

Start: oktober 2021.

Dette kurset begynner med en skikkelig kickstart med 6 timer kursdag lørdag 30. oktober. Du får en unik innføring i metoden og kommer godt i gang før julen setter inn. Ved bestilling av kursplass får du tilsendt kursplan for nedlastning på mail og Tine kontakter deg for å avtale din individuelle oppstart og henting av din inspirasjonspakke.

Inspirasjonspakken inneholder; boken Lettere, Kom i gang-inspirasjonsbok, Tallerkenmodell-oppslag og blyantpenn.

Sum kurspris: Kr 5.750,-
Du kan velge å dele opp betaling.

 

Man skal få et bedre liv med å betale, men ingen skjønner hva det gjelder.

Hvis kirken skulle ha et tilsvarende opplegg, måtte de vel ha reklamert med følgende:

Begynn et nytt og bedre liv.

Drop-in skriftemål med syndenes forlatelse - valgfritt tidspunkt.

Personlig konsultasjon med presten og individuell samtale; dette med full taushetsplikt fra prestens side.

Pris: kr.0,-

Dette er kr.5.750,- mindre enn kom i gang-kurset på Studio Nor i Knarvik.

Anonymkode: cd8b1...457

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Gøy å se tråden min enda er i live.

Anonymkode: c257e...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl Erik sin Instagram er helt "hallelujah"-stemning. Lange tekster!

De shakene ser ekle ut. Grønn gugge. 

Anonymkode: 64757...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kontaktet av ei jeg var bestevenninne med på ene skolen jeg gikk på, var veldig kjekt å høre fra henne, vi tok noen kaffe og lunsj sammen først, men de siste 6 mnd blir jeg spammet av tilbud og sånn på tingene hun selger, og hun svarer meg ikke og tar bare kontakt når hun skal selge noe, det er andre gang det skjer og jeg blir lei meg over at jeg bare er en potensiell inntektskilde for dem. 

Anonymkode: 4f885...97d

  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Ble kontaktet av ei jeg var bestevenninne med på ene skolen jeg gikk på, var veldig kjekt å høre fra henne, vi tok noen kaffe og lunsj sammen først, men de siste 6 mnd blir jeg spammet av tilbud og sånn på tingene hun selger, og hun svarer meg ikke og tar bare kontakt når hun skal selge noe, det er andre gang det skjer og jeg blir lei meg over at jeg bare er en potensiell inntektskilde for dem. 

Anonymkode: 4f885...97d

Sånn er det med andre MLM-selskap også. 

Anonymkode: 64757...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Er de shakene gode på smak?

Anonymkode: 116b5...306

Nei. Det smaker grusomt!

Anonymkode: 64757...a42

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2022 den 11.37):

Karl Erik sin Instagram er helt "hallelujah"-stemning. Lange tekster!

De shakene ser ekle ut. Grønn gugge. 

Anonymkode: 64757...a42

Hmm....han som hjernevasket ei som heter Renate? De er begge Herbalifeslaver.

Anonymkode: c257e...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hmm....han som hjernevasket ei som heter Renate? De er begge Herbalifeslaver.

Anonymkode: c257e...b23

Stemmer det, men hele familien til Karl Erik er slaver, mor, far og begge søstrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 15.3.2022 den 9.19):

Gøy å se tråden min enda er i live.

Anonymkode: c257e...b23

Du er TS? Hvordan går det med venninnen din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18 år og hadde alvorlig anorexi. BMI på under 15,4 noe som er ekstremt lavt og jeg lignet mistenkelig på Knerten. Var på en messe hvor det tilfeldigvis var en Herbalifestand hvor de målte menneskers fettprosent. Jeg var så klart nysgjerrig og stilte meg i kø.

En fornuftig selger hadde jo bortvist en som meg. I stede ble jeg målt opp og ned og fikk jaggu beskjed om at jeg hadde farlig høy fettprosent rundt magen. Dette trigget jo alt i hodet mitt og tror jeg brukte halve kontoen min i den standen. 

Når jeg kom hjem med "fangsten" og en ny slankekur lagt opp med hjelp av "eksperten" fra Herbalife begynte min daværende samboer og sjekke ut produktene. Det sto med store bokstaver at de IKKE skulle brukes av folk med spiseforstyrrelser.... Ikke bare var det forferdelig uetisk av henne og selge til meg, men ikke engang lov....

Når man gir så faen i andre folks helse så kan du få hele firmaet gratis av meg altså.

Anonymkode: d70a6...52c

  • Liker 12
  • Hjerte 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker Wenche Larsen fra abip? Hun har begynt som distributør for et slikt firma, ikke herba men et annet mlm. Instaen hennes er utelukkende promotering nå. Jeg ønsker henne lykke til, ingen ironi, og at hun ikke ender opp med å tape flertallet som flertallet gjør. 

Et innlegg på engelsk som går ganske detaljert i dybden på hvordan distributørene blir instruert i hvordan gå frem og møtene foregår. Fullstendig hallelujah. Regner med at det er nærmest identisk i herbalife https://tinainmanila.com/2014/08/10/my-personal-experience-with-nu-skin-the-company-with-an-ulterior-motive/

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...