Gå til innhold

Herbalife-sekten! Min venninne er fanget, er det flere her inne som har erfaring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tessa12 skrev (9 minutter siden):

Selvfølgelig er det de frekkeste på toppen som tjener, da gjerne uten å gjøre stort. 

Det som slår meg er at det er folk med dårlig råd fra før, som lettest lar seg lure inn i pyramider . Man ser aldri ressurssterke folk med høy inntekt / utdannelse i de kretsene der. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med de som driver med dette som yrke da, gir de feil inntrykk av fortjensten eller? Jeg skjønner ikke at det går an å leve av dette og få gratis turer hit og dit.

 

Tessa12 skrev (14 timer siden):

Det som er vittig med disse turene deres er jo at først må de selge så og så mye for i hele tatt få lov å være med, når de da har kvalifisert seg til en plass på turen så må de betale reisen selv….

Seriøst? Det blir jo fremstilt som at de får disse turene gratis av Herbalife fordi selskapet er så snille lissom. 🙄

Anonymkode: 9ab16...873

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk dere rundt på instagram å se....helt vilt. Mange norske som er såkalte "business" kvinner 😅, er nok en overvekt av kvinnet med MLM siden de søker fellesskap oftere enn menn.

Fant også noen artikler:

https://www.adressa.no/nyheter/trondheim/i/zrKEGK/personlig-trener-pa-hit-the-gym-ville-at-jeg-skulle-selge-herbalife-produkter

https://kunnskapsbasertkosthold.wordpress.com/2015/08/20/herbalifefasaden/

Anonymkode: 6a120...303

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang... var nylig på et treff via "Hey girl!", etterpå møtte jeg 2 av de for å trene sammen. Etterpå spiste vi ute.....alt ok...hva skjer neste gang vi møtes? JODA.....Herbalife....det var visst et fantastisk fellesskap der ALLE støttet hverandre! 😂 (så lenge du er med i sekten da...) "Nå har du muligheten til å bli grunder"...ok... 🤣 Er man grunder når man selger Herbalife???

Takket nei, hørte jeg noe mer? Nei, hilste de på meg neste gang vi møttes på trening? Nei.

Sånn er det med sekter.

Anonymkode: 6a120...303

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 16.31):

Nok en gang... var nylig på et treff via "Hey girl!", etterpå møtte jeg 2 av de for å trene sammen. Etterpå spiste vi ute.....alt ok...hva skjer neste gang vi møtes? JODA.....Herbalife....det var visst et fantastisk fellesskap der ALLE støttet hverandre! 😂 (så lenge du er med i sekten da...) "Nå har du muligheten til å bli grunder"...ok... 🤣 Er man grunder når man selger Herbalife???

Takket nei, hørte jeg noe mer? Nei, hilste de på meg neste gang vi møttes på trening? Nei.

Sånn er det med sekter.

Anonymkode: 6a120...303

Helt utrolig!

Er ikke måte på at man er både gründer og driver egen bedrift om man driver med Herbalife, Aloe vera forever living og alle de greiene der. Fint skal det være!

Anonymkode: 9ab16...873

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEL DENNE TRÅDEN PÅ FACEBOOK,  PLEASE!!!

Anonymkode: 0b121...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

DEL DENNE TRÅDEN PÅ FACEBOOK,  PLEASE!!!

Anonymkode: 0b121...fdb

Har ikke facebook!

Anonymkode: 6a120...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen flere historier? :) 

Anonymkode: 6a120...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.8.2020 den 9.08):

Min venninne ble fanget av dette for 1år siden, nå er det helt tapt. Hun går stort i tøy med logoen på, drikkeflasker etc. Omgås bare mennesker som også er fra sekten sin. Som er såkalte selvstendig distributør! 🙂 

Hun har kuttet ut alle venninner som ikke ville kjøpe noe av henne, jeg gikk litt hardt ut å sa hva jeg synes om dette. Men på en fin måte, det tålte hun dårlig. Vi alle som var 5stk hadde ikke peiling på kosthold, eller livet som ikke ville kjøpe denne galskapen 😂

Hender jeg møter henne på butikken, jeg sier hei og smiler bredt hver gang... 🙂 

Nå har mannen hennes også startet.....🤣

Det som er morsomt med dette, er å se hvor lett mennesker hjernevaskes. Flokkmentaliteten, man tenker ikke selv. Må høre til noe, skremmende.

 

Regner med flere her inne har gode Herbalife-historier!

Anonymkode: 797ea...0ac

Wow, finnes dette fortsatt? Husker min tante drev med dette når jeg var i tenårene, men det er jo minst 20 år siden. Jeg har ikke noe råd, annet enn at hun sikker tar til fornuft til slutt. 

Anonymkode: ebe67...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker influensere som driver med dette. Bruker «venninne»forholdet til følgerne for å lure de med.  Slik som hu 7barnsmora i Røros.  Nina Ruden.  

Anonymkode: 9d8cb...064

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir født nye idioter hver dag, så dette konseptet vil nok aldri død ut. Skremmende at voksne folk som fremstiller seg selv som oppegående lurer sine medmennesker med på dette våset. De selger søppel til prisen av gull og når de treffer på like dumme folk som dem selv så får de også både solgt og vervet.

Anonymkode: d162c...995

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen som prøver å prakke på meg tupperware, det er i allefall ordentlige greier. Min siste tupperware boks fra 80 tallet tok kvelden denne uka, beste jeg har hatt noensinne. 

Anonymkode: 6a98e...0b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt annen erfaring jeg. Gått ned 20 kg etter startet med Herbalife. Ikke noe mas fra venninna mi som er distributør. Jeg har min egen nettbutikk, handler der som jeg vil. Går tur med venninna mi og får masse mat tips. Frokost og kvelds er shake. Lunsj og middag er mye proteiner, grønt og sunt. Jeg sover bedre, har mer energi og huden gløder. Jeg har bare gode erfaringer, kommer vel ann på hvem man møter. Ingen sekt følelse her ivertfall 

Anonymkode: 26c80...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Litt annen erfaring jeg. Gått ned 20 kg etter startet med Herbalife. Ikke noe mas fra venninna mi som er distributør. Jeg har min egen nettbutikk, handler der som jeg vil. Går tur med venninna mi og får masse mat tips. Frokost og kvelds er shake. Lunsj og middag er mye proteiner, grønt og sunt. Jeg sover bedre, har mer energi og huden gløder. Jeg har bare gode erfaringer, kommer vel ann på hvem man møter. Ingen sekt følelse her ivertfall 

Anonymkode: 26c80...76b

Shake til frokost og kvelds? Sorry, dette er en dårlig måte å gå ned i vekt på.

Du må heller starte et kosthold med råvarer, der du spiser god næring :) Skal du leve på shaker resten av livet?

Dette klarer du fint UTEN herbalife! :) 

Anonymkode: 6a120...303

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...